quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef karr-1 het volgende:Mijn moeder heeft ooit een of andere cursus gedaan waar in je o.a. je cv moest opstellen. Ze mocht er geen huisvrouw opzetten, dat moest "huishoudelijk manager" zijn want dat klonk beter volgens de docent.
Wat een dwaas die docent..
Ik heb wat CV's gezien, maar dit zou voor mij een reden zijn om uit te printen en keihard uitlachen..
Echt door alle CV's prik je heen, wees gewoon eerlijk, duidelijk en vooral kort.
Je ziet gewoon wie er een training heeft gehad.. ..of nog erger: website geplukt. Laatst kreeg ik 3 dezelfde CV's qua layout, zelfs lettertype en tussenruimtes waren hetzelfde.
Het valt mij op dat er erg veel onzin in CV's staan (soms wel 3! kantjes)
Wat voor mij belangrijk is dat is de motivatie waarom iemand de baan wil en juist daar besteed men nauwelijks aandacht..
Die CV bekijk ik later pas, want als iemand niet kan uitleggen 'waarom hij/zij die baan wil', dan bekijk ik de CV geeneens.
Kan iemand goed aangeven waarom hij/zij die baan wil, dan is de CV slechts een klein onderdeel .
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.