Stuur hem in voor de fotowedstrijd in FOTquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:58 schreef P.F het volgende:
Kijk, een deel van m'n huiswerk af
[ afbeelding ]
(Moest een foto maken voor ons product)
Nee joh, alleen als je dat leuk vindtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
Zal ik doen! Heb je een linkje, ik zie het topic niet zo snel. Moet ik er nog een zwart randje om doen?
Uhm.. Nou ik was het na het sporten, en na& voor uitgaan. Maar dat doe ik beide niet meer zo veel dus ongeveer 2 keer per weekquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
2 keer haar wassen? Of de tweede keer - na het rennen dus - gewoon even uitspoelen.
Maar was jij slechts één keer per week je haar?.
Het is niet echt romantisch (en ze is alleen van woensdag t/m zaterdag open), wel zonnig en hartelijk. Er staat 1 ontzettend aardige vrouw die alles doet: het koken, bedienen, inkopen, het is echt haar zaak. (De visboergodfather van 83 kwam intussen nog even langs op de fiets om af te rekenenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer daar? Lief en ik willen dinsdag uit eten, als we 4 jaar samen zijn, maar de ambiance moet natuurlijk wel een beetje romantisch zijn
En hoe duur is het daar ongeveer?
Mijn kickboks billen hadden ook spierpijn van pilatesquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb echt spierpijn van Pilates.. Ben ik nu een mietje?
ECHT WAAR.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, The English Hatter, echt zo'n old style winkelze hebben er zelfs sok-ophouders
hoezo? heb je sok-ophouders nodig?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ECHT WAAR.
Ze hebben zeker geen webshop?
De vraag is eerder: wie niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoezo? heb je sok-ophouders nodig?
je sais. het is nu ook weer over hoor..het was teleurstelling van mijn kant...we hadden om hafl 2 afgesproken om te studeren, ik had al boodschappen gedaan etc. etc. en m'n tijd daaromheen ingedeeld, en om kwart over 1 belde hij dat hij net wakker was. Dat schoot me een beetje in het verkeerde keelsgat, ik wel rekening houden met, en hij niet....quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:26 schreef mspoez het volgende:
Nynke niet ruzieën met de duitser! Jij moet happy zijn, dat verdien je zo ver weg!
wat houdt die sok-ophouders eigenlijk op?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoezo? heb je sok-ophouders nodig?
Dat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De vraag is eerder: wie niet?
Hmmm.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat houdt die sok-ophouders eigenlijk op?
Het is not done om als Engelsman ergens plaats te nemen en de dames zicht te bieden op je blote bleke Engelse kuitenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat houdt die sok-ophouders eigenlijk op?
Oh Nynke, ik herken dat laatste wat je schrijft zoquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
je sais. het is nu ook weer over hoor..het was teleurstelling van mijn kant...we hadden om hafl 2 afgesproken om te studeren, ik had al boodschappen gedaan etc. etc. en m'n tijd daaromheen ingedeeld, en om kwart over 1 belde hij dat hij net wakker was. Dat schoot me een beetje in het verkeerde keelsgat, ik wel rekening houden met, en hij niet....
Maar goed, d'r zitten nog veel meer adders onder het gras, vooral m'n teleurstelling in het sociale leven hier. Dat valt wat tegen, mensen zijn erg gesloten en iemand leren kennen vergt heeeeel erg veel moeite. Ook zien mensen vriendschap heel anders dan ik dat doe, en dat maakt het erg lastig soms. Daar was ik vooral teleurgesteld over, en dat reageerde ik op hem af..
[/dagboekpost]
Nee johquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmm.
Sok --> sokophouder --> sokophouder vast aan onderbroek --> onderbroek vast aan bretels?
onderbroek met bretels? huh?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmm.
Sok --> sokophouder --> sokophouder vast aan onderbroek --> onderbroek vast aan bretels?
dit was voor de uitvinding van elastiek neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is not done om als Engelsman ergens plaats te nemen en de dames zicht te bieden op je blote bleke Engelse kuiten![]()
Tenminste, zo was het vroegahchav is in nu, jeweet.
yes yes. Ja, dat is de grootste tegenvaller hier. Het is niet zoals m'n leven in Maastricht, en op de een of andere manier had ik dat wel verwacht. De mensen hier zijn wel sociaal, maar tot op een bepaald level, en verder kom je niet. De enige die ik echt goed heb leren kennen in de 3/4 jaar dat ik hier nu zit isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh Nynke, ik herken dat laatste wat je schrijft zoHeb je het weer bijgelegd met vriendlief?
* Greys zet tanden in beeldschermquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, het is zo'n half-vochtige cake, die warm wordt geserveerd met caramelsausNiet extreem lijn-verantwoord
Ik ben echt in een woeste bak-mood; morgen biscotti en muffins, en ik wil deze week ook nog 's een clafoutis maken
Wat muis zegt, klopt. Verder worden die dingen in de toneelwereld nogal eens gebruikt (zo verwittigde de verkoper ons)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dit was voor de uitvinding van elastiek neem ik aan?
ik vind caramel zo vies!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:07 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, het is zo'n half-vochtige cake, die warm wordt geserveerd met caramelsausNiet extreem lijn-verantwoord
Ik ben echt in een woeste bak-mood; morgen biscotti en muffins, en ik wil deze week ook nog 's een clafoutis maken
I know, maar dit was mijn flauwe SOG-humor!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee johsokophouders zitten net boven je kuit, daar 'rusten' ze ook op want dat bandje dat om je been heen gaat zit precies op dat smalle gedeelte tussen de bovenkant van je kuit en je knieholte
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:12 schreef Muis006 het volgende:
Dienstmededeling:
Abba is gestegen op de Universal Scale of Awesomeness, want hij kijkt Supernatural.
Ik onthoud hem, maar ik wacht even! Want ik volg nu Supernatural, Grey's, Private Practice en HIMYMquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
![]()
en als dank een tv-tip voor je: download de pilot van Kings!! nieuwe serie en de pilot vond ik meer dan veelbelovend!
nee, ik twijfel niet zo aan mezelf. [arrogantie]. Ik heb wel vrienden, maar dat zijn vriendscahppen op een heel ander niveau dan dat ik het graag zou willen. Maar, als ik naar m'n klasgenoten kijk dan hebben die ook niet meer ontwikkeld dan dat. Tis net alsof ze niet willen. Maar goed, misschien verandert alles wel....We shall see.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, ik zag ook een leuk recept voor peanutbutter cookies met choc chips, dat niet wat voor jou?
En wbt je eerdere post: nog steeds +1 herkenbaar
Het frustreert mij echt mateloos dat ik geen Vlaamse vrienden heb. Ik heb wel vrienden gemaakt, maar dat zijn of Nederlanders, of andere niet-Vlamingen. Ik vergelijk het heel erg met mijn stage; toen maakte ik zo makkelijk vriendenLaat staan in Delft. Je gaat aan jezelf twijfelen, he
ik dacht dat jij al op jezelf woondequote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef P.F het volgende:
Broertje heeft pizza besteld maar ik heb geweigerd!
zoveel series zijn dat toch niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik onthoud hem, maar ik wacht even! Want ik volg nu Supernatural, Grey's, Private Practice en HIMYMen van mijn zus moet ik ook BSG kijken (terwijl het net is afgelopen
) en Castle. Maar ik moet ook studeren
Ik ben op viste bij m'n oudersquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij al op jezelf woondemaarre wat moet je dan eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |