quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Komt die troela speciaal op MSN om mij uit te lachen omdat zij de lapo had.
Ziek, yeah right!
Okeequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:36 schreef Abbadon het volgende:
heerlijke dag!
en Muis, ik wil niet dat je dat soort dingen over Muis zegt, ok?!
Whehehequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee![]()
Oh en ik moet wel boeten voor mijn lolletje want door het lachen is mijn verhoging weer op komen zetten
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:41 schreef Vivi het volgende:
Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes, gedichten en bloemen en berichten. Heel erg lief en hartverwarmend, dank jullie allemaal, jullie zijn grote schatten!
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
TVP Ik heb een nieuwe hoed gekocht in Amsterdam!![]()
Ik vond je gedicht heel mooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
Ik dacht net nog aan je.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:41 schreef Vivi het volgende:
Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes, gedichten en bloemen en berichten. Heel erg lief en hartverwarmend, dank jullie allemaal, jullie zijn grote schatten!
Ga je nog een keer zien, mn camera ligt hier niet momenteel dus ik kan nu geen foto maken bedenk ik me netquote:
Bij die Engelse winkel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga je nog een keer zien, mn camera ligt hier niet momenteel dus ik kan nu geen foto maken bedenk ik me netHij is wel heel cool; een zwart gleufhoedje met een smalle rand. En hij was niet zo heel duur, In de Heiligestraat
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:41 schreef Vivi het volgende:
Gaan we nu bij elke user een smiley zoeken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sigme het volgende:
Fietsmeisje:
[ afbeelding ]
Uniekhoorn:
[ afbeelding ]
En dat ja!quote:
Sterker nog, dat IS stoer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:42 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag 5,79 km gelopen in 38 minuten*voelt zich stoer*
Zo'n tight zit echt geweldig met hardlopen!
Ik hou niet zo van "tvp". Die van fietsmeisje had ik al eens gepostquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaan we nu bij elke user een smiley zoeken?.
Morgen weer een dagquote:
Preciesquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
Lijstje van vandaag:
O - niets
T - balisto
L - niets
T - beetje brood met tapenade
D - maaltijdsalade met geitenkaas, pasta, sla, komkommer en walnoten
T - 3 kleine stukjes Hema rookworst
Don't ask
Nee hoor, zo verlaten is het hier helaas nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies
Ik ben zó benieuwd naar hoe jij woont, als je schrijft over fietsen over zandpaden grotendeels om bij het station te komen! Woon je dan echt in het bos of op de hei ofzo?
Hoe is de sfeer daar? Lief en ik willen dinsdag uit eten, als we 4 jaar samen zijn, maar de ambiance moet natuurlijk wel een beetje romantisch zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:35 schreef Laureline het volgende:
In de zon is het zomer, uit de zon in de wind is het winter!
Vanmiddag heerlijk gegeten met een vriendin in Amsterdam, hier:
Kent iemand dat? Het was zalig, dus de 9,5 van Johannes van Dam was echt verdiend! En ik ga er iedereen mee naartoe nemen als ik rijker ben dan nu![]()
He, dat ziet er uit als een combinatielijstje! Heerlijkheden zonder te vervallen in mateloos geschrans.quote:
Wat gek?quote:Laatste keukenbestelling om 18:30 uur.
Stuur hem in voor de fotowedstrijd in FOTquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:58 schreef P.F het volgende:
Kijk, een deel van m'n huiswerk af
[ afbeelding ]
(Moest een foto maken voor ons product)
Nee joh, alleen als je dat leuk vindtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
Zal ik doen! Heb je een linkje, ik zie het topic niet zo snel. Moet ik er nog een zwart randje om doen?
Uhm.. Nou ik was het na het sporten, en na& voor uitgaan. Maar dat doe ik beide niet meer zo veel dus ongeveer 2 keer per weekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 keer haar wassen? Of de tweede keer - na het rennen dus - gewoon even uitspoelen.
Maar was jij slechts één keer per week je haar?.
Het is niet echt romantisch (en ze is alleen van woensdag t/m zaterdag open), wel zonnig en hartelijk. Er staat 1 ontzettend aardige vrouw die alles doet: het koken, bedienen, inkopen, het is echt haar zaak. (De visboergodfather van 83 kwam intussen nog even langs op de fiets om af te rekenenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer daar? Lief en ik willen dinsdag uit eten, als we 4 jaar samen zijn, maar de ambiance moet natuurlijk wel een beetje romantisch zijn
En hoe duur is het daar ongeveer?
Mijn kickboks billen hadden ook spierpijn van pilatesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb echt spierpijn van Pilates.. Ben ik nu een mietje?
ECHT WAAR.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, The English Hatter, echt zo'n old style winkelze hebben er zelfs sok-ophouders
hoezo? heb je sok-ophouders nodig?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ECHT WAAR.
Ze hebben zeker geen webshop?
De vraag is eerder: wie niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoezo? heb je sok-ophouders nodig?
je sais. het is nu ook weer over hoor..het was teleurstelling van mijn kant...we hadden om hafl 2 afgesproken om te studeren, ik had al boodschappen gedaan etc. etc. en m'n tijd daaromheen ingedeeld, en om kwart over 1 belde hij dat hij net wakker was. Dat schoot me een beetje in het verkeerde keelsgat, ik wel rekening houden met, en hij niet....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef mspoez het volgende:
Nynke niet ruzieën met de duitser! Jij moet happy zijn, dat verdien je zo ver weg!
wat houdt die sok-ophouders eigenlijk op?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoezo? heb je sok-ophouders nodig?
Dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De vraag is eerder: wie niet?
Hmmm.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat houdt die sok-ophouders eigenlijk op?
Het is not done om als Engelsman ergens plaats te nemen en de dames zicht te bieden op je blote bleke Engelse kuitenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat houdt die sok-ophouders eigenlijk op?
Oh Nynke, ik herken dat laatste wat je schrijft zoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
je sais. het is nu ook weer over hoor..het was teleurstelling van mijn kant...we hadden om hafl 2 afgesproken om te studeren, ik had al boodschappen gedaan etc. etc. en m'n tijd daaromheen ingedeeld, en om kwart over 1 belde hij dat hij net wakker was. Dat schoot me een beetje in het verkeerde keelsgat, ik wel rekening houden met, en hij niet....
Maar goed, d'r zitten nog veel meer adders onder het gras, vooral m'n teleurstelling in het sociale leven hier. Dat valt wat tegen, mensen zijn erg gesloten en iemand leren kennen vergt heeeeel erg veel moeite. Ook zien mensen vriendschap heel anders dan ik dat doe, en dat maakt het erg lastig soms. Daar was ik vooral teleurgesteld over, en dat reageerde ik op hem af..
[/dagboekpost]
Nee johquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmm.
Sok --> sokophouder --> sokophouder vast aan onderbroek --> onderbroek vast aan bretels?
onderbroek met bretels? huh?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmm.
Sok --> sokophouder --> sokophouder vast aan onderbroek --> onderbroek vast aan bretels?
dit was voor de uitvinding van elastiek neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is not done om als Engelsman ergens plaats te nemen en de dames zicht te bieden op je blote bleke Engelse kuiten![]()
Tenminste, zo was het vroegahchav is in nu, jeweet.
yes yes. Ja, dat is de grootste tegenvaller hier. Het is niet zoals m'n leven in Maastricht, en op de een of andere manier had ik dat wel verwacht. De mensen hier zijn wel sociaal, maar tot op een bepaald level, en verder kom je niet. De enige die ik echt goed heb leren kennen in de 3/4 jaar dat ik hier nu zit isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh Nynke, ik herken dat laatste wat je schrijft zoHeb je het weer bijgelegd met vriendlief?
* Greys zet tanden in beeldschermquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, het is zo'n half-vochtige cake, die warm wordt geserveerd met caramelsausNiet extreem lijn-verantwoord
Ik ben echt in een woeste bak-mood; morgen biscotti en muffins, en ik wil deze week ook nog 's een clafoutis maken
Wat muis zegt, klopt. Verder worden die dingen in de toneelwereld nogal eens gebruikt (zo verwittigde de verkoper ons)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dit was voor de uitvinding van elastiek neem ik aan?
ik vind caramel zo vies!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, het is zo'n half-vochtige cake, die warm wordt geserveerd met caramelsausNiet extreem lijn-verantwoord
Ik ben echt in een woeste bak-mood; morgen biscotti en muffins, en ik wil deze week ook nog 's een clafoutis maken
I know, maar dit was mijn flauwe SOG-humor!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee johsokophouders zitten net boven je kuit, daar 'rusten' ze ook op want dat bandje dat om je been heen gaat zit precies op dat smalle gedeelte tussen de bovenkant van je kuit en je knieholte
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:12 schreef Muis006 het volgende:
Dienstmededeling:
Abba is gestegen op de Universal Scale of Awesomeness, want hij kijkt Supernatural.
Ik onthoud hem, maar ik wacht even! Want ik volg nu Supernatural, Grey's, Private Practice en HIMYMquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
![]()
en als dank een tv-tip voor je: download de pilot van Kings!! nieuwe serie en de pilot vond ik meer dan veelbelovend!
nee, ik twijfel niet zo aan mezelf. [arrogantie]. Ik heb wel vrienden, maar dat zijn vriendscahppen op een heel ander niveau dan dat ik het graag zou willen. Maar, als ik naar m'n klasgenoten kijk dan hebben die ook niet meer ontwikkeld dan dat. Tis net alsof ze niet willen. Maar goed, misschien verandert alles wel....We shall see.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ik zag ook een leuk recept voor peanutbutter cookies met choc chips, dat niet wat voor jou?
En wbt je eerdere post: nog steeds +1 herkenbaar
Het frustreert mij echt mateloos dat ik geen Vlaamse vrienden heb. Ik heb wel vrienden gemaakt, maar dat zijn of Nederlanders, of andere niet-Vlamingen. Ik vergelijk het heel erg met mijn stage; toen maakte ik zo makkelijk vriendenLaat staan in Delft. Je gaat aan jezelf twijfelen, he
ik dacht dat jij al op jezelf woondequote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef P.F het volgende:
Broertje heeft pizza besteld maar ik heb geweigerd!
zoveel series zijn dat toch niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik onthoud hem, maar ik wacht even! Want ik volg nu Supernatural, Grey's, Private Practice en HIMYMen van mijn zus moet ik ook BSG kijken (terwijl het net is afgelopen
) en Castle. Maar ik moet ook studeren
Ik ben op viste bij m'n oudersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij al op jezelf woondemaarre wat moet je dan eten?
Welke dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoveel series zijn dat toch niet?![]()
ik volg er nog wel iets meer
Moet je op je broertje passen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben op viste bij m'n ouders
Maar die heb ik net naar een feestje gebracht
momenteel...ehmmm...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welke dan?
En het valt inderdaad wel meemaar net zoals toen ik met HIMYM begon: ik kan dan niet slechts 1 of 2 afleveringen kijken, nee, dan kijk in 2 dagen een heel seizoen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
momenteel...ehmmm...
HIMYM
Supernatural
Smallville
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Bones
House
Burn Notice
Dollhouse
Heroes
Fringe
en zo af en toe nog iets los tussendoor
Dat vroeg ik me ook af bij het aanschouwen van die lijst!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt?
Maarrr heb je dan geen andere dingen te doen? Of slaap je nooit?
Ik heb genoeg te doen, maar ook genoeg vrije tijd...daar zorg ik wel voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt?
Maarrr heb je dan geen andere dingen te doen? Of slaap je nooit?
alles bij elkaar opgeteld is het iets van 7 uur tv per week maar hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af bij het aanschouwen van die lijst!
Maar hij kijkt ze vast niet allemaal tegelijkertijd dan denk ik?
Dat laatste scheelt heel veel natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alles bij elkaar opgeteld is het iets van 7 uur tv per week maar hoordus een uur per dag, gemiddeld...en ik kijk eigenlijk geen gewone tv, dus daar komt het voor in de plaats...
Same here, alleen loop ik maar 1 achterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt heel veel natuurlijk.
De enige serie die ik volg momenteel is Greys Anatomy, maar daarvan loop ik momenteel twee afleveringen achter![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef mspoez het volgende:
Mijn vriendin wordt woensdag begraven, ik vind het op zich wel een tof idee DaD om een taart te maken!
Euh, mijn vriendin gaat alleen maar drie maanden naar Canada hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef mspoez het volgende:
Mijn vriendin wordt woensdag begraven, ik vind het op zich wel een tof idee DaD om een taart te maken!
Ik niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal taarten aan het bakken!
Ik doe het niet voor mezelf hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal taarten aan het bakken!
voor mij? wat lief!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor mezelf hoor
Hoi Kaas! Wat deed jij in mijn franse uiensoep vanmiddag?quote:
Je bent genomineerd voor het meest beroerde lijstje van de weekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:03 schreef Syrena het volgende:
Ik bak ook niks! Mijn lijst was weer erg genoeg vandaag
O: Wit broodje met chocopasta op beide helften, mini-krentenbolletje propvol kaas
L: Gebakken eitje met twee sneetjes brood, waarvan eentje besmeerd met appelstroop en wat plakjes komkommer
T: Handje walnoten. Half reepje chocolade. Handje gesuikerde pinda's. Nog een handje walnoten. Drie handjes cheese onion chips
T: Worstenbroodje
D: Friet. Met een frikandel en een kroket. En een salade met olijfjes, zongedroogde tomaatjes en komkommer
Twee glazen aanlenglimonade, blikje sinas, kop thee (met zoetjes)
En nu heb ik razende dorst en een vieze smaak in mijn mond van de ui (frikandel speciaal)
Het zal niemand dan ook verbazen dat ik al twee dagen echt verschrikkelijk moe benquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bent genomineerd voor het meest beroerde lijstje van de week
Haha ja, behalve het moe-zijn. Nou ja, en m'n huiswerk is best moeilijk en ik betrapte mezelf al op het gevoel alles in een hoek te willen gooienquote:
Geen idee, ik was in 't vondelparkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi Kaas! Wat deed jij in mijn franse uiensoep vanmiddag?
Klinkt pijnlijk herkenbaar allemaalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haha ja, behalve het moe-zijn. Nou ja, en m'n huiswerk is best moeilijk en ik betrapte mezelf al op het gevoel alles in een hoek te willen gooienIk ben echt zo'n truttendoos he, als ik het niet meteen snap of niet meteen 200% goed kan doen hoeft t al niet meer
Oh, dan is het goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor mezelf hoor
In Limburg zal morgen de bewolking pas ver na het middaguur verdwijnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk herkenbaar allemaal![]()
Morgen even lekker naar buiten? Moet je humeur en moe-zijn toch goed doen?
Ohja, dat plankje zag ik dan weer niet neequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee, ik was in 't vondelparkals kaasplankje zijnde
Hihihi. De rollen zijn eens omgedraaid.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn ouders aan het bellen hoe laat ik ze op moet halen van hun feestje maar ze nemen niet op!
Dan sta ik gewoon om 12 uur voor de deur
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn ouders aan het bellen hoe laat ik ze op moet halen van hun feestje maar ze nemen niet op!
Dan sta ik gewoon om 12 uur voor de deur
Prachtigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
"Het kan me niet schelen dat de andere ouders véél langer mogen blijven, jullie gaan NU mee! "
"Als alle andere ouders van een brug afspringen, dan doen jullie dat toch ook niet?!!"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
"Het kan me niet schelen dat de andere ouders véél langer mogen blijven, jullie gaan NU mee! "
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
En ik zie de terugrit al voor me. PF achter het stuur terwijl er stoom uit haar oren komt, en haar ouders op de achterbank, allebei armen over elkaar en woest uit het raampje kijkend.
Ik ook niet, in mijn puberteit groeiden mijn tumoren zo hard dat ik om 11 uur 's avonds bekaf wasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb serieus nooit van dat soort preken van mijn ouders gehad!![]()
Haha, is prima hoor! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
'Opkuisen'
Muis, heb beide afleveringen gedownload vanavond, morgenochtend ga ik ze kijken.
Nu echt echt echt!!!!! Nu ga ik (belachelijk vroeg voor de zaterdag) mijn mand in. Trusten voor straks!
De spinninginstructeur bij ons zegt 'u mag 't zweet afkuisen'quote:
Second thatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook niet, in mijn puberteit groeiden mijn tumoren zo hard dat ik om 11 uur 's avonds bekaf wastoen ik 16 werd ben ik 2 avonden gaan "stappen", toen ik mijn vriend ontmoette 3 keer, en dat was het wel
Ik ga veel liever naar de bios of uit eten
netjesquote:
Uhuhquote:Op zondag 22 maart 2009 09:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
netjesje was lekker vroeg op vanmorgen dan
Met inlegzooltjes en herstelde knie?quote:Volgende week ga ik ook weer eens pogen hard te lopen
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
Uhuh. Uitslapen totdat we zonder wekker wakker worden en dan nog wat doezelen en dan pas opstaan.
Half zeven.
Yup...da's de bedoelingquote:Met inlegzooltjes en herstelde knie?
Hai Benny!quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hai Benny!![]()
![]()
Ga je nog naar het strand? Hier is het een beetje halfbewolkt, gister was 't beter.
Hier nodigt het niet echt uit om naar buiten te gaan, zonnetje moet dan echt nog even doorkomen.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog steeds het plan....hier is het nu nog gewoon wel zonnigniet helemaal strakblauw zoals gisteren, maar zeker goed genoeg...hoewel nog een paar graadjes opwarmen wel mag
![]()
we gaan het zien...
jij nog plannen voor vandaag?
oh ja...belastingaangifte....naja, da's voor mij toch simpel, dus dat komt welquote:Op zondag 22 maart 2009 09:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier nodigt het niet echt uit om naar buiten te gaan, zonnetje moet dan echt nog even doorkomen.
Ik heb wel plannen ja, maar niet de leukste. Moet belastingaangifte gaan doen, facturen betalen, verschillende mensen mailen, bezig met m'n studie... Maar ik heb wel een Greys Anatomy op de pc voor wanneer dat allemaal gedaan isEn als de zon doorkomt wil ik zeker nog even naar buiten!
Ik zit ergens midden in het land. Het is geen drama hoor, maar gister was het gewoonweg heerlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 09:59 schreef Abbadon het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
aan de kust is het best okee, qua bewolking
dan waait het zo te zien bij jou ook nog wel overquote:Op zondag 22 maart 2009 10:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit ergens midden in het land. Het is geen drama hoor, maar gister was het gewoonweg heerlijk
Dit wordt mijn eerste keer belastingaangiftequote:Op zondag 22 maart 2009 10:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh ja...belastingaangifte....naja, da's voor mij toch simpel, dus dat komt wel![]()
en zo te lezen heb je, als het goed is, nog meer dan genoeg tijd over deze zondag om van het weer te genieten!
Op di t/m za ligt de opsta-tijd tussen 3 en 5 uur, dus het ritme ligt wat aan de vroege kant.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Half 7??? dat doe je toch echt niet goed hoorik moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind op tijd op te zijn op zondag, als de rest van de wereld nog stilstaat, zeg maar, maar je kunt ook overdrijven
Ja, vervelend is dat. Ik had gister onverwacht last van m'n schenen, en vandaag geen centje pijn. Geen van beide kan ik van te voren voorspellen.quote:[..]
Yup...da's de bedoelingalleen lastig aan te voelen wanneer m'n knie weer okee is...ik heb er nl helemaal geen last van, maar goed dat had ik ook woensdag niet, totdat ik ging hardlopen...
Sowwyquote:Op zondag 22 maart 2009 10:11 schreef conleche het volgende:
Oh, niet over belastingaangiftes beginnen.![]()
*Hoofd weer in zand terugwroeten gaat.
Jawel. Ik moet er zo uit, omdat hij om elf uur hij -als het even meezit- weer op de stoep staat en we weer gaan beginnen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:11 schreef sigme het volgende:
Wanneer wordt er weer aan de vloer gewerkt? Toch niet op zondag?
Ok! Succesquote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel. Ik moet er zo uit, omdat hij om elf uur hij -als het even meezit- weer op de stoep staat en we weer gaan beginnen.
(of we, we, ik blijf maar een beetje uit de weg)
Mijn dag lijkt wel een beetje op die van jou!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier nodigt het niet echt uit om naar buiten te gaan, zonnetje moet dan echt nog even doorkomen.
Ik heb wel plannen ja, maar niet de leukste. Moet belastingaangifte gaan doen, facturen betalen, verschillende mensen mailen, bezig met m'n studie... Maar ik heb wel een Greys Anatomy op de pc voor wanneer dat allemaal gedaan isEn als de zon doorkomt wil ik zeker nog even naar buiten!
Ik moet nog gaan zoeken naar de jaaropgaven, gaat ook leuk wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mijn dag lijkt wel een beetje op die van jou!
Ik moet (maar dan nu echt) ook belastingaangifte doen (ga ik gelijk me beginnan na deze post!), heb ook nog een G.A. om vanavond te kijken en tussendoor ga ik naar buiten om te fietsen
Ik zit alleen zo tegen die aangifte aan te hikken, terwijl het helemaal niet zoveel werk is...
Welke aflevering van Greys ga jij kijken?
Ohquote:Op zondag 22 maart 2009 10:11 schreef conleche het volgende:
Oh, niet over belastingaangiftes beginnen.![]()
*Hoofd weer in zand terugwroeten gaat.
Zelfde verhaal hier, in beide gevallenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan zoeken naar de jaaropgaven, gaat ook leuk wordenIk ga de laatste kijken, die afgelopen vrijdag online is gekomen
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh![]()
Zal ik vertellen wat ik als tweede date met een leuke jongen ga doen?![]()
*trekt co's hoofd uit het zand*
*Tegenstribbelt.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh![]()
Zal ik vertellen wat ik als tweede date met een leuke jongen ga doen?![]()
*trekt co's hoofd uit het zand*
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
*Tegenstribbelt.
**Maar nieuwsgierig is, dus: WTF?? Zo wordt dat natuurlijk nóóit wat. Ik zou zo'n jongen dan gaan asscocieren met getalletjes in mijn hoofd. "O bah, [insert name], help, nee, 8,9,3,6,2,6,94,3,6,8,......."
Ja komt af vandaag, tenminste zijn gedeelte. Beitsen en lakken doe ik zelf. Dat heb ik nog staan van het halletje, daar ligt al hout. Wat zou jij hebben aangeraden?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok! Succes. ('t Komt dan toch vandaag wel af?)
Je moet dan zeker nog wat langer in je nieuwe slaapholletje blijven, je wou de nieuwe vloer ook nog beitsen & lakken nietwaar? Heb je al lak? Ik heb nog wel een aanrader!
Is het donker of licht hout (of de beits, in ieder geval de uiteindelijke kleur)?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja komt af vandaag, tenminste zijn gedeelte. Beitsen en lakken doe ik zelf. Dat heb ik nog staan van het halletje, daar ligt al hout. Wat zou jij hebben aangeraden?
Wat heb je op de 1e date gedaan dan??quote:Op zondag 22 maart 2009 10:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Neehheeeee, we hebben al 1x gedate, dus dit wordt onze tweede date
Tusseninkleurtje. Ik maak wel even een fotootje als het af is.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Is het donker of licht hout (of de beits, in ieder geval de uiteindelijke kleur)?
Houten vloerendat wil ik later ook in mijn huis
hahaha nee dat was niet zo indrukwekkend.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je op de 1e date gedaan dan??
Moet wel iets heel indrukwekkends zijn, wil dat de cijfertjes overschaduwen
C'est Caquote:Op zondag 22 maart 2009 10:36 schreef cyclechick het volgende:
We gaan eerst waterfietsen door de grachten van Utrecht![]()
Dan wat drinken (ik hoop wel op mooi weer!)
en daarna uiteten bij dit restaurant
En daarna wordt het improvisate
Oh nu heb ik zin in thee! *rent naar waterkoker*quote:Op zondag 22 maart 2009 10:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen !
Druk weekend gehad, kan geen 3 topics bijlezen.
Lijstje voor vandaag:
O: witte boterham met gebakken eitje (het is zondag.)
L: special K met vanilleyoghurt
D: weet nog niet, eet bij papa&mama
Weet dat het niet veel is, maar heb gisteravond vrij veel gedronken en nu dus totaal geen trek. Ik drink wel veel groene thee vandaag.
Ja he ! Ik probeer wel nog een boterham te eten ofzo - maar heb echt het gevoel alsof ik net een vijfgangendiner heb gehad ofzo, dus echt geen honger.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh nu heb ik zin in thee! *rent naar waterkoker*
1 boterham en wat yoghurt voor de hele dag? dat is wel heel weinig!
Ik ben er nog nooit geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord!quote:
Oh hopelijk hier straks ook, ik ga 70-80 km fietsen, dan is het wel zo leuk als de zon schijntquote:Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef Abbadon het volgende:
Het is nu echt helemaal zonnig hiergeen wolkje te zien!
Neem een handje nootjes tussendoor! dat voelt niet als een hele maaltijd, maar heeft wel redelijk wat Kcal. En is goed voor jequote:Op zondag 22 maart 2009 10:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja he ! Ik probeer wel nog een boterham te eten ofzo - maar heb echt het gevoel alsof ik net een vijfgangendiner heb gehad ofzo, dus echt geen honger.
zeg, jij zou je belasting aangifte doen! hup!quote:Op zondag 22 maart 2009 10:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh nu heb ik zin in thee! *rent naar waterkoker*
1 boterham en wat yoghurt voor de hele dag? dat is wel heel weinig!
Blauw ken ik dan weer nietquote:Op zondag 22 maart 2009 10:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord!
Moet ook nog een keer bij blauw eten, en bij Oosterkade daar in de buurt, ben even vergeten hoe dat heet.
Ja, dat kan niet - ik ben allergisch voor notenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Neem een handje nootjes tussendoor! dat voelt niet als een hele maaltijd, maar heeft wel redelijk wat Kcal. En is goed voor jeEn lekker!
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, jij zou je belasting aangifte doen! hup!
ik ga zo een klein beetje ontbijten, en dan hardlopen. De eerste keer dit jaar, het ijs is eindelijk weg buiten dus het kan weer zonder te vallen!
Je kan het TJ-biljet invullen tot de leeftijd van 30 jaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
Tot welke leeftijd mag je eigenlijk een TJ biljet invullen?
Allergieen zijn vervelend....ik ben allergisch voor hard werken...dat stuit ook op veel onbegripquote:Op zondag 22 maart 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet - ik ben allergisch voor noten.
hup, zo gedaan. Alleen je loon en loonheffingskortingen invullen, ik schat zo in dat je geen aftrekposten hebt, en dan klaar!quote:Op zondag 22 maart 2009 10:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.Heb net de spullen gepakt. Maar het is zo saai en en... *insert smoesjes*
Haha - die is iig wat minder geaccepteerdquote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Allergieen zijn vervelend....ik ben allergisch voor hard werken...dat stuit ook op veel onbegrip![]()
belastingformulieren...het is altijd meer werk mezelf ertoe te zetten dan het daadwerkelijke invullenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hup, zo gedaan. Alleen je loon en loonheffingskortingen invullen, ik schat zo in dat je geen aftrekposten hebt, en dan klaar!
ja, mijn niet aflatende strijd voor acceptatie in een wereld die hard werken op een voetstuk plaatst...het is tragisch eigenlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 10:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha - die is iig wat minder geaccepteerd.
Nee, ik ben altijd allergisch voor noten geweest, heb ze dus ook vrijwel nooit gegeten - mis het niet ofzo.
nou ja....je hebt je best gedaan...quote:Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben mjin digiD code vergeten (althans, gebruikersnaam, wachtwoord weet ik nog wel..)
Nu wachten of mijn ouders het weten (bellen zo terug) en anders kan ik het pas over 5 dagen doen...
Nee hoor, dat valt best mee. Moet alleen bij producten waar veel verschillende dingen inzitten (bijvoorbeeld zo'n indische boemboe oid), even de ingredienten checken. Wel is het vaak zo dat dingen 'gemaakt zijn in een fabriek waar ook pinda's worden verwerkt' - dan neem ik het ook voor de zekerheid maar niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, mijn niet aflatende strijd voor acceptatie in een wereld die hard werken op een voetstuk plaatst...het is tragisch eigenlijk![]()
maar nee, dan zal je het niet missen inderdaadmaar noten zitten toch nog in best wel veel dingen, of valt dat wel mee?
ok, dat valt dan nog te overzien inderdaad...maar wel de moeite waard om het even te melden in een restaurant jaquote:Op zondag 22 maart 2009 11:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt best mee. Moet alleen bij producten waar veel verschillende dingen inzitten (bijvoorbeeld zo'n indische boemboe oid), even de ingredienten checken. Wel is het vaak zo dat dingen 'gemaakt zijn in een fabriek waar ook pinda's worden verwerkt' - dan neem ik het ook voor de zekerheid maar niet.
En in een restaurant zeg ik het ook altijd even, zodat ik iig geen notensaus oid erbij krijg en het dan terug moet sturen. Kan het namelijk écht niet eten - dan krijg ik eerst hoofdpijn, en daarna enorme koorts waarbij ik echt meteen medicijnen moet nemen - anders kan het tot hersenvliesontsteking leiden..
Ja, dat is zo - en toch altijd een beetje opletten wat je eet. Maar het is geen drama ofzo hoor - alleen een beetje onhandigquote:Op zondag 22 maart 2009 11:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok, dat valt dan nog te overzien inderdaad...maar wel de moeite waard om het even te melden in een restaurant ja![]()
het vervelendste van een allergie is in mijn ervaring toch wel dat mensen het niet aan je zien, en dat je het dan moet uitleggen enzo...
Als je administratie op orde is wel..quote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hup, zo gedaan. Alleen je loon en loonheffingskortingen invullen, ik schat zo in dat je geen aftrekposten hebt, en dan klaar!
Ik heb glans. Ik had het halletje ook eerst mat gelakt. Maar vond het niet zo mooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:33 schreef sigme het volgende:
Conleche, ik raad iedereen die een matte lak wil TRAE LYX aan. Watergedragen (stinkt niet), droogt snel, en is voor zover ik weet de enige echt niet glanzende lak.
Dat is inderdaad hele goede lak! Toen ik als student nog bij een decorbouwbedrijf werkte, moesten we daar altijd de podiumdelen mee aflakken (3 lagen als erop gelopen werd), die gingend daarna voor de eeuwigheid van het desbetreffende programma mee. De gewone verf die we gebruikten was frescolithe, dat is ook perfect voor in huis. Waterverdunbaar, prachtige kleuren, in 1 laag meestal dekkend, kan op muren, hout, vloerenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:33 schreef sigme het volgende:
Conleche, ik raad iedereen die een matte lak wil TRAE LYX aan. Watergedragen (stinkt niet), droogt snel, en is voor zover ik weet de enige echt niet glanzende lak.
ehh, het ijs was dus niet weg, grote stukken moeten wandelen omdat het zo glad was; de sneeuw was namelijk wel van het ijs weggesmolten, waardoor er niets meer was om grip te hebben. Maar ook een lekker stuk gelopen, door de drek. Nu ben ik erg vies, er zit zelfs modder op m'n gezicht (hoe dat nu mogelijk is..)quote:Op zondag 22 maart 2009 10:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, jij zou je belasting aangifte doen! hup!
ik ga zo een klein beetje ontbijten, en dan hardlopen. De eerste keer dit jaar, het ijs is eindelijk weg buiten dus het kan weer zonder te vallen!
ik ga me maar eens douchen en aankleden en preisoep in elkaar flansen, zometeen komtquote:Op zondag 22 maart 2009 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
Modder op je gezicht? Stoer
ik heb buikpijn van de vele zoetigheid van gisterenAh wel, straks een rondje hardlopen in mijn nieuwe tight, dat helpt vast
Portugal indeedio!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, wat heb ik gemist, waar ga je heen? De Portugal-trip?
Ik was vanochtend, heel verrassend, wat zwaarder dan de rest van de weekAh well, dat ben ik meestal, in het weekend.
Vanavond zelfgemaakte pizza, verheug me er nu al op
Het vullen, bekleden en decoreren ga ik pas woensdag doen, dan ga ik met m'n vriendinnetje eten ter afscheid. Dus daarover heb ik nog geen idee! Heb wel lettertappits en bloemetjesplungers besteld gister, dus daar iets mee denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Maria: te weinig etenHup, bouw een T in! Fruit, noten en een wijntje!
DaD, waarmee ga je de taart vullen? Maak je een bolletje, of een ronde?
Tonijn met rode ui, kappertjes en olijvenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij maken wel eens minipizzaatjes als avondeten, ik doe op de mijne dan altijd mozzarella met tomaat, zo lekker.. Vriendlief gooit overal tonijn op, dat vind ik zo smerig.
.
Ik was best laat op, in my defense! Dus die Special K is nog niet zo heel lang geledenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
Maria: te weinig etenHup, bouw een T in! Fruit, noten en een wijntje!
DaD, waarmee ga je de taart vullen? Maak je een bolletje, of een ronde?
Oeh, dat onderste klinkt lekker.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tonijn met rode ui, kappertjes en olijvenMaar volgens mij heb ik geen tonijn meer in huis.
Oh, Ainsley Harriott heeft ook een zaaalig pizzarecept: geen tomatensaus, maar bodem helemaal beleggen met dunne plakjes gemengde tomaten (dus combi tros/pomodori/cherry/vlees ofzo), dunne ringetjes olijf, flintertjes rode ui, en dan feta erover kruimelen
Klinkt heerlijk, maar ik denk dat ik het nooit zal maken. Vriendje houdt niet van feta, olijven en paprikaquote:Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik maakte vroeger vaak van die kleine filo-flapjes, gevuld met een mengsel van (uitgelekte diepvries-) spinazie, feta, gehakte olijven en stukjes rode paprika. LekkahMoet ik weer eens maken.
Weet je wat lekker is, voor het echte griekse gevoel? Zo'n plak feta (dodoni, the real thing) overgieten met wat olijfolie en dat een uurtje in laten trekken. Dan de feta in grote stukken serveren bovenop de bekende salade van komkommer, tomaat, paprika, ui en olijfquote:Op zondag 22 maart 2009 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg zin om naar Griekenland te gaan van al dat gepraat over feta..
.
Onthou dan iig de tip om hartige flapjes te maken met filodeeg i.p.v. bladerdeeg; is lekkerder want wordt mooi crispy, en veel minder vet. En je hebt sowieso minder deeg nodigquote:Op zondag 22 maart 2009 13:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, maar ik denk dat ik het nooit zal maken. Vriendje houdt niet van feta, olijven en paprika
Zoooo lekker! Als we in Griekenland zijn eten we ons altijd ongans aan die salades. En omg, vorig jaar zaten we op zo'n strand waar je vanaf je luie strandstoeltje op een knopje kon drukken voor bediening, en daar heb ik zulke heerlijke chocolademelk gedronken (ik deed niet anders, eigenlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 13:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is, voor het echte griekse gevoel? Zo'n plak feta (dodoni, the real thing) overgieten met wat olijfolie en dat een uurtje in laten trekken. Dan de feta in grote stukken serveren bovenop de bekende salade van komkommer, tomaat, paprika, ui en olijf
komt uit een boek dat jij ook hebt, geloof ik..ainsley harriots low fat meals in minutes..quote:Op zondag 22 maart 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
OK, genoeg met de culi-praat; ik krijg er honger van
Edit: ja Nynke, dan wil ik nog wel even het recept weten voor je bonenburgers!
En dan stel ik me altijd het gezicht van de mini voor bij zo'n azuurblauwe rijstzee met paksoivisjesquote:Op zondag 22 maart 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
Het bento-topic geeft wel zin in gezond eten vind ik altijd!
Er komt geen bal van terecht, van die bakjes klaarmaken, maar tóch....
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
![]()
en als dank een tv-tip voor je: download de pilot van Kings!! nieuwe serie en de pilot vond ik meer dan veelbelovend!
Is dat raar? Doe ik ook altijd hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
(ik prak de spinazie altijd door de aardappel)
Fenks!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:27 schreef kwakveense het volgende:
veel plezier op vakantie mariaaaaaaaa eet je wat gamba's met knoflook voor me?
Leuk is dat he?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef Abbadon het volgende:
....en weer thuis!!!
2 x 15 km gefietst, en tussendoor een klein uur in een strandtent met een kop thee naar de kite-surfers zitten kijken!! heerlijk...
ben een beetje moe nu
Thank youuu!quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thank youuu!![]()
Oh men het is rustig hier vandaag! Je zou bijna beginnen aan soliloquysHamlet-style, cachai!
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alas, poor Yorick...I knew him well....
Hoe laat kan ik langskomen?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook net gedoucht, na het lopen. Les 15, gemiddelde loopsnelheid ongeveer 10,4 km/u. Prima. Ik heb naar in de schaduw gelopen; in de zon raakte ik aan de kook
Zo de keuken induiken; tomatensaus en pizzadeeg maken, en muffins bakken
Ga ik niet halen, vrees ik (meer denkende aan dat ik morgen weer vroeg op moet)quote:
Denk zo: die chocoladepaashaas is liefquote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmzz muffins...
Heb het zwaar vandaag. Er staat hier nog een ENORME chocolade-paashaas die mn vriend voor zn verjaardag heeft gekregen. En het beest kijkt me aan. Zo van 'eet mij'. Heb echt zin in chocolade en chips en en en en
Dat heb ik met kaarsen. Ik heb van die sneeuwmankaarsen die ik ooit heb gekregen als kind en ik heb ze nu nog steedsquote:Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Denk zo: die chocoladepaashaas is liefOpeten is zielig! Hij staat veel beter mooi te zijn op de kast!
Zie hier de reden waarom ik bijna nooit chocoladebeestjes koop, ik vind het zo zonde om ze op te eten en dan vind ik het, als ik ze niet eet, weer zonde van de chocola![]()
Hm... nee sorry, de liefheid is wel aanwezig, maar wint het niet van de eetbaarheidquote:Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Denk zo: die chocoladepaashaas is liefOpeten is zielig! Hij staat veel beter mooi te zijn op de kast!
Zie hier de reden waarom ik bijna nooit chocoladebeestjes koop, ik vind het zo zonde om ze op te eten en dan vind ik het, als ik ze niet eet, weer zonde van de chocola![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |