Dat is toch dat je foto's van je tieten moet posten om opgenomen te worden in de FOK gemeenschap?quote:Op zondag 22 maart 2009 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En in die handleiding heb je niets gelezen over waar je foto's van moet posten om hier welkom geheten te worden
Deze is ook al niet op dr mondje gevallen. Zou het aan het water in Leeuwarden liggen?quote:Op maandag 23 maart 2009 10:00 schreef BabySis het volgende:
[..]
Dat is toch dat je foto's van je tieten moet posten om opgenomen te worden in de FOK gemeenschap?
Daar heb ik niet zo veel problemen mee hoor. Maar heb je de voetnoot wel gelezen die onderaan de pagina van dat hoofdstuk staat?
Hema-verf FTW.quote:
Ach, dat is toch leuk. Paps en mams vinden het zo fijn dat we als echte zusjes met elkaar omgaan. Niet wetende dat ik dit weekend heb geleerd een joint te draaien, me te buiten ben gegaan aan een waterpijp en mijn lichaam vervolgens ter beschikking heb gesteld aan een (of twee) van de gasten op jouw feestje.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe blij ik ermee moet zijn dat mijn familie zich nu ook meldt op Fok.
Ik heb idd wat gemist zegquote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ach, dat is toch leuk. Paps en mams vinden het zo fijn dat we als echte zusjes met elkaar omgaan. Niet wetende dat ik dit weekend heb geleerd een joint te draaien, me te buiten ben gegaan aan een waterpijp en mijn lichaam vervolgens ter beschikking heb gesteld aan een (of twee) van de gasten op jouw feestje.
You're quite the roll model!
Een fles wijn of 15, een familieverpakking appeltabak, ...quote:Op maandag 23 maart 2009 08:47 schreef Isegrim het volgende:
Ja we mogen straks wel entree gaan heffen omdat heel Rotterdam wil komen.
Er zijn onder andere drie kratten bier, twee flessen whiskey, een liter wodka en een stuk of wat joints doorheen gegaan.
Hoe gaat het nu verder? Lijkt me dat je toch iets anders over de kruiskade loopt nu ...quote:Op maandag 23 maart 2009 09:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
vrijdag feest (in zwolle ).
zo en nu nog een dagje thuis zitten en morgen weer aan t werk.
hechtingen mogen er volgende week maandag uit.
edit: en vanmiddag naar de politie arts voor letsel beschrijving.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef BabySis het volgende:
[..]
Ach, dat is toch leuk. Paps en mams vinden het zo fijn dat we als echte zusjes met elkaar omgaan. Niet wetende dat ik dit weekend heb geleerd een joint te draaien, me te buiten ben gegaan aan een waterpijp en mijn lichaam vervolgens ter beschikking heb gesteld aan een (of twee) van de gasten op jouw feestje.
Depends on the shop.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb idd wat gemist zeg
Ohh en ik heb express nooit geleerd om te draaien. Zo kan ik niet in mijn eentje gaan blowenTenzij is natuurlijk voorgedraaide koop maar dat is troep
Er zijn wel foto's van jou met die joint in je handen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:10 schreef BabySis het volgende:
[..]
Toen ik nog blowde kon ik alleen bij Reefer halen. Dat was de enige tent die altijd meegaf aan minderjarigenquote:
Die van zaterdagnacht wel hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Toen ik nog blowde kon ik alleen bij Reefer halen. Dat was de enige tent die altijd meegaf aan minderjarigenen hun voorgedraaide was niet geweldig
Voor de OP?quote:Op maandag 23 maart 2009 11:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's van jou met die joint in je handen.Chantagemiddel.
Kwamen die van de Reefer? Like I said ik weet het tegenwoordig niet meer zo goed. Ik ben niet bij Reefer geweest sinds ze een keer moesten sluitenquote:
Het is maar goed dat die zes xtc tabletten niet ineens gevonden werden. Volgens mij hadden we ze alle drie weg gekouwd tijdens onze urge for drugs. Als er een heroine spuit had gelegen....quote:
Maar ik was er helemaal niequote:Op maandag 23 maart 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor de OP?
Goeroe! ik heb een foto gemaakt van Isegrim voor jou!
Okee.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh we zijn trouwens net weer thuis. Hebben heiden maar laten slapen
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Okee.Sorry dat er geen ontbijt meer was.
Erg graag gedaan!quote:Op maandag 23 maart 2009 11:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
GekErg dankjewel dat we drie dagen op de verjaardag mochten zijn
+quote:Op maandag 23 maart 2009 11:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klik voor bureaubladachtergrondformaat![]()
Ik plaats voor de rest geen foto's denk ikquote:Op maandag 23 maart 2009 11:38 schreef Isegrim het volgende:
LHO vraag je de geportretteerden wel even of ze akkoord zijn met plaatsing? Ik ben wel akkoord hoor.
quote:Op maandag 23 maart 2009 11:47 schreef Isegrim het volgende:
Okee die taartfoto is NIET van ons feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |