Dus jij zet dat biertje terug op de bar en zegt de groeten?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:16 schreef Biefstuk het volgende:
Ja het was echt waar
In het begin dachten we dat het een grap was maar hij zei heel serieus, dat is dan 1,50
WTF hoe sad is datquote:Op zondag 22 maart 2009 00:49 schreef Biefstuk het volgende:
Een vriend had een feest georganiseerd, altijd wel leuk. Was apart bij vermeld dat je geen drank ed. mee hoefde te nemen, werd voor gezorgd.
Het zou dus om 23:00 beginnen gister, komen we daar aan. Zien we een barretje staan met daarachter zijn vader, die 1.50 voor een flesje bier vraagt.![]()
Dusss na 5 minuten waren we alweer weg
Consumpties verkopen op je eigen feest
Ik ben ook sprakeloos.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:29 schreef _Administr8or_ het volgende:
Dit is zo triest, dat het eigenlijk niet waar kan zijn.
Mag hopen van niet!quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef BRooster het volgende:
Iemand die op feestjes van anderen altijd wel op hun kosten drinkt, maar zodra 'ie zelf een feestje geeft opeens geld gaat vragen voor bier? Sneuer moet het toch niet worden![]()
Zijn er serieus mensen langer dan een kwartier op dat feest geweest?
Ik en nog 2 vrienden gingen weg nadat we moesten betalen voor het drank, stuk of 5 bleven op het feest omdat ze niet zo van die drinkers waren en de rest ging ook wegquote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef BRooster het volgende:
Iemand die op feestjes van anderen altijd wel op hun kosten drinkt, maar zodra 'ie zelf een feestje geeft opeens geld gaat vragen voor bier? Sneuer moet het toch niet worden![]()
Zijn er serieus mensen langer dan een kwartier op dat feest geweest?
Ik had gehoord dat er maar 7 mensen uiteindelijk blevenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:32 schreef FastFox91 het volgende:
Was het nog een beetje druk daar? Of gewoon compleet verlaten?
Ik keek nogal verontwaardig en ik zei dat ik geen geld bij hadquote:Op zondag 22 maart 2009 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus jij zet dat biertje terug op de bar en zegt de groeten?
Je hebt nu toch wel ruzie met die vriend he?Wat een actie.
Ja schnell! Ruf die Gestapo an! EINZ!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 00:55 schreef P8 het volgende:
wettelijk gezien zelfs verboden
En zijn zus om de vleselijke lusten te botvieren.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:01 schreef Richie_Rich het volgende:
En z'n moeder zat voor het toilet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |