Die was niet goed genoeg.. toch?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hadden we, Perez, twente gezien gisteren?.
Hoe het nou precies zat zullen we nooit weten, maar ik zag hem gisteren ook weer een vrije trap echt panklaar neerleggen waar de 2-0 uit gekopt werd. En ik weet ook wel dat het zeiken achteraf is, maar ik kan het dan toch niet laten om ff iets te hebben als "zonde".quote:Op maandag 23 maart 2009 12:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die was niet goed genoeg.. toch?
Hij had best een jaar mogen blijven maar wilde nooit op de bank zitten. Dan moet ie weg.
Tuurlijk, maar als hij hier was gebleven was het heel anders gelopen. Plus dat er bij twente veel minder druk staat, mss dat dat ook meespeelt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe het nou precies zat zullen we nooit weten, maar ik zag hem gisteren ook weer een vrije trap echt panklaar neerleggen waar de 2-0 uit gekopt werd. En ik weet ook wel dat het zeiken achteraf is, maar ik kan het dan toch niet laten om ff iets te hebben als "zonde".
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?quote:Op maandag 23 maart 2009 12:50 schreef Silaz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als hij hier was gebleven was het heel anders gelopen. Plus dat er bij twente veel minder druk staat, mss dat dat ook meespeelt.
We scoorden gisteren uit een corner!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?
Precies, die man is toch het kleinst geloof ikquote:Op maandag 23 maart 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was ook niet 100% serieus allemaal. Maar het niveau van trappen uit stilstand is wel dramatisch. Kan Aissati de corners niet eens proberen te nemen?
Laat enoh de corners maar nemen jaquote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We scoorden gisteren uit een corner!!!
1 zwaluw -> 35 graden.
Alderweireld heeft trouwens ook een hele goeie trap, maar dan moet die elke keer mee naar voren bij een corner, lijkt me ook niet handigquote:Op maandag 23 maart 2009 13:46 schreef Nashje het volgende:
Aissati mag de vrije trappen ook wel meteen nemen.
Ja en die naast het uitvak liep ook fotos te maken maar voor welke site is me een raadsel.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En toch stond ik naast een kerel die zowat de hele wedstrijd heeft gefilmd, weet alleen niet waar hij van was.
Voortaan maar gewoon indirect nemen misschien krijgen ze de bal dan wel voor de goal.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We scoorden gisteren uit een corner!!!
1 zwaluw -> 35 graden.
was wel een verrassend iets. heel lang niet meer gezien en pakte goed uit maar goed een betere keeper staat goed opgesteld en stompt bal weg of pakt em denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Voortaan maar gewoon indirect nemen misschien krijgen ze de bal dan wel voor de goal.
ik denk dat hij moet spelen ipv Sulejmani. Sulejmani moet bewijzen dat je bij Ajax niet om hem heen kunt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat Cvitanich op een 2e plan (lijkt?) geraakt. Als hij de nieuwe Ajax-spits moet worden moet hij zoveel mogelijk spelen toch?
Half fit, als hij niet tegen Roda in de basis staat is het wel raar.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Ik vind het trouwens vreemd dat Cvitanich op een 2e plan (lijkt?) geraakt. Als hij de nieuwe Ajax-spits moet worden moet hij zoveel mogelijk spelen toch?
Ik hoorde het op de radio vanmorgen.quote:
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni wasquote:Op maandag 23 maart 2009 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio vanmorgen.
Tsja, dat houd je toch.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni was
Ik denk dat MvB rustig aan wil doen met hem aangezien hij al een paar keer geblesseerd is geraakt.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:51 schreef MaxC het volgende:
Dat is wel netjes inderdaad. Al heb je overal van die idioten en helden.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Superheld zei iig dat hij er een paar voor had aangepakt, dat vind ik dan wel weer respect
Dat komt door die kleutertjes daar. De gasten die wat langer meegaan zul je dat inderdaad niet horen doen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gister vond NAC het ook erg leuk om ff te zingen waar Picorni was
Klopt hoe snel die gastjes gefrustreerd waren zegquote:Op maandag 23 maart 2009 14:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat komt door die kleutertjes daar. De gasten die wat langer meegaan zul je dat inderdaad niet horen doen.
Deden die gasten van PSV ook toen thuis; Oow wat is die sjaakie stilquote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt hoe snel die gastjes gefrustreerd waren zeg
http://www.sportweek.nl/sportweektv.aspquote:Op maandag 23 maart 2009 14:38 schreef kevin6188 het volgende:
Sportweek TV: Ajax zit eerste rang om Elia over te nemen deze zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |