Vertelquote:Op zondag 22 maart 2009 22:11 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens, iedereen in mijn buurt was na 10 minuten alweer aan het kankeren
Niet zonder reden.
Urby is ook nog niet helemaal zeker datie blijft.quote:
Bijvoorveeld de stoot die Vermaelen kreeg. Geen bal in de buurt en hij kreeg 100% een stoot. Maar dat wordt dan weer uit de samenvatting geknipt.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:16 schreef Houniet het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien, helaas eigenlijk. Ze hebben weer het een en ander niet uitgezonden.
Onopvallend. Maar hij knapte veel werk op, op het middenveld.quote:
Inderdaad, en bijvoorbeeld Fer en Lurling.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Bijvoorveeld de stoot die Vermaelen kreeg. Geen bal in de buurt en hij kreeg 100% een stoot. Maar dat wordt dan weer uit de samenvatting geknipt.
Hij pakte vandaag wel een keer lekker de bal. Met een corner geloof ik, kerel heeft snelle reflexesquote:Op zondag 22 maart 2009 22:29 schreef cheqy het volgende:
Al die hossana om Aissati is wel leuk hoor maar wat vinden jullie van de akties van Vermeer?
Ik ben bang dat die jongen in de resterende wedstrijden nog belangrijke punten kan gaan verspelen.
Hoe die in de 2e helft ook uit kwam tot de 16 meter en daar als een kikker onder de bal door hupte, daar kwamen we goed weg.
En dan heb ik het nog niet eens over zijn manier van uitkomen bij de eerste doelpunt tegen OM. Als een blinde uitkomen en op het laatste moment lichaam en hoofd wegdraaien van bal en tegenstander.![]()
Topkeeper onwaardig als je het mij vraagt.
quote:Ten Cate ziet landstitel naar rivaal Olympiakos gaan
Geschreven op zondag, 22 maart om 21:51
Olympiakos Piraeus heeft met nog drie speeldagen te gaan de landstitel in de Griese Superleague geprolongeerd. De ploeg van Ernesto Valverde won zelf op bezoek bij Panonios (2-3) en zag hoe tegelijkertijd belager Panathinaikos zich niet wist te ontdoen van Asteras Tripolis (1-1). Het onderlinge verschil bedraagt nu elf punten
Ja Ten Cate uitlachen terwijl wij het zelf niet beter doenquote:
Hij heeft schitterende reflexen en het is een uitstekende lijnkeeper. Maar bij elke aktie waarbij hij van zijn lijn af moet houd ik mijn hart vast. Die jongen is veel de driest en ondoordacht met zijn akties.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:32 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hij pakte vandaag wel een keer lekker de bal. Met een corner geloof ik, kerel heeft snelle reflexes
Vorig jaar zeiden we precies hetzelfde over Steek. Het zou zogenaamd een "lijnkeeper" zijn. Stekelenburg moet gewoon blijven en in de basis staan Vermeer heeft een paar keer leuk gespeeld daar niet van.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij heeft schitterende reflexen en het is een uitstekende lijnkeeper. Maar bij elke aktie waarbij hij van zijn lijn af moet houd ik mijn hart vast. Die jongen is veel de driest en ondoordacht met zijn akties.
Ik hoor iedereen hier wel dat we volgend jaar lekker met Vermeer door gaan maar ik moet het nog zien.
Het idee alleen al bezorgd me nachtmerries.
Hij verliet ons plotseling in het midden van het seizoen.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja Ten Cate uitlachen terwijl wij het zelf niet beter doen
Ja en? Hij heeft wel CL gespeeld in Griekenland, en slechter dan Ajax doet hij nietquote:Op zondag 22 maart 2009 22:51 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hij verliet ons plotseling in het midden van het seizoen.
Ik heb dat niet gehoord hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 22:11 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens, iedereen in mijn buurt was na 10 minuten alweer aan het zeuren
Niet zonder reden.
precies! hij pakt tenminste punten. dat ie af en toe shaky overkomt maakt niet zoveel uit, dat heeft bijv Gomes ook constant. Steek daarintegen komt shaky over, laat vaak houdbare ballen door en pakt nooit punten. Vermeer pakt wel die punten. laat je niet verblinden door de rustige stijl van Steek en de onbesuisde stijl van Vermeer.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:32 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hij pakte vandaag wel een keer lekker de bal. Met een corner geloof ik, kerel heeft snelle reflexes
Niet door mij in ieder geval. Ik had al vroeg vertrouwen in Stekelenburg.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig jaar zeiden we precies hetzelfde over Steek. Het zou zogenaamd een "lijnkeeper" zijn.
Vermeer heeft je met één en misschien zelfs twee drieste akties de volgende ronde UEFA-cup gekost.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
precies! hij pakt tenminste punten. dat ie af en toe shaky overkomt maakt niet zoveel uit, dat heeft bijv Gomes ook constant. Steek daarintegen komt shaky over, laat vaak houdbare ballen door en pakt nooit punten. Vermeer pakt wel die punten. laat je niet verblinden door de rustige stijl van Steek en de onbesuisde stijl van Vermeer.
Dan zijn we het met elkaar eens. Alleen dat hele verhaal over lijnkeepers hoorde je toen ook over Stekelenburg.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Niet door mij in ieder geval. Ik had al vroeg vertrouwen in Stekelenburg.
Natuurlijk moest ook hij ervaring op doen en zat er wel eens naast, dat is logisch. Maar ik zie in Vermeer een zwakke Menzo-kloon, een keeper die briljante reddingen afwisselt met grove fouten. Alleen ben ik bang dat bij Vermeer de fouten de boventoon gaan voeren.
en ik maar denken dat het lag aan die 1000 kansen die we misten..quote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
Vermeer heeft je met één en misschien zelfs twee drieste akties de volgende ronde UEFA-cup gekost.
Als je uit komt moet je een bal hebben en dan moet je hem niet onnozel door je benen laten gaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 22:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het lag aan die 1000 kansen die we misten..
Ja of Oleguer of Alderweireld of Silvaquote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
Vermeer heeft je met één en misschien zelfs twee drieste akties de volgende ronde UEFA-cup gekost.
Volgens mij quote je de verkeerde nogalquote:Op zondag 22 maart 2009 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je uit komt moet je een bal hebben en dan moet je hem niet onnozel door je benen laten gaan.
Hij gleed totaal niet uit hij ging alleen naar de grond met tempo 0quote:Op zondag 22 maart 2009 23:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja of Oleguer of Alderweireld of Silva
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde nogal![]()
Overigens gleed hij eerder uit, anders had hij waarschijnlijk wel op tijd geweest.
Daar ging trouwens wel een overtreding aan vooraf op Oleguerquote:Op zondag 22 maart 2009 22:14 schreef Noshiba het volgende:
We werden onder de voet gelopen? We zijn de middellijn niet over geweest de eerst 9 minuten. Met dat schot op de paal na, waarvan iedereen eerst dacht dat ie huizenhoog over ging en op de lat belandde. Zag net pas dat ie op de paal kwam
En iedereen dacht natuurlijk alweer: Typisch Ajax een goeie wedstrijd europees en dan weer een kutwedstrijd in de competitie.
Viel alles mee uiteindelijk.
Als je het bekijkt vanuit een hoek dat je even vergeet hoe geweldig hij kan zijn de3ed hij het goed. Maar als jevorig seizoen als vergelijking neemt niet zo. Hij heeft heel veel gelopen ook in verdedigend opzicht.quote:
Hij gleed zeker wel uit zodra hij van de lijn af kwam, ook al is dat geen reden om de bal tussen je benen te laten spelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij gleed totaal niet uit hij ging alleen naar de grond met tempo 0
Was dat bij de eerste goal van OLM waar jullie het over hebben?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij gleed zeker wel uit zodra hij van de lijn af kwam, ook al is dat geen reden om de bal tussen je benen te laten spelen.
Idd, heb het nog eens trug gekeken en hij gleed wel degelijk wegquote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Was dat bij de eerste goal van OLM waar jullie het over hebben?
Dan gleed hij wel degelijk weg met zijn rechtervoet toen hij van de lijn af wilde waardoor hij te laat kwam.
Nou hij beweegt niet natuurlijk. Het zit 100% tussen de oren bij die jongen. Ik denk dat hij nu daar maar moet spelen dan hebben we volgend seizoen misschien wat aan hem.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:20 schreef finsdefis het volgende:
Vraag me af of Sulejmani niet beter tot z'n recht komt als linkshalf eigenlijk. Verdedigend zit het eigenlijk best ok met hem.
Daarom, oké die bal mocht niet door ze benen maar dat gebeurt wel eens.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd, heb het nog eens trug gekeken en hij gleed wel degelijk weg
Opkomende back .. reiziger is ook begonnen als buitenspelerquote:Op zondag 22 maart 2009 23:26 schreef Rejected het volgende:
Anders kan Sulejmani mooi linksback spelen.
Ik denk dat hij er wel komt. Hij heeft niet de rust in zijn hoofd om de juiste beslissingen te nemen. DIe bal diehij kreeg rand 16 maakt hij normaal af. Daar neemt hij net iets te veel tijd .quote:Op zondag 22 maart 2009 23:31 schreef finsdefis het volgende:
Nou ja ik weet niet of het echt alleen in z'n koppie zit. Hij heeft die typische "versnelling" van hem maar hij zou Sno nog niet eens voorbij komen op dat tempo. Maar ja, veel beters hebben we niet dus laat 'm maar staan idd. Eventueel kan je wel Sarpong in proberen te passen, die heb ik ook goede wedstrijden zien spelen.
Lekker weekend voor Heitingaquote:Kopzorgen voor Heitinga en Atlético
John Heitinga was zondag medeschuldig aan de nederlaag van Atlético Madrid bij Real Mallorca. De eilandbewoners wonnen zondagavond met 2-0 van de hoofdstedelingen.
Heitinga verkeek zich bij de 1-0 op een voorzet van Juan Arango waarna Aritz Aduriz de bal over Leo Franco kon liften. In het vervolg van de wedstrijd miste Sergio Agüero nog een aantal goede kansen op de gelijkmaker. In de slotminuut maakte Gonzalo Castro op aangeven van Aduriz de 2-0.
In de tweede helft verscheen Heitinga zelfs niet meer op het veld. Voor rust was hij met zijn hoofd gebotst tegen dat van David Navarro en kon niet verder. Of zijn uitvallen gevolgen heeft voor zijn uitverkiezing voor het Nederlands elftal, is vooralsnog niet bekend.
Preciesquote:Op zondag 22 maart 2009 23:56 schreef F1Bas het volgende:
Nu Vermeer weer![]()
Sommige supporters word je echt moe van. Speelt Stekelenburg dan moet Vermeer erin en nu weer andersom.
Beoordeel nu eens iemand op een half seizoen en niet op een paar momenten in een wedstrijd.
Zou voetbal dan toch een teamsport zijn?quote:Op maandag 23 maart 2009 00:20 schreef toma het volgende:
Enoh zegt op Ajax TV dat ze er achter zijn gekomen dat het belangrijker is om als een hecht team te spelen dan van individuele kwaliteiten uit te gaan.
Goh....... Waren ze daar 28 wedstrijden geleden maar achter gekomen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 00:20 schreef toma het volgende:
Enoh zegt op Ajax TV dat ze er achter zijn gekomen dat het belangrijker is om als een hecht team te spelen dan van individuele kwaliteiten uit te gaan.
Goh....... Waren ze daar 28 wedstrijden geleden maar achter gekomen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze deze lijn de komende weken doortrekken.
Maar net als vorig seizoen, veel te laat....
Die opportunisten zullen er altijd wel zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:56 schreef F1Bas het volgende:
Nu Vermeer weer![]()
Sommige supporters word je echt moe van. Speelt Stekelenburg dan moet Vermeer erin en nu weer andersom.
Beste optie was Steek het seizoen af laten maken (dat vond Vermeer ook goed gaf hij al aan) en daarna in de voorbereiding een gelijke kans geven. Maar Vermeer vond ik wel heel erg sterk ogen in de keren toen hij inviel, dus ik snap de keuze wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die opportunisten zullen er altijd wel zijn.
Maar er zijn ook users (waarvan ik er één ben) die vinden dat Stekelenburg gewoon eerste keeper had moeten blijven, en het is niet vreemd dat die nu met een extra kritisch oog naar Vermeer kijken.
tofquote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik lees net dat als Aissati voor Marokko kiest en ze hem dus oproepen, hij in januari-februari 2 à 3 weken weg is voor de Africa Cup, aangezien die bijvoorbeeld vorig jaar van 20 januari t/m 10 februari werd gehouden, zijn we lekker mee dan als we hem midden in de competitie ineens 3 wedstrijden moeten missen.
Het zit hem niet mee.quote:
Hij is nog niet helemaal fit. En Marokko selecteert niet op basis van voetballend vermogen maar het vermogen om snel ballen te likken en of je frans spreekt.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik lees net dat als Aissati voor Marokko kiest en ze hem dus oproepen, hij in januari-februari 2 à 3 weken weg is voor de Africa Cup, aangezien die bijvoorbeeld vorig jaar van 20 januari t/m 10 februari werd gehouden, zijn we lekker mee dan als we hem midden in de competitie ineens 3 wedstrijden moeten missen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal fit. En Marokko selecteert niet op basis van voetballend vermogen maar het vermogen om snel ballen te likken en of je frans spreekt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Frankz0rz het volgende:
quote:De African Cup of Nations wordt in 2010 voor de 27e keer gehouden. Het toernooi zal worden gehouden van 10 tot en met 31 januari 2010 in Angola.
quote:Het komt voorlopig niet meer voor dat de winterstop in de Eredivisie slechts twee weken duurt, zoals dit seizoen het geval is. Volgend seizoen duurt de winterpauze al één week langer en vanaf het seizoen 2009/2010 krijgen de teams zelfs vijf tot zes weken rust in de wintermaanden, zo meldt het AD. Volgens de krant is dat een gevolg van de nieuwe opzet van de Europese toernooien.
Valt op zich wel mee. Zeker als Marokko en Kameroen ook nog per ongeluk eerder worden uitgeschakeld. Aissati en Enoh missen dus wel het trainingskamp in de winter.quote:Tegenover de vroege start staat wel een langere winterstop, namelijk tussen 27 december 2009 en 23 januari 2010. Mogelijk volgt de hervatting van de competitie nóg een week later, als mei volgend jaar wordt besloten om de play-offs voor Europees voetbal te schrappen.
Dat gaat nog spannend worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:07 schreef Houniet het volgende:
Programma's:
Ajax: Roda JC (uit), Willem II (thuis), PSV (uit), AZ (thuis), Sparta (uit), FC Twente (thuis)
FC Twente: NEC (uit), Roda JC (thuis), Feyenoord (uit), SC Heerenveen (uit), AZ (thuis), Ajax (uit)
En toch stond ik naast een kerel die zowat de hele wedstrijd heeft gefilmd, weet alleen niet waar hij van was.quote:Op maandag 23 maart 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmm deze keer geen Ajaxpride filmpje van de trip. Jammer.
bereidt je voor op een mooie samenvatting. zag de wedstrijd live gisteren en ik heb genoten van het spel op het middenveld. had wat vaker gescoord mogen worden.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:27 schreef koningdavid het volgende:
Maar voor Aissati, hoe goed hij ook is, zal het erg moeilijk worden ooit een vaste klant in Oranje te worden met Sneijder, Van Persie, Van der Vaart en Afellay voor hem. Ga er maar aan staan. Nederland heeft misschien wel de beste spelmakers ter wereld. Dat helpt Aissati denk ik ook in zijn waarschijnlijke keuze voor Marokko.
Nu ga ik maar ff samenvatting van Ajax kijken, nog helemaal niks kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |