Ohquote:Op zondag 22 maart 2009 10:11 schreef conleche het volgende:
Oh, niet over belastingaangiftes beginnen.![]()
*Hoofd weer in zand terugwroeten gaat.
Zelfde verhaal hier, in beide gevallenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan zoeken naar de jaaropgaven, gaat ook leuk wordenIk ga de laatste kijken, die afgelopen vrijdag online is gekomen
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh![]()
Zal ik vertellen wat ik als tweede date met een leuke jongen ga doen?![]()
*trekt co's hoofd uit het zand*
*Tegenstribbelt.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh![]()
Zal ik vertellen wat ik als tweede date met een leuke jongen ga doen?![]()
*trekt co's hoofd uit het zand*
quote:Op zondag 22 maart 2009 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
*Tegenstribbelt.
**Maar nieuwsgierig is, dus: WTF?? Zo wordt dat natuurlijk nóóit wat. Ik zou zo'n jongen dan gaan asscocieren met getalletjes in mijn hoofd. "O bah, [insert name], help, nee, 8,9,3,6,2,6,94,3,6,8,......."
Ja komt af vandaag, tenminste zijn gedeelte. Beitsen en lakken doe ik zelf. Dat heb ik nog staan van het halletje, daar ligt al hout. Wat zou jij hebben aangeraden?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok! Succes. ('t Komt dan toch vandaag wel af?)
Je moet dan zeker nog wat langer in je nieuwe slaapholletje blijven, je wou de nieuwe vloer ook nog beitsen & lakken nietwaar? Heb je al lak? Ik heb nog wel een aanrader!
Is het donker of licht hout (of de beits, in ieder geval de uiteindelijke kleur)?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja komt af vandaag, tenminste zijn gedeelte. Beitsen en lakken doe ik zelf. Dat heb ik nog staan van het halletje, daar ligt al hout. Wat zou jij hebben aangeraden?
Wat heb je op de 1e date gedaan dan??quote:Op zondag 22 maart 2009 10:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Neehheeeee, we hebben al 1x gedate, dus dit wordt onze tweede date
Tusseninkleurtje. Ik maak wel even een fotootje als het af is.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Is het donker of licht hout (of de beits, in ieder geval de uiteindelijke kleur)?
Houten vloerendat wil ik later ook in mijn huis
hahaha nee dat was niet zo indrukwekkend.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je op de 1e date gedaan dan??
Moet wel iets heel indrukwekkends zijn, wil dat de cijfertjes overschaduwen
C'est Caquote:Op zondag 22 maart 2009 10:36 schreef cyclechick het volgende:
We gaan eerst waterfietsen door de grachten van Utrecht![]()
Dan wat drinken (ik hoop wel op mooi weer!)
en daarna uiteten bij dit restaurant
En daarna wordt het improvisate
Oh nu heb ik zin in thee! *rent naar waterkoker*quote:Op zondag 22 maart 2009 10:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen !
Druk weekend gehad, kan geen 3 topics bijlezen.
Lijstje voor vandaag:
O: witte boterham met gebakken eitje (het is zondag.)
L: special K met vanilleyoghurt
D: weet nog niet, eet bij papa&mama
Weet dat het niet veel is, maar heb gisteravond vrij veel gedronken en nu dus totaal geen trek. Ik drink wel veel groene thee vandaag.
Ja he ! Ik probeer wel nog een boterham te eten ofzo - maar heb echt het gevoel alsof ik net een vijfgangendiner heb gehad ofzo, dus echt geen honger.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh nu heb ik zin in thee! *rent naar waterkoker*
1 boterham en wat yoghurt voor de hele dag? dat is wel heel weinig!
Ik ben er nog nooit geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord!quote:
Oh hopelijk hier straks ook, ik ga 70-80 km fietsen, dan is het wel zo leuk als de zon schijntquote:Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef Abbadon het volgende:
Het is nu echt helemaal zonnig hiergeen wolkje te zien!
Neem een handje nootjes tussendoor! dat voelt niet als een hele maaltijd, maar heeft wel redelijk wat Kcal. En is goed voor jequote:Op zondag 22 maart 2009 10:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja he ! Ik probeer wel nog een boterham te eten ofzo - maar heb echt het gevoel alsof ik net een vijfgangendiner heb gehad ofzo, dus echt geen honger.
zeg, jij zou je belasting aangifte doen! hup!quote:Op zondag 22 maart 2009 10:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh nu heb ik zin in thee! *rent naar waterkoker*
1 boterham en wat yoghurt voor de hele dag? dat is wel heel weinig!
Blauw ken ik dan weer nietquote:Op zondag 22 maart 2009 10:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord!
Moet ook nog een keer bij blauw eten, en bij Oosterkade daar in de buurt, ben even vergeten hoe dat heet.
Ja, dat kan niet - ik ben allergisch voor notenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Neem een handje nootjes tussendoor! dat voelt niet als een hele maaltijd, maar heeft wel redelijk wat Kcal. En is goed voor jeEn lekker!
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, jij zou je belasting aangifte doen! hup!
ik ga zo een klein beetje ontbijten, en dan hardlopen. De eerste keer dit jaar, het ijs is eindelijk weg buiten dus het kan weer zonder te vallen!
Je kan het TJ-biljet invullen tot de leeftijd van 30 jaar.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:51 schreef cyclechick het volgende:
Tot welke leeftijd mag je eigenlijk een TJ biljet invullen?
Allergieen zijn vervelend....ik ben allergisch voor hard werken...dat stuit ook op veel onbegripquote:Op zondag 22 maart 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet - ik ben allergisch voor noten.
hup, zo gedaan. Alleen je loon en loonheffingskortingen invullen, ik schat zo in dat je geen aftrekposten hebt, en dan klaar!quote:Op zondag 22 maart 2009 10:52 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.Heb net de spullen gepakt. Maar het is zo saai en en... *insert smoesjes*
Haha - die is iig wat minder geaccepteerdquote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Allergieen zijn vervelend....ik ben allergisch voor hard werken...dat stuit ook op veel onbegrip![]()
belastingformulieren...het is altijd meer werk mezelf ertoe te zetten dan het daadwerkelijke invullenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hup, zo gedaan. Alleen je loon en loonheffingskortingen invullen, ik schat zo in dat je geen aftrekposten hebt, en dan klaar!
ja, mijn niet aflatende strijd voor acceptatie in een wereld die hard werken op een voetstuk plaatst...het is tragisch eigenlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 10:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha - die is iig wat minder geaccepteerd.
Nee, ik ben altijd allergisch voor noten geweest, heb ze dus ook vrijwel nooit gegeten - mis het niet ofzo.
nou ja....je hebt je best gedaan...quote:Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben mjin digiD code vergeten (althans, gebruikersnaam, wachtwoord weet ik nog wel..)
Nu wachten of mijn ouders het weten (bellen zo terug) en anders kan ik het pas over 5 dagen doen...
Nee hoor, dat valt best mee. Moet alleen bij producten waar veel verschillende dingen inzitten (bijvoorbeeld zo'n indische boemboe oid), even de ingredienten checken. Wel is het vaak zo dat dingen 'gemaakt zijn in een fabriek waar ook pinda's worden verwerkt' - dan neem ik het ook voor de zekerheid maar niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, mijn niet aflatende strijd voor acceptatie in een wereld die hard werken op een voetstuk plaatst...het is tragisch eigenlijk![]()
maar nee, dan zal je het niet missen inderdaadmaar noten zitten toch nog in best wel veel dingen, of valt dat wel mee?
ok, dat valt dan nog te overzien inderdaad...maar wel de moeite waard om het even te melden in een restaurant jaquote:Op zondag 22 maart 2009 11:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt best mee. Moet alleen bij producten waar veel verschillende dingen inzitten (bijvoorbeeld zo'n indische boemboe oid), even de ingredienten checken. Wel is het vaak zo dat dingen 'gemaakt zijn in een fabriek waar ook pinda's worden verwerkt' - dan neem ik het ook voor de zekerheid maar niet.
En in een restaurant zeg ik het ook altijd even, zodat ik iig geen notensaus oid erbij krijg en het dan terug moet sturen. Kan het namelijk écht niet eten - dan krijg ik eerst hoofdpijn, en daarna enorme koorts waarbij ik echt meteen medicijnen moet nemen - anders kan het tot hersenvliesontsteking leiden..
Ja, dat is zo - en toch altijd een beetje opletten wat je eet. Maar het is geen drama ofzo hoor - alleen een beetje onhandigquote:Op zondag 22 maart 2009 11:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ok, dat valt dan nog te overzien inderdaad...maar wel de moeite waard om het even te melden in een restaurant ja![]()
het vervelendste van een allergie is in mijn ervaring toch wel dat mensen het niet aan je zien, en dat je het dan moet uitleggen enzo...
Als je administratie op orde is wel..quote:Op zondag 22 maart 2009 10:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hup, zo gedaan. Alleen je loon en loonheffingskortingen invullen, ik schat zo in dat je geen aftrekposten hebt, en dan klaar!
Ik heb glans. Ik had het halletje ook eerst mat gelakt. Maar vond het niet zo mooi.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:33 schreef sigme het volgende:
Conleche, ik raad iedereen die een matte lak wil TRAE LYX aan. Watergedragen (stinkt niet), droogt snel, en is voor zover ik weet de enige echt niet glanzende lak.
Dat is inderdaad hele goede lak! Toen ik als student nog bij een decorbouwbedrijf werkte, moesten we daar altijd de podiumdelen mee aflakken (3 lagen als erop gelopen werd), die gingend daarna voor de eeuwigheid van het desbetreffende programma mee. De gewone verf die we gebruikten was frescolithe, dat is ook perfect voor in huis. Waterverdunbaar, prachtige kleuren, in 1 laag meestal dekkend, kan op muren, hout, vloerenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:33 schreef sigme het volgende:
Conleche, ik raad iedereen die een matte lak wil TRAE LYX aan. Watergedragen (stinkt niet), droogt snel, en is voor zover ik weet de enige echt niet glanzende lak.
ehh, het ijs was dus niet weg, grote stukken moeten wandelen omdat het zo glad was; de sneeuw was namelijk wel van het ijs weggesmolten, waardoor er niets meer was om grip te hebben. Maar ook een lekker stuk gelopen, door de drek. Nu ben ik erg vies, er zit zelfs modder op m'n gezicht (hoe dat nu mogelijk is..)quote:Op zondag 22 maart 2009 10:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, jij zou je belasting aangifte doen! hup!
ik ga zo een klein beetje ontbijten, en dan hardlopen. De eerste keer dit jaar, het ijs is eindelijk weg buiten dus het kan weer zonder te vallen!
ik ga me maar eens douchen en aankleden en preisoep in elkaar flansen, zometeen komtquote:Op zondag 22 maart 2009 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
Modder op je gezicht? Stoer
ik heb buikpijn van de vele zoetigheid van gisterenAh wel, straks een rondje hardlopen in mijn nieuwe tight, dat helpt vast
Portugal indeedio!quote:Op zondag 22 maart 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, wat heb ik gemist, waar ga je heen? De Portugal-trip?
Ik was vanochtend, heel verrassend, wat zwaarder dan de rest van de weekAh well, dat ben ik meestal, in het weekend.
Vanavond zelfgemaakte pizza, verheug me er nu al op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |