ik bedoel. Bob Ross ok, maar dit ... :Squote:Schilderen met Gary Jenkins
Afl.: Moerasreiger. Gary schildert een tropische setting, met een witte reiger die tussen de hoge moerasgrassen staat. Een snelle en makkelijke achtergrond van acrylverf dat een leuke en effectieve uitstraling van gras geeft
nou das nog meer dan 50% kans dat je ze terug kunt naaienquote:Op maandag 23 maart 2009 14:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
edit: en ja als je zo iets overkomt dan ga je zoeken, hé. voor regio rotterdam rijnmond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
----
Tjeempie, klinkt heftig allemaal.quote:Op maandag 23 maart 2009 07:12 schreef Isegrim het volgende:
LHO en littledrummergirl liggen te herstellen in onze logeerkamer. Ikzelf ben gister om half acht naar bed gegaan en ben nu weer redelijk uitgeslapen, alleen mijn maag is een beetje vervelend.
Elke keer dat we zo'n feest houden vraag ik me af waarom we dat niet gewoon elke week doen.
Als ze posten kun je ze wel een beetje in de gaten houden. Als ze lurken, houden zij alleen jou in de gaten zonder dat je er iets van merkt.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe blij ik ermee moet zijn dat mijn familie zich nu ook meldt op Fok.
Dan ga je er wel van uit dat ze je nick kennen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze posten kun je ze wel een beetje in de gaten houden. Als ze lurken, houden zij alleen jou in de gaten zonder dat je er iets van merkt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 18:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze posten kun je ze wel een beetje in de gaten houden. Als ze lurken, houden zij alleen jou in de gaten zonder dat je er iets van merkt.
Als zij eens even 'lief' tegen mij doet wil ik daar best over nadenkenquote:Op maandag 23 maart 2009 07:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]Dat is mijn zusje en je mag wel een beetje aardig tegen haar doen!
Ze is getrouwd.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als zij eens even 'lief' tegen mij doet wil ik daar best over nadenken
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Isegrim het volgende:
Aan de andere kant: dat hield haar ook niet tegen om haar lichamelijke diensten aan de aanwezige heren aan te bieden.
Nee, ze heeft, niets gedáán, alleen dingen vóórgesteld. Ik ook trouwens.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Als in een beetje zoenen; of gewoon een dikke trio op jouw bank?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, ze heeft, niets gedáán, alleen dingen vóórgesteld. Ik ook trouwens.Iets met DP.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:03 schreef Isegrim het volgende:
Aan de andere kant: dat hield haar ook niet tegen om haar lichamelijke diensten aan de aanwezige heren aan te bieden.
Ik heb anders met Ise op het zelfde meubelstuk geslapenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:28 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ohh van de flauwe teasersput your money where your mouth is or stop fantasizing
Echt waar?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb anders met Ise op het zelfde meubelstuk geslapen
Dat was nadat we om een uur of zeven s'ochtends de telefoon bij Reefers een kwartier hadden laten overgaan in de hoop dat die al open zouden zijn in onze urge for drugsquote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Echt waar?Tis maar goed dat heiden dat niet gezien heeft!
kwam ie bij mij de slaapkamer in "is hier geen plek meer, dan ga ik wel bij ise slapen"quote:Op maandag 23 maart 2009 22:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was nadat we om een uur of zeven s'ochtends de telefoon bij Reefers een kwartier hadden laten overgaan in de hoop dat die al open zouden zijn in onze urge for drugs
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat voor muziek was er eigenlijk? Ik ben er achter dat muziek voor mij een grote moodsetter is
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat voor muziek was er eigenlijk? Ik ben er achter dat muziek voor mij een grote moodsetter is
nopequote:Op maandag 23 maart 2009 22:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jefferson Airplane, Janis
Pink Floyd ontbrak toch niet?
Volgende keer stel ik de playlist samen!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopeje moet wat tijdens een feest van 2 dagen
![]()
hij is zelfs ondertiteldquote:
mijn feest is over 3 wekenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgende keer stel ik de playlist samen!
weer een dope feestje?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn feest is over 3 weken
heb alleen nog geen waterpijpquote:
Flauw, harvey. Heel flauwquote:Op maandag 23 maart 2009 23:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald subsidie formulier invult
Check!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb alleen nog geen waterpijpmaar die hoorde ik al voorbijkomen als cadeau-idee
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
Weet je waar ik zin in heb? Ik heb zin in een hippie stonede avond! Met Pink Floyd, The Doors, Velvet Underground en voorlezen uit het werk van Kafka
En niet te vergeten Boven Gemiddeld - Oud Zuid, zat ook in het repertoire.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
gewoon de link hier neerplakkenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:12 schreef BabySis het volgende:
[..]
En niet te vergeten Boven Gemiddeld - Oud Zuid, zat ook in het repertoire.Sorry, ik heb nog niet uitgevonden hoe je een video kan posten.
Trustenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten dudes en dudettes
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon de link hier neerplakkenkomt het goed
Nopquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
Nog iemand anders problemen met de watervoorziening?
Zoals?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
Het duurde even voordat het water uit de kraan wilde komen. Na minuutje of 5 was het wel weer ok... Was toen 7.45. Rotterdam Centrum overigensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
quote:
Denk dat dat voor velen mensen een nieuw woord zal zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ja, mooi allemaal he! Ik leer zoveel hier. Vandaag bijvoorbeeld heb ik, dankzij dit forum, het (voor mij) nieuwe woord Prutsjosti geleerd.
LOLquote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:07 schreef heiden6 het volgende:
De volgende keer dat we een feestje hebben gaan we het overigens anders aanpakken: Feestje van een vriend
Wacht maar, er gaat een wereld voor je open hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ja, mooi allemaal he! Ik leer zoveel hier. Vandaag bijvoorbeeld heb ik, dankzij dit forum, het (voor mij) nieuwe woord Prutsjosti geleerd.
Kun je ook op je werk ofzo laten afgeven meestal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ze brengen vandaag m'n nieuwe telefoon, maar ben niet thuis, dus word nog ff geduld hebben
ja vroegah wel dus, maar nu kreeg ik daar helemaal geen optie voor, het word nu ook gewoon door TNT bezorgd, vroegah was het een ander bedrijfje en moest je je nog helemaal legitimeren ivm contract e.d.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je ook op je werk ofzo laten afgeven meestal.
Okee. Dan nog ff wachten idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja vroegah wel dus, maar nu kreeg ik daar helemaal geen optie voor, het word nu ook gewoon door TNT bezorgd, vroegah was het een ander bedrijfje en moest je je nog helemaal legitimeren ivm contract e.d.
je moet eens in Feyenoordtopics komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
HTC Touch Proquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ken dat.Welke foon heb je genomen?
Apple fanboys die een waardeloos stuk technologie hypenquote:
Ja ik had hiervoor 2 jaar mms. Toen ook nooit gebruikt. Nu gebruik ik het ook nooit. in IPhone OS X 3.0 komt die zinloze functie er wel bij. THC (al dat gepraat over drugs) HTC moet nog altijd een schil bouwen zodat mensen het lelijke Windows Mobile gebruikenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apple fanboys die een waardeloos stuk technologie hypen![]()
MMS me anders ff, oh nee wacht, dat gaat niet
Ik vind WM wel relaxed, je kan gewoon zelf wat software downloaden, tenminste beetje normaal browsen door de files op je phone, en niet vast zittend aan één locatie die bepaald welke software je mag installeren, en die je limiteert tot beetje programa's bekijken en je verder niet je phone in laatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:26 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ja ik had hiervoor 2 jaar mms. Toen ook nooit gebruikt. Nu gebruik ik het ook nooit. in IPhone OS X 3.0 komt die zinloze functie er wel bij. THC (al dat gepraat over drugs) HTC moet nog altijd een schil bouwen zodat mensen het lelijke Windows Mobile gebruiken
Je piemel heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.quote:
Nu al?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je piemel heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik niets over zeggen.
Ik ga ff een boodschap doen en dan naar mijn werk.
Whehe. Veel plezierquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat woordje doet het 'm héquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We houden het spannend.quote:
Iedereen zijn ding. Voor mij gaat alles na wiet te ver. Maar ik vind het een fucking goed nummerquote:
Hmm Ise aan de drugsquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wat een toepasselijkheid weer. Luister nu Heroin van Velvet Revolver
Ik probeer me in de breedte te oriënteren op dit moment ipv in de diepte. Heb je toffe bands met psychedelic rock?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm Ise aan de drugs![]()
Sowieso jij en LHO op jacht naar drugs2 van die brave inborsten die in het weekend ineens los gaan ofzo
![]()
Verder Velvet Revolver![]()
Heb zo'n beetje alles van hun, dus als je meer wilt GoeRoe...
Mjah ik zou voor Stone Temple Pilots gaan dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik probeer me in de breedte te oriënteren op dit moment ipv in de diepte. Heb je toffe bands met psychedelic rock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |