Leoquote:Op zondag 22 maart 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo gaat waarschijnlijk ook weg. En bij Emanuelson heb ik ook nog mijn twijfels of hij blijft.
Het is ook geen basisspeler, maar wel een gouden invaller. Het zou mooi zijn als hij die rol zelf ook zou accepteren, maar ik ben bang van niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
LeoHeb het op dit moment over spelers die in de basis kunnen. Leo hoort echt niet in de basis.
Als invaller doet hij het goed, maar verder mag hij gewoon oprotten. Schilder ook weg trouwens, maar verder?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is ook geen basisspeler, maar wel een gouden invaller. Het zou mooi zijn als hij die rol zelf ook zou accepteren, maar ik ben bang van niet.
Ik vind Suarez nog niet constant en effectief genoeg in de afronding, voor hem zou het echt beter zijn om nog een seizoen bij Ajax te spelen en dan te vertrekken voor 30 miljoen. Ik moet wel zeggen dat Suarez deze seizoenshelft niet de Suarez van de afgelopen seizoenen is.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
LeoHeb het op dit moment over spelers die in de basis kunnen. Leo hoort echt niet in de basis. Emanuelson blijft nog wel een seizoen denk ik. Hoe oud issie nou? 22? Als Suarez nog blijft
.
Rommedahlquote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als invaller doet hij het goed, maar verder mag hij gewoon oprotten. Schilder ook weg trouwens, maar verder?
Ook weer zo iemandquote:
Die Luque en Ogararu zijn ook nog van ons hequote:Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ook weer zo iemandDat soort spelers boeien me niet, het gaat om de kern van deze selectie, de belangrijke spelers die geld opleveren.
Zucht. Luque deed het toch wel aardig bij Malaga?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Luque en Ogararu zijn ook nog van ons he
Gonzalo García en Berg?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef Chadi het volgende:
Je hebt nog een creatieve middenvelder nodig voor het geval je anders wil gaan spelen. En ook een extra spits die kopsterk is.
Vertonghen gaat er sowieso meteen weer in als hij beschikbaar is. Kom op zeg, over het hele seizoen gezien misschien we de beste speler. Een paar anderen spelen drie keer leuk en Vertonghen mag meteen gaan bankzitten?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, wat is Aissati goed zeg
En waarom word hier gelijk gesproken over "Wat als Vertonghen en Gabri terug komen", never change a winning team misschien? Laat ze zich maar proberen terug te knokken.
Ik vind Vertonghen toch niet de speler van het seizoen hoor. Die heeft toch ook echt zeer matige potjes gespeeld.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:21 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vertonghen gaat er sowieso meteen weer in als hij beschikbaar is. Kom op zeg, over het hele seizoen gezien misschien we de beste speler. Een paar anderen spelen drie keer leuk en Vertonghen mag meteen gaan bankzitten?
Ja, ik zie momenteel een perfect middenveld met Anita - Aissati - Enoh..quote:Op zondag 22 maart 2009 17:21 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vertonghen gaat er sowieso meteen weer in als hij beschikbaar is. Kom op zeg, over het hele seizoen gezien misschien we de beste speler. Een paar anderen spelen drie keer leuk en Vertonghen mag meteen gaan bankzitten?
Sure.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef denthemen het volgende:
Kan een mod ff de TT maken zoals hij hoort?
En wie haal je daar dan weg?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Vertonghen mag dan ook centraal achterin gaan spelen.
Om wie te vervangen?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Vertonghen mag dan ook centraal achterin gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |