Welke dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoveel series zijn dat toch niet?![]()
ik volg er nog wel iets meer
Moet je op je broertje passen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben op viste bij m'n ouders
Maar die heb ik net naar een feestje gebracht
momenteel...ehmmm...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welke dan?
En het valt inderdaad wel meemaar net zoals toen ik met HIMYM begon: ik kan dan niet slechts 1 of 2 afleveringen kijken, nee, dan kijk in 2 dagen een heel seizoen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
momenteel...ehmmm...
HIMYM
Supernatural
Smallville
Terminator: The Sarah Connor Chronicles
Bones
House
Burn Notice
Dollhouse
Heroes
Fringe
en zo af en toe nog iets los tussendoor
Dat vroeg ik me ook af bij het aanschouwen van die lijst!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt?
Maarrr heb je dan geen andere dingen te doen? Of slaap je nooit?
Ik heb genoeg te doen, maar ook genoeg vrije tijd...daar zorg ik wel voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Echt?
Maarrr heb je dan geen andere dingen te doen? Of slaap je nooit?
alles bij elkaar opgeteld is het iets van 7 uur tv per week maar hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af bij het aanschouwen van die lijst!
Maar hij kijkt ze vast niet allemaal tegelijkertijd dan denk ik?
Dat laatste scheelt heel veel natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alles bij elkaar opgeteld is het iets van 7 uur tv per week maar hoordus een uur per dag, gemiddeld...en ik kijk eigenlijk geen gewone tv, dus daar komt het voor in de plaats...
Same here, alleen loop ik maar 1 achterquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste scheelt heel veel natuurlijk.
De enige serie die ik volg momenteel is Greys Anatomy, maar daarvan loop ik momenteel twee afleveringen achter![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef mspoez het volgende:
Mijn vriendin wordt woensdag begraven, ik vind het op zich wel een tof idee DaD om een taart te maken!
Euh, mijn vriendin gaat alleen maar drie maanden naar Canada hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef mspoez het volgende:
Mijn vriendin wordt woensdag begraven, ik vind het op zich wel een tof idee DaD om een taart te maken!
Ik niet!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal taarten aan het bakken!
Ik doe het niet voor mezelf hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Wat zijn jullie allemaal taarten aan het bakken!
voor mij? wat lief!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor mezelf hoor
Hoi Kaas! Wat deed jij in mijn franse uiensoep vanmiddag?quote:
Je bent genomineerd voor het meest beroerde lijstje van de weekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:03 schreef Syrena het volgende:
Ik bak ook niks! Mijn lijst was weer erg genoeg vandaag
O: Wit broodje met chocopasta op beide helften, mini-krentenbolletje propvol kaas
L: Gebakken eitje met twee sneetjes brood, waarvan eentje besmeerd met appelstroop en wat plakjes komkommer
T: Handje walnoten. Half reepje chocolade. Handje gesuikerde pinda's. Nog een handje walnoten. Drie handjes cheese onion chips
T: Worstenbroodje
D: Friet. Met een frikandel en een kroket. En een salade met olijfjes, zongedroogde tomaatjes en komkommer
Twee glazen aanlenglimonade, blikje sinas, kop thee (met zoetjes)
En nu heb ik razende dorst en een vieze smaak in mijn mond van de ui (frikandel speciaal)
Het zal niemand dan ook verbazen dat ik al twee dagen echt verschrikkelijk moe benquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je bent genomineerd voor het meest beroerde lijstje van de week
Haha ja, behalve het moe-zijn. Nou ja, en m'n huiswerk is best moeilijk en ik betrapte mezelf al op het gevoel alles in een hoek te willen gooienquote:
Geen idee, ik was in 't vondelparkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoi Kaas! Wat deed jij in mijn franse uiensoep vanmiddag?
Klinkt pijnlijk herkenbaar allemaalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haha ja, behalve het moe-zijn. Nou ja, en m'n huiswerk is best moeilijk en ik betrapte mezelf al op het gevoel alles in een hoek te willen gooienIk ben echt zo'n truttendoos he, als ik het niet meteen snap of niet meteen 200% goed kan doen hoeft t al niet meer
Oh, dan is het goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor mezelf hoor
In Limburg zal morgen de bewolking pas ver na het middaguur verdwijnenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk herkenbaar allemaal![]()
Morgen even lekker naar buiten? Moet je humeur en moe-zijn toch goed doen?
Ohja, dat plankje zag ik dan weer niet neequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee, ik was in 't vondelparkals kaasplankje zijnde
Hihihi. De rollen zijn eens omgedraaid.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn ouders aan het bellen hoe laat ik ze op moet halen van hun feestje maar ze nemen niet op!
Dan sta ik gewoon om 12 uur voor de deur
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:30 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn ouders aan het bellen hoe laat ik ze op moet halen van hun feestje maar ze nemen niet op!
Dan sta ik gewoon om 12 uur voor de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |