nee, je wordt inderdaad gewoon geestelijk gehandicapt geboren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
ik vertel mensen altijd dat ik in de WAO zit in plaats van dat ik een uitkering heb, WAO kan je immers niks aan doen![]()
OMFG... 'interieurverzorgster' bestaat gelukkig nog geen 20 jaar en je bent écht de allereerste die daarover begintquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
TS: "Wat doe jij eigenlijk voor werk?"
Vrouw: "Ik ben interieurverzorgster."
TS: "Eeh, schoonmaakster dus?"
Vrouw: "Ja."![]()
Zeg dan gewoon schoonmaakster, drol.
Eigenlijk ben ik Operational Sales Agent Mobile Communication.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Leuk, z'n bijbaantje achter de kassa bij de Mac?
Manager distribution & transportquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet iemand een leuke naam voor krantenloper?
Da's gewoon Pijpleiding toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
of een pooier met een hoertje die Floor heet
Even kijken,hoofd begeleiding kynologie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
Er was laatst een vrouw die een geniale titel had bedacht voor haar baan als hondenuitlater. Ben het vergeten
Fluid engineer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat zou een nieuwe pimpnaam zijn voor hoer?
entertainment manager?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:00 schreef LockonStratos het volgende:
Ik sprak een keer iemand die was manager, ik vroeg waarvan?
Zegt ie account manager
Tiepmiep whahahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon een tiepmiep of een kantoorpoes?
Haha prachtigquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:34 schreef TGT2 het volgende:
Ik heb hier een documentje voor me. De meneer die heeft ondertekend noemt zich Vice President Head of Operations.
M.a.w. Teamleider administratie.
Bij ons heet de afdeling personeelsadministratie het Human Resources Shared Services Center (oftwel HRSSC).quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:09 schreef MarMar het volgende:
Hmm, ik had laatst ook nog een gesprek met iemand van "Human Resources"
Heette dat vroeger niet gewoon personeelszaken?
Fucking hell!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons heet de afdeling personeelsadministratie het Human Resources Shared Services Center (oftwel HRSSC).
Ik geloof er niets van dat diegene plantaardig isquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:07 schreef CloseToTheEdge het volgende:
In Terneuzen heb je een Plantaardig Arrangeur. Bloemschikker zul je bedoelen!
Wat een dwaas die docent..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef karr-1 het volgende:
Mijn moeder heeft ooit een of andere cursus gedaan waar in je o.a. je cv moest opstellen. Ze mocht er geen huisvrouw opzetten, dat moest "huishoudelijk manager" zijn want dat klonk beter volgens de docent.
Dat vind ik juist weer wel in de CV, want Horeca is vaak hard werken en stress.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:41 schreef MarMar het volgende:
Njah, ik denk dat een cv vullen om maar een lijst te hebben idd zinloos is.
Voor mijn sollicitatie bij het GGZ destijds heb ik de relevante dingen vermeldt en niet mijn hele horecaloopbaan, dat zegt namelijk niet zoveel over mijn eventuele capaciteiten binnen de psychiatrie.
Nah, dat bedoelde ik ook eigenlijk, heb het gewoon onder 1 noemer gedaan op de CV en niet de hele waslijst met referenties etc erbijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef Profesor het volgende:
[..]
Dat vind ik juist weer wel in de CV, want Horeca is vaak hard werken en stress.
alleen hoef je niet alle kroegen erbij te zetten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |