Goed van jequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:29 schreef neen het volgende:
Ik was net in de winkel en toen werd mij gratis en geheel vrijblijvend een zakje m&m's met nootjes aangeboden, ik heb deze echter vriendelijk doch dringend afgeslagen. Wel heb ik 2 kratjes bier gekocht.
Ik ben aan het strijken, dat is bijna net zo erg als ziek zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:56 schreef Muis006 het volgende:
BAH.
Jullie zijn allemaal frivool en huppelig. En ik ben ziek.
/emo
Ik kom altijd te laat, dan hoef je ook niet op anderen te wachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Dilemma: Ik moet om 15:45 weg. Maar ik wil mij gewoon douchen-hardlopen-echt douchen met weekelijkse haarwas beurt.
Maar als ik om 15:45 weg ga wil ik m'n haar gewassen hebben + opgemaakt zijn. En dan kan ik daarna (in het donker) rennen. maar na het rennen wil ik ook m'n haar wassen.
Hoe doen andere mensen dat
Herkenbaar, ik ben altijd te laat maar ben meestal niet de laatstequote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ja ik ook. Maar al mijn vrienden komen ook altijd te laat dus zijn we er toch altijd om dezelfde tijd
Daarom heb ik vanmorgen vroeg al hardgelopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Dilemma: Ik moet om 15:45 weg. Maar ik wil mij gewoon douchen-hardlopen-echt douchen met weekelijkse haarwas beurt.
Maar als ik om 15:45 weg ga wil ik m'n haar gewassen hebben + opgemaakt zijn. En dan kan ik daarna (in het donker) rennen. maar na het rennen wil ik ook m'n haar wassen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben aan het strijken, dat is bijna net zo erg als ziek zijn
Wat was je aan het branden, misschien lag het daaraan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef Viking84 het volgende:
O en ik ging net een dvd branden, maar m'n laptop werd zó warm dat 'ie spontaan uitknalde. Lekker dan.
2 keer haar wassen? Of de tweede keer - na het rennen dus - gewoon even uitspoelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Gewoon een filmpjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat was je aan het branden, misschien lag het daaraan?
Aaaaw!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:56 schreef Muis006 het volgende:
BAH.
Jullie zijn allemaal frivool en huppelig. En ik ben ziek.
/emo
De zon is heerlijk inderdaad! Heb net een uur in de tuin gezeten, muziek op, boek op schoot en lezen maar. Wel in een fleecevest, het waait hier nogal (polder he, in onze tuin waait het altijd wel) en de zon wordt al wat minder sterk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat zal Greys zéker beamen.
Ik zit ook al de hele middag buiten. In t-shirt gewoon, terwijl de mensen beneden in winterjas rondlopen. Maar de zon schijnt zo warm, heb het totaal niet koud.
O en ik ging net een dvd branden, maar m'n laptop werd zó warm dat 'ie spontaan uitknalde. Lekker dan.
Nogal confronterend idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja die foto op nu.nl had van mij echt niet gehoeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |