zelfs nu niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:55 schreef Rekkie het volgende:
In deze tijden van recessie volledig terecht natuurlijk_!
quote:
of in het toilet.quote:
in geval van MILFquote:Op zondag 22 maart 2009 01:06 schreef P8 het volgende:
[..]
of in het toilet.
Voor 1,50 per biertje mag je best wat terug verwachten
Gloryhole?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:06 schreef P8 het volgende:
[..]
of in het toilet.
Voor 1,50 per biertje mag je best wat terug verwachten
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:55 schreef Rekkie het volgende:
In deze tijden van recessie volledig terecht natuurlijk_!
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
No-fucking-way.![]()
![]()
Heb je hem en z'n pa niet even heel hard uitgelachen?
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 01:11 schreef P8 het volgende:
[..]
dan maakt het in ieder geval niet meer uit of het een milf is of niet.
Alleen jammer als je dan klaar bent en het hokje uitloopt, en opeens de moeder achter de bar ziet staan
quote:
Dat gaat niet op schat, enkel op de openbare wegquote:Op zondag 22 maart 2009 01:17 schreef MouzurX het volgende:
Als het "feest" nog bezig is, politie ff bellen met de mededeling dat er illegaal alcohol wordt verkocht.. kan je nog lachen ook
Hoezo mag je zomaar alcohol verkopen dan thuis?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat gaat niet op schat, enkel op de openbare weg
Schat, waarom betalen al die kroegen dan geld voor dingen als vergunningen?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat gaat niet op schat, enkel op de openbare weg
Het is al bijna half twee, die liggen al minstens een uur plat.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:17 schreef MouzurX het volgende:
Als het "feest" nog bezig is, politie ff bellen met de mededeling dat er illegaal alcohol wordt verkocht.. kan je nog lachen ook
het "feest" was gister alquote:Op zondag 22 maart 2009 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is al bijna half twee, die liggen al minstens een uur plat.
Tuurlijk, ik mag daar gewoon alcohol verkopen hoor. Zolang het maar niet openbaar isquote:Op zondag 22 maart 2009 01:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo mag je zomaar alcohol verkopen dan thuis?_! ??
En hoe zouden ze dan van die schuurfeesten kunnen verbieden?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik mag daar gewoon alcohol verkopen hoor. Zolang het maar niet openbaar is
dat is inderdaad wel heel erg sneu. Doe of gratis of american stylequote:Op zondag 22 maart 2009 00:49 schreef Biefstuk het volgende:
Een vriend had een feest georganiseerd, altijd wel leuk. Was apart bij vermeld dat je geen drank ed. mee hoefde te nemen, werd voor gezorgd.
Het zou dus om 23:00 beginnen gister, komen we daar aan. Zien we een barretje staan met daarachter zijn vader, die 1.50 voor een flesje bier vraagt.![]()
Dusss na 5 minuten waren we alweer weg
Consumpties verkopen op je eigen feest
Sowieso, je vader op een feestje toelatenquote:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 02:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Sowieso, je vader op een feestje toelaten
Hahahahaa (briljant)quote:
Dus jij zet dat biertje terug op de bar en zegt de groeten?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:16 schreef Biefstuk het volgende:
Ja het was echt waar
In het begin dachten we dat het een grap was maar hij zei heel serieus, dat is dan 1,50
WTF hoe sad is datquote:Op zondag 22 maart 2009 00:49 schreef Biefstuk het volgende:
Een vriend had een feest georganiseerd, altijd wel leuk. Was apart bij vermeld dat je geen drank ed. mee hoefde te nemen, werd voor gezorgd.
Het zou dus om 23:00 beginnen gister, komen we daar aan. Zien we een barretje staan met daarachter zijn vader, die 1.50 voor een flesje bier vraagt.![]()
Ik ben ook sprakeloos.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dit is zo triest, dat het eigenlijk niet waar kan zijn.
Mag hopen van niet!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef BRooster het volgende:
Iemand die op feestjes van anderen altijd wel op hun kosten drinkt, maar zodra 'ie zelf een feestje geeft opeens geld gaat vragen voor bier? Sneuer moet het toch niet worden![]()
Zijn er serieus mensen langer dan een kwartier op dat feest geweest?
Ik en nog 2 vrienden gingen weg nadat we moesten betalen voor het drank, stuk of 5 bleven op het feest omdat ze niet zo van die drinkers waren en de rest ging ook wegquote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef BRooster het volgende:
Iemand die op feestjes van anderen altijd wel op hun kosten drinkt, maar zodra 'ie zelf een feestje geeft opeens geld gaat vragen voor bier? Sneuer moet het toch niet worden![]()
Zijn er serieus mensen langer dan een kwartier op dat feest geweest?
Ik had gehoord dat er maar 7 mensen uiteindelijk blevenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:32 schreef FastFox91 het volgende:
Was het nog een beetje druk daar? Of gewoon compleet verlaten?
Ik keek nogal verontwaardig en ik zei dat ik geen geld bij hadquote:Op zondag 22 maart 2009 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus jij zet dat biertje terug op de bar en zegt de groeten?
Je hebt nu toch wel ruzie met die vriend he?Wat een actie.
Ja schnell! Ruf die Gestapo an! EINZ!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 00:55 schreef P8 het volgende:
wettelijk gezien zelfs verboden
En zijn zus om de vleselijke lusten te botvieren.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:01 schreef Richie_Rich het volgende:
En z'n moeder zat voor het toilet?
open er een topic over zou ik zeggenquote:Op maandag 23 maart 2009 03:35 schreef damsco het volgende:
en nee, je hoeft me straks niet weer te bellen met je excuses. opdonderen, hier hou ik niet van. je weet wat ik bedoel.
noot aan moderators: gelieve een slotje. ik hou er niet van als mijn vader belachelijk wordt gemaakt.
QFTquote:Op maandag 23 maart 2009 00:14 schreef padlarf het volgende:
wat? dit... kan gewoon niet![]()
de triestheid![]()
ik moet hier gewooon ook hebben gepost![]()
STACEYquote:Op zondag 22 maart 2009 01:01 schreef Richie_Rich het volgende:
En z'n moeder zat voor het toilet?
Hing inderdaad een gezapig sfeertje adquote:
Ik denk dat hij dat zelf heeft gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 03:35 schreef damsco het volgende:
ik hou er niet van als mijn vader belachelijk wordt gemaakt.
Op je 15e kan dat natuurlijk niet, dan ben je niet stoer.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Sowieso, je vader op een feestje toelaten
Op je 30e een huisfeestje geven met je vader achter de bar is precies zo lam als op je 15e.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Op je 15e kan dat natuurlijk niet, dan ben je niet stoer.
maar dan wel met een t ipv een dquote:Op maandag 23 maart 2009 09:48 schreef wannabeme het volgende:
Geef 'm een tegeltje cadeau met 'een vriend is pas een vriend als je er wat aan verdiend'
Zag 3 kratjes jupiler naast de bar staan en stuk of 20 biertje in een cementbak met ijsblokjesquote:Op maandag 23 maart 2009 11:45 schreef lennartb.nl het volgende:wtf
En wat voor bier verkochten ze? Koud?
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Zag 3 kratjes jupiler naast de bar staan en stuk of 20 biertje in een cementbak met ijsblokjes
Dat denk ik ook idd. Zielig voor die jongenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:11 schreef Florian_ het volgende:
Volgens mij is het gewoon de schuld van die vader, zo van "Nou zoon, als we nou gewoon bier verkopen ipv weggeven, dan kunnen we er ook nog een slaatje uit slaan! Zoals échte ondernemers, zegmaar!" Zoon: "Eh, nou ik weet het niet hoor". Vader: "Jawel, ik ga wel achter de 'bar' staan. Het wordt vast een wereldfuif!"
dus je vindt het niet erg dat je moeder toiletjuff/gloryholezuiger is?quote:Op maandag 23 maart 2009 03:35 schreef damsco het volgende:
en nee, je hoeft me straks niet weer te bellen met je excuses. opdonderen, hier hou ik niet van. je weet wat ik bedoel.
noot aan moderators: gelieve een slotje. ik hou er niet van als mijn vader belachelijk wordt gemaakt.
Ook nog "serieus" proberen te zijn, neppert.quote:Op maandag 23 maart 2009 03:35 schreef damsco het volgende:
Nounou, toch al gauw zo'n 8 cl verschil.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef TheCoon het volgende:
[..]
En om dan te bedenken dat er maar 25cl in die flesjes zitten.
Dat is bijna zes liter verschil op drie kratjes, prutsjosti.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nounou, toch al gauw zo'n 8 cl verschil.
Flikker toch op
Ik vind het eigenlijk wel een hele goedequote:Op zondag 22 maart 2009 00:49 schreef Biefstuk het volgende:
Die werden toch niet verkocht, dus kon er de hele avond mee gedaan wordenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:22 schreef VeX- het volgende:
Ik vind de term Royal Sadness wel terecht hier. Wel lullig voor die vriend als hij het zelf ook niet zo wilde.
Dit dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef Karina het volgende:
Is dit echt waar?Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand dat doet!
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef Karina het volgende:
Is dit echt waar?Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand dat doet!
mee eensquote:Op maandag 23 maart 2009 18:50 schreef Afwazig het volgende:
De enige juiste reply op dit topic is:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 maart 2009 03:35 schreef damsco het volgende:
Bowa zekerquote:Op maandag 23 maart 2009 15:10 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme zeg, dit kan toch niet waar zijn
Goed, ik heb ook wel eens entree gevraagd voor een feest maar daar had ik een dure geluidsinstallatie van gehuurd + een DJ. Verder was de drank gewoon gratis.
Wat een kankervriend heb jij TS.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Biefstuk het volgende:
HahaIn de klas krijgt ie van iedereen opmerkingen. Hij wilde wat A4-tjes om aantekeningen te maken, een klasgenoot wilde het best geven, voor een euro
En het gaat de hele dag maar door met die kutopmerkingen!
quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Biefstuk het volgende:
HahaIn de klas krijgt ie van iedereen opmerkingen. Hij wilde wat A4-tjes om aantekeningen te maken, een klasgenoot wilde het best geven, voor een euro
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef julian6 het volgende:
90% van de reacties in dit topic bestaan uit ""
Dat wordt een toekomstige intercity-kopper dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:05 schreef Biefstuk het volgende:
Je vergeet de huur van de tuin.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:33 schreef Pwoekie het volgende:
kratje jupiler kost 10 euro.
jupiler inkoop 42 cent
150:42=3,57
dus 257% pure winst op je vrienden maken....dan verdien je klappen
En Pa heeft grote voorraad in de kelder erna.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:00 schreef SlaggY het volgende:
Ouders noemde het achteraf zeker een groot succes omdat niemand teveel gedronken heeft?
M'n mental image, wat doe je.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:00 schreef SlaggY het volgende:
Ik zie 'm al staan. Achter z'n strijkplank met zo'n lichtslang van de blokker eroverheen. Een paar meter verder staat de DJ, z'n broertje. Achter een hifi setje, snel CD'tjes wisselen als een nummer is afgelopen. Knalfuif.
Ouders noemde het achteraf zeker een groot succes omdat niemand teveel gedronken heeft?
Ik zie het ook voor mequote:
Je hebt het topic doodvermoordquote:Op woensdag 25 maart 2009 01:32 schreef TimKuik het volgende:
Jaah, ik heb hier ook gepost.
TS heeft faalvrienden.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt het topic doodvermoord
wat moet je daar nou weer meequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ken trouwens ook iemand die vroeg 3 cent voor zo'n plastic wegwerplepel
Tienersletje doorsmeren terwijl de rest er omheen staat met een rode beker in de hand?quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Wij doen altijd American Style en als het een verjaardag is betaalt degene die jarig is.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tienersletje doorsmeren terwijl de rest er omheen staat met een rode beker in de hand?
[..]
Tienersletje doorsmeren terwijl de rest er omheen staat met een rode beker in de hand?
Het zat zo: we waren met school in Italie en diegene had een zak met van die lepels. Iemand anders had zo'n lepel nodig, dus die vroeg: mag ik een lepel van je? En toen zei ie: ja hoor, dat is dan 3 cent.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:49 schreef powerlite het volgende:
[..]
wat moet je daar nou weer mee
mja beter betalen voor een wegwerplepel dan voor een bierflesje
Neequote:Op donderdag 26 maart 2009 15:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, dat zei je 3 pagina's geleden ook alquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het zat zo: we waren met school in Italie en diegene had een zak met van die lepels. Iemand anders had zo'n lepel nodig, dus die vroeg: mag ik een lepel van je? En toen zei ie: ja hoor, dat is dan 3 cent.
heul niet, dat was in een ander topicquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, dat zei je 3 pagina's geleden ook al
O.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
heul niet, dat was in een ander topic
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
O.
In dat geval ga ik een leven zoekenin foetushouding onder mn bed liggen huilen
Dat iedereen wat meeneemt, overigens ligt het aan het feestje, als het een verjaardag of iets dergelijks is dan zorgt de gastheer daarvoor maar bij bv een (spontane) bbq is het leuk als elk wat meeneemtquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:52 schreef finsdefis het volgende:
Wat is dat American style?
Mij lijkt het logisch dat als je een feest geeft dat je dan alles zelf betaalt indien het thuis is, en als je iets afhuurt gewoon laten weten dat je geld wil als kado ofzo. Je echte vrienden geven vervolgens (in mijn geval iig) toch wel een leuk kado, vaak zelfs gezamelijk ofzo.
Ow ja dat doen we ook wel eens iddquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat iedereen wat meeneemt, overigens ligt het aan het feestje, als het een verjaardag of iets dergelijks is dan zorgt de gastheer daarvoor maar bij bv een (spontane) bbq is het leuk als elk wat meeneemt
omgquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het zat zo: we waren met school in Italie en diegene had een zak met van die lepels. Iemand anders had zo'n lepel nodig, dus die vroeg: mag ik een lepel van je? En toen zei ie: ja hoor, dat is dan 3 cent.
Dat is al helemaal kansloos.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:52 schreef finsdefis het volgende:
Wat is dat American style?
Mij lijkt het logisch dat als je een feest geeft dat je dan alles zelf betaalt indien het thuis is, en als je iets afhuurt gewoon laten weten dat je geld wil als kado ofzo. Je echte vrienden geven vervolgens (in mijn geval iig) toch wel een leuk kado, vaak zelfs gezamelijk ofzo.
Geef dan geen feestje als je geld wil om de kosten van het feestje te compenserenquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Dat is al helemaal kansloos.
Ik kreeg vandaag ook een mailtje, waarin ik uitgenodigd werd voor een feest. Staat er onderaan: cadeautip, en dan een jampotje met een paar geldbriefjes erin. Ik dacht echt dat het een grap was, maar nee dus.
Betalen voor een feestje van vrienden/familie![]()
![]()
Een "feest" zonder bier is geen feestquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:17 schreef Biefstuk het volgende:
Feest organiseren, 100 mensen uitnodigen en op de kaart zetten: Cadeautip = ¤10
Feestje hou je in je tuin, zet veel tuinstoelen neer en op de tafel zet je 5 flessen cola + borrelnootjes.
Dat is gauw verdienen
[..]
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:58 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Dat is al helemaal kansloos.
Ik kreeg vandaag ook een mailtje, waarin ik uitgenodigd werd voor een feest. Staat er onderaan: cadeautip, en dan een jampotje met een paar geldbriefjes erin. Ik dacht echt dat het een grap was, maar nee dus.
Betalen voor een feestje van vrienden/familie![]()
![]()
[..]
voor 1.50quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Kreeg je ook een zakje snoep toen je weg ging?
quote:
Ik ooit zo een keer vragen of iemand nog een kratje bier mee wou nemen (ik zou terugbetalen), vraagt ie welk bier hij mee moet nemen. Ik zo: Kijk maar of er wat in de aanbieding is ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:55 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Een "feest" zonder bier is geen feest![]()
Overigens ken ik ook iemand die - als ie feest geeft - altijd te weinig bier heeft
Dan gaan we de drankkast van z'n ouders altijd plunderen en dat wil ie dan niet. Koop dan genoeg bierdat kost toch geen fuck.
Pwnedquote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik ooit zo een keer vragen of iemand nog een kratje bier mee wou nemen (ik zou terugbetalen), vraagt ie welk bier hij mee moet nemen. Ik zo: Kijk maar of er wat in de aanbieding is ofzo
Komt ie later aanzetten met een fokking krat euroshopper bier![]()
En dan ook nog om geld terug vragen
De snoepzakken waren 50 eurocent.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Kreeg je ook een zakje snoep toen je weg ging?
wtf!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik ooit zo een keer vragen of iemand nog een kratje bier mee wou nemen (ik zou terugbetalen), vraagt ie welk bier hij mee moet nemen. Ik zo: Kijk maar of er wat in de aanbieding is ofzo
Komt ie later aanzetten met een fokking krat euroshopper bier![]()
En dan ook nog om geld terug vragen
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:31 schreef Henno het volgende:
wtfiedereen wat drank mee laten nemen of als gastheer alles zelf betalen, andere non-fail opties zijn er eigenlijk niet.
quote:
hoe de fak ken die 7 euro verdienen als hij bier voor 1,50 p/s verkoopt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:02 schreef Levolution het volgende:
En die vader na afloop helemaal blij met zijn 7 euro winst. Pauper.
Fooi?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:17 schreef minutenman het volgende:
[..]
hoe de fak ken die 7 euro verdienen als hij bier voor 1,50 p/s verkoopt?
In de rij staan voor hiet bierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef knep het volgende:
[..]
Wat deed je nog gedurende die 5 minuten? Hosselen?![]()
.
Duh, een prijsverlaging, anders koopt er toch niemand bier.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:17 schreef minutenman het volgende:
[..]
hoe de fak ken die 7 euro verdienen als hij bier voor 1,50 p/s verkoopt?
een hoer geneukt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:52 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd wat die vader met het verdiende geld gedaan heeft
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:13 schreef TwyLight het volgende:
Goede kick, heb toendertijd hard gelachen om dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |