Daar heb je meer kwaliteit en diversiteit voor nodig voorin en op het middenveld en bijna zeker achterin.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:52 schreef honda1990 het volgende:
Volgend jaar eindelijk kampioen als we altijd zo blijven spelen dus?
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1765-321.php
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 maart 2009 18:34 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1765-321.php
Hij voetbalt van nature zo. Hij hoeft er dus weinig voor te doen om echt goed te zijn. Hij moet alleen zorgen dat hij fit blijft.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Laat Aisatti het maar eens wat langer laten zien, één zwaluw maakt nog geen zomer zoals iemand daar terecht opmerkt.
Klopt helemaal maar hij heeft laten zien wat hij kan en tegenstanders zitten zich daar nu ook meer op gaan instellen. Maar hoe meer creatieve spelers hoe lastiger het is om te verdedigen. Waar we aan het begin van het seizoen puur uitgingen van Suarez heb je daar nu misschien nog een speler bij.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Laat Aisatti het maar eens wat langer laten zien, één zwaluw maakt nog geen zomer zoals iemand daar terecht opmerkt.
Absoluut waar en Aissati heeft het bij Twente ook echt wel laten zien, maar vervolgens bij PSV kwam het er weer helemaal niet uit. Ik hoop voor hem dat het bij Ajax nu wel goed gaat, maar hij is zo ontzettend fragiel.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:17 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar hij heeft laten zien wat hij kan en tegenstanders zitten zich daar nu ook meer op gaan instellen. Maar hoe meer creatieve spelers hoe lastiger het is om te verdedigen. Waar we aan het begin van het seizoen puur uitgingen van Suarez heb je daar nu misschien nog een speler bij.
Precies. Ook complimenten naar Enoh, voor zijn voorzetjes op maatquote:Op zondag 22 maart 2009 19:32 schreef Scorpie het volgende:
Wat een geweldenaar is het ook heAisatti
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:33 schreef Barca het volgende:
Ook ik vind het een domme actie van Granqvist. Desnoods ram je 'm het stadion uit maar ... zo balverlies lijden en dan ook nog eens de bal met de handen pakken ...
Ik zag voor Granqvist mogelijkheden bij Ajax of Eindhoven maar zeker niet op basis van vandaag.
Waarom? Ik heb geen hekel aan die jongen hoor, altijd voor de volle 100% ingezet voor Ajaxquote:
Sulejmani eventueel voor Dario.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed team staat er nu hoor. Jammer voor de spelers die er nu naast staan, maar so be it. Nu staat er gewoon een team.
Ik zie echt nul reden om wie er dan ook uit te halen.
Redelijk wat leuke hakjes etc maar daar bleef het bij. Wel goede loopacties maar hij werd niet aangespeeld.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef Trystar het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien () maar wat was Aissati goed bezig, hoe was Sulejmani eigenlijk? Gezien de samenvatting zeker niet veel soeps
Eerste keer dat ik een glimlach op mijn gezicht heb door een post van jouquote:Op zondag 22 maart 2009 19:38 schreef Barca het volgende:
Aissati doet het inderdaad goed. Toch denk ik dat je op het middenveld ook een creatieve aanvallende middenvelder met veel meer body nodig hebt. Eentje van het postuur Koef.
[..]
Kennet(h) Vermeer lijkt het de laatste weken minder goed te doen dan een tijdje terug. Ben trouwens benieuw waar Stekelenburg naar toe gaat. (Ik neem tenminste aan dat hij vertrekt, en niet Vermeer.) Eindhoven? Of kiest Maarten voor een buitenlands avontuur? Heerenveen, Atletico Madrid, HSV of Schalke? Bayern Munchen? Hoffenheim?
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat die trieste liedjes als Breda sukkeltjes, keihard meegezongen worden en dat de liedjes richting het eigen team veel minder hard gezongen worden. Echt heel jammer.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef Noshiba het volgende:
Enoh
Boukhari mèèèhh Boukhari mèèèhh
Breda sukkeltjes
En ohja, aissati deed het wel oke
Ik moest lachen toen.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef Noshiba het volgende:
Boukhari mèèèhh Boukhari mèèèhh
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik een glimlach op mijn gezicht heb door een post van jou
Puike TT![]()
Geen idee, zong ook niet mee.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb geen hekel aan die jongen hoor, altijd voor de volle 100% ingezet voor Ajax
Klopt, maarja t ligt meestal aan de wedstrijd.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat die trieste liedjes als Breda sukkeltjes, keihard meegezongen worden en dat de liedjes richting het eigen team veel minder hard gezongen worden. Echt heel jammer.
Wel als Vertonghen daarvoor in de plaats komt ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die speelt de laatste weken fanastisch. Lijkt me erg verstandig om hem weg te halen ja.
Toch jammer dat ik alternatieve opstapplaats had en bijna doodgedrukt werdquote:Op zondag 22 maart 2009 20:05 schreef Noshiba het volgende:
Wat trouwens ook een compliment verdient.
Voor de bussen uit amsterdam stond de poort gewoon open
Iedereen had zich al voorbereid op die 2 kutpoortjes, mocht je gewoon doorlopen, kreeg je een programma boekje, werd niet gefouilleerd en was je supersnel binnen.
Hehe daar waren ze wel dicht hoorde ikquote:Op zondag 22 maart 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik alternatieve opstapplaats had en bijna doodgedrukt werd
Mja, dat was weer ouderwets drukken voor je levenquote:
Heeft twee weekjes langer geduurd, maar ik denk dat ik toch wel gelijk heb gekregenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:32 schreef w00h00 het volgende:
1 naam: Aissati.
Let maar op., iedereerm heeft straks een harde pik van hem.
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Heeft twee weekjes langer geduurd, maar ik denk dat ik toch wel gelijk heb gekregen
Van die harde pik of van het feit dat ie goed is? Vandaag was ie namelijk gewoon geniaal.quote:
Ja dat ben ik met je eens. Eerst maar eens kijken of hij dat ook een tijd volhoudt.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:48 schreef Breach het volgende:
Vandaag was ie namelijk gewoon geniaal.
Ik zie nu Snoquote:
Waarom in godsnaam een creatieve middenvelder met een body á la Koef..? Sneijder, VDV, Afellay zijn ook niet bepaald grote jongens...quote:Op zondag 22 maart 2009 19:38 schreef Barca het volgende:
Aissati doet het inderdaad goed. Toch denk ik dat je op het middenveld ook een creatieve aanvallende middenvelder met veel meer body nodig hebt. Eentje van het postuur Koef.
[..]
Kennet(h) Vermeer lijkt het de laatste weken minder goed te doen dan een tijdje terug. Ben trouwens benieuw waar Stekelenburg naar toe gaat. (Ik neem tenminste aan dat hij vertrekt, en niet Vermeer.) Eindhoven? Of kiest Maarten voor een buitenlands avontuur? Heerenveen, Atletico Madrid, HSV of Schalke? Bayern Munchen? Hoffenheim?
Ik wilde posten dat het hoe dan ook een lange zomer zou gaan worden, maar het is begin Augustus natuurlijk al bekend vanwege die enorm vroege voorrondes. Is ie gelijk cup-tied.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:46 schreef kevin6188 het volgende:
Toch is een tweede speler met creativiteit geen overbodige luxe. Al denk ik eerder aan Pranjic. Zeker als Urby besluit te vertrekken.
Beter worden we trouwens tweede. Dan weten we voor 16 juli al of Suarez blijft of niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |