gewoon de link hier neerplakkenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:12 schreef BabySis het volgende:
[..]
En niet te vergeten Boven Gemiddeld - Oud Zuid, zat ook in het repertoire.Sorry, ik heb nog niet uitgevonden hoe je een video kan posten.
Trustenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten dudes en dudettes
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon de link hier neerplakkenkomt het goed
Nopquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
Nog iemand anders problemen met de watervoorziening?
Zoals?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
Het duurde even voordat het water uit de kraan wilde komen. Na minuutje of 5 was het wel weer ok... Was toen 7.45. Rotterdam Centrum overigensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef Errrwin het volgende:
quote:
Denk dat dat voor velen mensen een nieuw woord zal zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ja, mooi allemaal he! Ik leer zoveel hier. Vandaag bijvoorbeeld heb ik, dankzij dit forum, het (voor mij) nieuwe woord Prutsjosti geleerd.
LOLquote:Op dinsdag 24 maart 2009 03:07 schreef heiden6 het volgende:
De volgende keer dat we een feestje hebben gaan we het overigens anders aanpakken: Feestje van een vriend
Wacht maar, er gaat een wereld voor je open hier.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ja, mooi allemaal he! Ik leer zoveel hier. Vandaag bijvoorbeeld heb ik, dankzij dit forum, het (voor mij) nieuwe woord Prutsjosti geleerd.
Kun je ook op je werk ofzo laten afgeven meestal.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ze brengen vandaag m'n nieuwe telefoon, maar ben niet thuis, dus word nog ff geduld hebben
ja vroegah wel dus, maar nu kreeg ik daar helemaal geen optie voor, het word nu ook gewoon door TNT bezorgd, vroegah was het een ander bedrijfje en moest je je nog helemaal legitimeren ivm contract e.d.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kun je ook op je werk ofzo laten afgeven meestal.
Okee. Dan nog ff wachten idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja vroegah wel dus, maar nu kreeg ik daar helemaal geen optie voor, het word nu ook gewoon door TNT bezorgd, vroegah was het een ander bedrijfje en moest je je nog helemaal legitimeren ivm contract e.d.
je moet eens in Feyenoordtopics komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:46 schreef BabySis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |