interieurverzorgster is een legitiem benaming.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
TS: "Wat doe jij eigenlijk voor werk?"
Vrouw: "Ik ben interieurverzorgster."
TS: "Eeh, schoonmaakster dus?"
Vrouw: "Ja."![]()
Zeg dan gewoon schoonmaakster, drol.
Dan ben je toch gewoon een tiepmiep of een kantoorpoes?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Homdeck het volgende:
office manager
secretaresse jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon een tiepmiep of een kantoorpoes?
Bijna hetzelfde.quote:
Jah de term workspacemanager is bijvoorbeeld geniaal dom. Eigenlijk ben je dan gewoon werkplekbeheerder oftewel degene die het aanspreekpunt is op de afdeling wanener het gaat om werkplekken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:26 schreef Florian_ het volgende:
Hetzelfde gebeurt trouwens momenteel met de namen van opleidingen. Klinkt allemaal zeer exotisch, terwijl het geen flikker voorstelt.
Dat ga ik op m'n cv zettenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik hoorde laatst iemand die was "Warehouse Replenisher". Ofwel: vakkenvuller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ' Chef Emballage' opgezet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat ga ik op m'n cv zetten![]()
Dan lezen ze dat m'n eerste baantje warehouse replenisher was bij de appie en dan zijn ze zo onder de indruk dat ze mij meteen chef maken
Dat is ook een mooie inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Ik heb er ' Chef Emballage' opgezet.
Mensen die het snappen waarderen de humor,
Domme managers die het niet snappen hebben er respect voor. ;-)
Asfaltteerder?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Nee de mijne is pas mooi![]()
Infrastructure Support Engineer![]()
En nee; ben geen stratenmaker
Als je denkt dat dat de definitie is van Informatie analist. Dan ben je idd zo ontzettend dom dat je niet verder gaat komen dan de functie Warehouse Replenisherquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
'Informatie analyst'![]()
Ja, kijken wat voor vragen er binnen komen en of je die zelf kan beantwoorden of dat iemand anders dat voor je moet doen
Dat is toch iets met die flessen ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Ik heb er ' Chef Emballage' opgezet.
Mensen die het snappen waarderen de humor,
Domme managers die het niet snappen hebben er respect voor. ;-)
Stuk stront, waarom trek je deze ongelooflijk domme conclusie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat de definitie is van Informatie analist. Dan ben je idd zo ontzettend dom dat je niet verder gaat komen dan de functie Warehouse Replenisher
Ik ben informatie analist en ik doe toch echt wel iets meer dan dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
'Informatie analyst'![]()
Ja, kijken wat voor vragen er binnen komen en of je die zelf kan beantwoorden of dat iemand anders dat voor je moet doen
Zou wel mooi zijn. Dat pooier en hoer gewoon normale beroepen worden. Die je aangeraden kunnen worden door je decaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar pooiers en hoertjes schrijven nou niet echt vaak een CV denk ik zo
Omdat je geen idee hebt wat een informatie analist isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk stront, waarom trek je deze ongelooflijk domme conclusie?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben informatie analist en ik doe toch echt wel iets meer dan dat.
Dat dus......quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omdat je geen idee hebt wat een informatie analist is
Ik ben het nu ook, en dit is serieus wat ik moet doen. Stomme klant met z'n zogenaamde intelligente functie-titelsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En waar haal je dat uit? Dat ik geen idee heb wat dat is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omdat je geen idee hebt wat een informatie analist is
Dan ligt het dus niet aan de naam, maar aan de inhoud van de functie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben het nu ook, en dit is serieus wat ik moet doen. Stomme klant met z'n zogenaamde intelligente functie-titels
Omdat zowel karr-1 een informatie analist is als ik (althans ik ben business consultant die ook regelmatig informatie analyse doet). En wij doen echt wel wat anders dan bepalen of ik iets kan oplossen en anders doorsturen naar iemand andersquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waar haal je dat uit? Dat ik geen idee heb wat dat is?
Ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:50 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben zelf trouwens ook wel een beetje schuldig. Had een keer keukenmedewerker neergezet op m'n cv terwijl ik eigenlijk gewoon afwasser was (bijbaantje). Klopt eigenlijk niet eens, maar afwasser klinkt zo pauper
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omdat zowel karr-1 een informatie analist is als ik (althans ik ben business consultant die ook regelmatig informatie analyse doet). En wij doen echt wel wat anders dan bepalen of ik iets kan oplossen en anders doorsturen naar iemand anders
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef Yi-Long het volgende:
Op mijn CV staat gewoon, helemaal in het midden van een leeg A4-tje:
"Ik ben Yi-Long"
...en dan krijg ik iedere baan die ik wil.
doe dat eens face to face zeggen......quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk stront, waarom trek je deze ongelooflijk domme conclusie?
Dat denkt de floor manager natuurlijk niet hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan sta je gewoon keihard te liegen. Een proces engineer heeft minstens HTS gedaan en da's wel ff wat anders dan een productiemedewerker.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Uro het volgende:
Proces Engineer oftewel productiemedewerker.
'Art-director'quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef Fragile. het volgende:
Ontwerper voor plee papier: ''Designer''![]()
Noem jezelf dan gewoon Vormgever
Dat doe ik ook echt wel; mensen die alleen op internet een grote mond hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
doe dat eens face to face zeggen......
Ga je nou maar concentreren op je kutbaan. Misschien krijg je dan ooit nog promotiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat doe ik ook echt wel; mensen die alleen op internet een grote mond hebben
Als je maar weet dat ze mij inhuren en belachelijk goed betalen voor simpel kut werk. Ik met twee vingers in mn neus mn werk kan doen, en ik alleen maar meer betaald krijgquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ga je nou maar concentreren op je kutbaan. Misschien krijg je dan ooit nog promotie
Ik zou er trost op zijn. Trost zijn op een kutbaan omdat het goed verdiendquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ze mij inhuren en belachelijk goed betalen voor simpel kut werk. Ik met twee vingers in mn neus mn werk kan doen, en ik alleen maar meer betaald krijg
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zou er trost op zijn. Trost zijn op een kutbaan omdat het goed verdiend
Goed verdienen is erg relatief natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat de kerel al snel denkt dat hij "goed verdiend" als eerste lijns helpdesk medewerker met een spannende functieomschrijving.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof je je voldoening alleen uit je werk en titels kunt halenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee, ben er niet trots op. Maar het kan me gewoon geen reet schelen. Werk is een noodzakelijk kwaad, en als ik mijn rekening e.d. kan betalen door een belachelijk goed betaalde kutbaan dan vind ik dat prima. Ik hoef geen promotie en meer dan 40 uur te werken in de week.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof je je voldoening alleen uit je werk en titels kunt halen
Op de HvA deed ik de opleiding Information Engineering, maar dat was hoofdzakelijk onderzoeksrapporten samenstellen en software programmeren..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Omdat zowel karr-1 een informatie analist is als ik (althans ik ben business consultant die ook regelmatig informatie analyse doet). En wij doen echt wel wat anders dan bepalen of ik iets kan oplossen en anders doorsturen naar iemand anders
Alleen binnen de Chinese horeca sector zekerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:52 schreef Yi-Long het volgende:
Op mijn CV staat gewoon, helemaal in het midden van een leeg A4-tje:
"Ik ben Yi-Long"
...en dan krijg ik iedere baan die ik wil.
Het maakt mij persoonlijk wel uit dat ik werk doe waar ik ook daadwerkelijk voor moet nadenken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof je je voldoening alleen uit je werk en titels kunt halen
En dit natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Goed verdienen is erg relatief natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat de kerel al snel denkt dat hij "goed verdiend" als eerste lijns helpdesk medewerker met een spannende functieomschrijving.
Gelukkig staat er op mijn loonstrookje iets heel anders + bijbehorend salarisquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Goed verdienen is erg relatief natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat de kerel al snel denkt dat hij "goed verdiend" als eerste lijns helpdesk medewerker met een spannende functieomschrijving.
Je geeft nu alleen je eigen mening. Prima, maar misschien denkt Jitz daar heel anders over. Iedereen heeft weer andere aspecten waar hij/zij veel waarde aan hecht bij een baan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk wel uit dat ik werk doe waar ik ook daadwerkelijk voor moet nadenken.
Een goed salaris is natuurlijk erg fijn maar komt voor mij pas daarna.
"Uitdaging" misschien ken je de term wel ?
Dat is jouw mening, niet iedereen heeft behoefte aan veel nadenken en een uitdaging. Er zijn ook genoeg mensen die alleen maar werken omdat het toch wel moeilijk leven is zonder geld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk wel uit dat ik werk doe waar ik ook daadwerkelijk voor moet nadenken.
Een goed salaris is natuurlijk erg fijn maar komt voor mij pas daarna.
"Uitdaging" misschien ken je de term wel?
Amanuensis?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef Lakai het volgende:
Hoe heet nou ook alweer die functie van scheikunde/natuurkunde/biologie assistent op de middelbare?
aioquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:41 schreef Lakai het volgende:
Hoe heet nou ook alweer die functie van scheikunde/natuurkunde/biologie assistent op de middelbare?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |