Ik hoorde laatste van Ise dat er geen thaise dames zijn in jouw sauna. Dat is een grapje toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef BabySis het volgende:
Zit ik alles wat ik heb gemist even door te lezen en staat er dit:
Sauna Arrangement - 50%
Inclusief sauna, massage en diner 2e persoon voor de helft v/d prijs!
www.saunahotstones.nl
Jouw advertentie hier?
Nou als dat zou kunnen

Niet in mijn personeelsbestand, maar misschien wel tussen de gasten.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatste van Ise dat er geen thaise dames zijn in jouw sauna. Dat is een grapje toch?

Is dat een uitnodiging?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:55 schreef BabySis het volgende:
[..]
Niet in mijn personeelsbestand, maar misschien wel tussen de gasten.
Ik heb in Thailand wel geleerd om een Thaise massage te geven.

Volgende feestje van Ise neem ik massage-olie meequote:
 Dat zou ik eigenlijk afgelopen feestje al doen, maar toen was ik net wat te ziek om mensen te gaan betasten.
  Dat zou ik eigenlijk afgelopen feestje al doen, maar toen was ik net wat te ziek om mensen te gaan betasten. 

Komt goed. Volgend feestje ben ik bijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:03 schreef BabySis het volgende:
[..]
Volgende feestje van Ise neem ik massage-olie meeDat zou ik eigenlijk afgelopen feestje al doen, maar toen was ik net wat te ziek om mensen te gaan betasten.
Moet je wel komen natuurlijk deze keer...

quote:

quote:
 Ik ben voor!
 Ik ben voor!

Of hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist in onze braafheid.
 Al ben je tegenwoordig minder burgerlijk dan mij.
 Al ben je tegenwoordig minder burgerlijk dan mij.  

Dan heb ik een hele grote linux-phonequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is iPhone nu ook al een synoniem voor worst?

Zijn er nog kaarten te koop eik?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
Loveless, ga jij naar metallica?

Tja, Zuid he..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele grote linux-phone

Waarom ook niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
A, mag ik een foto van jou en SC van Ise dr feestje plaatsen?
disclaimer: ik weet niet meer of hij leuk was of niet. Maar hij is er wel, al heb ik jullie maar even gezien
 Al heb ik geen idee wat voor foto het is.
 Al heb ik geen idee wat voor foto het is.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |