voor 1.50quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Kreeg je ook een zakje snoep toen je weg ging?
Ik ooit zo een keer vragen of iemand nog een kratje bier mee wou nemen (ik zou terugbetalen), vraagt ie welk bier hij mee moet nemen. Ik zo: Kijk maar of er wat in de aanbieding is ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:55 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Een "feest" zonder bier is geen feest![]()
Overigens ken ik ook iemand die - als ie feest geeft - altijd te weinig bier heeft
Dan gaan we de drankkast van z'n ouders altijd plunderen en dat wil ie dan niet. Koop dan genoeg bierdat kost toch geen fuck.
Pwnedquote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik ooit zo een keer vragen of iemand nog een kratje bier mee wou nemen (ik zou terugbetalen), vraagt ie welk bier hij mee moet nemen. Ik zo: Kijk maar of er wat in de aanbieding is ofzo
Komt ie later aanzetten met een fokking krat euroshopper bier![]()
En dan ook nog om geld terug vragen
De snoepzakken waren 50 eurocent.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Kreeg je ook een zakje snoep toen je weg ging?
wtf!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik ooit zo een keer vragen of iemand nog een kratje bier mee wou nemen (ik zou terugbetalen), vraagt ie welk bier hij mee moet nemen. Ik zo: Kijk maar of er wat in de aanbieding is ofzo
Komt ie later aanzetten met een fokking krat euroshopper bier![]()
En dan ook nog om geld terug vragen
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:31 schreef Henno het volgende:
wtfiedereen wat drank mee laten nemen of als gastheer alles zelf betalen, andere non-fail opties zijn er eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |