Ik denk dat je je vergist in onze braafheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm Ise aan de drugs![]()
Sowieso jij en LHO op jacht naar drugs2 van die brave inborsten die in het weekend ineens los gaan ofzo
![]()
Tell me moreeeeeeequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in onze braafheid.
Tjah het zijn meer beetje dingen 'in de lijn van' VRquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Eagles of Death Metal kan ik maar is geen Psychedelic rock. Alice in Chains ken ik niet zo goed en Stone Temple Pilots
Ik heb geen seks met LHO.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alle sex, drugs en rock 'n roll die jij en LHO uitvreten
Hier met die sleaze & dirt
Cool!quote:
Ik zal thuis ff kijken waar wij zitten, maar volgens mij geen 1e rangquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Cool!
Ik moet alleen nog iemand vinden die ook gaat. Mijn maatjes hebben allemaal geen kaartjes (dat rijmt)
Er is nooit wat aan de hand in Alexanderquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:16 schreef Metatron het volgende:
Om 05:30 was er niks aan de hand in R'dam Alexander.
behalve als er zo'n dronken blinde bejaarde met zijn rollator onder de metro looptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er is nooit wat aan de hand in Alexander
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je piemel heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.
Ik ga ff een boodschap doen en dan naar mijn werk.
too bad. We hadden onze superieure muzieksmaak ten toon kunnen spreiden. Nu zal ik het alleen moeten doenquote:
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
We ownen ze nog wel een keertje
Ben trouwens benieuwd wat de rest dan zoal luistert?
Euh.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Beste topic in ONZ ooit: Welk antivirus programma voor Mac OS X
Whehe. Ze zullen er ook vast zijn. Ik gebruik er alleen geen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Euh.
Ik heb ooit serieus zo'n vraag gesteld.
doen we niet moeilijk overquote:
Ah dat wordt kwartetten dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doen we niet moeilijk over
mits ise ook haar vent uitleent uiteraard
Ben erg moe.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Whehe. Ze zullen er ook vast zijn. Ik gebruik er alleen geen.
Hoe ist met Ise?
Oh, das jammer. Vandaag vroeg naar bedje toe?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Omdat ik vannacht zeer slecht heb geslapen.
Ik hoop dat dat lukt. Heb om 20:00 nog een afspraak met klanten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Oh, das jammer. Vandaag vroeg naar bedje toe?
Wat is de kans dat die komen opdagen? Of is dit een andere soort bijeenkomst?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat lukt. Heb om 20:00 nog een afspraak met klanten.
Ja is een bestuursvergadering bij die mensen thuis.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wat is de kans dat die komen opdagen? Of is dit een andere soort bijeenkomst?
En tot die tijd moet je jezelf vermaken?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja is een bestuursvergadering bij die mensen thuis.
Ik zit nu bij de Döner Company.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:52 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En tot die tijd moet je jezelf vermaken?
ik ben er echt nooit. Ik zou echt niet weten wat ik daar moet. In 020 zijn tenminste zo nu en dan concerten. Wat doe je als je in Den Haag bent...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |