quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Komt die troela speciaal op MSN om mij uit te lachen omdat zij de lapo had.
Ziek, yeah right!
Okeequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:36 schreef Abbadon het volgende:
heerlijke dag!
en Muis, ik wil niet dat je dat soort dingen over Muis zegt, ok?!
Whehehequote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee![]()
Oh en ik moet wel boeten voor mijn lolletje want door het lachen is mijn verhoging weer op komen zetten
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:41 schreef Vivi het volgende:
Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes, gedichten en bloemen en berichten. Heel erg lief en hartverwarmend, dank jullie allemaal, jullie zijn grote schatten!
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:44 schreef kaasplankje het volgende:
TVP Ik heb een nieuwe hoed gekocht in Amsterdam!![]()
Ik vond je gedicht heel mooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
Ik dacht net nog aan je.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:41 schreef Vivi het volgende:
Ik wil bij deze even iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes, gedichten en bloemen en berichten. Heel erg lief en hartverwarmend, dank jullie allemaal, jullie zijn grote schatten!
Ga je nog een keer zien, mn camera ligt hier niet momenteel dus ik kan nu geen foto maken bedenk ik me netquote:
Bij die Engelse winkel?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga je nog een keer zien, mn camera ligt hier niet momenteel dus ik kan nu geen foto maken bedenk ik me netHij is wel heel cool; een zwart gleufhoedje met een smalle rand. En hij was niet zo heel duur, In de Heiligestraat
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:41 schreef Vivi het volgende:
Gaan we nu bij elke user een smiley zoeken?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:24 schreef sigme het volgende:
Fietsmeisje:
[ afbeelding ]
Uniekhoorn:
[ afbeelding ]
En dat ja!quote:
Sterker nog, dat IS stoer!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:42 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag 5,79 km gelopen in 38 minuten*voelt zich stoer*
Zo'n tight zit echt geweldig met hardlopen!
Ik hou niet zo van "tvp". Die van fietsmeisje had ik al eens gepostquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaan we nu bij elke user een smiley zoeken?.
Morgen weer een dagquote:
Preciesquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
Lijstje van vandaag:
O - niets
T - balisto
L - niets
T - beetje brood met tapenade
D - maaltijdsalade met geitenkaas, pasta, sla, komkommer en walnoten
T - 3 kleine stukjes Hema rookworst
Don't ask
Nee hoor, zo verlaten is het hier helaas nietquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies
Ik ben zó benieuwd naar hoe jij woont, als je schrijft over fietsen over zandpaden grotendeels om bij het station te komen! Woon je dan echt in het bos of op de hei ofzo?
Hoe is de sfeer daar? Lief en ik willen dinsdag uit eten, als we 4 jaar samen zijn, maar de ambiance moet natuurlijk wel een beetje romantisch zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:35 schreef Laureline het volgende:
In de zon is het zomer, uit de zon in de wind is het winter!
Vanmiddag heerlijk gegeten met een vriendin in Amsterdam, hier:
Kent iemand dat? Het was zalig, dus de 9,5 van Johannes van Dam was echt verdiend! En ik ga er iedereen mee naartoe nemen als ik rijker ben dan nu![]()
He, dat ziet er uit als een combinatielijstje! Heerlijkheden zonder te vervallen in mateloos geschrans.quote:
Wat gek?quote:Laatste keukenbestelling om 18:30 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |