abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67316033
quote:
Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef Houniet het volgende:
Sp!ts: "Kampioensfeest in de ArenA"
Ja die moisander zou het heerlijk vinden om kampioen te worden in de ArenA wat een pauper

Waar word je nou liever kampioen in de ArenA met een uitvakje dat een pleuris eind weg is en je viert het in een zo goed als leeg stadion. Of in eigen huis?

Maar al kunnen ze bij ons kampioen worden is het ook wel weer oke voor hun want dat is een paar wedstrijden voor het einde. En ze gaan natuurlijk niet gelijkspelen of verliezen om perse in eigen huis kampioen te kunnen worden.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67316083
Ik zou er niks op tegen hebben als AZ in de ArenA kampioen wordt. Laat het maar pijn doen bij alles en iedereen. Flink pijn. Misschien beseffen de spelers dan eindelijk waar het om draait.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67316149
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:04 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zou er niks op tegen hebben als AZ in de ArenA kampioen wordt. Laat het maar pijn doen bij alles en iedereen. Flink pijn. Misschien beseffen de spelers dan eindelijk waar het om draait.
Alsof wij als Ajax supporters niet genoeg pijn hebben geleden de afgelopen jaren?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 23 maart 2009 @ 10:08:35 #229
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67316162
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef denthemen het volgende:

[..]

Alsof wij als Ajax supporters niet genoeg pijn hebben geleden de afgelopen jaren?
Inderdaad, doe maar niet .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67316170
quote:
Als ze die drie punten bij ons laten liggen en kampioen worden teken ik meteen

dat houdt in dat die tweede plek voor ons is
pi_67316173
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:07 schreef denthemen het volgende:

[..]

Het gaat mij niet zozeer om de supporters, maar meer om de staf en spelers.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_67316179
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:27 schreef koningdavid het volgende:
Nu ga ik maar ff samenvatting van Ajax kijken, nog helemaal niks kunnen zien.
Waar kun je die samenvatting kijken? Zo genoten gisteren dat ik die samenvatting nog wel eens wil zien
pi_67316222
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ja maar wij zullen er ook zijn
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67316234
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan moet je een beloningssysteem instellen dat loont naar prestaties.
pi_67316565
Feit is wel dat iedereen met de neus op de feiten zal worden gedrukt als AZ in de Arena kampioen wordt.
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Waar kun je die samenvatting kijken? Zo genoten gisteren dat ik die samenvatting nog wel eens wil zien
www.ajax.tv
pi_67316600
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dan moet je een beloningssysteem instellen dat loont naar prestaties.
Ja idd. Net als met Adriaanse bij WillemII. Toen werden ze plots 2e en haalden ze CL. Als ze echt moeten voetballen voor hun geld dan kunnen ze het ineens wel.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:01:23 #237
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67317542
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:24 schreef toma het volgende:
Feit is wel dat iedereen met de neus op de feiten zal worden gedrukt als AZ in de Arena kampioen wordt.
[..]

www.ajax.tv
Danku
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:06:39 #238
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67317705
quote:
Op maandag 23 maart 2009 10:26 schreef toma het volgende:

[..]

Ja idd. Net als met Adriaanse bij WillemII. Toen werden ze plots 2e en haalden ze CL. Als ze echt moeten voetballen voor hun geld dan kunnen ze het ineens wel.
Van Basten wilde dat toch ook invoeren meen ik. Lager basisloon en meer bonussen bij goede prestaties.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_67317762
quote:
Dat klinkt een beetje verzuurd Kevin.. Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is. Give it time. Volgend seizoen wordt van ons als iedereen fit is (en ja dat roepen we al een tijdje). Maar gun de mensen wat tijd. Nu met een spelmaker (Aissati) erbij, zie je dat het al stukken beter gaat.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67317809
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:08 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat klinkt een beetje verzuurd Kevin.. Ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is. Give it time. Volgend seizoen wordt van ons als iedereen fit is (en ja dat roepen we al een tijdje). Maar gun de mensen wat tijd. Nu met een spelmaker (Aissati) erbij, zie je dat het al stukken beter gaat.
Zitten er nog creatieve middenvelders aan te komen bij Jong Ajax of in de A1? Anders zou ik komende zomer graag een creatieve kracht zien komen voor op het middenveld.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:11:45 #241
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_67317865
Zelfs in kranten en op (grote) sites zie ik af en toe nog Aisatti staan
Jawel, je keek.
pi_67317918
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef toma het volgende:

[..]

Zitten er nog creatieve middenvelders aan te komen bij Jong Ajax of in de A1? Anders zou ik komende zomer graag een creatieve kracht zien komen voor op het middenveld.
Sneijder? Maar die is net 18 geloof ik?

Danilo, of is dat meer een aanvaller?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_67317992
quote:

[..]

Nah ja, de naam van Pranjic waart nog steeds rond natuurlijk. Lijkt mij een prima plan. Maar je ziet gewoon dat Ajax al die tijd een spielmacher gemist heeft. Nu worden de ballen ingeleverd bij Aissati en die jongen die doet er wat mee.

Overigens is het tergend om te zien hoe Wielaert de opbouw vetraagt. Gister keer of 4-5 dat Van der Wiel naar voren spurtte en hij makkelijk de bal kon krijgen van Wielaert. Maar die verkoos dan het wandelen naar de middenlijn om dan vervolgens de bal over 2 meter af te spelen aan Anita ofzo.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 23 maart 2009 @ 11:15:46 #244
51286 w00h00
Digital man!
pi_67318006
quote:

[..]

Met Aissati en De Jong, Sarpong hebben we toch creatieve middenvelders in huis?
pi_67318062
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:15 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Met Aissati en De Jong, Sarpong hebben we toch creatieve middenvelders in huis?
ik vind Sarpong meer een aanvaller. En de Jong mist kwaliteit vind ik.
pi_67318238
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67318525
Bij een verkeerde bal loop je zo tegen een counter. Dus niet gek dat Wielaart dat risico niet wil nemen.
pi_67318533
quote:
Zlatan Wat een koning!
pi_67318546
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef toma het volgende:

[..]

ik vind Sarpong meer een aanvaller. En de Jong mist kwaliteit vind ik.
Mee eens. De Jong komt voor Ajax tekort, jammer genoeg. -> Verkopen.

Trouwens, die Enoh is echt een geweldige voetballer zeg. Ik dacht dat dat een stofzuiger pur sang zou zijn, maar hij kan veel meer.

Laat alsjeblieft dit middenveld staan!!
pi_67318657
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:31 schreef Chadi het volgende:
Bij een verkeerde bal loop je zo tegen een counter. Dus niet gek dat Wielaart dat risico niet wil nemen.
Hij kon de bal niet verkeerd geven. Het gaat erom dat Ajax veel te traag is in de opbouw. Met al die kleine gasten voorin is het belangrijk dat je de tegenstander niet de tijd geeft om ze weer te dekken. Dat gebeurd nu veel te vaak.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:47:13 #251
51286 w00h00
Digital man!
pi_67319059
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:35 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij kon de bal niet verkeerd geven. Het gaat erom dat Ajax veel te traag is in de opbouw. Met al die kleine gasten voorin is het belangrijk dat je de tegenstander niet de tijd geeft om ze weer te dekken. Dat gebeurd nu veel te vaak.
Klopt, maar het is daarbij belangrijk dat iedereen beweegt, van positie wisselen en tussen de linies voetbalt. Daardoor creëer je veel verwarring bij de tegenstander. En dat kan met een paar passen naar links of rechts door aanspeelbaar te zijn.

Wat mij opvalt is dat het huidige middenveld dit erg goed doet, zowel in de breedte als in de diepte. Enoh bijvoorbeeld die ook heel diep loopt, daardoor heeft hij de laatste wedstrijden al enkele goede doel pogingen gehad en een goal. Door deze loop acties creëert hij ook weer meer ruimte op het middenveld. Lindgren daarin tegen blijft teveel in zijn positie voetballen. En natuurlijk Aissati die veel aanspeelbaar is en de ruimtes goed ziet.

Ik ben het wel met je eens dat vanuit de verdediging sneller gespeeld moet worden, om de tegenstander kapot te spelen. Het is nu allemaal nog te twijfelachtig en zonder echt een idee er achter.
pi_67319089
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mee eens. De Jong komt voor Ajax tekort, jammer genoeg. -> Verkopen.

Trouwens, die Enoh is echt een geweldige voetballer zeg. Ik dacht dat dat een stofzuiger pur sang zou zijn, maar hij kan veel meer.

Laat alsjeblieft dit middenveld staan!!
Alleen nog te vaak geblesseerd geweest, hoop dat dat volgend seizoen minder is.
pi_67319153
quote:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Wat is Claasen voor type speler eigenlijk? Weet iemand dit? Eriksen is volgens mij wel een aanvallende middenvelder, maar of ie creatief is..
  maandag 23 maart 2009 @ 11:50:31 #254
182728 honda1990
pi_67319159
quote:
Inter Zonde dat klasbakken als Zlatan en Maxwell daar voetballen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_67319177
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:50 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Inter Zonde dat klasbakken als Zlatan en Maxwell daar voetballen
En dan heb je de grootste klasbak nog niet eens genoemd..
pi_67319208
quote:
Stuur ze maar lekker met een 6-0 nederlaag terug naar Alkmaar.
pi_67319336
Wat vinden jullie van Elia? Ik vind dat ze hem moeten komen van de zomer. Rekening houdend met het vertrek van Suarez na volgend seizoen geeft Elia kans om een seizoen te wennen. Ik heb toch meer vertrouwen in hem dan in Beerens. Nu nog hopen dat Sulejmani volgend seizoen weer eens goed gaat spelen.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:56:28 #258
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67319372
Ik vind Elia net zo net-niet als Leonardo. Dan nog liever Pranjic
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67319426
Betalen jullie maar de hoofdprijs voor Elia, verwacht dat hij in het begin net zo hard tegen gaat vallen als Sulejmani. Mooi om te zien dat mensen hier AZ kampioen wil zien worden in de ArenA.
  maandag 23 maart 2009 @ 11:58:21 #260
51286 w00h00
Digital man!
pi_67319444
pi_67319556
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

En dan heb je de grootste klasbak nog niet eens genoemd..

pi_67319687
quote:
Eindelijk weer een '10' bij Ajax
Door RICHARD HAMAKER, clubreporter Ajax

Jubelstemming alom in de media. Aissati moet in Oranje. Het lek is boven bij Ajax sinds de komst van Ismael. Ismael kan nog veel beter. Wijsneus Derksen heeft het altijd al gezegd. En Barbara Barend vond het altijd al een toppertje.

Ajax' nummer 10, Ismaïl Aissati, in actie tegen NAC. FOTO ANP
Van der Gijp vind hem de nieuwe Messi, Xavo of Sneijder, want O wat is dat joch toch goed. En dat na twee wedstrijden.

Begrijp mij niet verkeerd. Ik ben bijzonder blij dat er bij Ajax weer een speler de lijnen durft uit te zetten. De bal wil hebben op het middenveld. Een speler die ook de ruimtes ziet en daar ook in speelt. Die snel kan omschakelen en een man uit kan spelen. Dit is de missende schakel waar ik het vaker over heb gehad. In potentie dus de persoon die dit Ajax mist. Twee controleurs er naast en er is weer enigszins een balans op het middenveld.

Maar niet te vroeg juichen natuurlijk. Het fenomeen dat een speler na zijn blessure altijd erg goed speelt zal ook hier wel om de hoek komen kijken. Als Aissati uiteindelijk op dit niveau blijft steken dan heeft mijn club eindelijk weer eens een goede spelmaker te pakken. De ruimte die door Sneijder helaas te lang is leeg gebleven. Er zal echter wel een dipje komen, maar dat geeft niet. Dat hoort er bij.

De bescheiden jongen uit Utrecht zag bij PSV geen toekomst meer en besloot zich bij Ajax te vervoegen. Volgens Barbara Barend niet omdat hij zo goed is. Nee Ismael is een speler met statiegeld. Wat zij hiermee bedoelde is dat Ismael nog 1 jaar bij de club is geweest voor zijn 21ste verjaardag. Als hij doorverkocht zou worden en dan toch een talentje blijkt te zijn dan deelt Ajax als laatste club nog lekker mee in de winst.

Vooropgesteld dat alle talenten uiteindelijk bij Ajax vertrekken geen domme gedachte. Maar laat Aissati (die binnenkort meldt om voor Marokko uit te gaan komen) lekker 2, 3 of meer jaren bij Ajax spelen. Laat hem de mooie steekpasses maar geven. Laat hem maar ruiken aan Europees voetbal. Laat hem maar het doel zijn van slachters op het middenveld. Niet om blessures te krijgen, maar om nog meer snelheid en handelingssnelheid te krijgen.

Ik verwacht dat wij als Ajax supporters nog veel plezier gaan beleven aan deze stilist en spelmaker. Gun hem alleen wel even de tijd. En luister vooral niet naar Johan Derksen en consorten. Doet Aissati volgens mij ook niet. Die is misschien thuis op een pleintje in Utrecht lekker met een bal aan het pielen.
pi_67320083
Ismael, Xavo.........
  maandag 23 maart 2009 @ 12:30:57 #264
182728 honda1990
pi_67320499
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:01 schreef toma het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo zonde van die speler, deed het best aardig bij Ajax. Zelfde gevalletje als die PSVer die naar Milan ging Johan Vogell komt daar gewoon niet aan de bak...
pi_67320519
Aankopen:

Darío Cvitanich - ¤ 6.500.000
Miralem Sulejmani - ¤ 16.250.000
Ismaïl Aissati - ¤ 4.000.000
Oleguer Presas - ¤ 3.000.000
Evander Sno - ¤ 1.250.000
Eyong Enoh - transfervrij
Rob Wielaert ¤ 3.000.000

Jeugd:
Darko Bodul - transfervrij
Eriksen - transfervrij
Claasen - transfervrij

Op het feit na dat Sulejmani veel te veel heeft gekost heeft Ajax toch wel goed ingekocht. Met Sulejmani komt het wel goed, iedereen heeft gezien hoe goed hij kan voetballen. Alleen jammer dat er zoveel blessureleed is (geweest). Sno is eigenlijk de enige miskoop en ik zie Wielaert op den duur toch z'n plek kwijtraken aan Oleguer (en Vertonghen dus op Oleguer's positie).
pi_67320649
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:55 schreef Dvm86 het volgende:
Wat vinden jullie van Elia? Ik vind dat ze hem moeten komen van de zomer. Rekening houdend met het vertrek van Suarez na volgend seizoen geeft Elia kans om een seizoen te wennen. Ik heb toch meer vertrouwen in hem dan in Beerens. Nu nog hopen dat Sulejmani volgend seizoen weer eens goed gaat spelen.
meerwaarde van Elia ? Ik bedoel voor 15 miljoen wat ze voor hem willen is hijn iet de moeite waard.
pi_67320715
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:56 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind Elia net zo net-niet als Leonardo. Dan nog liever Pranjic
Dan heb je er tenminste iemand bij die corners kan nemen een een vrije bal er zo nu en dan inschiet..
pi_67320796
Elia is in 2009 nog complete bagger, hij heeft een half(!) seizoen goed gespeeld. Laat hem eerst maar 2 seizoen op een topniveau spelen voordat we veel voor hem gaan betalen.

Pranjic speelt al meerdere seizoenen top ook op internationaal niveau. Geld ook in mindere mate voor Beerends. Daarom vond ik het ook vreemd dat er zoveel geld betaald is voor Sulejmani nadat hij 1 seizoen goed heeft gespeeld.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_67320819
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Die snor zag het nooit in hem zitten. Die zei altijd zoiets als 3 trainers het niet in hem zien zitten zal hij wel niet goed genoeg zijn.

Hij lult met de kant waar de wind mee waait. kut snor!
  maandag 23 maart 2009 @ 12:43:36 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67320913
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dan heb je er tenminste iemand bij die corners kan nemen een een vrije bal er zo nu en dan inschiet..
Die hadden we, Perez, twente gezien gisteren? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_67321015
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die hadden we, Perez, twente gezien gisteren? .
Die was niet goed genoeg.. toch?

Hij had best een jaar mogen blijven maar wilde nooit op de bank zitten. Dan moet ie weg.
  maandag 23 maart 2009 @ 12:47:46 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67321054
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Die was niet goed genoeg.. toch?

Hij had best een jaar mogen blijven maar wilde nooit op de bank zitten. Dan moet ie weg.
Hoe het nou precies zat zullen we nooit weten, maar ik zag hem gisteren ook weer een vrije trap echt panklaar neerleggen waar de 2-0 uit gekopt werd. En ik weet ook wel dat het zeiken achteraf is, maar ik kan het dan toch niet laten om ff iets te hebben als "zonde".
Get woke, go broke!
  maandag 23 maart 2009 @ 12:50:49 #273
175985 Silaz
drie bier
pi_67321138
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoe het nou precies zat zullen we nooit weten, maar ik zag hem gisteren ook weer een vrije trap echt panklaar neerleggen waar de 2-0 uit gekopt werd. En ik weet ook wel dat het zeiken achteraf is, maar ik kan het dan toch niet laten om ff iets te hebben als "zonde".
Tuurlijk, maar als hij hier was gebleven was het heel anders gelopen. Plus dat er bij twente veel minder druk staat, mss dat dat ook meespeelt.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67321147
Ik vind het trouwens vreemd dat Cvitanich op een 2e plan (lijkt?) geraakt. Als hij de nieuwe Ajax-spits moet worden moet hij zoveel mogelijk spelen toch?
  maandag 23 maart 2009 @ 12:52:18 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67321181
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:50 schreef Silaz het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar als hij hier was gebleven was het heel anders gelopen. Plus dat er bij twente veel minder druk staat, mss dat dat ook meespeelt.
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?
Get woke, go broke!
pi_67321239
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?
We scoorden gisteren uit een corner!!!

1 zwaluw -> 35 graden.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 23 maart 2009 @ 12:55:03 #277
175985 Silaz
drie bier
pi_67321267
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Precies, die man is toch het kleinst geloof ik
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67322000
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

1 zwaluw -> 35 graden.
Laat enoh de corners maar nemen ja Alleen dan wel vanaf het lijntje dat in de jeugd elftallen gebruikt word als cornerneempunt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67322038
Vond Aissati trouwens ook verdedigend erg sterk hoor, onderschept en ving heel veel ballen op van NAC
pi_67322793
Aissati mag de vrije trappen ook wel meteen nemen.
  maandag 23 maart 2009 @ 13:47:38 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67322817
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Nashje het volgende:
Aissati mag de vrije trappen ook wel meteen nemen.
Alderweireld heeft trouwens ook een hele goeie trap, maar dan moet die elke keer mee naar voren bij een corner, lijkt me ook niet handig .
Get woke, go broke!
pi_67322855
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:29 schreef Noshiba het volgende:

[..]

En toch stond ik naast een kerel die zowat de hele wedstrijd heeft gefilmd, weet alleen niet waar hij van was.
Ja en die naast het uitvak liep ook fotos te maken maar voor welke site is me een raadsel.
  maandag 23 maart 2009 @ 13:53:41 #283
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_67323016
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef zjroentje het volgende:

[..]

1 zwaluw -> 35 graden.
Voortaan maar gewoon indirect nemen misschien krijgen ze de bal dan wel voor de goal.
#FreeHat
pi_67323108
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Voortaan maar gewoon indirect nemen misschien krijgen ze de bal dan wel voor de goal.
was wel een verrassend iets. heel lang niet meer gezien en pakte goed uit maar goed een betere keeper staat goed opgesteld en stompt bal weg of pakt em denk ik.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67323220
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat Cvitanich op een 2e plan (lijkt?) geraakt. Als hij de nieuwe Ajax-spits moet worden moet hij zoveel mogelijk spelen toch?
ik denk dat hij moet spelen ipv Sulejmani. Sulejmani moet bewijzen dat je bij Ajax niet om hem heen kunt.
pi_67323258
quote:
Half fit, als hij niet tegen Roda in de basis staat is het wel raar.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:05:16 #288
182728 honda1990
pi_67323388
Sulejmani - Dario - Suarez

Waarom niet gewoon zo, dit lijkt me op termijn de beste oplossing. En waarom nou Urby linkshalf, laat die jongen toch lekker meters maken
  maandag 23 maart 2009 @ 14:05:31 #289
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67323395
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:58 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoorde het op de radio vanmorgen.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67323502
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik hoorde het op de radio vanmorgen.
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni was
  maandag 23 maart 2009 @ 14:09:54 #291
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67323544
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tsja, dat houd je toch.
pi_67323584
quote:
Ik denk dat MvB rustig aan wil doen met hem aangezien hij al een paar keer geblesseerd is geraakt.
pi_67323615
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:09 schreef Houniet het volgende:

[..]

Tsja, dat houd je toch.
Superheld zei iig dat hij er een paar voor had aangepakt, dat vind ik dan wel weer respect
  maandag 23 maart 2009 @ 14:12:56 #294
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67323659
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:11 schreef Jasza het volgende:

[..]

Superheld zei iig dat hij er een paar voor had aangepakt, dat vind ik dan wel weer respect
Dat is wel netjes inderdaad. Al heb je overal van die idioten en helden.
pi_67323681
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat komt door die kleutertjes daar. De gasten die wat langer meegaan zul je dat inderdaad niet horen doen.
pi_67324251
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat komt door die kleutertjes daar. De gasten die wat langer meegaan zul je dat inderdaad niet horen doen.
Klopt hoe snel die gastjes gefrustreerd waren zeg
pi_67324562
Sportweek TV: Ajax zit eerste rang om Elia over te nemen deze zomer.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:38:59 #298
175985 Silaz
drie bier
pi_67324584
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef Jasza het volgende:

[..]

Klopt hoe snel die gastjes gefrustreerd waren zeg
Deden die gasten van PSV ook toen thuis; Oow wat is die sjaakie stil
  maandag 23 maart 2009 @ 14:40:56 #299
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67324652
Wel leuk om te zien dat een Moslim nu de man is bij een Jodenclub.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_67324665
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef kevin6188 het volgende:
Sportweek TV: Ajax zit eerste rang om Elia over te nemen deze zomer.
http://www.sportweek.nl/sportweektv.asp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')