Ik heb er wel één voor een pooier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat zou een nieuwe pimpnaam zijn voor hoer?
entertainment manager?
Ballenjongen??quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
Ik zoek trouwens nog een goede naam voor een oud bijbaantje van me (voor op mijn CV, jwz)
Ik reed in zo'n golfkarretje met een groot rek ervoor op de driving range om de ballen op te halen.
Hier hadden we een administratief medewerker met een splinternieuwe Mercedes CLS AMGquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:18 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Da's geen kutbaan, hier rijdt de magazijnmanager in een dikke Mercedes cabrio
"Ik ben ambtenaar", en dan zo'n flauw/zelfvoldaan glimlachje erbijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:23 schreef Ziewoarut het volgende:
Haha ja een gast die ik ken die snoeit altijd de struiken langs de wegen die was laatst zo een beetje een flirten met een meisje en dat meisje vroeg hem wat voor een werk dat hij deed zij hij dat hij in de gemeentelijke landschapsverzorging zat.
Zoiets heet 'golddigger'.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:45 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hier hadden we een administratief medewerker met een splinternieuwe Mercedes CLS AMG
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:26 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn schoonkoe heeft het IQ van een pakje boter en die noemt zichzelf ook vol trots interieur verzorgster
Ja, dat zag ik in Zuid-Afrika ook weleens, negers in een dikke Mercedes. Maar ondertussen woonden ze stiekem in een leeg huis ergens in de townshipsquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:18 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Da's geen kutbaan, hier rijdt de magazijnmanager in een dikke Mercedes cabrio
Heeft betrekking op een ander topic.quote:
Ik laatst een organizational tree gemaakt (weet even niet hoe dat heet in het nederlands).quote:
Facilitair Manager. Precies wat hij doet idd. Je punt?quote:
Linkje AUB?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:12 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Heeft betrekking op een ander topic.
en dat deed je ook nog? Ik had een minzaam glimlachje gegeven en gezegd dat ze maar moest gaan studeren als ze de term manager achter haar naam wilde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:25 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik laatst een organizational tree gemaakt (weet even niet hoe dat heet in het nederlands).
Had ik de "office manager" als secretaresse ingedeeld, werd ze niet zo vrolijk van.
Moest het nog aan gaan passen in mijn verslag ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |