Wheheh, dan komt er zoeen geblondeerde Priscilla, uit 4 Mavo, inclusief naamkettinkje, bij de decaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Dat pooier en hoer gewoon normale beroepen worden. Die je aangeraden kunnen worden door je decaan.
Decaan: "Zo Priscilla, waar liggen je interesses?"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wheheh, dan komt er zoeen geblondeerde Priscilla, uit 4 Mavo, inclusief naamkettinkje, bij de decaan.
'Meneer de decaan, ik weet niet zo goed wat ik later wil worden'
Inkoop kantoorartikelen dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Ripley het volgende:
Ik ben coordinator development & acquisitions
Oftewel monteur van stoplichten, en verkeersborden rechtzetten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:13 schreef tazmanian het volgende:
Mijn functie
Manager Support and Infrastructure
CEMEA Region IT
Oftewel veel reizen en problemen oplossen
Je ontwikkelt foto's ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Ripley het volgende:
Ik ben coordinator development & acquisitions
Nee, ik moet televisieprogramma's aankopen en bedenken en ontwikkelen. Maar ja, het is natuurlijk een suffe functie aanduidingquote:
Je weet dat je schoonmoeder de beste indicator is van hoe jouw vriendin later wordt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:26 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn schoonkoe heeft het IQ van een pakje boter en die noemt zichzelf ook vol trots interieur verzorgster
the horrorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:32 schreef Kaakklem het volgende:
[..]
Je weet dat je schoonmoeder de beste indicator is van hoe jouw vriendin later wordt?
Whehe, Ripely = John de Mol!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik moet televisieprogramma's aankopen en bedenken en ontwikkelen. Maar ja, het is natuurlijk een suffe functie aanduiding
Och, een goeie interieurverzorgster kan nooit kwaad. Als ze maar niet gaat stofzuigen tijdens je favoriete tv programma en je na de seks braaf met rust laat zodat je kan slapen.quote:
groenverzorgingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:46 schreef Nero22 het volgende:
Werken bij de gemeente > plantsoendienst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
Tjahquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:27 schreef ibaneX het volgende:
Kabel engineer ------> Is dus gewoon buizentrekker
TOA is toch technisch overdraagbare aandoening?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
TOA
Technische Onderwijs Assistent
oftewel: reageerbuispoetser
Nee, een TOA bereidt natuurkunde- en scheikundeproeven voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
TOA is toch technisch overdraagbare aandoening?
Bedenk dan hoogstaande TV-programma's.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik moet televisieprogramma's aankopen en bedenken en ontwikkelen. Maar ja, het is natuurlijk een suffe functie aanduiding
Doen we ook wel, maar die wel geen zender hebben omdat al die semihoogstaande mensen stiekem veel vaker naar de zogenaamd domme programma's kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedenk dan hoogstaande TV-programma's.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Decaan: "Zo Priscilla, waar liggen je interesses?"
Priscilla: "Piemels, uitgaan en Hyves/MSN
Decaan: "Welke studie had je in gedachte na de mavo?"
Priscilla: "Ik heb geen zin meer om te studeren, boeken zijn saai."
Decaan: "Nou Priscilla, ik denk dat ik het perfecte beroep voor jou heb gevonden. Hoer"![]()
Priscilla: "Oh! Daar had ik nog nooit aan gedacht! Dat lijkt me wel wat!"
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Decaan: "Zo Priscilla, waar liggen je interesses?"
Priscilla: "Piemels, uitgaan en Hyves/MSN
Decaan: "Welke studie had je in gedachte na de mavo?"
Priscilla: "Ik heb geen zin meer om te studeren, boeken zijn saai."
Decaan: "Nou Priscilla, ik denk dat ik het perfecte beroep voor jou heb gevonden. Hoer"![]()
Priscilla: "Oh! Daar had ik nog nooit aan gedacht! Dat lijkt me wel wat!"
Oooooooh....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, een TOA bereidt natuurkunde- en scheikundeproeven voor.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Oftewel monteur van stoplichten, en verkeersborden rechtzetten.
Mijn welgemeende respect met het zwaarste beroepquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:36 schreef E.T. het volgende:
Ik ben gezinsmanager, financial controller, office manager, manager supplies ..
wat kan ik nog meer verzinnen?
En dat allemaal in 1 functie.. Wel een functie die 24/7 doorgaat
Dat is niet het zwaarste beroep...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:41 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Mijn welgemeende respect met het zwaarste beroep
wat is datquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:04 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat is niet het zwaarste beroep...
Dit...
[ afbeelding ]
...komt in de buurt...
deadliest catchquote:
nee, je wordt inderdaad gewoon geestelijk gehandicapt geboren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
ik vertel mensen altijd dat ik in de WAO zit in plaats van dat ik een uitkering heb, WAO kan je immers niks aan doen![]()
OMFG... 'interieurverzorgster' bestaat gelukkig nog geen 20 jaar en je bent écht de allereerste die daarover begintquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
TS: "Wat doe jij eigenlijk voor werk?"
Vrouw: "Ik ben interieurverzorgster."
TS: "Eeh, schoonmaakster dus?"
Vrouw: "Ja."![]()
Zeg dan gewoon schoonmaakster, drol.
Eigenlijk ben ik Operational Sales Agent Mobile Communication.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Leuk, z'n bijbaantje achter de kassa bij de Mac?
Manager distribution & transportquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet iemand een leuke naam voor krantenloper?
Da's gewoon Pijpleiding toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
of een pooier met een hoertje die Floor heet
Even kijken,hoofd begeleiding kynologie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
Er was laatst een vrouw die een geniale titel had bedacht voor haar baan als hondenuitlater. Ben het vergeten
Fluid engineer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat zou een nieuwe pimpnaam zijn voor hoer?
entertainment manager?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef LockonStratos het volgende:
Ik sprak een keer iemand die was manager, ik vroeg waarvan?
Zegt ie account manager
Tiepmiep whahahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon een tiepmiep of een kantoorpoes?
Haha prachtigquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef TGT2 het volgende:
Ik heb hier een documentje voor me. De meneer die heeft ondertekend noemt zich Vice President Head of Operations.
M.a.w. Teamleider administratie.
Bij ons heet de afdeling personeelsadministratie het Human Resources Shared Services Center (oftwel HRSSC).quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef MarMar het volgende:
Hmm, ik had laatst ook nog een gesprek met iemand van "Human Resources"
Heette dat vroeger niet gewoon personeelszaken?
Fucking hell!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons heet de afdeling personeelsadministratie het Human Resources Shared Services Center (oftwel HRSSC).
Ik geloof er niets van dat diegene plantaardig isquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:07 schreef CloseToTheEdge het volgende:
In Terneuzen heb je een Plantaardig Arrangeur. Bloemschikker zul je bedoelen!
Wat een dwaas die docent..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef karr-1 het volgende:
Mijn moeder heeft ooit een of andere cursus gedaan waar in je o.a. je cv moest opstellen. Ze mocht er geen huisvrouw opzetten, dat moest "huishoudelijk manager" zijn want dat klonk beter volgens de docent.
Dat vind ik juist weer wel in de CV, want Horeca is vaak hard werken en stress.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:41 schreef MarMar het volgende:
Njah, ik denk dat een cv vullen om maar een lijst te hebben idd zinloos is.
Voor mijn sollicitatie bij het GGZ destijds heb ik de relevante dingen vermeldt en niet mijn hele horecaloopbaan, dat zegt namelijk niet zoveel over mijn eventuele capaciteiten binnen de psychiatrie.
Nah, dat bedoelde ik ook eigenlijk, heb het gewoon onder 1 noemer gedaan op de CV en niet de hele waslijst met referenties etc erbijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef Profesor het volgende:
[..]
Dat vind ik juist weer wel in de CV, want Horeca is vaak hard werken en stress.
alleen hoef je niet alle kroegen erbij te zetten..
Ik heb er wel één voor een pooier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat zou een nieuwe pimpnaam zijn voor hoer?
entertainment manager?
Ballenjongen??quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
Ik zoek trouwens nog een goede naam voor een oud bijbaantje van me (voor op mijn CV, jwz)
Ik reed in zo'n golfkarretje met een groot rek ervoor op de driving range om de ballen op te halen.
Hier hadden we een administratief medewerker met een splinternieuwe Mercedes CLS AMGquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:18 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Da's geen kutbaan, hier rijdt de magazijnmanager in een dikke Mercedes cabrio
"Ik ben ambtenaar", en dan zo'n flauw/zelfvoldaan glimlachje erbijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:23 schreef Ziewoarut het volgende:
Haha ja een gast die ik ken die snoeit altijd de struiken langs de wegen die was laatst zo een beetje een flirten met een meisje en dat meisje vroeg hem wat voor een werk dat hij deed zij hij dat hij in de gemeentelijke landschapsverzorging zat.
Zoiets heet 'golddigger'.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:45 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hier hadden we een administratief medewerker met een splinternieuwe Mercedes CLS AMG
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:26 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn schoonkoe heeft het IQ van een pakje boter en die noemt zichzelf ook vol trots interieur verzorgster
Ja, dat zag ik in Zuid-Afrika ook weleens, negers in een dikke Mercedes. Maar ondertussen woonden ze stiekem in een leeg huis ergens in de townshipsquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:18 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Da's geen kutbaan, hier rijdt de magazijnmanager in een dikke Mercedes cabrio
Heeft betrekking op een ander topic.quote:
Ik laatst een organizational tree gemaakt (weet even niet hoe dat heet in het nederlands).quote:
Facilitair Manager. Precies wat hij doet idd. Je punt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |