Dat ga ik op m'n cv zettenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:23 schreef Knuffleheinz het volgende:
Ik hoorde laatst iemand die was "Warehouse Replenisher". Ofwel: vakkenvuller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ' Chef Emballage' opgezet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat ga ik op m'n cv zetten![]()
Dan lezen ze dat m'n eerste baantje warehouse replenisher was bij de appie en dan zijn ze zo onder de indruk dat ze mij meteen chef maken
Dat is ook een mooie inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Ik heb er ' Chef Emballage' opgezet.
Mensen die het snappen waarderen de humor,
Domme managers die het niet snappen hebben er respect voor. ;-)
Asfaltteerder?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Nee de mijne is pas mooi![]()
Infrastructure Support Engineer![]()
En nee; ben geen stratenmaker
Als je denkt dat dat de definitie is van Informatie analist. Dan ben je idd zo ontzettend dom dat je niet verder gaat komen dan de functie Warehouse Replenisherquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
'Informatie analyst'![]()
Ja, kijken wat voor vragen er binnen komen en of je die zelf kan beantwoorden of dat iemand anders dat voor je moet doen
Dat is toch iets met die flessen ofzo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:36 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Ik heb er ' Chef Emballage' opgezet.
Mensen die het snappen waarderen de humor,
Domme managers die het niet snappen hebben er respect voor. ;-)
Stuk stront, waarom trek je deze ongelooflijk domme conclusie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat de definitie is van Informatie analist. Dan ben je idd zo ontzettend dom dat je niet verder gaat komen dan de functie Warehouse Replenisher
Ik ben informatie analist en ik doe toch echt wel iets meer dan dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
'Informatie analyst'![]()
Ja, kijken wat voor vragen er binnen komen en of je die zelf kan beantwoorden of dat iemand anders dat voor je moet doen
Zou wel mooi zijn. Dat pooier en hoer gewoon normale beroepen worden. Die je aangeraden kunnen worden door je decaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar pooiers en hoertjes schrijven nou niet echt vaak een CV denk ik zo
Omdat je geen idee hebt wat een informatie analist isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stuk stront, waarom trek je deze ongelooflijk domme conclusie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |