Is dat raar? Doe ik ook altijd hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
(ik prak de spinazie altijd door de aardappel)
Fenks!quote:Op zondag 22 maart 2009 14:27 schreef kwakveense het volgende:
veel plezier op vakantie mariaaaaaaaa eet je wat gamba's met knoflook voor me?
Leuk is dat he?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef Abbadon het volgende:
....en weer thuis!!!
2 x 15 km gefietst, en tussendoor een klein uur in een strandtent met een kop thee naar de kite-surfers zitten kijken!! heerlijk...
ben een beetje moe nu
Thank youuu!quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Thank youuu!![]()
Oh men het is rustig hier vandaag! Je zou bijna beginnen aan soliloquysHamlet-style, cachai!
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alas, poor Yorick...I knew him well....
Hoe laat kan ik langskomen?quote:Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook net gedoucht, na het lopen. Les 15, gemiddelde loopsnelheid ongeveer 10,4 km/u. Prima. Ik heb naar in de schaduw gelopen; in de zon raakte ik aan de kook
Zo de keuken induiken; tomatensaus en pizzadeeg maken, en muffins bakken
Ga ik niet halen, vrees ik (meer denkende aan dat ik morgen weer vroeg op moet)quote:
Denk zo: die chocoladepaashaas is liefquote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmzz muffins...
Heb het zwaar vandaag. Er staat hier nog een ENORME chocolade-paashaas die mn vriend voor zn verjaardag heeft gekregen. En het beest kijkt me aan. Zo van 'eet mij'. Heb echt zin in chocolade en chips en en en en
Dat heb ik met kaarsen. Ik heb van die sneeuwmankaarsen die ik ooit heb gekregen als kind en ik heb ze nu nog steedsquote:Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Denk zo: die chocoladepaashaas is liefOpeten is zielig! Hij staat veel beter mooi te zijn op de kast!
Zie hier de reden waarom ik bijna nooit chocoladebeestjes koop, ik vind het zo zonde om ze op te eten en dan vind ik het, als ik ze niet eet, weer zonde van de chocola![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |