Ja, een AiO is inderdaad bijna hetzelfde als een TOA ja.quote:
ja dat jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
TOA
Technische Onderwijs Assistent
oftewel: reageerbuispoetser
Wheheh, dan komt er zoeen geblondeerde Priscilla, uit 4 Mavo, inclusief naamkettinkje, bij de decaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn. Dat pooier en hoer gewoon normale beroepen worden. Die je aangeraden kunnen worden door je decaan.
Decaan: "Zo Priscilla, waar liggen je interesses?"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wheheh, dan komt er zoeen geblondeerde Priscilla, uit 4 Mavo, inclusief naamkettinkje, bij de decaan.
'Meneer de decaan, ik weet niet zo goed wat ik later wil worden'
Inkoop kantoorartikelen dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Ripley het volgende:
Ik ben coordinator development & acquisitions
Oftewel monteur van stoplichten, en verkeersborden rechtzetten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:13 schreef tazmanian het volgende:
Mijn functie
Manager Support and Infrastructure
CEMEA Region IT
Oftewel veel reizen en problemen oplossen
Je ontwikkelt foto's ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Ripley het volgende:
Ik ben coordinator development & acquisitions
Nee, ik moet televisieprogramma's aankopen en bedenken en ontwikkelen. Maar ja, het is natuurlijk een suffe functie aanduidingquote:
Je weet dat je schoonmoeder de beste indicator is van hoe jouw vriendin later wordt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:26 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn schoonkoe heeft het IQ van een pakje boter en die noemt zichzelf ook vol trots interieur verzorgster
the horrorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:32 schreef Kaakklem het volgende:
[..]
Je weet dat je schoonmoeder de beste indicator is van hoe jouw vriendin later wordt?
Whehe, Ripely = John de Mol!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik moet televisieprogramma's aankopen en bedenken en ontwikkelen. Maar ja, het is natuurlijk een suffe functie aanduiding
Och, een goeie interieurverzorgster kan nooit kwaad. Als ze maar niet gaat stofzuigen tijdens je favoriete tv programma en je na de seks braaf met rust laat zodat je kan slapen.quote:
groenverzorgingquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:46 schreef Nero22 het volgende:
Werken bij de gemeente > plantsoendienst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
Tjahquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:27 schreef ibaneX het volgende:
Kabel engineer ------> Is dus gewoon buizentrekker
TOA is toch technisch overdraagbare aandoening?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
TOA
Technische Onderwijs Assistent
oftewel: reageerbuispoetser
Nee, een TOA bereidt natuurkunde- en scheikundeproeven voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
TOA is toch technisch overdraagbare aandoening?
Bedenk dan hoogstaande TV-programma's.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik moet televisieprogramma's aankopen en bedenken en ontwikkelen. Maar ja, het is natuurlijk een suffe functie aanduiding
Doen we ook wel, maar die wel geen zender hebben omdat al die semihoogstaande mensen stiekem veel vaker naar de zogenaamd domme programma's kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedenk dan hoogstaande TV-programma's.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Decaan: "Zo Priscilla, waar liggen je interesses?"
Priscilla: "Piemels, uitgaan en Hyves/MSN
Decaan: "Welke studie had je in gedachte na de mavo?"
Priscilla: "Ik heb geen zin meer om te studeren, boeken zijn saai."
Decaan: "Nou Priscilla, ik denk dat ik het perfecte beroep voor jou heb gevonden. Hoer"![]()
Priscilla: "Oh! Daar had ik nog nooit aan gedacht! Dat lijkt me wel wat!"
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Decaan: "Zo Priscilla, waar liggen je interesses?"
Priscilla: "Piemels, uitgaan en Hyves/MSN
Decaan: "Welke studie had je in gedachte na de mavo?"
Priscilla: "Ik heb geen zin meer om te studeren, boeken zijn saai."
Decaan: "Nou Priscilla, ik denk dat ik het perfecte beroep voor jou heb gevonden. Hoer"![]()
Priscilla: "Oh! Daar had ik nog nooit aan gedacht! Dat lijkt me wel wat!"
Oooooooh....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, een TOA bereidt natuurkunde- en scheikundeproeven voor.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Oftewel monteur van stoplichten, en verkeersborden rechtzetten.
Mijn welgemeende respect met het zwaarste beroepquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:36 schreef E.T. het volgende:
Ik ben gezinsmanager, financial controller, office manager, manager supplies ..
wat kan ik nog meer verzinnen?
En dat allemaal in 1 functie.. Wel een functie die 24/7 doorgaat
Dat is niet het zwaarste beroep...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:41 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Mijn welgemeende respect met het zwaarste beroep
wat is datquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:04 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat is niet het zwaarste beroep...
Dit...
[ afbeelding ]
...komt in de buurt...
deadliest catchquote:
|
Forum Opties | |
---|---|