Prachtigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
"Het kan me niet schelen dat de andere ouders véél langer mogen blijven, jullie gaan NU mee! "
"Als alle andere ouders van een brug afspringen, dan doen jullie dat toch ook niet?!!"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
"Het kan me niet schelen dat de andere ouders véél langer mogen blijven, jullie gaan NU mee! "
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
En ik zie de terugrit al voor me. PF achter het stuur terwijl er stoom uit haar oren komt, en haar ouders op de achterbank, allebei armen over elkaar en woest uit het raampje kijkend.
Ik ook niet, in mijn puberteit groeiden mijn tumoren zo hard dat ik om 11 uur 's avonds bekaf wasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb serieus nooit van dat soort preken van mijn ouders gehad!![]()
Haha, is prima hoor! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
'Opkuisen'
Muis, heb beide afleveringen gedownload vanavond, morgenochtend ga ik ze kijken.
Nu echt echt echt!!!!! Nu ga ik (belachelijk vroeg voor de zaterdag) mijn mand in. Trusten voor straks!
De spinninginstructeur bij ons zegt 'u mag 't zweet afkuisen'quote:
Second thatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook niet, in mijn puberteit groeiden mijn tumoren zo hard dat ik om 11 uur 's avonds bekaf wastoen ik 16 werd ben ik 2 avonden gaan "stappen", toen ik mijn vriend ontmoette 3 keer, en dat was het wel
Ik ga veel liever naar de bios of uit eten
netjesquote:
Uhuhquote:Op zondag 22 maart 2009 09:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
netjesje was lekker vroeg op vanmorgen dan
Met inlegzooltjes en herstelde knie?quote:Volgende week ga ik ook weer eens pogen hard te lopen
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:36 schreef sigme het volgende:
Uhuh. Uitslapen totdat we zonder wekker wakker worden en dan nog wat doezelen en dan pas opstaan.
Half zeven.
Yup...da's de bedoelingquote:Met inlegzooltjes en herstelde knie?
Hai Benny!quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 09:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hai Benny!![]()
![]()
Ga je nog naar het strand? Hier is het een beetje halfbewolkt, gister was 't beter.
Hier nodigt het niet echt uit om naar buiten te gaan, zonnetje moet dan echt nog even doorkomen.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog steeds het plan....hier is het nu nog gewoon wel zonnigniet helemaal strakblauw zoals gisteren, maar zeker goed genoeg...hoewel nog een paar graadjes opwarmen wel mag
![]()
we gaan het zien...
jij nog plannen voor vandaag?
oh ja...belastingaangifte....naja, da's voor mij toch simpel, dus dat komt welquote:Op zondag 22 maart 2009 09:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier nodigt het niet echt uit om naar buiten te gaan, zonnetje moet dan echt nog even doorkomen.
Ik heb wel plannen ja, maar niet de leukste. Moet belastingaangifte gaan doen, facturen betalen, verschillende mensen mailen, bezig met m'n studie... Maar ik heb wel een Greys Anatomy op de pc voor wanneer dat allemaal gedaan isEn als de zon doorkomt wil ik zeker nog even naar buiten!
Ik zit ergens midden in het land. Het is geen drama hoor, maar gister was het gewoonweg heerlijkquote:Op zondag 22 maart 2009 09:59 schreef Abbadon het volgende:
http://www.sat24.nl/nl
aan de kust is het best okee, qua bewolking
dan waait het zo te zien bij jou ook nog wel overquote:Op zondag 22 maart 2009 10:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit ergens midden in het land. Het is geen drama hoor, maar gister was het gewoonweg heerlijk
Dit wordt mijn eerste keer belastingaangiftequote:Op zondag 22 maart 2009 10:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh ja...belastingaangifte....naja, da's voor mij toch simpel, dus dat komt wel![]()
en zo te lezen heb je, als het goed is, nog meer dan genoeg tijd over deze zondag om van het weer te genieten!
Op di t/m za ligt de opsta-tijd tussen 3 en 5 uur, dus het ritme ligt wat aan de vroege kant.quote:Op zondag 22 maart 2009 09:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Half 7??? dat doe je toch echt niet goed hoorik moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind op tijd op te zijn op zondag, als de rest van de wereld nog stilstaat, zeg maar, maar je kunt ook overdrijven
Ja, vervelend is dat. Ik had gister onverwacht last van m'n schenen, en vandaag geen centje pijn. Geen van beide kan ik van te voren voorspellen.quote:[..]
Yup...da's de bedoelingalleen lastig aan te voelen wanneer m'n knie weer okee is...ik heb er nl helemaal geen last van, maar goed dat had ik ook woensdag niet, totdat ik ging hardlopen...
Sowwyquote:Op zondag 22 maart 2009 10:11 schreef conleche het volgende:
Oh, niet over belastingaangiftes beginnen.![]()
*Hoofd weer in zand terugwroeten gaat.
Jawel. Ik moet er zo uit, omdat hij om elf uur hij -als het even meezit- weer op de stoep staat en we weer gaan beginnen.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:11 schreef sigme het volgende:
Wanneer wordt er weer aan de vloer gewerkt? Toch niet op zondag?
Ok! Succesquote:Op zondag 22 maart 2009 10:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel. Ik moet er zo uit, omdat hij om elf uur hij -als het even meezit- weer op de stoep staat en we weer gaan beginnen.
(of we, we, ik blijf maar een beetje uit de weg)
Mijn dag lijkt wel een beetje op die van jou!quote:Op zondag 22 maart 2009 09:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier nodigt het niet echt uit om naar buiten te gaan, zonnetje moet dan echt nog even doorkomen.
Ik heb wel plannen ja, maar niet de leukste. Moet belastingaangifte gaan doen, facturen betalen, verschillende mensen mailen, bezig met m'n studie... Maar ik heb wel een Greys Anatomy op de pc voor wanneer dat allemaal gedaan isEn als de zon doorkomt wil ik zeker nog even naar buiten!
Ik moet nog gaan zoeken naar de jaaropgaven, gaat ook leuk wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Mijn dag lijkt wel een beetje op die van jou!
Ik moet (maar dan nu echt) ook belastingaangifte doen (ga ik gelijk me beginnan na deze post!), heb ook nog een G.A. om vanavond te kijken en tussendoor ga ik naar buiten om te fietsen
Ik zit alleen zo tegen die aangifte aan te hikken, terwijl het helemaal niet zoveel werk is...
Welke aflevering van Greys ga jij kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |