voor 1.50quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Kreeg je ook een zakje snoep toen je weg ging?
quote:
Ik ooit zo een keer vragen of iemand nog een kratje bier mee wou nemen (ik zou terugbetalen), vraagt ie welk bier hij mee moet nemen. Ik zo: Kijk maar of er wat in de aanbieding is ofzoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 01:55 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Een "feest" zonder bier is geen feest![]()
Overigens ken ik ook iemand die - als ie feest geeft - altijd te weinig bier heeft
Dan gaan we de drankkast van z'n ouders altijd plunderen en dat wil ie dan niet. Koop dan genoeg bierdat kost toch geen fuck.
Pwnedquote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik ooit zo een keer vragen of iemand nog een kratje bier mee wou nemen (ik zou terugbetalen), vraagt ie welk bier hij mee moet nemen. Ik zo: Kijk maar of er wat in de aanbieding is ofzo
Komt ie later aanzetten met een fokking krat euroshopper bier![]()
En dan ook nog om geld terug vragen
De snoepzakken waren 50 eurocent.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Kreeg je ook een zakje snoep toen je weg ging?
wtf!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik ooit zo een keer vragen of iemand nog een kratje bier mee wou nemen (ik zou terugbetalen), vraagt ie welk bier hij mee moet nemen. Ik zo: Kijk maar of er wat in de aanbieding is ofzo
Komt ie later aanzetten met een fokking krat euroshopper bier![]()
En dan ook nog om geld terug vragen
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:31 schreef Henno het volgende:
wtfiedereen wat drank mee laten nemen of als gastheer alles zelf betalen, andere non-fail opties zijn er eigenlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |