Zo langzamerhand vind ik Anita toch echt aan de deur kloppen. De laatste tijd speelt hij ijzersterk, ook tegen tegenstanders die breder en groter zijn. Laatste 2 wedstrijden speelt ie zelfs geweldig.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:47 schreef Dvm86 het volgende:
Die schakel is Aissati. Gabri is fysiek sterker dan Anita, Anita is technisch sterker. Dat is dus een afweging die per wedstrijd kan verschillen. Enoh is een held trouwens... hoop dat hij volgend seizoen minder geblesseerd is.
Klopt. Gabri zou dat ook wel kunnen denk ik. Die heeft ook wel eens zin in wat rushes naar voren. Vertonghen is wel een ander verhaal. Die zou dat middenveld helemaal ontgrendelen hoor. Zou zonde zijn om die er dus neer te zetten.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:02 schreef Wooldoor het volgende:
Het grote voordeel dat Aissati vandaag ook had is dat Anita en Enoh ook proberen zoveel mogelijk voetballend op te lossen. Als je dan andere type spelers neerzet wordt het voor Aissati ook moeilijker voetballen.
Wat een held.quote:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1765-321.phpquote:Op zondag 22 maart 2009 18:32 schreef versteegrob het volgende:
Iemand linkje naar het psv forum over Aissati. Hopen dat iedereen fit wordt en goed ingespeeld raakt. Dan zie ik veel toekomst in volgend seizoen. Ben erg benieuwd naar AZ thuis en Twente thuis straks.
Hoop dat Dario tegen Roda JC wel speelt
Volgend seizoen seizoenskaart toch?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:32 schreef versteegrob het volgende:
Iemand linkje naar het psv forum over Aissati. Hopen dat iedereen fit wordt en goed ingespeeld raakt. Dan zie ik veel toekomst in volgend seizoen.
Wie dat competitie-einde verzonnen heeft, die spoort niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:30 schreef Dvm86 het volgende:
Roda - Ajax
AZ - ADO
NEC - Twente
Heracles - Heerenveen
NAC - AZ
Ajax - Willem II
Twente - Roda
Heerenveen - Volendam
Feyenoord - Twente
PSV - Ajax
AZ - Vitesse
Utrecht - Heerenveen
Ajax - AZ
Heerenveen - Twente
Twente - AZ
Sparta - Ajax
Heerenveen - ADO
Ajax - Twente
AZ - Heerenveen
Twente met een achterstand van 9 punten, die maken zeker nog een reële kans om kampioen te worden. Wij niet, maar ik hoop niet dat wij als 3e eindigen en zij eerste en tweede.
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:34 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1765-321.php
Dat is inderdaad het minpunt van Enoh. Hij kan lekker voetballen, maar ik hou soms echt m'n hart vast als hij weer een mannetje moet verdedigen. Met Gabri heb ik dat veel minder.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:53 schreef N.i.c.k het volgende:
Enoh, daarmee weet ik het niet. Voorlopig toch echt de voorkeur aan Gabri, alleen al omwille van de ervaring. Ik vind Enoh enorm risicovol verdedigen. Hij vliegt erin en als dat misgaat, zoals bij de 1-1 van OM, kan dat grote gevolgen hebben.
Hoe moeilijk is het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |