quote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Ze sloot mijn topicquote:Op zondag 22 maart 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
Zo... het zondagochtend reltopique is ook weer dicht, dus maar eens de wijde wereld in dan
Gamma-verf.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:10 schreef DutchTrain het volgende:
Praxis verf
Zes lagen en dan nog dekt het niet
Ja, de Gamma stijlmuurverf dekte wel in één keer. En dat was zandkleurig over donker rood. Alleen nog wat strepen die hopelijk goed drogen.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Zo. Dat was een goed feestje.LHO en ik gingen om 08:30 als de laatste twee naar bed, na een vruchteloze zoektocht naar drugs. Welke drugs dan ook.
Wie de neuk ben jij dan wel nietquote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Zo, na 3 uren de FOK gebruiksaanwijziging doorgewerkt te hebben, 6 foutmeldingen en 2 minuten om na te denken over mijn gloednieuwe FOK stagename ben ik er dan ook eindelijk.
Ik heb het gister erg gezellig gehad! Alleen maar leuke en mooie mensen ontmoet. Ik kijk nu al uit naar het volgende feestje!
En in die handleiding heb je niets gelezen over waar je foto's van moet posten om hier welkom geheten te wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Zo, na 3 uren de FOK gebruiksaanwijziging doorgewerkt te hebben, 6 foutmeldingen en 2 minuten om na te denken over mijn gloednieuwe FOK stagename ben ik er dan ook eindelijk.
Oepsquote:Op zondag 22 maart 2009 09:26 schreef Alicey het volgende:
LHV, kijk je mobiel eens na. Om 06.00 wakker worden wil ik in het weekend eigenlijk niet echt doen.
Dat was best erg jaquote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Zo. Dat was een goed feestje.LHO en ik gingen om 08:30 als de laatste twee naar bed, na een vruchteloze zoektocht naar drugs. Welke drugs dan ook.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Ik heb het gister erg gezellig gehad! Alleen maar leuke en mooie mensen ontmoet. Ik kijk nu al uit naar het volgende feestje!
nog? Holy wat een party!quote:Op maandag 23 maart 2009 03:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
OepsBroekzakcalll of iemand die mn telefoon te pakken had?
[..]
Dat was best erg jaOm zeven uur sochtends reefers bellen enzo
![]()
Leuk feestjeben er nu nog
![]()
volgens mij word het feest per keer heftiger!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:12 schreef Isegrim het volgende:
LHO en littledrummergirl liggen te herstellen in onze logeerkamer. Ikzelf ben gister om half acht naar bed gegaan en ben nu weer redelijk uitgeslapen, alleen mijn maag is een beetje vervelend.
Elke keer dat we zo'n feest houden vraag ik me af waarom we dat niet gewoon elke week doen.
Dat is toch dat je foto's van je tieten moet posten om opgenomen te worden in de FOK gemeenschap?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En in die handleiding heb je niets gelezen over waar je foto's van moet posten om hier welkom geheten te worden
Deze is ook al niet op dr mondje gevallen. Zou het aan het water in Leeuwarden liggen?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:00 schreef BabySis het volgende:
[..]
Dat is toch dat je foto's van je tieten moet posten om opgenomen te worden in de FOK gemeenschap?
Daar heb ik niet zo veel problemen mee hoor. Maar heb je de voetnoot wel gelezen die onderaan de pagina van dat hoofdstuk staat?
Hema-verf FTW.quote:
Ach, dat is toch leuk. Paps en mams vinden het zo fijn dat we als echte zusjes met elkaar omgaan. Niet wetende dat ik dit weekend heb geleerd een joint te draaien, me te buiten ben gegaan aan een waterpijp en mijn lichaam vervolgens ter beschikking heb gesteld aan een (of twee) van de gasten op jouw feestje.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe blij ik ermee moet zijn dat mijn familie zich nu ook meldt op Fok.
Ik heb idd wat gemist zegquote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ach, dat is toch leuk. Paps en mams vinden het zo fijn dat we als echte zusjes met elkaar omgaan. Niet wetende dat ik dit weekend heb geleerd een joint te draaien, me te buiten ben gegaan aan een waterpijp en mijn lichaam vervolgens ter beschikking heb gesteld aan een (of twee) van de gasten op jouw feestje.
You're quite the roll model!
Een fles wijn of 15, een familieverpakking appeltabak, ...quote:Op maandag 23 maart 2009 08:47 schreef Isegrim het volgende:
Ja we mogen straks wel entree gaan heffen omdat heel Rotterdam wil komen.
Er zijn onder andere drie kratten bier, twee flessen whiskey, een liter wodka en een stuk of wat joints doorheen gegaan.
Hoe gaat het nu verder? Lijkt me dat je toch iets anders over de kruiskade loopt nu ...quote:Op maandag 23 maart 2009 09:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
vrijdag feest (in zwolle ).
zo en nu nog een dagje thuis zitten en morgen weer aan t werk.
hechtingen mogen er volgende week maandag uit.
edit: en vanmiddag naar de politie arts voor letsel beschrijving.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ach, dat is toch leuk. Paps en mams vinden het zo fijn dat we als echte zusjes met elkaar omgaan. Niet wetende dat ik dit weekend heb geleerd een joint te draaien, me te buiten ben gegaan aan een waterpijp en mijn lichaam vervolgens ter beschikking heb gesteld aan een (of twee) van de gasten op jouw feestje.
Depends on the shop.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb idd wat gemist zeg
Ohh en ik heb express nooit geleerd om te draaien. Zo kan ik niet in mijn eentje gaan blowenTenzij is natuurlijk voorgedraaide koop maar dat is troep
Er zijn wel foto's van jou met die joint in je handen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef BabySis het volgende:
[..]
Toen ik nog blowde kon ik alleen bij Reefer halen. Dat was de enige tent die altijd meegaf aan minderjarigenquote:
Die van zaterdagnacht wel hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Toen ik nog blowde kon ik alleen bij Reefer halen. Dat was de enige tent die altijd meegaf aan minderjarigenen hun voorgedraaide was niet geweldig
Voor de OP?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's van jou met die joint in je handen.Chantagemiddel.
Kwamen die van de Reefer? Like I said ik weet het tegenwoordig niet meer zo goed. Ik ben niet bij Reefer geweest sinds ze een keer moesten sluitenquote:
Het is maar goed dat die zes xtc tabletten niet ineens gevonden werden. Volgens mij hadden we ze alle drie weg gekouwd tijdens onze urge for drugs. Als er een heroine spuit had gelegen....quote:
Maar ik was er helemaal niequote:Op maandag 23 maart 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor de OP?
Goeroe! ik heb een foto gemaakt van Isegrim voor jou!
Okee.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh we zijn trouwens net weer thuis. Hebben heiden maar laten slapen
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee.Sorry dat er geen ontbijt meer was.
Erg graag gedaan!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
GekErg dankjewel dat we drie dagen op de verjaardag mochten zijn
+quote:Op maandag 23 maart 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik voor bureaubladachtergrondformaat![]()
Ik plaats voor de rest geen foto's denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Isegrim het volgende:
LHO vraag je de geportretteerden wel even of ze akkoord zijn met plaatsing? Ik ben wel akkoord hoor.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:47 schreef Isegrim het volgende:
Okee die taartfoto is NIET van ons feest.
neuh. ik zie niet in waarom. je kan dit soort figuren overal tegenkomen, ook hier in Schiedam. Heb nog wel ff gekeken naar de bloedsporen op het trottoir toen ik me fiets ging ophalenquote:Op maandag 23 maart 2009 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu verder? Lijkt me dat je toch iets anders over de kruiskade loopt nu ...
Opzich is dat ook wel de instelling natuurlijk jaquote:Op maandag 23 maart 2009 11:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
neuh. ik zie niet in waarom. je kan dit soort figuren overal tegenkomen, ook hier in Schiedam. Heb nog wel ff gekeken naar de bloedsporen op het trottoir toen ik me fiets ging ophalen. " Ik heb sporen nagelaten" ...
.
Dat had ik met onze huisarts die ik nooit gezien had voordat ik Astma kreegquote:heb nu wel last van een gevoelige bovenarm, waar de tetanus shot in is gegaan. Blijkbaar wordt dat dus erg gevoelig ... Net of er een gigantishce blauwe plek zit zonder de zichtbare bloeduitstorting.
opzich wel leuk bij de huisarts. "Zo en jij bent?" Dit maak ik niet zo veel mee, dat iemand al 23 (?) jaar patient is en ik hem nog nooit heb gezien. Grappige vent
.
Heb ik altijd al willen hebben, dus bij deze ook mijn toestemming.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik plaats voor de rest geen foto's denk ikHeeft voor mensen hier weinig toegevoegde waarde
![]()
Hoewel ik wel gigatieten op je zusje kan fotoshoppen
Mijn fotoshoptalent is op het moment nog in heliport ben ik bangquote:Op maandag 23 maart 2009 12:05 schreef BabySis het volgende:
[..]
Heb ik altijd al willen hebben, dus bij deze ook mijn toestemming.
t is een schandequote:
ow trouwens.. al jullie wijn is nu ook opquote:Op maandag 23 maart 2009 12:58 schreef Isegrim het volgende:
Sodom en Gommorra is het bij ons thuis.Een vrijplaats voor drank, drugs en seks.
Hebben jullie die gisteravond nog opgezopen?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow trouwens.. al jullie wijn is nu ook op
Toen die op was en de open rosé erg goor bleek, zijn we overgegaan op whiskeyquote:Op maandag 23 maart 2009 13:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hebben jullie die gisteravond nog opgezopen?
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn fotoshoptalent is op het moment nog in heliport ben ik bang![]()
Je zult het dus vandaag met deze memmen moeten doen:
[ afbeelding ]
chantagemateriaal:
[ afbeelding ]
Hoe laat zijn jullie gaan slapen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Toen die op was en de open rosé erg goor bleek, zijn we overgegaan op whiskey
Half vier geloof ikquote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe laat zijn jullie gaan slapen dan?
quote:maandag 23 maart 2009 @ 03:06
Roséquote:Op maandag 23 maart 2009 13:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Toen die op was en de open rosé erg goor bleek, zijn we overgegaan op whiskey
ik bedoel. Bob Ross ok, maar dit ... :Squote:Schilderen met Gary Jenkins
Afl.: Moerasreiger. Gary schildert een tropische setting, met een witte reiger die tussen de hoge moerasgrassen staat. Een snelle en makkelijke achtergrond van acrylverf dat een leuke en effectieve uitstraling van gras geeft
nou das nog meer dan 50% kans dat je ze terug kunt naaienquote:Op maandag 23 maart 2009 14:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
edit: en ja als je zo iets overkomt dan ga je zoeken, hé. voor regio rotterdam rijnmond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
----
Tjeempie, klinkt heftig allemaal.quote:Op maandag 23 maart 2009 07:12 schreef Isegrim het volgende:
LHO en littledrummergirl liggen te herstellen in onze logeerkamer. Ikzelf ben gister om half acht naar bed gegaan en ben nu weer redelijk uitgeslapen, alleen mijn maag is een beetje vervelend.
Elke keer dat we zo'n feest houden vraag ik me af waarom we dat niet gewoon elke week doen.
Als ze posten kun je ze wel een beetje in de gaten houden. Als ze lurken, houden zij alleen jou in de gaten zonder dat je er iets van merkt.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe blij ik ermee moet zijn dat mijn familie zich nu ook meldt op Fok.
Dan ga je er wel van uit dat ze je nick kennen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze posten kun je ze wel een beetje in de gaten houden. Als ze lurken, houden zij alleen jou in de gaten zonder dat je er iets van merkt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze posten kun je ze wel een beetje in de gaten houden. Als ze lurken, houden zij alleen jou in de gaten zonder dat je er iets van merkt.
Als zij eens even 'lief' tegen mij doet wil ik daar best over nadenkenquote:Op maandag 23 maart 2009 07:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]Dat is mijn zusje en je mag wel een beetje aardig tegen haar doen!
Ze is getrouwd.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als zij eens even 'lief' tegen mij doet wil ik daar best over nadenken
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Isegrim het volgende:
Aan de andere kant: dat hield haar ook niet tegen om haar lichamelijke diensten aan de aanwezige heren aan te bieden.
Nee, ze heeft, niets gedáán, alleen dingen vóórgesteld. Ik ook trouwens.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Als in een beetje zoenen; of gewoon een dikke trio op jouw bank?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ze heeft, niets gedáán, alleen dingen vóórgesteld. Ik ook trouwens.Iets met DP.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Isegrim het volgende:
Aan de andere kant: dat hield haar ook niet tegen om haar lichamelijke diensten aan de aanwezige heren aan te bieden.
Ik heb anders met Ise op het zelfde meubelstuk geslapenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ohh van de flauwe teasersput your money where your mouth is or stop fantasizing
Echt waar?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb anders met Ise op het zelfde meubelstuk geslapen
Dat was nadat we om een uur of zeven s'ochtends de telefoon bij Reefers een kwartier hadden laten overgaan in de hoop dat die al open zouden zijn in onze urge for drugsquote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Echt waar?Tis maar goed dat heiden dat niet gezien heeft!
kwam ie bij mij de slaapkamer in "is hier geen plek meer, dan ga ik wel bij ise slapen"quote:Op maandag 23 maart 2009 22:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was nadat we om een uur of zeven s'ochtends de telefoon bij Reefers een kwartier hadden laten overgaan in de hoop dat die al open zouden zijn in onze urge for drugs
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat voor muziek was er eigenlijk? Ik ben er achter dat muziek voor mij een grote moodsetter is
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat voor muziek was er eigenlijk? Ik ben er achter dat muziek voor mij een grote moodsetter is
nopequote:Op maandag 23 maart 2009 22:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jefferson Airplane, Janis
Pink Floyd ontbrak toch niet?
Volgende keer stel ik de playlist samen!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopeje moet wat tijdens een feest van 2 dagen
![]()
hij is zelfs ondertiteldquote:
mijn feest is over 3 wekenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgende keer stel ik de playlist samen!
weer een dope feestje?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn feest is over 3 weken
heb alleen nog geen waterpijpquote:
Flauw, harvey. Heel flauwquote:Op maandag 23 maart 2009 23:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald subsidie formulier invult
Check!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb alleen nog geen waterpijpmaar die hoorde ik al voorbijkomen als cadeau-idee
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Weet je waar ik zin in heb? Ik heb zin in een hippie stonede avond! Met Pink Floyd, The Doors, Velvet Underground en voorlezen uit het werk van Kafka
En niet te vergeten Boven Gemiddeld - Oud Zuid, zat ook in het repertoire.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
gewoon de link hier neerplakkenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:12 schreef BabySis het volgende:
[..]
En niet te vergeten Boven Gemiddeld - Oud Zuid, zat ook in het repertoire.Sorry, ik heb nog niet uitgevonden hoe je een video kan posten.
Trustenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten dudes en dudettes
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon de link hier neerplakkenkomt het goed
Nopquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
Nog iemand anders problemen met de watervoorziening?
Zoals?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
Het duurde even voordat het water uit de kraan wilde komen. Na minuutje of 5 was het wel weer ok... Was toen 7.45. Rotterdam Centrum overigensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
quote:
Denk dat dat voor velen mensen een nieuw woord zal zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ja, mooi allemaal he! Ik leer zoveel hier. Vandaag bijvoorbeeld heb ik, dankzij dit forum, het (voor mij) nieuwe woord Prutsjosti geleerd.
LOLquote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:07 schreef heiden6 het volgende:
De volgende keer dat we een feestje hebben gaan we het overigens anders aanpakken: Feestje van een vriend
Wacht maar, er gaat een wereld voor je open hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ja, mooi allemaal he! Ik leer zoveel hier. Vandaag bijvoorbeeld heb ik, dankzij dit forum, het (voor mij) nieuwe woord Prutsjosti geleerd.
Kun je ook op je werk ofzo laten afgeven meestal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ze brengen vandaag m'n nieuwe telefoon, maar ben niet thuis, dus word nog ff geduld hebben
ja vroegah wel dus, maar nu kreeg ik daar helemaal geen optie voor, het word nu ook gewoon door TNT bezorgd, vroegah was het een ander bedrijfje en moest je je nog helemaal legitimeren ivm contract e.d.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je ook op je werk ofzo laten afgeven meestal.
Okee. Dan nog ff wachten idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja vroegah wel dus, maar nu kreeg ik daar helemaal geen optie voor, het word nu ook gewoon door TNT bezorgd, vroegah was het een ander bedrijfje en moest je je nog helemaal legitimeren ivm contract e.d.
je moet eens in Feyenoordtopics komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
HTC Touch Proquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ken dat.Welke foon heb je genomen?
Apple fanboys die een waardeloos stuk technologie hypenquote:
Ja ik had hiervoor 2 jaar mms. Toen ook nooit gebruikt. Nu gebruik ik het ook nooit. in IPhone OS X 3.0 komt die zinloze functie er wel bij. THC (al dat gepraat over drugs) HTC moet nog altijd een schil bouwen zodat mensen het lelijke Windows Mobile gebruikenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apple fanboys die een waardeloos stuk technologie hypen![]()
MMS me anders ff, oh nee wacht, dat gaat niet
Ik vind WM wel relaxed, je kan gewoon zelf wat software downloaden, tenminste beetje normaal browsen door de files op je phone, en niet vast zittend aan één locatie die bepaald welke software je mag installeren, en die je limiteert tot beetje programa's bekijken en je verder niet je phone in laatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja ik had hiervoor 2 jaar mms. Toen ook nooit gebruikt. Nu gebruik ik het ook nooit. in IPhone OS X 3.0 komt die zinloze functie er wel bij. THC (al dat gepraat over drugs) HTC moet nog altijd een schil bouwen zodat mensen het lelijke Windows Mobile gebruiken
Je piemel heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je piemel heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.
Ik ga ff een boodschap doen en dan naar mijn werk.
Whehe. Veel plezierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat woordje doet het 'm héquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We houden het spannend.quote:
Iedereen zijn ding. Voor mij gaat alles na wiet te ver. Maar ik vind het een fucking goed nummerquote:
Hmm Ise aan de drugsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat een toepasselijkheid weer. Luister nu Heroin van Velvet Revolver
Ik probeer me in de breedte te oriënteren op dit moment ipv in de diepte. Heb je toffe bands met psychedelic rock?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm Ise aan de drugs![]()
Sowieso jij en LHO op jacht naar drugs2 van die brave inborsten die in het weekend ineens los gaan ofzo
![]()
Verder Velvet Revolver![]()
Heb zo'n beetje alles van hun, dus als je meer wilt GoeRoe...
Mjah ik zou voor Stone Temple Pilots gaan dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik probeer me in de breedte te oriënteren op dit moment ipv in de diepte. Heb je toffe bands met psychedelic rock?
Ik denk dat je je vergist in onze braafheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm Ise aan de drugs![]()
Sowieso jij en LHO op jacht naar drugs2 van die brave inborsten die in het weekend ineens los gaan ofzo
![]()
Tell me moreeeeeeequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in onze braafheid.
Tjah het zijn meer beetje dingen 'in de lijn van' VRquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Eagles of Death Metal kan ik maar is geen Psychedelic rock. Alice in Chains ken ik niet zo goed en Stone Temple Pilots
Ik heb geen seks met LHO.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alle sex, drugs en rock 'n roll die jij en LHO uitvreten
Hier met die sleaze & dirt
Cool!quote:
Ik zal thuis ff kijken waar wij zitten, maar volgens mij geen 1e rangquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Cool!
Ik moet alleen nog iemand vinden die ook gaat. Mijn maatjes hebben allemaal geen kaartjes (dat rijmt)
Er is nooit wat aan de hand in Alexanderquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:16 schreef Metatron het volgende:
Om 05:30 was er niks aan de hand in R'dam Alexander.
behalve als er zo'n dronken blinde bejaarde met zijn rollator onder de metro looptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er is nooit wat aan de hand in Alexander
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
too bad. We hadden onze superieure muzieksmaak ten toon kunnen spreiden. Nu zal ik het alleen moeten doenquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
We ownen ze nog wel een keertje
Ben trouwens benieuwd wat de rest dan zoal luistert?
Euh.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Beste topic in ONZ ooit: Welk antivirus programma voor Mac OS X
Whehe. Ze zullen er ook vast zijn. Ik gebruik er alleen geen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Euh.
Ik heb ooit serieus zo'n vraag gesteld.
doen we niet moeilijk overquote:
Ah dat wordt kwartetten dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doen we niet moeilijk over
mits ise ook haar vent uitleent uiteraard
Ben erg moe.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Whehe. Ze zullen er ook vast zijn. Ik gebruik er alleen geen.
Hoe ist met Ise?
Oh, das jammer. Vandaag vroeg naar bedje toe?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat ik vannacht zeer slecht heb geslapen.
Ik hoop dat dat lukt. Heb om 20:00 nog een afspraak met klanten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh, das jammer. Vandaag vroeg naar bedje toe?
Wat is de kans dat die komen opdagen? Of is dit een andere soort bijeenkomst?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat lukt. Heb om 20:00 nog een afspraak met klanten.
Ja is een bestuursvergadering bij die mensen thuis.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat is de kans dat die komen opdagen? Of is dit een andere soort bijeenkomst?
En tot die tijd moet je jezelf vermaken?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja is een bestuursvergadering bij die mensen thuis.
Ik zit nu bij de Döner Company.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En tot die tijd moet je jezelf vermaken?
ik ben er echt nooit. Ik zou echt niet weten wat ik daar moet. In 020 zijn tenminste zo nu en dan concerten. Wat doe je als je in Den Haag bent...quote:
Ik hoorde laatste van Ise dat er geen thaise dames zijn in jouw sauna. Dat is een grapje toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BabySis het volgende:
Zit ik alles wat ik heb gemist even door te lezen en staat er dit:
Sauna Arrangement - 50%
Inclusief sauna, massage en diner 2e persoon voor de helft v/d prijs!
www.saunahotstones.nl
Jouw advertentie hier?
Nou als dat zou kunnen
Niet in mijn personeelsbestand, maar misschien wel tussen de gasten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatste van Ise dat er geen thaise dames zijn in jouw sauna. Dat is een grapje toch?
Is dat een uitnodiging?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef BabySis het volgende:
[..]
Niet in mijn personeelsbestand, maar misschien wel tussen de gasten.
Ik heb in Thailand wel geleerd om een Thaise massage te geven.
Volgende feestje van Ise neem ik massage-olie meequote:
Komt goed. Volgend feestje ben ik bijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef BabySis het volgende:
[..]
Volgende feestje van Ise neem ik massage-olie meeDat zou ik eigenlijk afgelopen feestje al doen, maar toen was ik net wat te ziek om mensen te gaan betasten.
Moet je wel komen natuurlijk deze keer...
quote:
Of hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in onze braafheid.
Dan heb ik een hele grote linux-phonequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is iPhone nu ook al een synoniem voor worst?
Zijn er nog kaarten te koop eik?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Loveless, ga jij naar metallica?
Tja, Zuid he..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele grote linux-phone
Waarom ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
A, mag ik een foto van jou en SC van Ise dr feestje plaatsen?
disclaimer: ik weet niet meer of hij leuk was of niet. Maar hij is er wel, al heb ik jullie maar even gezien![]()
Ik heb geen idee wat het is moet ik je bekennen maar ik ga er achterkomen :pquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:07 schreef BabySis het volgende:
[..]
Heb je wel eens een echte Thaise massage gehad? Want zo ontspannend is dat niet hoor![]()
Oh trouwens, Happy Ending never included
Ik weet niet hoe jouquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom ook niet.Al heb ik geen idee wat voor foto het is.
Vast omdat sommige mensen het verschil tussen kijken en aankomen niet kennen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik mocht hem van LDG niet eens showen op ise dr feestje
Hij ziet ze iig niet als staatsgeheimen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe joutegen foto's aan kijkt.
Tjeempie, we lachen wel erg stom.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
edit: links staat er nog een dame op. Zit hier ook op fok. Ik weet niet of zij foto's wel staatsgeheim vindt, dus geknipt.
Heb nog een hele leuke foto met een lolly van haar, eventueel![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ohh geen foto's van mij overigens. Als ik ergens een hekel aan heb is het foto's die van me rond zwerven vooral in minder mooie situaties. Dan weet je dat alvast voor de volgende keer, Harvey
Ik kan de foto niet zijn maar ik ga er vanuit dat dat die foto is bij die skater dude? Die mag wel blijven. Die vond ik wel tofquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stond nog hier ergens. Er af pleuren?
Echte pimps strijken niet. Vraag maar aan Ise.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
Volgende keer wel je kraagje meestrijken GoeRoe
je moeder is een pimpquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Echte pimps strijken niet. Vraag maar aan Ise.
Mwah. vorig jaar liep er hier iemand met een vuurwapen op straat te zwaaien. (Als in: Voor mijn deur, niet als in 'ergens in Alexander') Het is wel stillekes hier, maar dat er nooit wat gebeurt wil ik nou ook weer niet zeggen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er is nooit wat aan de hand in Alexander
Ik wil wel weten of het waar is wat ze zeggen over jou.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb geen abonnement en kan dus alleen de eerste regel uit een bericht lezenIk ben voor!
En er zijn 4 mensen nodig om dat te verifiëren?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wil wel weten of het waar is wat ze zeggen over jou.
Ik neem aan dat jijzelf en ldg het al hebben geverifieerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En er zijn 4 mensen nodig om dat te verifiëren?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:38 schreef Isegrim het volgende:
Nu dus pas klaar met werken zit nu in de trein.
Niet onder werktijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]zulke vunzige posts onder werktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |