En ik lach keihard mee. Ik woon dr al mn hele levenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
O, en ik heb 10 jaar in Almere gewoond. Almere
(In de Randstad stad nummer 1 om keihard te bespotten en uit te lachen)
Ja ik. Uurtje rondgelopen om mn kranten te lopen. Op de fiets is het nog wat koud (wind), in de schaduw krijg je ook koude handen, maar in de zon is het hemelsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Is er al iemand naar buiten geweest vandaag? Ik denk dat het op dit moment nog wat te koud is...
Ik zou eigenlijk het filmpje op moet zoekenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:46 schreef Syrena het volgende:
Vik wil nooit meer met mij pratenIk ben een Limbo
![]()
Ik zal heus wel een accent hebben, maar ik ga niet zo Huilands praten als mijn zus. Die woonde toen in Utrecht en dacht dat ze haar accent goed verborgen had, tot ze een keer aan haar vroegen of ze soms Deens of Duits was ofzo![]()
Overigens vond ik het Marcedes grapje echt super, ik ga 'm zo aan mijn vriend vertellen
Was het niet bij DWDD??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk het filmpje op moet zoeken
Ik kom uit Polen. Uit een plaatje vlakbij Poznan. Mijn zus komt uit Bangladesh (we hebben dus ook een andere huidskleur, zij is donkerbruin en ik spierwitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Wat heftig! Maar ben je in Nederland geboren? Want ik dacht dat je iets Oost Europees had?
Ik ken mijn biologische ouders niet, al zou ik dat wel willen. Ik wil toch weten waar bepaalde dingen (vaardigheden/karakter) vandaan komen. Ik heb mijn oorspronkelijke achternaam wel eens gegoogeld, daar kwam vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook wel weer goed voorstellen.. Wat bijzonder trouwens, dat je geadopteerd bent. Heb je ooit nog contact gehad met je biologische ouders (als die nog leven)? Als ik dat vragen mag/je het niet vervelend vindt, natuurlijk..
Potverdriedubbeltje! Het is maar goed dat ik dit lees. 't Is 'n schone toal heuquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Met een zachte G, plus bijv. in Tilburg (zal vast geen goed voorbeeld zijn) Hebben ze ook nog een eigen, onverstaanbaar dialect?
Ja, ik heb later nog een post gemaakt dat de meeste Brabo'ers beledigd zijn als je over Tilburg begintquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:36 schreef YPPY het volgende:
En o ja, Tilburgs en Eindhovens is echt een wereld van verschil.![]()
Tot zover een update van een ex-Brabo die wekelijks vele uren midden tussen de echte Brabo's vertoeft.
Dan moet ik het eigenlijk andersom vinden he?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik heb later nog een post gemaakt dat de meeste Brabo'ers beledigd zijn als je over Tilburg begint
Ik kan me goed voorstellen dat je zou willen leren kennen.. Weet je wel waarom ze je hebben opgegeven ter adoptie? Ik ben altijd heel benieuwd hoe dat soort dingen in hun werk gaan...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kom uit Polen. Uit een plaatje vlakbij Poznan. Mijn zus komt uit Bangladesh (we hebben dus ook een andere huidskleur, zij is donkerbruin en ik spierwitLeuke combi op foto's! )
[..]
Ik ken mijn biologische ouders niet, al zou ik dat wel willen. Ik wil toch weten waar bepaalde dingen (vaardigheden/karakter) vandaan komen. Ik heb mijn oorspronkelijke achternaam wel eens gegoogeld, daar kwam vrij weinig uit.
Ik schijn het 5e kind te zijn geweest, dus ik vermoed dat ze me niet konden opvoeden. Maar zeker weet ik het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je zou willen leren kennen.. Weet je wel waarom ze je hebben opgegeven ter adoptie? Ik ben altijd heel benieuwd hoe dat soort dingen in hun werk gaan...
Yppy heeft in het echt een schattig Brabants accentquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltje! Het is maar goed dat ik dit lees. 't Is 'n schone toal heur.
Jaaaaa, Cartier; daar ben ik weerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:
oh het gaat alweer over horloges zie ik
Ik draag nu een Esprithorloge met een zwarte gevlochten band. Voor mijn 21e verjaardag krijg ik een Cartier van mijn ouders
Houdoe en bedankt ole olequote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:04 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar wij Brabanders zijn dan ook No.1. varkensboeren!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaa, Cartier; daar ben ik weer
[ afbeelding ]
Tis vreselijk, maar ik ben er straalverliefd op! Evenals ik dat was op mijn rode Honda CRX, mijn oude kater (de Heere hebbe zijn ziel) en mijn vrouw (die het nog wel steeds doet en waar ik nog steeds straal op ben)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:43 schreef conleche het volgende:
![]()
Eén ding is zeker: jij raakt niet gauw uitgekeken op cadeautjes!!
Oja dat wou ik nog vertellenquote:
Ik vind dat juist allemaal zeer schattig!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis vreselijk, maar ik ben er straalverliefd op! Evenals ik dat was op mijn rode Honda CRX, mijn oude kater (de Heere hebbe zijn ziel) en mijn vrouw (die het nog wel steeds doet en waar ik nog steeds straal op ben)
Wat een topdag!
How cute!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef Miss_S het volgende:
dat wou ik nog vertellen
Op mijn werk probeerde de moeder haar kind netjes afscheid te laten nemen, wat natuurlijk helemaal goed is
Maar dit deed ze op de volgende manier: " Zeg eens netjes houdoe" . Toen moest ik toch wel even stiekem lachen.
Gelukkig maar, want het is wel een beetje pedant om zo te pimpen met je Cartierquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:54 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat juist allemaal zeer schattig!!!
Hmm Brabants ben ik niet weg van, Brabant dan wel weerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
How cute!
Ik ben gek op het Brabants. Ben gek op Brabant ook trouwens
Ik wil graag een Cartier uit mijn geboortejaar (quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want het is wel een beetje pedant om zo te pimpen met je Cartier
Ik heb ze nu 2x gegeten omdat wij proefversies hadden gekregen die nog niet in de winkel lagen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Dude Miss_S: cut the panini'sVeel teveel kcal! Kun je beter wat stevigers eten.
Gratis m&m's afgeslagen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:29 schreef neen het volgende:
Ik was net in de winkel en toen werd mij gratis en geheel vrijblijvend een zakje m&m's met nootjes aangeboden, ik heb deze echter vriendelijk doch dringend afgeslagen. Wel heb ik 2 kratjes bier gekocht.
Goed he! Én ik heb al bijna genoeg punten voor een gratis Cambuur shirt!quote:
Ja, daar ga je toch niet in rondlopen he?!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:34 schreef neen het volgende:
[..]
Goed he! Én ik heb al bijna genoeg punten voor een gratis Cambuur shirt!
voetbalshirtjesmaar goed
Goed van jequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:29 schreef neen het volgende:
Ik was net in de winkel en toen werd mij gratis en geheel vrijblijvend een zakje m&m's met nootjes aangeboden, ik heb deze echter vriendelijk doch dringend afgeslagen. Wel heb ik 2 kratjes bier gekocht.
Ik ben aan het strijken, dat is bijna net zo erg als ziek zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:56 schreef Muis006 het volgende:
BAH.
Jullie zijn allemaal frivool en huppelig. En ik ben ziek.
/emo
Ik kom altijd te laat, dan hoef je ook niet op anderen te wachten.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Dilemma: Ik moet om 15:45 weg. Maar ik wil mij gewoon douchen-hardlopen-echt douchen met weekelijkse haarwas beurt.
Maar als ik om 15:45 weg ga wil ik m'n haar gewassen hebben + opgemaakt zijn. En dan kan ik daarna (in het donker) rennen. maar na het rennen wil ik ook m'n haar wassen.
Hoe doen andere mensen dat
Herkenbaar, ik ben altijd te laat maar ben meestal niet de laatstequote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ja ik ook. Maar al mijn vrienden komen ook altijd te laat dus zijn we er toch altijd om dezelfde tijd
Daarom heb ik vanmorgen vroeg al hardgelopenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Dilemma: Ik moet om 15:45 weg. Maar ik wil mij gewoon douchen-hardlopen-echt douchen met weekelijkse haarwas beurt.
Maar als ik om 15:45 weg ga wil ik m'n haar gewassen hebben + opgemaakt zijn. En dan kan ik daarna (in het donker) rennen. maar na het rennen wil ik ook m'n haar wassen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben aan het strijken, dat is bijna net zo erg als ziek zijn
Wat was je aan het branden, misschien lag het daaraan?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef Viking84 het volgende:
O en ik ging net een dvd branden, maar m'n laptop werd zó warm dat 'ie spontaan uitknalde. Lekker dan.
2 keer haar wassen? Of de tweede keer - na het rennen dus - gewoon even uitspoelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:01 schreef P.F het volgende:
Gewoon een filmpjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat was je aan het branden, misschien lag het daaraan?
Aaaaw!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:56 schreef Muis006 het volgende:
BAH.
Jullie zijn allemaal frivool en huppelig. En ik ben ziek.
/emo
De zon is heerlijk inderdaad! Heb net een uur in de tuin gezeten, muziek op, boek op schoot en lezen maar. Wel in een fleecevest, het waait hier nogal (polder he, in onze tuin waait het altijd wel) en de zon wordt al wat minder sterk.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat zal Greys zéker beamen.
Ik zit ook al de hele middag buiten. In t-shirt gewoon, terwijl de mensen beneden in winterjas rondlopen. Maar de zon schijnt zo warm, heb het totaal niet koud.
O en ik ging net een dvd branden, maar m'n laptop werd zó warm dat 'ie spontaan uitknalde. Lekker dan.
Nogal confronterend idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja die foto op nu.nl had van mij echt niet gehoeven
Ik heb 5 jaar in de dierentuin gewerkt, maar het went nooit. Bij mij niet in elk gevalquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Nogal confronterend idd.
Diertjes zijn altijdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar in de dierentuin gewerkt, maar het went nooit. Bij mij niet in elk geval
En dan ga ik toch kijken he..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja die foto op nu.nl had van mij echt niet gehoeven
quote:
Nee, ik kan ook niet langer dan 5 minuten rechtop blijven zitten, want dan begint mijn hoofd weer te galmenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:16 schreef Chicolate het volgende:
Dikke mwahvoor muis. Met je koortshoofd in de zon is ook geen optie?
Jaaa gezelligquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
Muizel, ik ben niet ziek (misschien hooguit een tikkie tussen mijn oren) maar ik zit ook nog steeds in badjas. Dit was een dag om snel weer te vergeten. Zon? Ik heb 'm niet gezien. Dus we zwelgen samen, oke?
Morgen wordt vast een betere dag!
Greys houdt niet van knuffelenquote:
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:03 schreef Muis006 het volgende:
En ziek tussen onze oren zijn we allemaal wel, in meer of mindere mate
Ja ik heb griepquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ben haske normaal!
Ja hoor, ik vergeef het je. Als je griep hebt ben je niet helemaal helderquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik heb griepvoor het eerst sinds een jaar of 2, 3.
Dat is echt niks voor Mighty Mice
Edit: verkeerde quote maar je snapt me wel he Vikje
Nee, laten we het over logopedistes hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Laten we het over tandartsassistentes hebben! Want 't is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Mijn tandartsassistente heet Heidi
Mijn tandarts was veel toffer, die heeft me een tijd geleden namelijk gratis behandeld (ik zat meer dan 2 uur in de stoel)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Laten we het over tandartsassistentes hebben! Want 't is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Mijn tandartsassistente heet Heidi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |