quote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Zo. Dat was een goed feestje.LHO en ik gingen om 08:30 als de laatste twee naar bed, na een vruchteloze zoektocht naar drugs. Welke drugs dan ook.
Wie de neuk ben jij dan wel nietquote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Zo, na 3 uren de FOK gebruiksaanwijziging doorgewerkt te hebben, 6 foutmeldingen en 2 minuten om na te denken over mijn gloednieuwe FOK stagename ben ik er dan ook eindelijk.
Ik heb het gister erg gezellig gehad! Alleen maar leuke en mooie mensen ontmoet. Ik kijk nu al uit naar het volgende feestje!
En in die handleiding heb je niets gelezen over waar je foto's van moet posten om hier welkom geheten te wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Zo, na 3 uren de FOK gebruiksaanwijziging doorgewerkt te hebben, 6 foutmeldingen en 2 minuten om na te denken over mijn gloednieuwe FOK stagename ben ik er dan ook eindelijk.
Oepsquote:Op zondag 22 maart 2009 09:26 schreef Alicey het volgende:
LHV, kijk je mobiel eens na. Om 06.00 wakker worden wil ik in het weekend eigenlijk niet echt doen.
Dat was best erg jaquote:Op zondag 22 maart 2009 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Zo. Dat was een goed feestje.LHO en ik gingen om 08:30 als de laatste twee naar bed, na een vruchteloze zoektocht naar drugs. Welke drugs dan ook.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Ik heb het gister erg gezellig gehad! Alleen maar leuke en mooie mensen ontmoet. Ik kijk nu al uit naar het volgende feestje!
nog? Holy wat een party!quote:Op maandag 23 maart 2009 03:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
OepsBroekzakcalll of iemand die mn telefoon te pakken had?
[..]
Dat was best erg jaOm zeven uur sochtends reefers bellen enzo
![]()
Leuk feestjeben er nu nog
![]()
volgens mij word het feest per keer heftiger!quote:Op maandag 23 maart 2009 07:12 schreef Isegrim het volgende:
LHO en littledrummergirl liggen te herstellen in onze logeerkamer. Ikzelf ben gister om half acht naar bed gegaan en ben nu weer redelijk uitgeslapen, alleen mijn maag is een beetje vervelend.
Elke keer dat we zo'n feest houden vraag ik me af waarom we dat niet gewoon elke week doen.
Dat is toch dat je foto's van je tieten moet posten om opgenomen te worden in de FOK gemeenschap?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En in die handleiding heb je niets gelezen over waar je foto's van moet posten om hier welkom geheten te worden
Deze is ook al niet op dr mondje gevallen. Zou het aan het water in Leeuwarden liggen?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:00 schreef BabySis het volgende:
[..]
Dat is toch dat je foto's van je tieten moet posten om opgenomen te worden in de FOK gemeenschap?
Daar heb ik niet zo veel problemen mee hoor. Maar heb je de voetnoot wel gelezen die onderaan de pagina van dat hoofdstuk staat?
Hema-verf FTW.quote:
Ach, dat is toch leuk. Paps en mams vinden het zo fijn dat we als echte zusjes met elkaar omgaan. Niet wetende dat ik dit weekend heb geleerd een joint te draaien, me te buiten ben gegaan aan een waterpijp en mijn lichaam vervolgens ter beschikking heb gesteld aan een (of twee) van de gasten op jouw feestje.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe blij ik ermee moet zijn dat mijn familie zich nu ook meldt op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |