Ja die moisander zou het heerlijk vinden om kampioen te worden in de ArenA wat een pauperquote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef Houniet het volgende:
Sp!ts: "Kampioensfeest in de ArenA"
Alsof wij als Ajax supporters niet genoeg pijn hebben geleden de afgelopen jaren?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zou er niks op tegen hebben als AZ in de ArenA kampioen wordt. Laat het maar pijn doen bij alles en iedereen. Flink pijn. Misschien beseffen de spelers dan eindelijk waar het om draait.
Inderdaad, doe maar nietquote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alsof wij als Ajax supporters niet genoeg pijn hebben geleden de afgelopen jaren?
Als ze die drie punten bij ons laten liggen en kampioen worden teken ik meteenquote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zou er niks op tegen hebben als AZ in de ArenA kampioen wordt. Laat het maar pijn doen bij alles en iedereen. Flink pijn. Misschien beseffen de spelers dan eindelijk waar het om draait.
Het gaat mij niet zozeer om de supporters, maar meer om de staf en spelers.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alsof wij als Ajax supporters niet genoeg pijn hebben geleden de afgelopen jaren?
Waar kun je die samenvatting kijken? Zo genoten gisteren dat ik die samenvatting nog wel eens wil zienquote:Op maandag 23 maart 2009 09:27 schreef koningdavid het volgende:
Nu ga ik maar ff samenvatting van Ajax kijken, nog helemaal niks kunnen zien.
Ja maar wij zullen er ook zijnquote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om de supporters, maar meer om de staf en spelers.
Dan moet je een beloningssysteem instellen dat loont naar prestaties.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om de supporters, maar meer om de staf en spelers.
www.ajax.tvquote:Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Waar kun je die samenvatting kijken? Zo genoten gisteren dat ik die samenvatting nog wel eens wil zien
Ja idd. Net als met Adriaanse bij WillemII. Toen werden ze plots 2e en haalden ze CL. Als ze echt moeten voetballen voor hun geld dan kunnen ze het ineens wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan moet je een beloningssysteem instellen dat loont naar prestaties.
Dankuquote:Op maandag 23 maart 2009 10:24 schreef toma het volgende:
Feit is wel dat iedereen met de neus op de feiten zal worden gedrukt als AZ in de Arena kampioen wordt.
[..]
www.ajax.tv
Van Basten wilde dat toch ook invoeren meen ik. Lager basisloon en meer bonussen bij goede prestaties.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef toma het volgende:
[..]
Ja idd. Net als met Adriaanse bij WillemII. Toen werden ze plots 2e en haalden ze CL. Als ze echt moeten voetballen voor hun geld dan kunnen ze het ineens wel.
Dat klinkt een beetje verzuurd Kevin.. Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is. Give it time. Volgend seizoen wordt van ons als iedereen fit is (en ja dat roepen we al een tijdje). Maar gun de mensen wat tijd. Nu met een spelmaker (Aissati) erbij, zie je dat het al stukken beter gaat.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef kevin6188 het volgende:
Zitten er nog creatieve middenvelders aan te komen bij Jong Ajax of in de A1? Anders zou ik komende zomer graag een creatieve kracht zien komen voor op het middenveld.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje verzuurd Kevin.. Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is. Give it time. Volgend seizoen wordt van ons als iedereen fit is (en ja dat roepen we al een tijdje). Maar gun de mensen wat tijd. Nu met een spelmaker (Aissati) erbij, zie je dat het al stukken beter gaat.
Sneijder? Maar die is net 18 geloof ik?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
Zitten er nog creatieve middenvelders aan te komen bij Jong Ajax of in de A1? Anders zou ik komende zomer graag een creatieve kracht zien komen voor op het middenveld.
Nah ja, de naam van Pranjic waart nog steeds rond natuurlijk. Lijkt mij een prima plan. Maar je ziet gewoon dat Ajax al die tijd een spielmacher gemist heeft. Nu worden de ballen ingeleverd bij Aissati en die jongen die doet er wat mee.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
Zitten er nog creatieve middenvelders aan te komen bij Jong Ajax of in de A1? Anders zou ik komende zomer graag een creatieve kracht zien komen voor op het middenveld.
Met Aissati en De Jong, Sarpong hebben we toch creatieve middenvelders in huis?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind Sarpong meer een aanvaller. En de Jong mist kwaliteit vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Met Aissati en De Jong, Sarpong hebben we toch creatieve middenvelders in huis?
Mee eens. De Jong komt voor Ajax tekort, jammer genoeg. -> Verkopen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind Sarpong meer een aanvaller. En de Jong mist kwaliteit vind ik.
Hij kon de bal niet verkeerd geven. Het gaat erom dat Ajax veel te traag is in de opbouw. Met al die kleine gasten voorin is het belangrijk dat je de tegenstander niet de tijd geeft om ze weer te dekken. Dat gebeurd nu veel te vaak.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:31 schreef Chadi het volgende:
Bij een verkeerde bal loop je zo tegen een counter. Dus niet gek dat Wielaart dat risico niet wil nemen.
Klopt, maar het is daarbij belangrijk dat iedereen beweegt, van positie wisselen en tussen de linies voetbalt. Daardoor creëer je veel verwarring bij de tegenstander. En dat kan met een paar passen naar links of rechts door aanspeelbaar te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij kon de bal niet verkeerd geven. Het gaat erom dat Ajax veel te traag is in de opbouw. Met al die kleine gasten voorin is het belangrijk dat je de tegenstander niet de tijd geeft om ze weer te dekken. Dat gebeurd nu veel te vaak.
Alleen nog te vaak geblesseerd geweest, hoop dat dat volgend seizoen minder is.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mee eens. De Jong komt voor Ajax tekort, jammer genoeg. -> Verkopen.
Trouwens, die Enoh is echt een geweldige voetballer zeg. Ik dacht dat dat een stofzuiger pur sang zou zijn, maar hij kan veel meer.
Laat alsjeblieft dit middenveld staan!!
Ben ik ook wel benieuwd naar. Wat is Claasen voor type speler eigenlijk? Weet iemand dit? Eriksen is volgens mij wel een aanvallende middenvelder, maar of ie creatief is..quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
Interquote:
En dan heb je de grootste klasbak nog niet eens genoemd..quote:Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef honda1990 het volgende:
[..]
InterZonde dat klasbakken als Zlatan en Maxwell daar voetballen
Stuur ze maar lekker met een 6-0 nederlaag terug naar Alkmaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan heb je de grootste klasbak nog niet eens genoemd..
quote:Eindelijk weer een '10' bij Ajax
Door RICHARD HAMAKER, clubreporter Ajax
Jubelstemming alom in de media. Aissati moet in Oranje. Het lek is boven bij Ajax sinds de komst van Ismael. Ismael kan nog veel beter. Wijsneus Derksen heeft het altijd al gezegd. En Barbara Barend vond het altijd al een toppertje.
Ajax' nummer 10, Ismaïl Aissati, in actie tegen NAC. FOTO ANP
Van der Gijp vind hem de nieuwe Messi, Xavo of Sneijder, want O wat is dat joch toch goed. En dat na twee wedstrijden.
Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben bijzonder blij dat er bij Ajax weer een speler de lijnen durft uit te zetten. De bal wil hebben op het middenveld. Een speler die ook de ruimtes ziet en daar ook in speelt. Die snel kan omschakelen en een man uit kan spelen. Dit is de missende schakel waar ik het vaker over heb gehad. In potentie dus de persoon die dit Ajax mist. Twee controleurs er naast en er is weer enigszins een balans op het middenveld.
Maar niet te vroeg juichen natuurlijk. Het fenomeen dat een speler na zijn blessure altijd erg goed speelt zal ook hier wel om de hoek komen kijken. Als Aissati uiteindelijk op dit niveau blijft steken dan heeft mijn club eindelijk weer eens een goede spelmaker te pakken. De ruimte die door Sneijder helaas te lang is leeg gebleven. Er zal echter wel een dipje komen, maar dat geeft niet. Dat hoort er bij.
De bescheiden jongen uit Utrecht zag bij PSV geen toekomst meer en besloot zich bij Ajax te vervoegen. Volgens Barbara Barend niet omdat hij zo goed is. Nee Ismael is een speler met statiegeld. Wat zij hiermee bedoelde is dat Ismael nog 1 jaar bij de club is geweest voor zijn 21ste verjaardag. Als hij doorverkocht zou worden en dan toch een talentje blijkt te zijn dan deelt Ajax als laatste club nog lekker mee in de winst.
Vooropgesteld dat alle talenten uiteindelijk bij Ajax vertrekken geen domme gedachte. Maar laat Aissati (die binnenkort meldt om voor Marokko uit te gaan komen) lekker 2, 3 of meer jaren bij Ajax spelen. Laat hem de mooie steekpasses maar geven. Laat hem maar ruiken aan Europees voetbal. Laat hem maar het doel zijn van slachters op het middenveld. Niet om blessures te krijgen, maar om nog meer snelheid en handelingssnelheid te krijgen.
Ik verwacht dat wij als Ajax supporters nog veel plezier gaan beleven aan deze stilist en spelmaker. Gun hem alleen wel even de tijd. En luister vooral niet naar Johan Derksen en consorten. Doet Aissati volgens mij ook niet. Die is misschien thuis op een pleintje in Utrecht lekker met een bal aan het pielen.
quote:
meerwaarde van Elia ? Ik bedoel voor 15 miljoen wat ze voor hem willen is hijn iet de moeite waard.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vinden jullie van Elia? Ik vind dat ze hem moeten komen van de zomer. Rekening houdend met het vertrek van Suarez na volgend seizoen geeft Elia kans om een seizoen te wennen. Ik heb toch meer vertrouwen in hem dan in Beerens. Nu nog hopen dat Sulejmani volgend seizoen weer eens goed gaat spelen.
Dan heb je er tenminste iemand bij die corners kan nemen een een vrije bal er zo nu en dan inschiet..quote:Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Elia net zo net-niet als Leonardo. Dan nog liever Pranjic
Die snor zag het nooit in hem zitten. Die zei altijd zoiets als 3 trainers het niet in hem zien zitten zal hij wel niet goed genoeg zijn.quote:
Die hadden we, Perez, twente gezien gisteren?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan heb je er tenminste iemand bij die corners kan nemen een een vrije bal er zo nu en dan inschiet..
Die was niet goed genoeg.. toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hadden we, Perez, twente gezien gisteren?.
Hoe het nou precies zat zullen we nooit weten, maar ik zag hem gisteren ook weer een vrije trap echt panklaar neerleggen waar de 2-0 uit gekopt werd. En ik weet ook wel dat het zeiken achteraf is, maar ik kan het dan toch niet laten om ff iets te hebben als "zonde".quote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die was niet goed genoeg.. toch?
Hij had best een jaar mogen blijven maar wilde nooit op de bank zitten. Dan moet ie weg.
Tuurlijk, maar als hij hier was gebleven was het heel anders gelopen. Plus dat er bij twente veel minder druk staat, mss dat dat ook meespeelt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe het nou precies zat zullen we nooit weten, maar ik zag hem gisteren ook weer een vrije trap echt panklaar neerleggen waar de 2-0 uit gekopt werd. En ik weet ook wel dat het zeiken achteraf is, maar ik kan het dan toch niet laten om ff iets te hebben als "zonde".
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:50 schreef Silaz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als hij hier was gebleven was het heel anders gelopen. Plus dat er bij twente veel minder druk staat, mss dat dat ook meespeelt.
We scoorden gisteren uit een corner!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?
Precies, die man is toch het kleinst geloof ikquote:Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?
Laat enoh de corners maar nemen jaquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We scoorden gisteren uit een corner!!!
1 zwaluw -> 35 graden.
Alderweireld heeft trouwens ook een hele goeie trap, maar dan moet die elke keer mee naar voren bij een corner, lijkt me ook niet handigquote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Nashje het volgende:
Aissati mag de vrije trappen ook wel meteen nemen.
Ja en die naast het uitvak liep ook fotos te maken maar voor welke site is me een raadsel.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En toch stond ik naast een kerel die zowat de hele wedstrijd heeft gefilmd, weet alleen niet waar hij van was.
Voortaan maar gewoon indirect nemen misschien krijgen ze de bal dan wel voor de goal.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We scoorden gisteren uit een corner!!!
1 zwaluw -> 35 graden.
was wel een verrassend iets. heel lang niet meer gezien en pakte goed uit maar goed een betere keeper staat goed opgesteld en stompt bal weg of pakt em denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Voortaan maar gewoon indirect nemen misschien krijgen ze de bal dan wel voor de goal.
ik denk dat hij moet spelen ipv Sulejmani. Sulejmani moet bewijzen dat je bij Ajax niet om hem heen kunt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat Cvitanich op een 2e plan (lijkt?) geraakt. Als hij de nieuwe Ajax-spits moet worden moet hij zoveel mogelijk spelen toch?
Half fit, als hij niet tegen Roda in de basis staat is het wel raar.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat Cvitanich op een 2e plan (lijkt?) geraakt. Als hij de nieuwe Ajax-spits moet worden moet hij zoveel mogelijk spelen toch?
Ik hoorde het op de radio vanmorgen.quote:
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni wasquote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio vanmorgen.
Tsja, dat houd je toch.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni was
Ik denk dat MvB rustig aan wil doen met hem aangezien hij al een paar keer geblesseerd is geraakt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Dat is wel netjes inderdaad. Al heb je overal van die idioten en helden.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Superheld zei iig dat hij er een paar voor had aangepakt, dat vind ik dan wel weer respect
Dat komt door die kleutertjes daar. De gasten die wat langer meegaan zul je dat inderdaad niet horen doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni was
Klopt hoe snel die gastjes gefrustreerd waren zegquote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat komt door die kleutertjes daar. De gasten die wat langer meegaan zul je dat inderdaad niet horen doen.
Deden die gasten van PSV ook toen thuis; Oow wat is die sjaakie stilquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt hoe snel die gastjes gefrustreerd waren zeg
http://www.sportweek.nl/sportweektv.aspquote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef kevin6188 het volgende:
Sportweek TV: Ajax zit eerste rang om Elia over te nemen deze zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |