Zag 3 kratjes jupiler naast de bar staan en stuk of 20 biertje in een cementbak met ijsblokjesquote:Op maandag 23 maart 2009 11:45 schreef lennartb.nl het volgende:wtf
En wat voor bier verkochten ze? Koud?
quote:Op maandag 23 maart 2009 12:03 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Zag 3 kratjes jupiler naast de bar staan en stuk of 20 biertje in een cementbak met ijsblokjes
Dat denk ik ook idd. Zielig voor die jongenquote:Op maandag 23 maart 2009 12:11 schreef Florian_ het volgende:
Volgens mij is het gewoon de schuld van die vader, zo van "Nou zoon, als we nou gewoon bier verkopen ipv weggeven, dan kunnen we er ook nog een slaatje uit slaan! Zoals échte ondernemers, zegmaar!" Zoon: "Eh, nou ik weet het niet hoor". Vader: "Jawel, ik ga wel achter de 'bar' staan. Het wordt vast een wereldfuif!"
dus je vindt het niet erg dat je moeder toiletjuff/gloryholezuiger is?quote:Op maandag 23 maart 2009 03:35 schreef damsco het volgende:
en nee, je hoeft me straks niet weer te bellen met je excuses. opdonderen, hier hou ik niet van. je weet wat ik bedoel.
noot aan moderators: gelieve een slotje. ik hou er niet van als mijn vader belachelijk wordt gemaakt.
Ook nog "serieus" proberen te zijn, neppert.quote:Op maandag 23 maart 2009 03:35 schreef damsco het volgende:
en nee, je hoeft me straks niet weer te bellen met je excuses. opdonderen, hier hou ik niet van. je weet wat ik bedoel.
noot aan moderators: gelieve een slotje. ik hou er niet van als mijn vader belachelijk wordt gemaakt.
Nounou, toch al gauw zo'n 8 cl verschil.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:37 schreef TheCoon het volgende:
[..]
En om dan te bedenken dat er maar 25cl in die flesjes zitten.
Dat is bijna zes liter verschil op drie kratjes, prutsjosti.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nounou, toch al gauw zo'n 8 cl verschil.
Flikker toch op
Ik vind het eigenlijk wel een hele goedequote:Op zondag 22 maart 2009 00:49 schreef Biefstuk het volgende:
Een vriend had een feest georganiseerd, altijd wel leuk. Was apart bij vermeld dat je geen drank ed. mee hoefde te nemen, werd voor gezorgd.
Het zou dus om 23:00 beginnen gister, komen we daar aan. Zien we een barretje staan met daarachter zijn vader, die 1.50 voor een flesje bier vraagt.![]()
Dusss na 5 minuten waren we alweer weg
Consumpties verkopen op je eigen feest
Die werden toch niet verkocht, dus kon er de hele avond mee gedaan wordenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:22 schreef VeX- het volgende:
Ik vind de term Royal Sadness wel terecht hier. Wel lullig voor die vriend als hij het zelf ook niet zo wilde.
Dit dus.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef Karina het volgende:
Is dit echt waar?Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand dat doet!
quote:Op maandag 23 maart 2009 15:32 schreef Karina het volgende:
Is dit echt waar?Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand dat doet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |