Ik kan me goed voorstellen dat je zou willen leren kennen.. Weet je wel waarom ze je hebben opgegeven ter adoptie? Ik ben altijd heel benieuwd hoe dat soort dingen in hun werk gaan...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kom uit Polen. Uit een plaatje vlakbij Poznan. Mijn zus komt uit Bangladesh (we hebben dus ook een andere huidskleur, zij is donkerbruin en ik spierwitLeuke combi op foto's! )
[..]
Ik ken mijn biologische ouders niet, al zou ik dat wel willen. Ik wil toch weten waar bepaalde dingen (vaardigheden/karakter) vandaan komen. Ik heb mijn oorspronkelijke achternaam wel eens gegoogeld, daar kwam vrij weinig uit.
Ik schijn het 5e kind te zijn geweest, dus ik vermoed dat ze me niet konden opvoeden. Maar zeker weet ik het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat je zou willen leren kennen.. Weet je wel waarom ze je hebben opgegeven ter adoptie? Ik ben altijd heel benieuwd hoe dat soort dingen in hun werk gaan...
Yppy heeft in het echt een schattig Brabants accentquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltje! Het is maar goed dat ik dit lees. 't Is 'n schone toal heur.
Jaaaaa, Cartier; daar ben ik weerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:
oh het gaat alweer over horloges zie ik
Ik draag nu een Esprithorloge met een zwarte gevlochten band. Voor mijn 21e verjaardag krijg ik een Cartier van mijn ouders
Houdoe en bedankt ole olequote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:04 schreef Muis006 het volgende:
Jamaar wij Brabanders zijn dan ook No.1. varkensboeren!
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaa, Cartier; daar ben ik weer
[ afbeelding ]
Tis vreselijk, maar ik ben er straalverliefd op! Evenals ik dat was op mijn rode Honda CRX, mijn oude kater (de Heere hebbe zijn ziel) en mijn vrouw (die het nog wel steeds doet en waar ik nog steeds straal op ben)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:43 schreef conleche het volgende:
![]()
Eén ding is zeker: jij raakt niet gauw uitgekeken op cadeautjes!!
Oja dat wou ik nog vertellenquote:
Ik vind dat juist allemaal zeer schattig!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis vreselijk, maar ik ben er straalverliefd op! Evenals ik dat was op mijn rode Honda CRX, mijn oude kater (de Heere hebbe zijn ziel) en mijn vrouw (die het nog wel steeds doet en waar ik nog steeds straal op ben)
Wat een topdag!
How cute!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:52 schreef Miss_S het volgende:
dat wou ik nog vertellen
Op mijn werk probeerde de moeder haar kind netjes afscheid te laten nemen, wat natuurlijk helemaal goed is
Maar dit deed ze op de volgende manier: " Zeg eens netjes houdoe" . Toen moest ik toch wel even stiekem lachen.
Gelukkig maar, want het is wel een beetje pedant om zo te pimpen met je Cartierquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:54 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat juist allemaal zeer schattig!!!
Hmm Brabants ben ik niet weg van, Brabant dan wel weerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
How cute!
Ik ben gek op het Brabants. Ben gek op Brabant ook trouwens
Ik wil graag een Cartier uit mijn geboortejaar (quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want het is wel een beetje pedant om zo te pimpen met je Cartier
Ik heb ze nu 2x gegeten omdat wij proefversies hadden gekregen die nog niet in de winkel lagen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Dude Miss_S: cut the panini'sVeel teveel kcal! Kun je beter wat stevigers eten.
Gratis m&m's afgeslagen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:29 schreef neen het volgende:
Ik was net in de winkel en toen werd mij gratis en geheel vrijblijvend een zakje m&m's met nootjes aangeboden, ik heb deze echter vriendelijk doch dringend afgeslagen. Wel heb ik 2 kratjes bier gekocht.
Goed he! Én ik heb al bijna genoeg punten voor een gratis Cambuur shirt!quote:
Ja, daar ga je toch niet in rondlopen he?!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:34 schreef neen het volgende:
[..]
Goed he! Én ik heb al bijna genoeg punten voor een gratis Cambuur shirt!
voetbalshirtjesmaar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |