Prachtigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
"Het kan me niet schelen dat de andere ouders véél langer mogen blijven, jullie gaan NU mee! "
"Als alle andere ouders van een brug afspringen, dan doen jullie dat toch ook niet?!!"quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:35 schreef conleche het volgende:
"Het kan me niet schelen dat de andere ouders véél langer mogen blijven, jullie gaan NU mee! "
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Prachtig![]()
En ik zie de terugrit al voor me. PF achter het stuur terwijl er stoom uit haar oren komt, en haar ouders op de achterbank, allebei armen over elkaar en woest uit het raampje kijkend.
Ik ook niet, in mijn puberteit groeiden mijn tumoren zo hard dat ik om 11 uur 's avonds bekaf wasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb serieus nooit van dat soort preken van mijn ouders gehad!![]()
Haha, is prima hoor! Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
'Opkuisen'
Muis, heb beide afleveringen gedownload vanavond, morgenochtend ga ik ze kijken.
Nu echt echt echt!!!!! Nu ga ik (belachelijk vroeg voor de zaterdag) mijn mand in. Trusten voor straks!
De spinninginstructeur bij ons zegt 'u mag 't zweet afkuisen'quote:
Second thatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook niet, in mijn puberteit groeiden mijn tumoren zo hard dat ik om 11 uur 's avonds bekaf wastoen ik 16 werd ben ik 2 avonden gaan "stappen", toen ik mijn vriend ontmoette 3 keer, en dat was het wel
Ik ga veel liever naar de bios of uit eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |