DE OP IS HIER TE VINDEN! 
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
het lijkt wel alsof Aissati gewoon niet van de bal te rammen is, geweldig om te zien. Op de 2 afzwaaiers op goal na heb ik hem niet 1 echte fout zien maken. Samen met de felheid van Enoh en Anita loopt het op het middenveld opeens stukken beter. dat scheelt toch echt stukken.
Daar ben ik juist bang voor. Dat alles weer inzakt als Gabri en Vertonghen terug zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Enoh is meestal wel goed en Anita gaf ik al een compliment. Nog steeds wil ik weten waarom Cvitanich niet speelde... Kan nog leuk worden als Gabri en Vertonghen weer fit zijn... iemand zal het veld moeten gaan ruimen...
Vertonghen kan eventueel wel op de positie van Oleguer en dan kan Oleguer op Wielaert's positie (of Wielaert ipv Oleguer) en Gabri kan eventueel voor Enoh (omdat Enoh vaak geblesseerd is)... Anita is fel en technisch dus die zou ik niet zomaar wisselen.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben ik juist bang voor. Dat alles weer inzakt als Gabri en Vertonghen terug zijn.
MvB wil toch steeds met een vaste basis 11 spelen, nou dan lijkt me niet dat ie heel veel gaat veranderen op deze manier.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben ik juist bang voor. Dat alles weer inzakt als Gabri en Vertonghen terug zijn.
Eventueel zet je gabri voor Anita, of vertonghen.quote:
Ik pak er even flinke, warme mok chocolademelk met een toefje slagroom erbij hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef TiMPiN het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1765-321.php
Elke trainer wil met een vaste 11 spelen lijkt me, maar als het elke week wordt tegengehouden door blessures lukt dat gewoon niet. En de sterkste spelers, op papier, staan natuurlijk in de basis. Toen Steek terugkwam stond ie er ook gelijk weer in. Dus lijkt me met Gabri en Vertonghen ook zo.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MvB wil toch steeds met een vaste basis 11 spelen, nou dan lijkt me niet dat ie heel veel gaat veranderen op deze manier.
quote:Wat een overdreven hosanna weer zoals bij vele spelers in de Eredivisie. Vooral die commentator, die was echt al bijna klaar met zichzelf afsjaken toen hij het moest hebben over die assist van Aissati. Was gewoon een hele gewone dieptepass, zoals elke gemiddelde Eredivisiespeler die kan geven. Opvallen vind ik hem ook helemaal niet overdreven veel. Breedtepassjes, amper risico in zijn spel. En nog steeds geen rendement, totaal geen neusje om te scoren. Gebrekkige voetballer die nooit de top gaat halen.
je speelt op dit moment bij vlagen het beste voetbal van het seizoen, dus nu dan toch weer wisselen lijkt mij persoonlijk niet zo slim.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Elke trainer wil met een vaste 11 spelen lijkt me, maar als het elke week wordt tegengehouden door blessures lukt dat gewoon niet. En de sterkste spelers, op papier, staan natuurlijk in de basis. Toen Steek terugkwam stond ie er ook gelijk weer in. Dus lijkt me met Gabri en Vertonghen ook zo.
Dat scorend vermogen was bij Affelay ook totaal niet aanwezig maar kijk dit seizoen, Affelay is een stuk beter gaan schieten en scoort ook veel meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
Het leuke is dat de selectie voor volgend seizoen denk ik grotendeels intact blijft. Suarez zal wel vertrekken, Stekelenburg gaat weg, maar meer zie ik niet zo snel vertrekken. Of vergeet ik nu iemand?
Opvolger van Steek hebben we al, alleen Suarez moet worden opgevangen. Hopelijk Micky in vorm.
Enige nadeel van Aissati vind ik inderdaad zijn scorend vermogen, beetje ondermaats helaas.
Leonardo gaat waarschijnlijk ook weg. En bij Emanuelson heb ik ook nog mijn twijfels of hij blijft.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
Het leuke is dat de selectie voor volgend seizoen denk ik grotendeels intact blijft. Suarez zal wel vertrekken, Stekelenburg gaat weg, maar meer zie ik niet zo snel vertrekken. Of vergeet ik nu iemand?
Opvolger van Steek hebben we al, alleen Suarez moet worden opgevangen. Hopelijk Micky in vorm.
Enige nadeel van Aissati vind ik inderdaad zijn scorend vermogen, beetje ondermaats helaas.
Klopt, ik vond het al niet slim om Stekelenburg gelijk erin te gooien.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je speelt op dit moment bij vlagen het beste voetbal van het seizoen, dus nu dan toch weer wisselen lijkt mij persoonlijk niet zo slim.
Met alle respect voor Urby, maar zo goed vind ik hem nou ook weer niet spelen, met uitzondering van een paar wedstrijden natuurlijk (o.a PSV thuis), hij mag van mij vertrekken, dan halen we Pranjic gewoonquote:Op zondag 22 maart 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo gaat waarschijnlijk ook weg. En bij Emanuelson heb ik ook nog mijn twijfels of hij blijft.
Hmm dat is wel weer waar ja, V/d Heijden is toch ook links half? Die schijnt ook wel wat te zijn..quote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef Wooldoor het volgende:
Pranjic halen gaat echt weer zo'n verhaal worden als Kennedy, geen echt jonge speler meer die het bij een club in de luwte goed doet. Middenvelders hebben we echt niet nodig, helemaal niet als je kijkt wat er voor jeugd achter zit.
Leoquote:Op zondag 22 maart 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo gaat waarschijnlijk ook weg. En bij Emanuelson heb ik ook nog mijn twijfels of hij blijft.
Het is ook geen basisspeler, maar wel een gouden invaller. Het zou mooi zijn als hij die rol zelf ook zou accepteren, maar ik ben bang van niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
LeoHeb het op dit moment over spelers die in de basis kunnen. Leo hoort echt niet in de basis.
Als invaller doet hij het goed, maar verder mag hij gewoon oprotten. Schilder ook weg trouwens, maar verder?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is ook geen basisspeler, maar wel een gouden invaller. Het zou mooi zijn als hij die rol zelf ook zou accepteren, maar ik ben bang van niet.
Ik vind Suarez nog niet constant en effectief genoeg in de afronding, voor hem zou het echt beter zijn om nog een seizoen bij Ajax te spelen en dan te vertrekken voor 30 miljoen. Ik moet wel zeggen dat Suarez deze seizoenshelft niet de Suarez van de afgelopen seizoenen is.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
LeoHeb het op dit moment over spelers die in de basis kunnen. Leo hoort echt niet in de basis. Emanuelson blijft nog wel een seizoen denk ik. Hoe oud issie nou? 22? Als Suarez nog blijft
.
Rommedahlquote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als invaller doet hij het goed, maar verder mag hij gewoon oprotten. Schilder ook weg trouwens, maar verder?
Ook weer zo iemandquote:
Die Luque en Ogararu zijn ook nog van ons hequote:Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ook weer zo iemandDat soort spelers boeien me niet, het gaat om de kern van deze selectie, de belangrijke spelers die geld opleveren.
Zucht. Luque deed het toch wel aardig bij Malaga?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Luque en Ogararu zijn ook nog van ons he
Gonzalo García en Berg?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef Chadi het volgende:
Je hebt nog een creatieve middenvelder nodig voor het geval je anders wil gaan spelen. En ook een extra spits die kopsterk is.
Vertonghen gaat er sowieso meteen weer in als hij beschikbaar is. Kom op zeg, over het hele seizoen gezien misschien we de beste speler. Een paar anderen spelen drie keer leuk en Vertonghen mag meteen gaan bankzitten?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, wat is Aissati goed zeg
En waarom word hier gelijk gesproken over "Wat als Vertonghen en Gabri terug komen", never change a winning team misschien? Laat ze zich maar proberen terug te knokken.
Ik vind Vertonghen toch niet de speler van het seizoen hoor. Die heeft toch ook echt zeer matige potjes gespeeld.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:21 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vertonghen gaat er sowieso meteen weer in als hij beschikbaar is. Kom op zeg, over het hele seizoen gezien misschien we de beste speler. Een paar anderen spelen drie keer leuk en Vertonghen mag meteen gaan bankzitten?
Ja, ik zie momenteel een perfect middenveld met Anita - Aissati - Enoh..quote:Op zondag 22 maart 2009 17:21 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vertonghen gaat er sowieso meteen weer in als hij beschikbaar is. Kom op zeg, over het hele seizoen gezien misschien we de beste speler. Een paar anderen spelen drie keer leuk en Vertonghen mag meteen gaan bankzitten?
Sure.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef denthemen het volgende:
Kan een mod ff de TT maken zoals hij hoort?
En wie haal je daar dan weg?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Vertonghen mag dan ook centraal achterin gaan spelen.
Om wie te vervangen?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Vertonghen mag dan ook centraal achterin gaan spelen.
Ja kom, Oleguer speelt eindelijk goed laten we hem eruit halen...quote:
Diegene die tegen die tijd weer geblesseerd is.quote:
Omdat ie vandaag toevallig ietsje minder was?quote:
Ik vind Vertonghen beter eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat ie vandaag toevallig ietsje minder was?
Vertonghen is sowieso beter.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja kom, Oleguer speelt eindelijk goed laten we hem eruit halen...
De samenstelling zou naar mijn mening van de tegenstander moeten afhangen. Tegen een fysiek-sterke tegenstander zou ik voor Gabri - Aissati - Enoh gaan (met Lindgren als bankzitter voor Gabri en Enoh), is meer techniek vereist dan verkies je Anita boven Gabri. Maar goed, Gabri of Enoh raakt toch wel geblesseerd, dus ik ben bang dat dit luxeprobleem van korte duur is.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie momenteel een perfect middenveld met Anita - Aissati - Enoh..
Oleguer speelde matig, maar de afgelopen wedstrijden speelde hij zeer sterk... Beetje triest om hem op een wedstrijd zo af te rekenen. Ik denk dat Wielaert uiteindelijk een miskoop is (althans miskoop als vaste basisspeler)... Ik zie toch liever Oleguer die zeker met buitenspel vaak heel handig is dan Wielaert, mandekkend vind ik hem ook sterker. De keuze tussen Wielaert en Vertonghen is snel gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:37 schreef Fortitudo het volgende:
sulejmani![]()
oleguer![]()
de rest speelde wel redelijk goed
Die man heeft nooit goe dkunnen voetballen. Hard op doel schieten en koppen meer moest je niet van hem verwachten.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Hooijdonk begreep de lovende kritieken van Issi van de week tegen Marseille niet.
Maar ja Pierre...
Ehh ja. Ik heb lang niet zo'n sterk middenveld gezien bij Ajax. Daar ontbrak het vaak aan. Een middenveld is de schakel tussen verdediging en aanval, en dus enorm belangrijk. Als je die nu weer uit elkaar haalt ben je gewoon achterlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:21 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Die schakel is Aissati. Gabri is fysiek sterker dan Anita, Anita is technisch sterker. Dat is dus een afweging die per wedstrijd kan verschillen. Enoh is een held trouwens... hoop dat hij volgend seizoen minder geblesseerd is.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je die nu weer uit elkaar haalt ben je gewoon achterlijk.
Ho ho wacht even. Kijk eerst eens tegen wie je het hebt.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:38 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Beetje triest om hem op een wedstrijd zo af te rekenen.
Wel 100% zeker hoor. Er zijn maar weinig middenvelders met zijn klasse en zijn gave. En als hij dat wedstrijd in wedstrijd uit laat zien krijg je daar de hoofdprijs voor.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:48 schreef Fortitudo het volgende:
aissati is van wereldklasse als hij fit is. Misschien nog wel meer waard dan sulejmani
2-3quote:Op zondag 22 maart 2009 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel heeft Aissati trouwens gekost? 4 miljoen?
NAC was aardig fysiek en Anita kon het makkelijk hebben, en dan is zijn techniek toch een stukje fijner dan Gabri.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De samenstelling zou naar mijn mening van de tegenstander moeten afhangen. Tegen een fysiek-sterke tegenstander zou ik voor Gabri - Aissati - Enoh gaan (met Lindgren als bankzitter voor Gabri en Enoh), is meer techniek vereist dan verkies je Anita boven Gabri. Maar goed, Gabri of Enoh raakt toch wel geblesseerd, dus ik ben bang dat dit luxeprobleem van korte duur is.
Zul je zien dat ze deze lijn de komende weken doortrekken.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:54 schreef drGoeroe het volgende:
Wat is het fijn om op de nieuwssites weer eens te lezen dat een "uitstekend Ajax" wint
Eindelijk eens met goed voetbal, jammer dat het er zo weinig is uitgekomen dit seizoen. Hopelijk bieden deze twee wedstrijden perspectief.
Zo langzamerhand vind ik Anita toch echt aan de deur kloppen. De laatste tijd speelt hij ijzersterk, ook tegen tegenstanders die breder en groter zijn. Laatste 2 wedstrijden speelt ie zelfs geweldig.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:47 schreef Dvm86 het volgende:
Die schakel is Aissati. Gabri is fysiek sterker dan Anita, Anita is technisch sterker. Dat is dus een afweging die per wedstrijd kan verschillen. Enoh is een held trouwens... hoop dat hij volgend seizoen minder geblesseerd is.
Klopt. Gabri zou dat ook wel kunnen denk ik. Die heeft ook wel eens zin in wat rushes naar voren. Vertonghen is wel een ander verhaal. Die zou dat middenveld helemaal ontgrendelen hoor. Zou zonde zijn om die er dus neer te zetten.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:02 schreef Wooldoor het volgende:
Het grote voordeel dat Aissati vandaag ook had is dat Anita en Enoh ook proberen zoveel mogelijk voetballend op te lossen. Als je dan andere type spelers neerzet wordt het voor Aissati ook moeilijker voetballen.
Wat een held.quote:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1765-321.phpquote:Op zondag 22 maart 2009 18:32 schreef versteegrob het volgende:
Iemand linkje naar het psv forum over Aissati. Hopen dat iedereen fit wordt en goed ingespeeld raakt. Dan zie ik veel toekomst in volgend seizoen. Ben erg benieuwd naar AZ thuis en Twente thuis straks.
Hoop dat Dario tegen Roda JC wel speelt
Volgend seizoen seizoenskaart toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:32 schreef versteegrob het volgende:
Iemand linkje naar het psv forum over Aissati. Hopen dat iedereen fit wordt en goed ingespeeld raakt. Dan zie ik veel toekomst in volgend seizoen.
Wie dat competitie-einde verzonnen heeft, die spoort niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:30 schreef Dvm86 het volgende:
Roda - Ajax
AZ - ADO
NEC - Twente
Heracles - Heerenveen
NAC - AZ
Ajax - Willem II
Twente - Roda
Heerenveen - Volendam
Feyenoord - Twente
PSV - Ajax
AZ - Vitesse
Utrecht - Heerenveen
Ajax - AZ
Heerenveen - Twente
Twente - AZ
Sparta - Ajax
Heerenveen - ADO
Ajax - Twente
AZ - Heerenveen
Twente met een achterstand van 9 punten, die maken zeker nog een reële kans om kampioen te worden. Wij niet, maar ik hoop niet dat wij als 3e eindigen en zij eerste en tweede.
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:34 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het minpunt van Enoh. Hij kan lekker voetballen, maar ik hou soms echt m'n hart vast als hij weer een mannetje moet verdedigen. Met Gabri heb ik dat veel minder.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Enoh, daarmee weet ik het niet. Voorlopig toch echt de voorkeur aan Gabri, alleen al omwille van de ervaring. Ik vind Enoh enorm risicovol verdedigen. Hij vliegt erin en als dat misgaat, zoals bij de 1-1 van OM, kan dat grote gevolgen hebben.
Hoe moeilijk is het?quote:
Daar heb je meer kwaliteit en diversiteit voor nodig voorin en op het middenveld en bijna zeker achterin.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:52 schreef honda1990 het volgende:
Volgend jaar eindelijk kampioen als we altijd zo blijven spelen dus?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:34 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Hij voetbalt van nature zo. Hij hoeft er dus weinig voor te doen om echt goed te zijn. Hij moet alleen zorgen dat hij fit blijft.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Laat Aisatti het maar eens wat langer laten zien, één zwaluw maakt nog geen zomer zoals iemand daar terecht opmerkt.
Klopt helemaal maar hij heeft laten zien wat hij kan en tegenstanders zitten zich daar nu ook meer op gaan instellen. Maar hoe meer creatieve spelers hoe lastiger het is om te verdedigen. Waar we aan het begin van het seizoen puur uitgingen van Suarez heb je daar nu misschien nog een speler bij.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Laat Aisatti het maar eens wat langer laten zien, één zwaluw maakt nog geen zomer zoals iemand daar terecht opmerkt.
Absoluut waar en Aissati heeft het bij Twente ook echt wel laten zien, maar vervolgens bij PSV kwam het er weer helemaal niet uit. Ik hoop voor hem dat het bij Ajax nu wel goed gaat, maar hij is zo ontzettend fragiel.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar hij heeft laten zien wat hij kan en tegenstanders zitten zich daar nu ook meer op gaan instellen. Maar hoe meer creatieve spelers hoe lastiger het is om te verdedigen. Waar we aan het begin van het seizoen puur uitgingen van Suarez heb je daar nu misschien nog een speler bij.
Precies. Ook complimenten naar Enoh, voor zijn voorzetjes op maatquote:Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Wat een geweldenaar is het ook heAisatti
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:33 schreef Barca het volgende:
Ook ik vind het een domme actie van Granqvist. Desnoods ram je 'm het stadion uit maar ... zo balverlies lijden en dan ook nog eens de bal met de handen pakken ...
Ik zag voor Granqvist mogelijkheden bij Ajax of Eindhoven maar zeker niet op basis van vandaag.
Waarom? Ik heb geen hekel aan die jongen hoor, altijd voor de volle 100% ingezet voor Ajaxquote:
Sulejmani eventueel voor Dario.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed team staat er nu hoor. Jammer voor de spelers die er nu naast staan, maar so be it. Nu staat er gewoon een team.
Ik zie echt nul reden om wie er dan ook uit te halen.
Redelijk wat leuke hakjes etc maar daar bleef het bij. Wel goede loopacties maar hij werd niet aangespeeld.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef Trystar het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien () maar wat was Aissati goed bezig, hoe was Sulejmani eigenlijk? Gezien de samenvatting zeker niet veel soeps
Eerste keer dat ik een glimlach op mijn gezicht heb door een post van jouquote:Op zondag 22 maart 2009 19:38 schreef Barca het volgende:
Aissati doet het inderdaad goed. Toch denk ik dat je op het middenveld ook een creatieve aanvallende middenvelder met veel meer body nodig hebt. Eentje van het postuur Koef.
[..]
Kennet(h) Vermeer lijkt het de laatste weken minder goed te doen dan een tijdje terug. Ben trouwens benieuw waar Stekelenburg naar toe gaat. (Ik neem tenminste aan dat hij vertrekt, en niet Vermeer.) Eindhoven? Of kiest Maarten voor een buitenlands avontuur? Heerenveen, Atletico Madrid, HSV of Schalke? Bayern Munchen? Hoffenheim?
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat die trieste liedjes als Breda sukkeltjes, keihard meegezongen worden en dat de liedjes richting het eigen team veel minder hard gezongen worden. Echt heel jammer.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef Noshiba het volgende:
Enoh
Boukhari mèèèhh Boukhari mèèèhh
Breda sukkeltjes
En ohja, aissati deed het wel oke
Ik moest lachen toen.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef Noshiba het volgende:
Boukhari mèèèhh Boukhari mèèèhh
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een glimlach op mijn gezicht heb door een post van jou
Puike TT![]()
Geen idee, zong ook niet mee.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb geen hekel aan die jongen hoor, altijd voor de volle 100% ingezet voor Ajax
Klopt, maarja t ligt meestal aan de wedstrijd.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat die trieste liedjes als Breda sukkeltjes, keihard meegezongen worden en dat de liedjes richting het eigen team veel minder hard gezongen worden. Echt heel jammer.
Wel als Vertonghen daarvoor in de plaats komt ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die speelt de laatste weken fanastisch. Lijkt me erg verstandig om hem weg te halen ja.
Toch jammer dat ik alternatieve opstapplaats had en bijna doodgedrukt werdquote:Op zondag 22 maart 2009 20:05 schreef Noshiba het volgende:
Wat trouwens ook een compliment verdient.
Voor de bussen uit amsterdam stond de poort gewoon open
Iedereen had zich al voorbereid op die 2 kutpoortjes, mocht je gewoon doorlopen, kreeg je een programma boekje, werd niet gefouilleerd en was je supersnel binnen.
Hehe daar waren ze wel dicht hoorde ikquote:Op zondag 22 maart 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik alternatieve opstapplaats had en bijna doodgedrukt werd
Mja, dat was weer ouderwets drukken voor je levenquote:
Heeft twee weekjes langer geduurd, maar ik denk dat ik toch wel gelijk heb gekregenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:32 schreef w00h00 het volgende:
1 naam: Aissati.
Let maar op., iedereerm heeft straks een harde pik van hem.
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Heeft twee weekjes langer geduurd, maar ik denk dat ik toch wel gelijk heb gekregen
Van die harde pik of van het feit dat ie goed is? Vandaag was ie namelijk gewoon geniaal.quote:
Ja dat ben ik met je eens. Eerst maar eens kijken of hij dat ook een tijd volhoudt.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:48 schreef Breach het volgende:
Vandaag was ie namelijk gewoon geniaal.
Ik zie nu Snoquote:
Waarom in godsnaam een creatieve middenvelder met een body á la Koef..? Sneijder, VDV, Afellay zijn ook niet bepaald grote jongens...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:38 schreef Barca het volgende:
Aissati doet het inderdaad goed. Toch denk ik dat je op het middenveld ook een creatieve aanvallende middenvelder met veel meer body nodig hebt. Eentje van het postuur Koef.
[..]
Kennet(h) Vermeer lijkt het de laatste weken minder goed te doen dan een tijdje terug. Ben trouwens benieuw waar Stekelenburg naar toe gaat. (Ik neem tenminste aan dat hij vertrekt, en niet Vermeer.) Eindhoven? Of kiest Maarten voor een buitenlands avontuur? Heerenveen, Atletico Madrid, HSV of Schalke? Bayern Munchen? Hoffenheim?
Ik wilde posten dat het hoe dan ook een lange zomer zou gaan worden, maar het is begin Augustus natuurlijk al bekend vanwege die enorm vroege voorrondes. Is ie gelijk cup-tied.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:46 schreef kevin6188 het volgende:
Toch is een tweede speler met creativiteit geen overbodige luxe. Al denk ik eerder aan Pranjic. Zeker als Urby besluit te vertrekken.
Beter worden we trouwens tweede. Dan weten we voor 16 juli al of Suarez blijft of niet.![]()
Vertelquote:Op zondag 22 maart 2009 22:11 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens, iedereen in mijn buurt was na 10 minuten alweer aan het kankeren
Niet zonder reden.
Urby is ook nog niet helemaal zeker datie blijft.quote:
Bijvoorveeld de stoot die Vermaelen kreeg. Geen bal in de buurt en hij kreeg 100% een stoot. Maar dat wordt dan weer uit de samenvatting geknipt.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:16 schreef Houniet het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien, helaas eigenlijk. Ze hebben weer het een en ander niet uitgezonden.
Onopvallend. Maar hij knapte veel werk op, op het middenveld.quote:
Inderdaad, en bijvoorbeeld Fer en Lurling.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Bijvoorveeld de stoot die Vermaelen kreeg. Geen bal in de buurt en hij kreeg 100% een stoot. Maar dat wordt dan weer uit de samenvatting geknipt.
Hij pakte vandaag wel een keer lekker de bal. Met een corner geloof ik, kerel heeft snelle reflexesquote:Op zondag 22 maart 2009 22:29 schreef cheqy het volgende:
Al die hossana om Aissati is wel leuk hoor maar wat vinden jullie van de akties van Vermeer?
Ik ben bang dat die jongen in de resterende wedstrijden nog belangrijke punten kan gaan verspelen.
Hoe die in de 2e helft ook uit kwam tot de 16 meter en daar als een kikker onder de bal door hupte, daar kwamen we goed weg.
En dan heb ik het nog niet eens over zijn manier van uitkomen bij de eerste doelpunt tegen OM. Als een blinde uitkomen en op het laatste moment lichaam en hoofd wegdraaien van bal en tegenstander.![]()
Topkeeper onwaardig als je het mij vraagt.
quote:Ten Cate ziet landstitel naar rivaal Olympiakos gaan
Geschreven op zondag, 22 maart om 21:51
Olympiakos Piraeus heeft met nog drie speeldagen te gaan de landstitel in de Griese Superleague geprolongeerd. De ploeg van Ernesto Valverde won zelf op bezoek bij Panonios (2-3) en zag hoe tegelijkertijd belager Panathinaikos zich niet wist te ontdoen van Asteras Tripolis (1-1). Het onderlinge verschil bedraagt nu elf punten
Ja Ten Cate uitlachen terwijl wij het zelf niet beter doenquote:
Hij heeft schitterende reflexen en het is een uitstekende lijnkeeper. Maar bij elke aktie waarbij hij van zijn lijn af moet houd ik mijn hart vast. Die jongen is veel de driest en ondoordacht met zijn akties.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:32 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hij pakte vandaag wel een keer lekker de bal. Met een corner geloof ik, kerel heeft snelle reflexes
Vorig jaar zeiden we precies hetzelfde over Steek. Het zou zogenaamd een "lijnkeeper" zijn. Stekelenburg moet gewoon blijven en in de basis staan Vermeer heeft een paar keer leuk gespeeld daar niet van.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij heeft schitterende reflexen en het is een uitstekende lijnkeeper. Maar bij elke aktie waarbij hij van zijn lijn af moet houd ik mijn hart vast. Die jongen is veel de driest en ondoordacht met zijn akties.
Ik hoor iedereen hier wel dat we volgend jaar lekker met Vermeer door gaan maar ik moet het nog zien.
Het idee alleen al bezorgd me nachtmerries.
Hij verliet ons plotseling in het midden van het seizoen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja Ten Cate uitlachen terwijl wij het zelf niet beter doen
Ja en? Hij heeft wel CL gespeeld in Griekenland, en slechter dan Ajax doet hij nietquote:Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hij verliet ons plotseling in het midden van het seizoen.
Ik heb dat niet gehoord hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 22:11 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens, iedereen in mijn buurt was na 10 minuten alweer aan het zeuren
Niet zonder reden.
precies! hij pakt tenminste punten. dat ie af en toe shaky overkomt maakt niet zoveel uit, dat heeft bijv Gomes ook constant. Steek daarintegen komt shaky over, laat vaak houdbare ballen door en pakt nooit punten. Vermeer pakt wel die punten. laat je niet verblinden door de rustige stijl van Steek en de onbesuisde stijl van Vermeer.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:32 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hij pakte vandaag wel een keer lekker de bal. Met een corner geloof ik, kerel heeft snelle reflexes
Niet door mij in ieder geval. Ik had al vroeg vertrouwen in Stekelenburg.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig jaar zeiden we precies hetzelfde over Steek. Het zou zogenaamd een "lijnkeeper" zijn.
Vermeer heeft je met één en misschien zelfs twee drieste akties de volgende ronde UEFA-cup gekost.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
precies! hij pakt tenminste punten. dat ie af en toe shaky overkomt maakt niet zoveel uit, dat heeft bijv Gomes ook constant. Steek daarintegen komt shaky over, laat vaak houdbare ballen door en pakt nooit punten. Vermeer pakt wel die punten. laat je niet verblinden door de rustige stijl van Steek en de onbesuisde stijl van Vermeer.
Dan zijn we het met elkaar eens. Alleen dat hele verhaal over lijnkeepers hoorde je toen ook over Stekelenburg.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Niet door mij in ieder geval. Ik had al vroeg vertrouwen in Stekelenburg.
Natuurlijk moest ook hij ervaring op doen en zat er wel eens naast, dat is logisch. Maar ik zie in Vermeer een zwakke Menzo-kloon, een keeper die briljante reddingen afwisselt met grove fouten. Alleen ben ik bang dat bij Vermeer de fouten de boventoon gaan voeren.
en ik maar denken dat het lag aan die 1000 kansen die we misten..quote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
Vermeer heeft je met één en misschien zelfs twee drieste akties de volgende ronde UEFA-cup gekost.
Als je uit komt moet je een bal hebben en dan moet je hem niet onnozel door je benen laten gaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het lag aan die 1000 kansen die we misten..
Ja of Oleguer of Alderweireld of Silvaquote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
Vermeer heeft je met één en misschien zelfs twee drieste akties de volgende ronde UEFA-cup gekost.
Volgens mij quote je de verkeerde nogalquote:Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je uit komt moet je een bal hebben en dan moet je hem niet onnozel door je benen laten gaan.
Hij gleed totaal niet uit hij ging alleen naar de grond met tempo 0quote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja of Oleguer of Alderweireld of Silva
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde nogal![]()
Overigens gleed hij eerder uit, anders had hij waarschijnlijk wel op tijd geweest.
Daar ging trouwens wel een overtreding aan vooraf op Oleguerquote:Op zondag 22 maart 2009 22:14 schreef Noshiba het volgende:
We werden onder de voet gelopen? We zijn de middellijn niet over geweest de eerst 9 minuten. Met dat schot op de paal na, waarvan iedereen eerst dacht dat ie huizenhoog over ging en op de lat belandde. Zag net pas dat ie op de paal kwam
En iedereen dacht natuurlijk alweer: Typisch Ajax een goeie wedstrijd europees en dan weer een kutwedstrijd in de competitie.
Viel alles mee uiteindelijk.
Als je het bekijkt vanuit een hoek dat je even vergeet hoe geweldig hij kan zijn de3ed hij het goed. Maar als jevorig seizoen als vergelijking neemt niet zo. Hij heeft heel veel gelopen ook in verdedigend opzicht.quote:
Hij gleed zeker wel uit zodra hij van de lijn af kwam, ook al is dat geen reden om de bal tussen je benen te laten spelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij gleed totaal niet uit hij ging alleen naar de grond met tempo 0
Was dat bij de eerste goal van OLM waar jullie het over hebben?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij gleed zeker wel uit zodra hij van de lijn af kwam, ook al is dat geen reden om de bal tussen je benen te laten spelen.
Idd, heb het nog eens trug gekeken en hij gleed wel degelijk wegquote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was dat bij de eerste goal van OLM waar jullie het over hebben?
Dan gleed hij wel degelijk weg met zijn rechtervoet toen hij van de lijn af wilde waardoor hij te laat kwam.
Nou hij beweegt niet natuurlijk. Het zit 100% tussen de oren bij die jongen. Ik denk dat hij nu daar maar moet spelen dan hebben we volgend seizoen misschien wat aan hem.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:20 schreef finsdefis het volgende:
Vraag me af of Sulejmani niet beter tot z'n recht komt als linkshalf eigenlijk. Verdedigend zit het eigenlijk best ok met hem.
Daarom, oké die bal mocht niet door ze benen maar dat gebeurt wel eens.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd, heb het nog eens trug gekeken en hij gleed wel degelijk weg
Opkomende back .. reiziger is ook begonnen als buitenspelerquote:Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef Rejected het volgende:
Anders kan Sulejmani mooi linksback spelen.
Ik denk dat hij er wel komt. Hij heeft niet de rust in zijn hoofd om de juiste beslissingen te nemen. DIe bal diehij kreeg rand 16 maakt hij normaal af. Daar neemt hij net iets te veel tijd .quote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef finsdefis het volgende:
Nou ja ik weet niet of het echt alleen in z'n koppie zit. Hij heeft die typische "versnelling" van hem maar hij zou Sno nog niet eens voorbij komen op dat tempo. Maar ja, veel beters hebben we niet dus laat 'm maar staan idd. Eventueel kan je wel Sarpong in proberen te passen, die heb ik ook goede wedstrijden zien spelen.
Lekker weekend voor Heitingaquote:Kopzorgen voor Heitinga en Atlético
John Heitinga was zondag medeschuldig aan de nederlaag van Atlético Madrid bij Real Mallorca. De eilandbewoners wonnen zondagavond met 2-0 van de hoofdstedelingen.
Heitinga verkeek zich bij de 1-0 op een voorzet van Juan Arango waarna Aritz Aduriz de bal over Leo Franco kon liften. In het vervolg van de wedstrijd miste Sergio Agüero nog een aantal goede kansen op de gelijkmaker. In de slotminuut maakte Gonzalo Castro op aangeven van Aduriz de 2-0.
In de tweede helft verscheen Heitinga zelfs niet meer op het veld. Voor rust was hij met zijn hoofd gebotst tegen dat van David Navarro en kon niet verder. Of zijn uitvallen gevolgen heeft voor zijn uitverkiezing voor het Nederlands elftal, is vooralsnog niet bekend.
Preciesquote:Op zondag 22 maart 2009 23:56 schreef F1Bas het volgende:
Nu Vermeer weer![]()
Sommige supporters word je echt moe van. Speelt Stekelenburg dan moet Vermeer erin en nu weer andersom.
Beoordeel nu eens iemand op een half seizoen en niet op een paar momenten in een wedstrijd.
Zou voetbal dan toch een teamsport zijn?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:20 schreef toma het volgende:
Enoh zegt op Ajax TV dat ze er achter zijn gekomen dat het belangrijker is om als een hecht team te spelen dan van individuele kwaliteiten uit te gaan.
Goh....... Waren ze daar 28 wedstrijden geleden maar achter gekomen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:20 schreef toma het volgende:
Enoh zegt op Ajax TV dat ze er achter zijn gekomen dat het belangrijker is om als een hecht team te spelen dan van individuele kwaliteiten uit te gaan.
Goh....... Waren ze daar 28 wedstrijden geleden maar achter gekomen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze deze lijn de komende weken doortrekken.
Maar net als vorig seizoen, veel te laat....
Die opportunisten zullen er altijd wel zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:56 schreef F1Bas het volgende:
Nu Vermeer weer![]()
Sommige supporters word je echt moe van. Speelt Stekelenburg dan moet Vermeer erin en nu weer andersom.
Beste optie was Steek het seizoen af laten maken (dat vond Vermeer ook goed gaf hij al aan) en daarna in de voorbereiding een gelijke kans geven. Maar Vermeer vond ik wel heel erg sterk ogen in de keren toen hij inviel, dus ik snap de keuze wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die opportunisten zullen er altijd wel zijn.
Maar er zijn ook users (waarvan ik er één ben) die vinden dat Stekelenburg gewoon eerste keeper had moeten blijven, en het is niet vreemd dat die nu met een extra kritisch oog naar Vermeer kijken.
tofquote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik lees net dat als Aissati voor Marokko kiest en ze hem dus oproepen, hij in januari-februari 2 à 3 weken weg is voor de Africa Cup, aangezien die bijvoorbeeld vorig jaar van 20 januari t/m 10 februari werd gehouden, zijn we lekker mee dan als we hem midden in de competitie ineens 3 wedstrijden moeten missen.
Het zit hem niet mee.quote:
Hij is nog niet helemaal fit. En Marokko selecteert niet op basis van voetballend vermogen maar het vermogen om snel ballen te likken en of je frans spreekt.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik lees net dat als Aissati voor Marokko kiest en ze hem dus oproepen, hij in januari-februari 2 à 3 weken weg is voor de Africa Cup, aangezien die bijvoorbeeld vorig jaar van 20 januari t/m 10 februari werd gehouden, zijn we lekker mee dan als we hem midden in de competitie ineens 3 wedstrijden moeten missen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal fit. En Marokko selecteert niet op basis van voetballend vermogen maar het vermogen om snel ballen te likken en of je frans spreekt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Frankz0rz het volgende:
quote:De African Cup of Nations wordt in 2010 voor de 27e keer gehouden. Het toernooi zal worden gehouden van 10 tot en met 31 januari 2010 in Angola.
quote:Het komt voorlopig niet meer voor dat de winterstop in de Eredivisie slechts twee weken duurt, zoals dit seizoen het geval is. Volgend seizoen duurt de winterpauze al één week langer en vanaf het seizoen 2009/2010 krijgen de teams zelfs vijf tot zes weken rust in de wintermaanden, zo meldt het AD. Volgens de krant is dat een gevolg van de nieuwe opzet van de Europese toernooien.
Valt op zich wel mee. Zeker als Marokko en Kameroen ook nog per ongeluk eerder worden uitgeschakeld. Aissati en Enoh missen dus wel het trainingskamp in de winter.quote:Tegenover de vroege start staat wel een langere winterstop, namelijk tussen 27 december 2009 en 23 januari 2010. Mogelijk volgt de hervatting van de competitie nóg een week later, als mei volgend jaar wordt besloten om de play-offs voor Europees voetbal te schrappen.
Dat gaat nog spannend worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:07 schreef Houniet het volgende:
Programma's:
Ajax: Roda JC (uit), Willem II (thuis), PSV (uit), AZ (thuis), Sparta (uit), FC Twente (thuis)
FC Twente: NEC (uit), Roda JC (thuis), Feyenoord (uit), SC Heerenveen (uit), AZ (thuis), Ajax (uit)
En toch stond ik naast een kerel die zowat de hele wedstrijd heeft gefilmd, weet alleen niet waar hij van was.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm deze keer geen Ajaxpride filmpje van de trip. Jammer.
bereidt je voor op een mooie samenvatting. zag de wedstrijd live gisteren en ik heb genoten van het spel op het middenveld. had wat vaker gescoord mogen worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:27 schreef koningdavid het volgende:
Maar voor Aissati, hoe goed hij ook is, zal het erg moeilijk worden ooit een vaste klant in Oranje te worden met Sneijder, Van Persie, Van der Vaart en Afellay voor hem. Ga er maar aan staan. Nederland heeft misschien wel de beste spelmakers ter wereld. Dat helpt Aissati denk ik ook in zijn waarschijnlijke keuze voor Marokko.
Nu ga ik maar ff samenvatting van Ajax kijken, nog helemaal niks kunnen zien.
Ja die moisander zou het heerlijk vinden om kampioen te worden in de ArenA wat een pauperquote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef Houniet het volgende:
Sp!ts: "Kampioensfeest in de ArenA"
Alsof wij als Ajax supporters niet genoeg pijn hebben geleden de afgelopen jaren?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zou er niks op tegen hebben als AZ in de ArenA kampioen wordt. Laat het maar pijn doen bij alles en iedereen. Flink pijn. Misschien beseffen de spelers dan eindelijk waar het om draait.
Inderdaad, doe maar nietquote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alsof wij als Ajax supporters niet genoeg pijn hebben geleden de afgelopen jaren?
Als ze die drie punten bij ons laten liggen en kampioen worden teken ik meteenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zou er niks op tegen hebben als AZ in de ArenA kampioen wordt. Laat het maar pijn doen bij alles en iedereen. Flink pijn. Misschien beseffen de spelers dan eindelijk waar het om draait.
Het gaat mij niet zozeer om de supporters, maar meer om de staf en spelers.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alsof wij als Ajax supporters niet genoeg pijn hebben geleden de afgelopen jaren?
Waar kun je die samenvatting kijken? Zo genoten gisteren dat ik die samenvatting nog wel eens wil zienquote:Op maandag 23 maart 2009 09:27 schreef koningdavid het volgende:
Nu ga ik maar ff samenvatting van Ajax kijken, nog helemaal niks kunnen zien.
Ja maar wij zullen er ook zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om de supporters, maar meer om de staf en spelers.
Dan moet je een beloningssysteem instellen dat loont naar prestaties.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om de supporters, maar meer om de staf en spelers.
www.ajax.tvquote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar kun je die samenvatting kijken? Zo genoten gisteren dat ik die samenvatting nog wel eens wil zien
Ja idd. Net als met Adriaanse bij WillemII. Toen werden ze plots 2e en haalden ze CL. Als ze echt moeten voetballen voor hun geld dan kunnen ze het ineens wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan moet je een beloningssysteem instellen dat loont naar prestaties.
Dankuquote:Op maandag 23 maart 2009 10:24 schreef toma het volgende:
Feit is wel dat iedereen met de neus op de feiten zal worden gedrukt als AZ in de Arena kampioen wordt.
[..]
www.ajax.tv
Van Basten wilde dat toch ook invoeren meen ik. Lager basisloon en meer bonussen bij goede prestaties.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef toma het volgende:
[..]
Ja idd. Net als met Adriaanse bij WillemII. Toen werden ze plots 2e en haalden ze CL. Als ze echt moeten voetballen voor hun geld dan kunnen ze het ineens wel.
Dat klinkt een beetje verzuurd Kevin.. Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is. Give it time. Volgend seizoen wordt van ons als iedereen fit is (en ja dat roepen we al een tijdje). Maar gun de mensen wat tijd. Nu met een spelmaker (Aissati) erbij, zie je dat het al stukken beter gaat.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef kevin6188 het volgende:
Zitten er nog creatieve middenvelders aan te komen bij Jong Ajax of in de A1? Anders zou ik komende zomer graag een creatieve kracht zien komen voor op het middenveld.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje verzuurd Kevin.. Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is. Give it time. Volgend seizoen wordt van ons als iedereen fit is (en ja dat roepen we al een tijdje). Maar gun de mensen wat tijd. Nu met een spelmaker (Aissati) erbij, zie je dat het al stukken beter gaat.
Sneijder? Maar die is net 18 geloof ik?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
Zitten er nog creatieve middenvelders aan te komen bij Jong Ajax of in de A1? Anders zou ik komende zomer graag een creatieve kracht zien komen voor op het middenveld.
Nah ja, de naam van Pranjic waart nog steeds rond natuurlijk. Lijkt mij een prima plan. Maar je ziet gewoon dat Ajax al die tijd een spielmacher gemist heeft. Nu worden de ballen ingeleverd bij Aissati en die jongen die doet er wat mee.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
Zitten er nog creatieve middenvelders aan te komen bij Jong Ajax of in de A1? Anders zou ik komende zomer graag een creatieve kracht zien komen voor op het middenveld.
Met Aissati en De Jong, Sarpong hebben we toch creatieve middenvelders in huis?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind Sarpong meer een aanvaller. En de Jong mist kwaliteit vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Met Aissati en De Jong, Sarpong hebben we toch creatieve middenvelders in huis?
Mee eens. De Jong komt voor Ajax tekort, jammer genoeg. -> Verkopen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind Sarpong meer een aanvaller. En de Jong mist kwaliteit vind ik.
Hij kon de bal niet verkeerd geven. Het gaat erom dat Ajax veel te traag is in de opbouw. Met al die kleine gasten voorin is het belangrijk dat je de tegenstander niet de tijd geeft om ze weer te dekken. Dat gebeurd nu veel te vaak.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:31 schreef Chadi het volgende:
Bij een verkeerde bal loop je zo tegen een counter. Dus niet gek dat Wielaart dat risico niet wil nemen.
Klopt, maar het is daarbij belangrijk dat iedereen beweegt, van positie wisselen en tussen de linies voetbalt. Daardoor creëer je veel verwarring bij de tegenstander. En dat kan met een paar passen naar links of rechts door aanspeelbaar te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij kon de bal niet verkeerd geven. Het gaat erom dat Ajax veel te traag is in de opbouw. Met al die kleine gasten voorin is het belangrijk dat je de tegenstander niet de tijd geeft om ze weer te dekken. Dat gebeurd nu veel te vaak.
Alleen nog te vaak geblesseerd geweest, hoop dat dat volgend seizoen minder is.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens. De Jong komt voor Ajax tekort, jammer genoeg. -> Verkopen.
Trouwens, die Enoh is echt een geweldige voetballer zeg. Ik dacht dat dat een stofzuiger pur sang zou zijn, maar hij kan veel meer.
Laat alsjeblieft dit middenveld staan!!
Ben ik ook wel benieuwd naar. Wat is Claasen voor type speler eigenlijk? Weet iemand dit? Eriksen is volgens mij wel een aanvallende middenvelder, maar of ie creatief is..quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
Interquote:
En dan heb je de grootste klasbak nog niet eens genoemd..quote:Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef honda1990 het volgende:
[..]
InterZonde dat klasbakken als Zlatan en Maxwell daar voetballen
Stuur ze maar lekker met een 6-0 nederlaag terug naar Alkmaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan heb je de grootste klasbak nog niet eens genoemd..
quote:Eindelijk weer een '10' bij Ajax
Door RICHARD HAMAKER, clubreporter Ajax
Jubelstemming alom in de media. Aissati moet in Oranje. Het lek is boven bij Ajax sinds de komst van Ismael. Ismael kan nog veel beter. Wijsneus Derksen heeft het altijd al gezegd. En Barbara Barend vond het altijd al een toppertje.
Ajax' nummer 10, Ismaïl Aissati, in actie tegen NAC. FOTO ANP
Van der Gijp vind hem de nieuwe Messi, Xavo of Sneijder, want O wat is dat joch toch goed. En dat na twee wedstrijden.
Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben bijzonder blij dat er bij Ajax weer een speler de lijnen durft uit te zetten. De bal wil hebben op het middenveld. Een speler die ook de ruimtes ziet en daar ook in speelt. Die snel kan omschakelen en een man uit kan spelen. Dit is de missende schakel waar ik het vaker over heb gehad. In potentie dus de persoon die dit Ajax mist. Twee controleurs er naast en er is weer enigszins een balans op het middenveld.
Maar niet te vroeg juichen natuurlijk. Het fenomeen dat een speler na zijn blessure altijd erg goed speelt zal ook hier wel om de hoek komen kijken. Als Aissati uiteindelijk op dit niveau blijft steken dan heeft mijn club eindelijk weer eens een goede spelmaker te pakken. De ruimte die door Sneijder helaas te lang is leeg gebleven. Er zal echter wel een dipje komen, maar dat geeft niet. Dat hoort er bij.
De bescheiden jongen uit Utrecht zag bij PSV geen toekomst meer en besloot zich bij Ajax te vervoegen. Volgens Barbara Barend niet omdat hij zo goed is. Nee Ismael is een speler met statiegeld. Wat zij hiermee bedoelde is dat Ismael nog 1 jaar bij de club is geweest voor zijn 21ste verjaardag. Als hij doorverkocht zou worden en dan toch een talentje blijkt te zijn dan deelt Ajax als laatste club nog lekker mee in de winst.
Vooropgesteld dat alle talenten uiteindelijk bij Ajax vertrekken geen domme gedachte. Maar laat Aissati (die binnenkort meldt om voor Marokko uit te gaan komen) lekker 2, 3 of meer jaren bij Ajax spelen. Laat hem de mooie steekpasses maar geven. Laat hem maar ruiken aan Europees voetbal. Laat hem maar het doel zijn van slachters op het middenveld. Niet om blessures te krijgen, maar om nog meer snelheid en handelingssnelheid te krijgen.
Ik verwacht dat wij als Ajax supporters nog veel plezier gaan beleven aan deze stilist en spelmaker. Gun hem alleen wel even de tijd. En luister vooral niet naar Johan Derksen en consorten. Doet Aissati volgens mij ook niet. Die is misschien thuis op een pleintje in Utrecht lekker met een bal aan het pielen.
quote:
meerwaarde van Elia ? Ik bedoel voor 15 miljoen wat ze voor hem willen is hijn iet de moeite waard.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vinden jullie van Elia? Ik vind dat ze hem moeten komen van de zomer. Rekening houdend met het vertrek van Suarez na volgend seizoen geeft Elia kans om een seizoen te wennen. Ik heb toch meer vertrouwen in hem dan in Beerens. Nu nog hopen dat Sulejmani volgend seizoen weer eens goed gaat spelen.
Dan heb je er tenminste iemand bij die corners kan nemen een een vrije bal er zo nu en dan inschiet..quote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Elia net zo net-niet als Leonardo. Dan nog liever Pranjic
Die snor zag het nooit in hem zitten. Die zei altijd zoiets als 3 trainers het niet in hem zien zitten zal hij wel niet goed genoeg zijn.quote:
Die hadden we, Perez, twente gezien gisteren?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan heb je er tenminste iemand bij die corners kan nemen een een vrije bal er zo nu en dan inschiet..
Die was niet goed genoeg.. toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hadden we, Perez, twente gezien gisteren?.
Hoe het nou precies zat zullen we nooit weten, maar ik zag hem gisteren ook weer een vrije trap echt panklaar neerleggen waar de 2-0 uit gekopt werd. En ik weet ook wel dat het zeiken achteraf is, maar ik kan het dan toch niet laten om ff iets te hebben als "zonde".quote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die was niet goed genoeg.. toch?
Hij had best een jaar mogen blijven maar wilde nooit op de bank zitten. Dan moet ie weg.
Tuurlijk, maar als hij hier was gebleven was het heel anders gelopen. Plus dat er bij twente veel minder druk staat, mss dat dat ook meespeelt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe het nou precies zat zullen we nooit weten, maar ik zag hem gisteren ook weer een vrije trap echt panklaar neerleggen waar de 2-0 uit gekopt werd. En ik weet ook wel dat het zeiken achteraf is, maar ik kan het dan toch niet laten om ff iets te hebben als "zonde".
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:50 schreef Silaz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als hij hier was gebleven was het heel anders gelopen. Plus dat er bij twente veel minder druk staat, mss dat dat ook meespeelt.
We scoorden gisteren uit een corner!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?
Precies, die man is toch het kleinst geloof ikquote:Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?
Laat enoh de corners maar nemen jaquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We scoorden gisteren uit een corner!!!
1 zwaluw -> 35 graden.
Alderweireld heeft trouwens ook een hele goeie trap, maar dan moet die elke keer mee naar voren bij een corner, lijkt me ook niet handigquote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Nashje het volgende:
Aissati mag de vrije trappen ook wel meteen nemen.
Ja en die naast het uitvak liep ook fotos te maken maar voor welke site is me een raadsel.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En toch stond ik naast een kerel die zowat de hele wedstrijd heeft gefilmd, weet alleen niet waar hij van was.
Voortaan maar gewoon indirect nemen misschien krijgen ze de bal dan wel voor de goal.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We scoorden gisteren uit een corner!!!
1 zwaluw -> 35 graden.
was wel een verrassend iets. heel lang niet meer gezien en pakte goed uit maar goed een betere keeper staat goed opgesteld en stompt bal weg of pakt em denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Voortaan maar gewoon indirect nemen misschien krijgen ze de bal dan wel voor de goal.
ik denk dat hij moet spelen ipv Sulejmani. Sulejmani moet bewijzen dat je bij Ajax niet om hem heen kunt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat Cvitanich op een 2e plan (lijkt?) geraakt. Als hij de nieuwe Ajax-spits moet worden moet hij zoveel mogelijk spelen toch?
Half fit, als hij niet tegen Roda in de basis staat is het wel raar.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat Cvitanich op een 2e plan (lijkt?) geraakt. Als hij de nieuwe Ajax-spits moet worden moet hij zoveel mogelijk spelen toch?
Ik hoorde het op de radio vanmorgen.quote:
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni wasquote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio vanmorgen.
Tsja, dat houd je toch.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni was
Ik denk dat MvB rustig aan wil doen met hem aangezien hij al een paar keer geblesseerd is geraakt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Dat is wel netjes inderdaad. Al heb je overal van die idioten en helden.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Superheld zei iig dat hij er een paar voor had aangepakt, dat vind ik dan wel weer respect
Dat komt door die kleutertjes daar. De gasten die wat langer meegaan zul je dat inderdaad niet horen doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni was
Klopt hoe snel die gastjes gefrustreerd waren zegquote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat komt door die kleutertjes daar. De gasten die wat langer meegaan zul je dat inderdaad niet horen doen.
Deden die gasten van PSV ook toen thuis; Oow wat is die sjaakie stilquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt hoe snel die gastjes gefrustreerd waren zeg
http://www.sportweek.nl/sportweektv.aspquote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef kevin6188 het volgende:
Sportweek TV: Ajax zit eerste rang om Elia over te nemen deze zomer.
Dat waren een stel blagen van een jaar of 16 meen ik. Was van te voren in de trein nog overleg geweest dat iedereen z'n kop moest houden. Toen zeiden ze al heel stoer "Nee daar doen wij neit aan mee".quote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Deden die gasten van PSV ook toen thuis; Oow wat is die sjaakie stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |