Gaat nageteld worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
Het spijt me maar ik heb toch echt 40 punten en geen 36.
Verder natuurlijk Ymke en Miss_Bliss van harte gefeliciteerd!!!!
tellen enzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
Het spijt me maar ik heb toch echt 40 punten en geen 36.
Verder natuurlijk Ymke en Miss_Bliss van harte gefeliciteerd!!!!
Inderdaad een menselijk foutje ontdekt, hertelling staat gepubliceerd, heeft (gelukkigquote:
Is niet nodig hoorquote:
maar is niet mijn foto jammer genoegquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Ronalld het volgende:
Gefeliciteerd!
De eerste die een foto van een koe in een weiland pepers op spiegel in suiker post, wint IMO.
On a more serious note, interessant thema.. Benieuwd hoe dat creatief aangepakt kan worden, en hoeveel borden eten er gepost worden.
shoarma op ijs is er welquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Ronalld het volgende:
Gefeliciteerd!
De eerste die een foto van een koe in een weiland post, wint IMO.
On a more serious note, interessant thema.. Benieuwd hoe dat creatief aangepakt kan worden, en hoeveel borden eten er gepost worden.
ja daar ga ik niet op stemmen, heb het niet zo op zoet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe alvast een archiefje posten om in de stemming te komen. Chocoladestemming dan wel
[ afbeelding ]
graag zelfs.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net iets hartigs ingestuurd.
Maar mag ik dat nergens spammen?
Je zit in een verkeerd topicquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:26 schreef PKfotografie het volgende:
graag zelfs.
dat kun je in dit topic doen. maar dat zien vooral de mensen in CUL
en dat mag in dit topic. [Wedstrijddiscussietopic] Maart - Eten & Drinken dat zien ze in fot.
met geluk krijg je er of lovende reacties op. of aanwijzingen hoe je het beter kan doen
Natuurlijk wel, hier of in CUL, misschien hebben mensen nog tips of complimenten of juist nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net iets hartigs ingestuurd.
Maar mag ik dat nergens spammen?
yup.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Ja toch.
Mag ik ook nog ff zeggen dat ik het verwarrend vind dat dit topic eerst over iets anders ging?
Bier is altijd goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:31 schreef PKfotografie het volgende:
yup.
en 2 de zelfde topics. in verschillende sub-fora. en bier.
is ook erg verwarrend voor mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |