En ik lach keihard mee. Ik woon dr al mn hele levenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:56 schreef P.F het volgende:
O, en ik heb 10 jaar in Almere gewoond. Almere
(In de Randstad stad nummer 1 om keihard te bespotten en uit te lachen)
Ja ik. Uurtje rondgelopen om mn kranten te lopen. Op de fiets is het nog wat koud (wind), in de schaduw krijg je ook koude handen, maar in de zon is het hemelsquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Is er al iemand naar buiten geweest vandaag? Ik denk dat het op dit moment nog wat te koud is...
Ik zou eigenlijk het filmpje op moet zoekenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:46 schreef Syrena het volgende:
Vik wil nooit meer met mij pratenIk ben een Limbo
![]()
Ik zal heus wel een accent hebben, maar ik ga niet zo Huilands praten als mijn zus. Die woonde toen in Utrecht en dacht dat ze haar accent goed verborgen had, tot ze een keer aan haar vroegen of ze soms Deens of Duits was ofzo![]()
Overigens vond ik het Marcedes grapje echt super, ik ga 'm zo aan mijn vriend vertellen
Was het niet bij DWDD??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk het filmpje op moet zoeken
Ik kom uit Polen. Uit een plaatje vlakbij Poznan. Mijn zus komt uit Bangladesh (we hebben dus ook een andere huidskleur, zij is donkerbruin en ik spierwitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:44 schreef P.F het volgende:
Wat heftig! Maar ben je in Nederland geboren? Want ik dacht dat je iets Oost Europees had?
Ik ken mijn biologische ouders niet, al zou ik dat wel willen. Ik wil toch weten waar bepaalde dingen (vaardigheden/karakter) vandaan komen. Ik heb mijn oorspronkelijke achternaam wel eens gegoogeld, daar kwam vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan ook wel weer goed voorstellen.. Wat bijzonder trouwens, dat je geadopteerd bent. Heb je ooit nog contact gehad met je biologische ouders (als die nog leven)? Als ik dat vragen mag/je het niet vervelend vindt, natuurlijk..
Potverdriedubbeltje! Het is maar goed dat ik dit lees. 't Is 'n schone toal heuquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Met een zachte G, plus bijv. in Tilburg (zal vast geen goed voorbeeld zijn) Hebben ze ook nog een eigen, onverstaanbaar dialect?
Ja, ik heb later nog een post gemaakt dat de meeste Brabo'ers beledigd zijn als je over Tilburg begintquote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:36 schreef YPPY het volgende:
En o ja, Tilburgs en Eindhovens is echt een wereld van verschil.![]()
Tot zover een update van een ex-Brabo die wekelijks vele uren midden tussen de echte Brabo's vertoeft.
Dan moet ik het eigenlijk andersom vinden he?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, ik heb later nog een post gemaakt dat de meeste Brabo'ers beledigd zijn als je over Tilburg begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |