DE OP IS HIER TE VINDEN! 
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:42 schreef HeatWave het volgende:
het lijkt wel alsof Aissati gewoon niet van de bal te rammen is, geweldig om te zien. Op de 2 afzwaaiers op goal na heb ik hem niet 1 echte fout zien maken. Samen met de felheid van Enoh en Anita loopt het op het middenveld opeens stukken beter. dat scheelt toch echt stukken.
Daar ben ik juist bang voor. Dat alles weer inzakt als Gabri en Vertonghen terug zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Enoh is meestal wel goed en Anita gaf ik al een compliment. Nog steeds wil ik weten waarom Cvitanich niet speelde... Kan nog leuk worden als Gabri en Vertonghen weer fit zijn... iemand zal het veld moeten gaan ruimen...
Vertonghen kan eventueel wel op de positie van Oleguer en dan kan Oleguer op Wielaert's positie (of Wielaert ipv Oleguer) en Gabri kan eventueel voor Enoh (omdat Enoh vaak geblesseerd is)... Anita is fel en technisch dus die zou ik niet zomaar wisselen.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben ik juist bang voor. Dat alles weer inzakt als Gabri en Vertonghen terug zijn.
MvB wil toch steeds met een vaste basis 11 spelen, nou dan lijkt me niet dat ie heel veel gaat veranderen op deze manier.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben ik juist bang voor. Dat alles weer inzakt als Gabri en Vertonghen terug zijn.
Eventueel zet je gabri voor Anita, of vertonghen.quote:
Ik pak er even flinke, warme mok chocolademelk met een toefje slagroom erbij hoor.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:45 schreef TiMPiN het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/1765-321.php
Elke trainer wil met een vaste 11 spelen lijkt me, maar als het elke week wordt tegengehouden door blessures lukt dat gewoon niet. En de sterkste spelers, op papier, staan natuurlijk in de basis. Toen Steek terugkwam stond ie er ook gelijk weer in. Dus lijkt me met Gabri en Vertonghen ook zo.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MvB wil toch steeds met een vaste basis 11 spelen, nou dan lijkt me niet dat ie heel veel gaat veranderen op deze manier.
quote:Wat een overdreven hosanna weer zoals bij vele spelers in de Eredivisie. Vooral die commentator, die was echt al bijna klaar met zichzelf afsjaken toen hij het moest hebben over die assist van Aissati. Was gewoon een hele gewone dieptepass, zoals elke gemiddelde Eredivisiespeler die kan geven. Opvallen vind ik hem ook helemaal niet overdreven veel. Breedtepassjes, amper risico in zijn spel. En nog steeds geen rendement, totaal geen neusje om te scoren. Gebrekkige voetballer die nooit de top gaat halen.
je speelt op dit moment bij vlagen het beste voetbal van het seizoen, dus nu dan toch weer wisselen lijkt mij persoonlijk niet zo slim.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Elke trainer wil met een vaste 11 spelen lijkt me, maar als het elke week wordt tegengehouden door blessures lukt dat gewoon niet. En de sterkste spelers, op papier, staan natuurlijk in de basis. Toen Steek terugkwam stond ie er ook gelijk weer in. Dus lijkt me met Gabri en Vertonghen ook zo.
Dat scorend vermogen was bij Affelay ook totaal niet aanwezig maar kijk dit seizoen, Affelay is een stuk beter gaan schieten en scoort ook veel meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
Het leuke is dat de selectie voor volgend seizoen denk ik grotendeels intact blijft. Suarez zal wel vertrekken, Stekelenburg gaat weg, maar meer zie ik niet zo snel vertrekken. Of vergeet ik nu iemand?
Opvolger van Steek hebben we al, alleen Suarez moet worden opgevangen. Hopelijk Micky in vorm.
Enige nadeel van Aissati vind ik inderdaad zijn scorend vermogen, beetje ondermaats helaas.
Leonardo gaat waarschijnlijk ook weg. En bij Emanuelson heb ik ook nog mijn twijfels of hij blijft.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
Het leuke is dat de selectie voor volgend seizoen denk ik grotendeels intact blijft. Suarez zal wel vertrekken, Stekelenburg gaat weg, maar meer zie ik niet zo snel vertrekken. Of vergeet ik nu iemand?
Opvolger van Steek hebben we al, alleen Suarez moet worden opgevangen. Hopelijk Micky in vorm.
Enige nadeel van Aissati vind ik inderdaad zijn scorend vermogen, beetje ondermaats helaas.
Klopt, ik vond het al niet slim om Stekelenburg gelijk erin te gooien.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je speelt op dit moment bij vlagen het beste voetbal van het seizoen, dus nu dan toch weer wisselen lijkt mij persoonlijk niet zo slim.
Met alle respect voor Urby, maar zo goed vind ik hem nou ook weer niet spelen, met uitzondering van een paar wedstrijden natuurlijk (o.a PSV thuis), hij mag van mij vertrekken, dan halen we Pranjic gewoonquote:Op zondag 22 maart 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo gaat waarschijnlijk ook weg. En bij Emanuelson heb ik ook nog mijn twijfels of hij blijft.
Hmm dat is wel weer waar ja, V/d Heijden is toch ook links half? Die schijnt ook wel wat te zijn..quote:Op zondag 22 maart 2009 17:01 schreef Wooldoor het volgende:
Pranjic halen gaat echt weer zo'n verhaal worden als Kennedy, geen echt jonge speler meer die het bij een club in de luwte goed doet. Middenvelders hebben we echt niet nodig, helemaal niet als je kijkt wat er voor jeugd achter zit.
Leoquote:Op zondag 22 maart 2009 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo gaat waarschijnlijk ook weg. En bij Emanuelson heb ik ook nog mijn twijfels of hij blijft.
Het is ook geen basisspeler, maar wel een gouden invaller. Het zou mooi zijn als hij die rol zelf ook zou accepteren, maar ik ben bang van niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
LeoHeb het op dit moment over spelers die in de basis kunnen. Leo hoort echt niet in de basis.
Als invaller doet hij het goed, maar verder mag hij gewoon oprotten. Schilder ook weg trouwens, maar verder?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is ook geen basisspeler, maar wel een gouden invaller. Het zou mooi zijn als hij die rol zelf ook zou accepteren, maar ik ben bang van niet.
Ik vind Suarez nog niet constant en effectief genoeg in de afronding, voor hem zou het echt beter zijn om nog een seizoen bij Ajax te spelen en dan te vertrekken voor 30 miljoen. Ik moet wel zeggen dat Suarez deze seizoenshelft niet de Suarez van de afgelopen seizoenen is.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
LeoHeb het op dit moment over spelers die in de basis kunnen. Leo hoort echt niet in de basis. Emanuelson blijft nog wel een seizoen denk ik. Hoe oud issie nou? 22? Als Suarez nog blijft
.
Rommedahlquote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als invaller doet hij het goed, maar verder mag hij gewoon oprotten. Schilder ook weg trouwens, maar verder?
Ook weer zo iemandquote:
Die Luque en Ogararu zijn ook nog van ons hequote:Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ook weer zo iemandDat soort spelers boeien me niet, het gaat om de kern van deze selectie, de belangrijke spelers die geld opleveren.
Zucht. Luque deed het toch wel aardig bij Malaga?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Luque en Ogararu zijn ook nog van ons he
Gonzalo García en Berg?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef Chadi het volgende:
Je hebt nog een creatieve middenvelder nodig voor het geval je anders wil gaan spelen. En ook een extra spits die kopsterk is.
Vertonghen gaat er sowieso meteen weer in als hij beschikbaar is. Kom op zeg, over het hele seizoen gezien misschien we de beste speler. Een paar anderen spelen drie keer leuk en Vertonghen mag meteen gaan bankzitten?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:57 schreef _Mike_ het volgende:
Jezus, wat is Aissati goed zeg
En waarom word hier gelijk gesproken over "Wat als Vertonghen en Gabri terug komen", never change a winning team misschien? Laat ze zich maar proberen terug te knokken.
Ik vind Vertonghen toch niet de speler van het seizoen hoor. Die heeft toch ook echt zeer matige potjes gespeeld.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:21 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vertonghen gaat er sowieso meteen weer in als hij beschikbaar is. Kom op zeg, over het hele seizoen gezien misschien we de beste speler. Een paar anderen spelen drie keer leuk en Vertonghen mag meteen gaan bankzitten?
Ja, ik zie momenteel een perfect middenveld met Anita - Aissati - Enoh..quote:Op zondag 22 maart 2009 17:21 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Vertonghen gaat er sowieso meteen weer in als hij beschikbaar is. Kom op zeg, over het hele seizoen gezien misschien we de beste speler. Een paar anderen spelen drie keer leuk en Vertonghen mag meteen gaan bankzitten?
Sure.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:12 schreef denthemen het volgende:
Kan een mod ff de TT maken zoals hij hoort?
En wie haal je daar dan weg?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Vertonghen mag dan ook centraal achterin gaan spelen.
Om wie te vervangen?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Vertonghen mag dan ook centraal achterin gaan spelen.
Ja kom, Oleguer speelt eindelijk goed laten we hem eruit halen...quote:
Diegene die tegen die tijd weer geblesseerd is.quote:
Omdat ie vandaag toevallig ietsje minder was?quote:
Ik vind Vertonghen beter eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat ie vandaag toevallig ietsje minder was?
Vertonghen is sowieso beter.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja kom, Oleguer speelt eindelijk goed laten we hem eruit halen...
De samenstelling zou naar mijn mening van de tegenstander moeten afhangen. Tegen een fysiek-sterke tegenstander zou ik voor Gabri - Aissati - Enoh gaan (met Lindgren als bankzitter voor Gabri en Enoh), is meer techniek vereist dan verkies je Anita boven Gabri. Maar goed, Gabri of Enoh raakt toch wel geblesseerd, dus ik ben bang dat dit luxeprobleem van korte duur is.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:24 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie momenteel een perfect middenveld met Anita - Aissati - Enoh..
Oleguer speelde matig, maar de afgelopen wedstrijden speelde hij zeer sterk... Beetje triest om hem op een wedstrijd zo af te rekenen. Ik denk dat Wielaert uiteindelijk een miskoop is (althans miskoop als vaste basisspeler)... Ik zie toch liever Oleguer die zeker met buitenspel vaak heel handig is dan Wielaert, mandekkend vind ik hem ook sterker. De keuze tussen Wielaert en Vertonghen is snel gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:37 schreef Fortitudo het volgende:
sulejmani![]()
oleguer![]()
de rest speelde wel redelijk goed
Die man heeft nooit goe dkunnen voetballen. Hard op doel schieten en koppen meer moest je niet van hem verwachten.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Hooijdonk begreep de lovende kritieken van Issi van de week tegen Marseille niet.
Maar ja Pierre...
Ehh ja. Ik heb lang niet zo'n sterk middenveld gezien bij Ajax. Daar ontbrak het vaak aan. Een middenveld is de schakel tussen verdediging en aanval, en dus enorm belangrijk. Als je die nu weer uit elkaar haalt ben je gewoon achterlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:21 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Die schakel is Aissati. Gabri is fysiek sterker dan Anita, Anita is technisch sterker. Dat is dus een afweging die per wedstrijd kan verschillen. Enoh is een held trouwens... hoop dat hij volgend seizoen minder geblesseerd is.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als je die nu weer uit elkaar haalt ben je gewoon achterlijk.
Ho ho wacht even. Kijk eerst eens tegen wie je het hebt.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:38 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Beetje triest om hem op een wedstrijd zo af te rekenen.
Wel 100% zeker hoor. Er zijn maar weinig middenvelders met zijn klasse en zijn gave. En als hij dat wedstrijd in wedstrijd uit laat zien krijg je daar de hoofdprijs voor.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:48 schreef Fortitudo het volgende:
aissati is van wereldklasse als hij fit is. Misschien nog wel meer waard dan sulejmani
2-3quote:Op zondag 22 maart 2009 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel heeft Aissati trouwens gekost? 4 miljoen?
NAC was aardig fysiek en Anita kon het makkelijk hebben, en dan is zijn techniek toch een stukje fijner dan Gabri.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:37 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De samenstelling zou naar mijn mening van de tegenstander moeten afhangen. Tegen een fysiek-sterke tegenstander zou ik voor Gabri - Aissati - Enoh gaan (met Lindgren als bankzitter voor Gabri en Enoh), is meer techniek vereist dan verkies je Anita boven Gabri. Maar goed, Gabri of Enoh raakt toch wel geblesseerd, dus ik ben bang dat dit luxeprobleem van korte duur is.
Zul je zien dat ze deze lijn de komende weken doortrekken.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:54 schreef drGoeroe het volgende:
Wat is het fijn om op de nieuwssites weer eens te lezen dat een "uitstekend Ajax" wint
Eindelijk eens met goed voetbal, jammer dat het er zo weinig is uitgekomen dit seizoen. Hopelijk bieden deze twee wedstrijden perspectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |