abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67290662
Wij maken wel eens minipizzaatjes als avondeten, ik doe op de mijne dan altijd mozzarella met tomaat, zo lekker. . Vriendlief gooit overal tonijn op, dat vind ik zo smerig. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_67290663
Maria: te weinig eten Hup, bouw een T in! Fruit, noten en een wijntje!

DaD, waarmee ga je de taart vullen? Maak je een bolletje, of een ronde?
pi_67290740
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef ColdFeet het volgende:

Het vullen, bekleden en decoreren ga ik pas woensdag doen, dan ga ik met m'n vriendinnetje eten ter afscheid. Dus daarover heb ik nog geen idee! Heb wel lettertappits en bloemetjesplungers besteld gister, dus daar iets mee denk ik.

Ik denk een ronde, heb een springvormpje van 16 cm wat mooi geschikt is voor een paar personen.
pi_67290753
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij maken wel eens minipizzaatjes als avondeten, ik doe op de mijne dan altijd mozzarella met tomaat, zo lekker. . Vriendlief gooit overal tonijn op, dat vind ik zo smerig. .
Tonijn met rode ui, kappertjes en olijven Maar volgens mij heb ik geen tonijn meer in huis.

Oh, Ainsley Harriott heeft ook een zaaalig pizzarecept: geen tomatensaus, maar bodem helemaal beleggen met dunne plakjes gemengde tomaten (dus combi tros/pomodori/cherry/vlees ofzo), dunne ringetjes olijf, flintertjes rode ui, en dan feta erover kruimelen
  zondag 22 maart 2009 @ 13:09:53 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67290771
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:06 schreef ColdFeet het volgende:

Ik was best laat op, in my defense! Dus die Special K is nog niet zo heel lang geleden Maar je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik moet balanzzz vinden tussen teveel en te weinig eten. Als ik een dag streng ben sla ik nogal eens door En als ik ongezond eet ook
Ik kan er vast wel een appel in gooien tussendoor! Wijn en noten heb ik niet, wel knackebrotjes en plakjes kipfilet enzo
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_67290848
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tonijn met rode ui, kappertjes en olijven Maar volgens mij heb ik geen tonijn meer in huis.

Oh, Ainsley Harriott heeft ook een zaaalig pizzarecept: geen tomatensaus, maar bodem helemaal beleggen met dunne plakjes gemengde tomaten (dus combi tros/pomodori/cherry/vlees ofzo), dunne ringetjes olijf, flintertjes rode ui, en dan feta erover kruimelen
Oeh, dat onderste klinkt lekker. . Ik heb eindelijk geleerd om olijven te eten, die lustte ik voorheen niet. .

Ik ga van de week een recept proberen van een soort spinaziefetabladerdeegdingetjes. We zijn allebei dol op spinazie (eten vanavond spinaziesalade ) en feta!
pi_67290853
*gaat akkoord met knackebrodjes kipfilet
pi_67290902
Ik maakte vroeger vaak van die kleine filo-flapjes, gevuld met een mengsel van (uitgelekte diepvries-) spinazie, feta, gehakte olijven en stukjes rode paprika. Lekkah Moet ik weer eens maken.
pi_67290989
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik maakte vroeger vaak van die kleine filo-flapjes, gevuld met een mengsel van (uitgelekte diepvries-) spinazie, feta, gehakte olijven en stukjes rode paprika. Lekkah Moet ik weer eens maken.
Klinkt heerlijk, maar ik denk dat ik het nooit zal maken. Vriendje houdt niet van feta, olijven en paprika
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67290996
Ik krijg zin om naar Griekenland te gaan van al dat gepraat over feta. . .
  zondag 22 maart 2009 @ 13:21:42 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67291141
Ik krijg zin in de feta-spinazie-in-deeg-hapjes van de plaatselijke Griek

Maar gelukkig staat het avondeten al vast
pi_67291235
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg zin om naar Griekenland te gaan van al dat gepraat over feta. . .
Weet je wat lekker is, voor het echte griekse gevoel? Zo'n plak feta (dodoni, the real thing) overgieten met wat olijfolie en dat een uurtje in laten trekken. Dan de feta in grote stukken serveren bovenop de bekende salade van komkommer, tomaat, paprika, ui en olijf
pi_67291281
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk, maar ik denk dat ik het nooit zal maken. Vriendje houdt niet van feta, olijven en paprika
Onthou dan iig de tip om hartige flapjes te maken met filodeeg i.p.v. bladerdeeg; is lekkerder want wordt mooi crispy, en veel minder vet. En je hebt sowieso minder deeg nodig
  zondag 22 maart 2009 @ 13:26:35 #264
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67291285
lijstje voor vandaag:

O: stroopwafel, banaan en smoothie.
L: preisoep, met denk ik brood met cheddar..
T: geen idee.
D: bonenburgers met creme-fraiche basilicum sausje...
T: geen idee..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67291300
OK, genoeg met de culi-praat; ik krijg er honger van

Edit: ja Nynke, dan wil ik nog wel even het recept weten voor je bonenburgers!
pi_67291355
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Weet je wat lekker is, voor het echte griekse gevoel? Zo'n plak feta (dodoni, the real thing) overgieten met wat olijfolie en dat een uurtje in laten trekken. Dan de feta in grote stukken serveren bovenop de bekende salade van komkommer, tomaat, paprika, ui en olijf
Zoooo lekker! Als we in Griekenland zijn eten we ons altijd ongans aan die salades. En omg, vorig jaar zaten we op zo'n strand waar je vanaf je luie strandstoeltje op een knopje kon drukken voor bediening, en daar heb ik zulke heerlijke chocolademelk gedronken (ik deed niet anders, eigenlijk ). Heerlijk koud, met enorme stukken chocola erin, mmm.

Nu wil ik daar heen maar ik weet helemaal niet of er dit jaar uberhaupt wel een vakantie inzit. .
  zondag 22 maart 2009 @ 13:30:20 #267
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_67291384

Net lekker een half uurtje gewandeld
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_67291388
O help, nu krijg ik weer zin in alles. Pizza met gebakken uien, anchovis, verse tomaat en veel knoflook Of griekse gehaktballetjes. Daarbij heb ik al dagenlang trek in zoet eten waar je je hele mond mee kan volstoppen. Donuts. Brioche. Duivenkater. En ik ben vandaag te lui om te gaan hardlopen. (Of is het 'hard te gaan lopen'?) In plaats van hardlopen ben ik wel het bento-topic gaan doorlezen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 22 maart 2009 @ 13:32:15 #269
163650 Greys
pi_67291438
Het bento-topic geeft wel zin in gezond eten vind ik altijd!
Er komt geen bal van terecht, van die bakjes klaarmaken, maar tóch....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 22 maart 2009 @ 13:33:14 #270
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67291479
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
OK, genoeg met de culi-praat; ik krijg er honger van

Edit: ja Nynke, dan wil ik nog wel even het recept weten voor je bonenburgers!
komt uit een boek dat jij ook hebt, geloof ik..ainsley harriots low fat meals in minutes..

uitje, knoflook, chili, spinazie, cannellini beans, paneermeel, comijn en coriander...

ui, knoflook en chili bakken..spinazie, bonen, paneermeel, komijn en koriander mengen, dan ui knoflook en chili toevoegen, burgers van maken en pakken! Dan hamburgers van maken..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67291601
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
Het bento-topic geeft wel zin in gezond eten vind ik altijd!
Er komt geen bal van terecht, van die bakjes klaarmaken, maar tóch....
En dan stel ik me altijd het gezicht van de mini voor bij zo'n azuurblauwe rijstzee met paksoivisjes Of een enorm groentemonster dat ineens uit de doos opdoemt
En dan smeer ik maar weer eens zeer creatief 2 boterhammen met pindakaas voor in mijn trommetje

edit: dat recept voor de bonenburgers (is dat niet een soort falafelvariant? als je er kikkererwten indoet ipv die bonen?) speel ik even door aan onze kok
pi_67291699
Lekker Nynke (ja, ik heb dat boek idd ook), en Laureline, me dunkt dat dat met kikkererwten ook wel lukt; volgens mij bevatten die iets meer zetmeel dus wellicht wordt het dan iets steviger. Maar kikkererwten/spinazie is een verrukkelijke combi
  zondag 22 maart 2009 @ 13:49:55 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67292030
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 21:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en als dank een tv-tip voor je: download de pilot van Kings!! nieuwe serie en de pilot vond ik meer dan veelbelovend!

oeh ja, die kondigden ze in de VS de hele tijd aan op tv, en ik dacht nog: die wil ik zien!!

*noteert*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67292315
Burgers gaan we deze week proberen! Eerst moet deze voorraad groente van de markt uit de ijskast nog op, dus de komende dagen hebben we nog bloemkool, groene kool, knolselderij, blanke courgette en prei te gaan. Ik knaag nu alvast de laatste rode paprika en tomaten weg (wel met een flinke plens olijfolie met knoflook, zout en peper uit de molen), alle beetjes helpen zullen we maar zeggen
  zondag 22 maart 2009 @ 14:04:41 #275
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_67292491
Hallo!

Lijstje van vandaag:
O: Bakje cornflakes met melk
L: Bakje havermout met een pietsie stroop
D: Geen idee .
T: Appel

Nog even bedenken wat ik vanavond ga eten. Die bonenburgers klinken goed, maar wat zijn cannelini bonen?
  zondag 22 maart 2009 @ 14:06:21 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67292536
en goeiemorgen trouwens...kwam zojuist om wart over 13 mn bedje uitgerold...

gisteren concert gezongen met mini, en ook nog soort van samen en met andere mensen wat gedronken bij de bodytalk ( ) en toen was ik t zat om half één (de niet-mr ging ook niet mee naar nafeest, en dat vond ik stom, want het was heel gezellig en hij deed normaal en ik deed normaal en nu zie ik m ws. een hele poos niet meer) en ik was ook moe enzo, maar moest dus met het eerste nachtnet... en was dus pas om half drie thuis (nachtnet-utrecht leiden gaan via amsterdam en schiphol)

ik hoef vandaag alleen maar kleine dingetjes: mailtjes sturen, opruimen, misschien kijken of ik ng geld van de belasting kan krijgen blijheid!

en de zon schijnt!!
pi_67292688
OK, de lijst voor vandaag. Ik weet nu al dat het niet best wordt

O: bakje yoghurt
T: stukje sticky toffee pudding met saus
S: rondje hardlopen
L: broccoli, sinaasappel
T: muffin met appel en toffee
D: pizza, beetje salade, wijn
T: meer wijn, 2 biscotti

zondag 22 maart 2009 @ 14:14:39 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67292796
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
(ik prak de spinazie altijd door de aardappel )
Is dat raar? Doe ik ook altijd hoor .
Ik zit de hele dag al te lezen in De schaduw van de wind. Ben al halverwege .

En ik vind het in de lente / zomer héérlijk om vroeg op te staan . Niet zelden sta ik om half 6 of 6 uur al naast m'n bed. Bij het krieken van de dag dus En dan heb ik een heerlijke lange dag voor me .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 maart 2009 @ 14:15:47 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67292832
O en ik weet ook al waarom ik aangekomen ben. Alles van de afgelopen week bij elkaar opgeteld was het echt een baggerweek. Dus dit wordt een weekje met veel groente! Morgen meteen maar goed beginnen met een salade. En ook moet ik ipv brood of beschuit 's ochtends gewoon zuivel nemen bij het ontbijt.
Niet meer actief op Fok!
pi_67292996
Zo, er staat een taart in de oven, ik zit de beslagkom uit te likken, en ik heb nog een hele middag voor me. . Heerlijk!
  zondag 22 maart 2009 @ 14:27:16 #281
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67293183
veel plezier op vakantie mariaaaaaaaa eet je wat gamba's met knoflook voor me?
  zondag 22 maart 2009 @ 14:31:36 #282
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67293328
....en weer thuis!!!

2 x 15 km gefietst, en tussendoor een klein uur in een strandtent met een kop thee naar de kite-surfers zitten kijken!! heerlijk...

ben een beetje moe nu
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67293473
Zo, net lekker gewii-fit . Hardgelopen, had een burning rate van 156% ! Hoogste ooit .

En mijn lijstje is inmiddels aangevuld met twee tosti's met 20+ kaas.. vriendje ging ze maken, toen kreeg ik toch ook wel weer trek .
  zondag 22 maart 2009 @ 14:35:38 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67293506
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:27 schreef kwakveense het volgende:
veel plezier op vakantie mariaaaaaaaa eet je wat gamba's met knoflook voor me?
Fenks!
't Is alleen niet echt vakantie, maar een intensive programme van de universiteit wat in het buitenland is Ik zal dus doordeweeks grotendeels les volgen en lezingen bijwonen. Het weekend heb ik gelukkig wel vrij, en die gamba's zouden ook moeten lukken want avondeten moeten we iedere avond zelf uitzoeken! Lots of restaurantjes dus waarschijnlijk
  zondag 22 maart 2009 @ 14:49:47 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67294019
* topic binnenwalst

Hello ladies Ik ga niet teruglezen hoor... Sorry

Feestje gehad gister en net pas thuis. Me wederom weten te beheersen Alleen maar thee gedronken!

Lijstje voor vandaag:

O: 1 klein kaiserbrötchen met rozebotteljam
T: 1 liga
L: 3 knackebröd, 1x halvajam, 1x kipfilet, 1x halve plak milner komijn
T: 1 appel
D: saladerecept van ColdFeet met kidneybeans, mais, paprika, tomaat en cayennepepers (ze hadden niet van die rode puntige pepers...)

Heb gister mínder gegeten dan dat ik mocht van Sonja. Heb 2 tussendoortjes overgeslagen en ook 1 glas optimel. Die was ik vergeten .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67294349
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef Abbadon het volgende:
....en weer thuis!!!

2 x 15 km gefietst, en tussendoor een klein uur in een strandtent met een kop thee naar de kite-surfers zitten kijken!! heerlijk...

ben een beetje moe nu
Leuk is dat he? Ik was een keer op Rhodos naar het punt gegaan waar de twee zeeen elkaar ontmoeten zegmaar (grappig strand) en daar waren ook heel veel kite surfers!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 22 maart 2009 @ 15:12:04 #287
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67294797
in plaats van zinloos f5-en ga ik me maar eens douchen en aankleden.

doei!
  zondag 22 maart 2009 @ 15:28:03 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67295257
Maria, veel plezier in Portugal! .
Niet meer actief op Fok!
pi_67296159
Pfff. Mest kruien, moestuinbedden cultiveren (bewerken met cultivator). Lekker weer!

Vanavond makreel bakken. Er zijn van gister nog wat aardappels over, dus ik denk dat ik gebakken aardappel bijmaak. En dan nog iets groenterig.
Rijstepap staat in de oven.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 22 maart 2009 @ 16:01:27 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67296316
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Maria, veel plezier in Portugal! .
Thank youuu!

Oh men het is rustig hier vandaag! Je zou bijna beginnen aan soliloquys Hamlet-style, cachai!
  zondag 22 maart 2009 @ 16:07:12 #291
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67296482
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Thank youuu!

Oh men het is rustig hier vandaag! Je zou bijna beginnen aan soliloquys Hamlet-style, cachai!

Alas, poor Yorick...I knew him well....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 22 maart 2009 @ 16:19:19 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67296904
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:07 schreef Abbadon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Alas, poor Yorick...I knew him well....

To die, to sleep
To sleep, perchance to dream: ay, there's the rub,
For in that sleep of death what dreams may come
When we have shuffled off this mortal coil,
Must give us pause.

Ennnn: KENNETH BRANAGH! Inclusief op elkaar geperste lippen!
  zondag 22 maart 2009 @ 16:30:07 #293
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67297242
kenneth schudspier

ik heb ook niks te melden, ben ultiem lui, zit net gedoucht in joggingpak, en moet eigenlijk eens beginnen met opruimen (het hoofdidee van deze dag)
pi_67297820
Ik heb ook net gedoucht, na het lopen. Les 15, gemiddelde loopsnelheid ongeveer 10,4 km/u. Prima. Ik heb naar in de schaduw gelopen; in de zon raakte ik aan de kook

Zo de keuken induiken; tomatensaus en pizzadeeg maken, en muffins bakken
pi_67297974
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook net gedoucht, na het lopen. Les 15, gemiddelde loopsnelheid ongeveer 10,4 km/u. Prima. Ik heb naar in de schaduw gelopen; in de zon raakte ik aan de kook

Zo de keuken induiken; tomatensaus en pizzadeeg maken, en muffins bakken
Hoe laat kan ik langskomen?
pi_67298379
Goodbye, uurtje of 7? Welkom, gezellig
pi_67298695
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, uurtje of 7? Welkom, gezellig
Ga ik niet halen, vrees ik (meer denkende aan dat ik morgen weer vroeg op moet)

Maar, als ik jouw weekendlijstje zo zie....
  zondag 22 maart 2009 @ 17:25:00 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67298851
Hmmzz muffins...

Heb het zwaar vandaag. Er staat hier nog een ENORME chocolade-paashaas die mn vriend voor zn verjaardag heeft gekregen. En het beest kijkt me aan. Zo van 'eet mij'. Heb echt zin in chocolade en chips en en en en
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 22 maart 2009 @ 17:26:52 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67298915
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmmzz muffins...

Heb het zwaar vandaag. Er staat hier nog een ENORME chocolade-paashaas die mn vriend voor zn verjaardag heeft gekregen. En het beest kijkt me aan. Zo van 'eet mij'. Heb echt zin in chocolade en chips en en en en
Denk zo: die chocoladepaashaas is lief Opeten is zielig! Hij staat veel beter mooi te zijn op de kast!

Zie hier de reden waarom ik bijna nooit chocoladebeestjes koop, ik vind het zo zonde om ze op te eten en dan vind ik het, als ik ze niet eet, weer zonde van de chocola
  zondag 22 maart 2009 @ 17:28:33 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67298962
quote:
Op zondag 22 maart 2009 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Denk zo: die chocoladepaashaas is lief Opeten is zielig! Hij staat veel beter mooi te zijn op de kast!

Zie hier de reden waarom ik bijna nooit chocoladebeestjes koop, ik vind het zo zonde om ze op te eten en dan vind ik het, als ik ze niet eet, weer zonde van de chocola
Dat heb ik met kaarsen. Ik heb van die sneeuwmankaarsen die ik ooit heb gekregen als kind en ik heb ze nu nog steeds .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')