Garpje natuurlijk. Een superieur besturingssysteem als Mac OS X heeft helemaal geen antivirus programma nodigquote:

quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Garpje natuurlijk. Een superieur besturingssysteem als Mac OS X heeft helemaal geen antivirus programma nodig

HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Garpje natuurlijk. Een superieur besturingssysteem als Mac OS X heeft helemaal geen antivirus programma nodig

Dat kan jij heeeul niet nerdjequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga speciaal voor GoeRoe een Mac Os X virus schrijven dat heel de tijd pop-ups van Wilders geeft

Ik had idd best lol toen ik em bedachtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jij moet een lol hebben hey
Nerdgrapjes

owja joh? Echt waar joh?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:55 schreef genakt het volgende:
door nerdjes zoals jou krijgen echte rotterdammers een slechte naam

Ja, niet bestquote:

Moet ook kunnen zo op zijn tijd. Ik ben niet alleen maar genialiteit weetje. Het is toch een bepaalde druk die mensen op je leggen op een gegeven moment. Ik ben ook maar een mensquote:

Maar zover zakken yupje?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Moet ook kunnen zo op zijn tijd. Ik ben niet alleen maar genialiteit weetje. Het is toch een bepaalde druk die mensen op je leggen op een gegeven moment. Ik ben ook maar een mens

Je hoeft het topic niet te openen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Moet ook kunnen zo op zijn tijd. Ik ben niet alleen maar genialiteit weetje. Het is toch een bepaalde druk die mensen op je leggen op een gegeven moment. Ik ben ook maar een mens

Its the urge man....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoeft het topic niet te openen.

Goed topic.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:45 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |