abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67249539
quote:
AMSTERDAM - Het Israëlische leger is in opspraak geraakt na onthullingen in de krant 'Haaretz'. Het Israëlische dagblad publiceert enkele foto's waarop te zien is dat soldaten t-shirts dragen met spottende teksten, die verwijzen naar het doodschieten van zwangere Palestijnse vrouwen en baby's. Ook moskeeën zijn het mikpunt van spot. Israëlische soldaten zouden de T-shirts cadeau krijgen na het voltooien van hun opleiding.

'Better use Durex': op het shirt staat een afbeelding van een Palestijnse vrouw die huilend naast het graf van haar kind zit.

Op één van de t-shirts is een gewapende, zwangere Palestijnse vrouw te zien, die zich in het vizier van een sluipschutter bevindt. Het opschrift laat niets aan de verbeelding over: '1 shot 2 kills'. Dat meldt Skynews.

Een ander shirt toont een Israëlische soldaat, terwijl hij een moskee opblaast en de woorden 'Only God forgives' uitspreekt. Misschien nog het meest shockerend is het t-shirt dat een Palestijnse moeder afbeeldt, die huilend naast het graf van haar dode baby zit. 'Better Use Durex', staat erop gedrukt...

De onthullingen van 'Haaretz' zorgen voor grote commotie binnen het Palestijnse kamp. Een woordvoerder van het Israëlische leger liet intussen weten dat de t-shirts het privé-initiatief zijn van enkele soldaten...

http://www.telegraaf.nl/b(...)ak_om_t-shirt__.html

Schandalig.. na een eerder bericht over doelbewust Palestijnen vermoorden komen de echte gezichten van de zionisten naar boven.

Dit zijn smerige en Nazi-praktijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meki op 20-03-2009 20:12:35 ]
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 20:10:06 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67249636
creatief
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_67249641
Wat is er dan Nazi aan?
pi_67249667
Better use Durex
pi_67249691
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef Emimich het volgende:
Wat is er dan Nazi aan?
Ja alsof die zulke hippe shirts hadden.
pi_67249699
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef Emimich het volgende:
Wat is er dan Nazi aan?
Nazipraktijken zijn dit,

Ga jij dan een t-shirt maken waar je om 6 miljoen joden gaat uilachen.
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 20:12:24 #7
46149 __Saviour__
pi_67249714
*knip*

[ Bericht 49% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:26:07 (onnodig) ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_67249739
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:26:25 (onnodig) ]
pi_67249795
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef Meki het volgende:
Nazipraktijken zijn dit,

Ga jij dan een t-shirt maken waar je om 6 miljoen joden gaat uilachen.
Wat is er Nazi aan om zo'n t-shirt te maken? Geen cirkelredeneringen aub.
pi_67249810
Niet echt groot nieuws. De Taliban Hunting Club loopt ook rond in Nederland, shirts en sweaters.
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 20:15:33 #11
46149 __Saviour__
pi_67249812
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:13 schreef Meki het volgende:

[..]
Nee dat is gewoon serieus. 5.03 kinderen per vrouw daar. Da's veel te veel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:27:14 (quote aangepast) ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_67249814
Coole shirts !!
Waar kan ik ze bestellen ?
pi_67249825
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Geen slecht advies op zich. Die eikels planten zich voort als konijnen
idd, ik zie er ook wel de voordelen van in...

het zijn maar palestijnen ...
pi_67250028
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:15 schreef Emimich het volgende:

[..]

Wat is er Nazi aan om zo'n t-shirt te maken? Geen cirkelredeneringen aub.
Wil je de antwoord weten, vraag een nabestaande van een tweede wereldoorlog of een nabestaande van de Gaza-oorlog.
pi_67250137
Misselijkmakende T-shirts zeg.
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
creatief
Met je postgedrag in het achterhoofd weet ik dat je iets minder luchtig (understatement) had gereageerd als het hier om Marokkanen/moslims ging die zulke T-shirts droegen waarop de afgebeelde personen bv Nederlanders voor moesten stellen. Dan had je moord en brand geschreeuwd namelijk, zoals je wel vaker doet.

Vanwaar dan nu deze laconieke reactie?
pi_67250195
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:28:08 (flamen - onnodig) ]
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:28:00 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67250247
Als dit geen hoax is, wat een misselijke t-shirts. Vooral die eerste is een schofterig shirt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 maart 2009 @ 20:28:47 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67250271
Ziek.
pi_67250302
Zijn ze al bij de Large verkrijgbaar?
pi_67250303
Oorlogshumor..
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:30:06 #21
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_67250328
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:28 schreef popolon het volgende:
Als dit geen hoax is, wat een misselijke t-shirts. Vooral die eerste is een schofterig shirt.
TS: Meki
Bron: Telegraaf
Ik wacht nog even op een betrouwbare bron voordat ik hier mijn oordeel over ga vellen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_67250386
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:28:41 (niet op reageren aub) ]
pi_67250435
Gave shirts
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_67250467
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:30:11 (kappen nu aub) ]
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 20:34:01 #25
46149 __Saviour__
pi_67250484
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]

Met je postgedrag in het achterhoofd weet ik dat je iets minder luchtig (understatement) had gereageerd als het hier om Marokkanen/moslims ging die zulke T-shirts droegen waarop de afgebeelde personen bv Nederlanders voor moesten stellen. Dan had je moord en brand geschreeuwd namelijk, zoals je wel vaker doet.

Ik zeg alleen precies wat het is: creatief. Of het netjes is, is wat anders.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_67250506
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef Meki het volgende:
Jij mag oprotten, Jij zit hier te provoceren jij weet dondersgoed waar deze t-shirts naartoe kan leiden, jij weet dondersgoed welke mensen hier worden getrovven. Dus hou die tering veroordelen over zogenaamde westerse wereld voor je en rot op met je tering bullshit.
Boehoe, verschrikkelijk die 3 t-shirts. 6 miljoen joden vermoorden is er niets bij.
pi_67250564
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:30:55 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:37:25 #28
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_67250618
Ook al zijn de meeste Palestijnen terroristen, Israël moet zich aan internationale wetten houden, anders plaatsen zij zich op hetzelfde niveau als hun vijand.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_67250621
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef Meki het volgende:

[..]
Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat je de westerse wereld nogal haat.

[ Bericht 20% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:31:16 (quote aangepast) ]
pi_67250622
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef Emimich het volgende:

[..]

Boehoe, verschrikkelijk die 3 t-shirts. 6 miljoen joden vermoorden is er niets bij.
Dat jij dit niet verschikkelijk vindt, zegt meer over jou.. zegt meer over jou ijzeren hart. die vol met roest zit.
pi_67250644
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat je de westerse wereld nogal haat.
Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat jij de gehele mensheid haat.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:39:32 #32
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67250697
Benieuwd of users die hier lacherig om reageren ook zo reageren als 'zij' lachen om doden die aan Nederlandse zijde vallen.

Het antwoord weet ik eigenlijk al, volgens diezelfde users moeten mensen die lachen om doden aan Nederlandse of Amerikaanse zijde het land uit. Of zijn het op z'n minst trieste mensen.

En wat nog triester is, diezelfde users zullen dan nog harder uit hun slof schieten dan meki nu -terecht- doet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_67250702
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik zeg alleen precies wat het is: creatief.
Er zijn wel meer gestoorde dingen, en de eerste reactie zal dan vast niet zijn "mwoah, creatief hoor".
quote:
Of het netjes is, is wat anders.
Is het "netjes", of hoe je het wilt noemen? Deze reactie zet te denken...
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen slecht advies op zich. Die eikels planten zich voort als konijnen
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:40:29 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67250740
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat er veel ergere jokers rondlopen. Meki laat zich alleen te makkelijk stangen

En ik zie het creatieve niet in de walgelijke nazi shirts trouwens?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_67250742
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Meki het volgende:
Serieus man, je reageert op iedere vorm van kritiek altijd met een tegenaanval. Wat zoek je dan op een discussieforum?
pi_67250785
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Yildiz het volgende:
Benieuwd of users die hier lacherig om reageren ook zo reageren als 'zij' lachen om doden die aan Nederlandse zijde vallen.

Het antwoord weet ik eigenlijk al, volgens diezelfde users moeten mensen die lachen om doden aan Nederlandse of Amerikaanse zijde het land uit. Of zijn het op z'n minst trieste mensen.
de meesten users reageren met haat enkel het hier om de Palestijnen en de Moslims gaat.
waren er Nederlanders gesneuveld waren ze in diepe rouw van 3 dagen
pi_67250795
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb jij mij kunnen betrappen op misantropische posts dan?
pi_67250828
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef Emimich het volgende:

[..]

Serieus man, je reageert op iedere vorm van kritiek altijd met een tegenaanval. Wat zoek je dan op een discussieforum?
Jij roept en schreeuwt en valt users met vooroordelen.. wat zoek je dan op een discussieforum, als je maar onzin uitblaart.
pi_67250848
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Yildiz het volgende:

Ja, dat vraag ik mij dus ook altijd af.
Die mensen willen zich altijd portretteren als ontwikkeld, en vinden die figuren die om Nederlandse of Amerikaanse doden (soldaten b.v.) zouden lachen, barbaars. Maar als het andersom is, is het plots prima en moet je er om kunnen lachen of de humor van in kunnen zien.

Op z'n lichtst gezegd: bizar.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:43:36 #40
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67250876
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:41 schreef Meki het volgende:

[..]

de meesten users reageren met haat enkel het hier om de Palestijnen en de Moslims gaat.
waren er Nederlanders gesneuveld waren ze in diepe rouw van 3 dagen
Dat, en als er dan mensen om zouden gaan lachen, dan zou dat het tuig van de richel zijn. Nu het Israëliërs betreft, reageert men onnatuurlijk laconiek, eigenlijk meer ontkennend.
pi_67250905
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Heb jij mij kunnen betrappen op misantropische posts dan?
Heb jij mij ooit kunnen betrappen van aanvallen tegen onschuldige westerlingen ?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:44:36 #42
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67250909
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Die mensen willen zich altijd portretteren als ontwikkeld, en vinden die figuren die om Nederlandse of Amerikaanse doden (soldaten b.v.) zouden lachen, barbaars. Maar als het andersom is, is het plots prima en moet je er om kunnen lachen of de humor van in kunnen zien.

Dat, en ik noem het oneindig debiel, en een van de redenen dat democratie binnen een rechtsstaat niet allesbepalend zou moeten zijn. Stel je voor dat dit soort klapdeurjosti's die 'wel kunnen lachen' als onschuldige mensen sterven gaan bepalen wat iedereen zou moeten doen en laten.
pi_67250942
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef OldJeller het volgende:

Er is niets mis met hypocrisie.
pi_67250955
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat er veel ergere jokers rondlopen. Meki laat zich alleen te makkelijk stangen

En ik zie het creatieve niet in de walgelijke nazi shirts trouwens?
Komt omdat ik deze walgelijke vergelijk met nazi-praktijken, vandaar die stelling van Specularium
pi_67250971
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:45 schreef Emimich het volgende:

[..]

Er is niets mis met hypocrisie.
Slechts treurig.
Zeker als velen zelf niet doorhebben dat het hypocriet c.q. idioot is.
pi_67251052
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Slechts treurig.
Zeker als velen zelf niet doorhebben dat het hypocriet c.q. idioot is.
Waarom gebruik jij de hele tijd die smiley PI, hoe moeten mensen nou weten of je serieus bent of niet?
pi_67251053
Niet echt nieuw als je bedenkt dat tijd geleden tijdens oorlog tegen Libanon schoolkinderen hatelijke boodschappen op artilleriegranaten schreven. Wij kunnen daar met onze vredesmaatschappij moeilijk bij. Ik vind de Israelis af en toe ook raar uit de hoek komen en te ver naar een raar soort rechts opgeschoven.

Niettemin staat Hamas dichter bij het soort land dat de Nazi's wilden dan Israel met hun islamofascisme.
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 20:49:05 #48
46149 __Saviour__
pi_67251085
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef OldJeller het volgende:

Is het "netjes", of hoe je het wilt noemen? Deze reactie zet te denken...
[..]
Dat is gewoon echt een probleem daar. Tijdens de oorlog repten de linkse media o zo graag met 'hoe durven ze het dichtbevolkste gebied ter wereld aan te vallen!'. Het dichtbevolktste is het absoluut niet ten eerste, het komt niet eens in de top 10. Maar er zijn nog steeds vrij veel mensen op elkaar, dat dan wel. Maar dat is hun eigen schuld. Ze leven niet onder de meest optimale omstandigheden (hebben ze aan zichzelf te danken) en krijgen ze toch nog zoveel kinderen. Net Afrika eigenlijk. Pure overbevolking in een gebied dat het absoluut niet aan kan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_67251108
En dan durven sommigen Israel nog als enige beschaafde staat temidden van woeste horden barbaren aan te merken. Deze shirts zijn duidelijk bedacht en gemaakt door het tuig van de richel waarvan door Yildiz de hypocrisie zo goed beschreven wordt.
Bangmakender is de schijnbare toename van dat soort houdingen in Israel.
Maar dat cynimse is misschien wel nodig om voor jezelf te kunnen rechtvaardigen wat je doet. Als iedereen elk jaar een maand militaire training moet volgen, als jonge blagen volwassen mensen straffeloos kunnen terroriseren, dan maak je mensen toch ook krankzinnig.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:50:24 #50
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67251126
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is gewoon echt een probleem daar. Tijdens de oorlog repten de linkse media o zo graag met 'hoe durven ze het dichtbevolkste gebied ter wereld aan te vallen!'. Het dichtbevolktste is het absoluut niet ten eerste, het komt niet eens in de top 10. Maar er zijn nog steeds vrij veel mensen op elkaar, dat dan wel. Maar dat is hun eigen schuld. Ze leven niet onder de meest optimale omstandigheden (hebben ze aan zichzelf te danken) en krijgen ze toch nog zoveel kinderen. Net Afrika eigenlijk. Pure overbevolking in een gebied dat het absoluut niet aan kan.
Wat dan de reden is om deze shirts niet af te keuren ofzo?
pi_67251238
Jongens en meisjes vergeet niet dat dit fok is.
De plek waar internethelden vanachter hun computerscherm de meest grappige en cynische opmerkingen proberen te maken, (wellicht juist omdat ze in het echt niks voorstellen ik weet het niet)
Dus het heeft geen zin om je druk te maken om dat soort mensen.

Dat gezegt hebbende vind ik dit walgelijk.
Je kan natuurlijk stellen "het zijn maar tshirts" maar dit gaat natuurlijk te ver.
Het vermoorden van zwangere vrouwen of zogenaamd een rouwende moeder om haar kind als een soort grap weg te zetten op een tshirt is simpelweg walgelijk hoe je het ook draait of keert of het nou joden zijn of palestijnen of moslims of christenen.
pi_67251256
quote:

[..]

Het is hun eigen schuld ? Waar haal je deze misselijke en gestoorde opmerkingen vandaan, zijn de 6 miljoen doden tijden de WO 2 ook eigen schuld van die mensen ? hadden zij dat aan hun zichzelf te danken.

Hadden alle 11/9 slachtoffers aan zichzelf te danken dat zij in een flatgebouw moesten werken ?
pi_67251329
Zou best zo'n shirt willen
pi_67251343
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is hun eigen schuld ? Waar haal je deze misselijke en gestoorde opmerkingen vandaan, zijn de 6 miljoen doden tijden de WO 2 ook eigen schuld van die mensen ? hadden zij dat aan hun zichzelf te danken.

Hadden alle 11/9 slachtoffers aan zichzelf te danken dat zij in een flatgebouw moesten werken ?
waarom heb je het steeds over israel-palestina...het is duizenden kms ver weg, je bent geen palestijn, etc...

waarom begin je niet over dafur ...
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 20:57:26 #55
46149 __Saviour__
pi_67251389
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:50 schreef Yildiz het volgende:
Wat dan de reden is om deze shirts niet af te keuren ofzo?
Ik keur het niet goed of af. Het boeit me gewoon echt niet, die situatie daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 20-03-2009 23:31:58 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_67251532
quote:

[..]

Nou, dat "ze" (de Palestijnen) de situatie waarin ze leven volledig aan zichzelf hebben te danken, is uiterst discutabel.

Toch weet ik niet wat je met deze post over de T-shirts wil zeggen; rechtvaardigt dit dat? Moeten we nu begrip krijgen voor dergelijke T-shirts?
Ik vind grappen maken over doden, of over het doden van onschuldige mensen (vrouwen, kinderen, etc.) eigenlijk nooit humoristisch. Ik krijg dan altijd meer het idee dat ik met een onderontwikkeld persoon in gesprek ben, waarbij een steekje los is, en die nodig in therapie moet. Of het nou over mensen gaat in Nederland, of over mensen aan de andere kant van de aardbol.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:01:03 #57
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67251535
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed of af. Het boeit me niet gewoon echt niet, die situatie daar.
je hebt anders nogal een mening over 'die mensen daar'...
pi_67251551
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:56 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

waarom heb je het steeds over israel-palestina...het is duizenden kms ver weg, je bent geen palestijn, etc...

waarom begin je niet over dafur ...
Oow omdat het duizenden km verder weg is en omdat ik geen Palestijn ben. dien ik mijn mond dicht te houden en net als jou gedragen dat het mij geen enkele moer moet schelen ?.

Nee zeg ik je,

Mensheid en vrede dat telt... en onrecht en onrechtvaardigheid en schandelijke innerlijkheid tellen wel voor de wereldse illusie maar wat heb je daaraan enkel je zelf eraan.

De onrecht in de Palestijnse gebieden is fout en zeer onrechtvaardig,, iets waar ik jou niet over hoor.
pi_67251627
Waarom zijn dit nazi praktijken? Droegen nazi's dit soort t-shirts?

Zie je Meki dan duurt het niet lang of zijn ctrl+v woord nazi duikt wel ergens op .
pi_67251635
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow omdat het duizenden km verder weg is en omdat ik geen Palestijn ben. dien ik mijn mond dicht te houden en net als jou gedragen dat het mij geen enkele moer moet schelen ?.

Nee zeg ik je,

Mensheid en vrede dat telt... en onrecht en onrechtvaardigheid en schandelijke innerlijkheid tellen wel voor de wereldse illusie maar wat heb je daaraan enkel je zelf eraan.

De onrecht in de Palestijnse gebieden is fout en zeer onrechtvaardig,, iets waar ik jou niet over hoor.
Er is nog veel meer en erger onrecht in de wereld, waarom heb je het daar nooit over als je zo gevoelig bent?
pi_67251701
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee zeg ik je,

het onrecht en leed in bepaalde afrikaanse landen is nog erger, daar waar ze elkaar met machettes bewerken...
of china, tibet, noord-korea, etc...
pi_67251705
Meki wat ben je toch ook een stuk hypocriet met je Nazi krant Telegraaf Maar nu gebruik je wel als bron de Telegraaf.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:05:23 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_67251715
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]

Wat een waardeloze vergelijking!
pi_67251751
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:03 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Er is nog veel meer en erger onrecht in de wereld, waarom heb je het daar nooit over als je zo gevoelig bent?
Afrika is iedereen ermee eens en iedereen werkt er samen mee. Maar met de Palestina-gebeuren is er onrecht en onrechtvaardigheid. onrechtvaardigheid wat de westen goedkeuren en weigeren om daar iets aan te doen. Weigeren om Israel aan te pakken wegens onrecht en racisme en nazisme tegen de menselijkheid.
pi_67251835
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Afrika is iedereen ermee eens en iedereen werkt er samen mee. Maar met de Palestina-gebeuren is er onrecht en onrechtvaardigheid. onrechtvaardigheid wat de westen goedkeuren en weigeren om daar iets aan te doen. Weigeren om Israel aan te pakken wegens onrecht en racisme en nazisme tegen de menselijkheid.
Ok, ik snap dat je dat denkt. Maar wat er bijvoorbeeld in Darfur gebeurt is veel erger (als in meer doden), en hoewel iedereen dat veroordeelt, doet bijna niemand er iets zinnigs aan.
pi_67251836
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Waarom? In exact dezelfde situatie alleen dan met andere personen die de rollen vervullen, hadden we een veel scherpere, afkeurende reactie gehad van deze user.
Vertel..
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 21:08:33 #67
46149 __Saviour__
pi_67251855
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Yildiz het volgende:
je hebt anders nogal een mening over 'die mensen daar'...
Ik gaf alleen aan hoe ik zie dat ze hun situatie veroorzaakt hebben.
Maar de situatie zelf grijpt me gewoon totaal niet zo aan dit ik dit hier zou moeten gaan afkeuren. Voor de mensen daar is het ongetwijfeld allemaal erg, maar het is de bekende ver-van-mijn-bed-show, het is allemaal zo irrelevant. Je kunt je gewoon niet over alles in de wereld druk gaan maken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_67251856
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

het onrecht en leed in bepaalde afrikaanse landen is nog erger, daar waar ze elkaar met machettes bewerken...
of china, tibet, noord-korea, etc...
Elke dode is er teveel, maakt niet uit waar die valt ook al valt ie in de maan of de mars,

Waar het hier om gaat is de onrechtvaardiging van de Westerse landen die onrechtvaardigheid en onrecht steunen.

En begin niet over Togo of Noord Korea want die is niet democratisch schijn dan net als Israel
pi_67251912
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ok, ik snap dat je dat denkt. Maar wat er bijvoorbeeld in Darfur gebeurt is veel erger (als in meer doden), en hoewel iedereen dat veroordeelt, doet bijna niemand er iets zinnigs aan.
Klopt maar Israel is zogenaamd democratisch en Darfur niet.
Of kunnen we hetzelfde rechtstelsel van Darfur instellen bij Israel ?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:11:15 #70
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67251957
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar de situatie zelf grijpt me gewoon totaal niet zo aan dit ik dit hier zou moeten gaan afkeuren. Voor de mensen daar is het ongetwijfeld allemaal erg, maar het is de bekende ver-van-mijn-bed-show, het is allemaal zo irrelevant. Je kunt je gewoon niet over alles in de wereld druk gaan maken.
Maar wel over mensen die in dat gebied gaan juichen als er aan Nederlandse of Amerikaanse zijde slachtoffers vallen?
pi_67251961
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij roept en schreeuwt en valt users met vooroordelen.. wat zoek je dan op een discussieforum, als je maar onzin uitblaart.
Want dat doe jij nooit zodra het niet in jou rijtje valt van Hamas/Taliban/Marokko ben je gelijk een Nazi/Kut Jood/Wilders stemmer Als je zo medelijden hebt met die Palestijnen ga je ze toch mooi helpen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:11:59 #72
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67251996
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wij zijn wel mensen, en zij niet?
pi_67252053
Documentaire | Hoe de Telegraaf handelde in de WO 2
quote:
Ik snap niet waarom de Telegraaf nog kan doorgaan met hun smerige riooljournalistiek
Slotje maar
pi_67252060
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Slappy het volgende:

[..]

Want dat doe jij nooit zodra het niet in jou rijtje valt van Hamas/Taliban/Marokko ben je gelijk een Nazi/Kut Jood/Wilders stemmer Als je zo medelijden hebt met die Palestijnen ga je ze toch mooi helpen
Ik heb begrepen dat X-factor is begonnen, mischien een idee om daar naartoe te kijken ?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:14:11 #75
68638 Zwansen
pi_67252098
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waarom? In exact dezelfde situatie alleen dan met andere personen die de rollen vervullen, hadden we een veel scherpere, afkeurende reactie gehad van deze user.
Vertel..
Israel is in oorlog met de Palestijnen. Dit zijn mensen van het Israelische leger die tegen de Palestijnen hebben gevochten. Deze groepen hebben alle reden om elkaar intens te haten.

En ik zie niet in waarom een Marokkaan de Nederlanders intens zou kunnen haten?
pi_67252189
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat X-factor is begonnen, mischien een idee om daar naartoe te kijken ?
Wat sneu figuur ben je ook gelijk weer van die kansloze antwoorden En nee ik vind die shirts ook belachelijk toch nog iets goed aan je topic
quote:
T-shirts cadeau krijgen na het voltooien van hun opleiding.
Ben benieuwd wie er zo gestoord is om dit weg te geven.
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 21:16:19 #77
46149 __Saviour__
pi_67252201
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Yildiz het volgende:

Maar wel over mensen die in dat gebied gaan juichen als er aan Nederlandse of Amerikaanse zijde slachtoffers vallen?
Het ene is niet het andere. Sommige dingen staan dichterbij.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_67252278
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Israel is in oorlog met de Palestijnen. Dit zijn mensen van het Israelische leger die tegen de Palestijnen hebben gevochten. Deze groepen hebben alle reden om elkaar intens te haten.
Ah, dat maakt het goed om (zwangere) vrouwen, kinderen en andere onschuldigen neer te schieten. Dan zijn grappen daarover leuk! Ik was helemaal voorbij gegaan aan dat punt joh, wat een hoogstaande humor!
quote:
En ik zie niet in waarom een Marokkaan de Nederlanders intens zou kunnen haten?
Ik zie niet in waarom je de dood van onschuldige mensen zou moeten bejubelen, ook al is jouw land in oorlog met mensen van dat andere land.
Maar wellicht zeg ik nu iets heel vreemds en onmenselijks..
pi_67252553
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb jij mij ooit kunnen betrappen van aanvallen tegen onschuldige westerlingen ?
Euh ja, diverse vergelijkingen in de Gazatopics tussen de westerse wereld nu en het Nazi-regime toen.
Je noemt USA en Israel de grote Satan en Nederland werkt samen met die landen, Nederland steunt ze zelfs.
Dan is Nederland ook een onderdeel van die grote Satan, of niet?
pi_67252625
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Euh ja, diverse vergelijkingen in de Gazatopics tussen de westerse wereld nu en het Nazi-regime toen.
Je noemt USA en Israel de grote Satan en Nederland werkt samen met die landen, Nederland steunt ze zelfs.
Dan is Nederland ook een onderdeel van die grote Satan, of niet?
Er is een groot verschil tussen Israel en Nederland of niet.
of vind je dat die 2 landen merendeels bij elkaar horen

ook jou mag een eindje wegwezen met je leugens om mij in discreet te brengen
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:31:48 #81
68638 Zwansen
pi_67252854
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:18 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ah, dat maakt het goed om (zwangere) vrouwen, kinderen en andere onschuldigen neer te schieten. Dan zijn grappen daarover leuk! Ik was helemaal voorbij gegaan aan dat punt joh, wat een hoogstaande humor!
[..]

Ik zie niet in waarom je de dood van onschuldige mensen zou moeten bejubelen, ook al is jouw land in oorlog met mensen van dat andere land.
Maar wellicht zeg ik nu iets heel vreemds en onmenselijks..
Waar zeg ik dat het goed is om ze neer te schieten? Waar zeg ik dat de grappen leuk zijn?

Vind alleen de vergelijking krom.
pi_67252955
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:24:38 (probeer het nog eens zonder flame?) ]
pi_67253116
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Nederland steunt Israel, wat dat betreft zijn ze gelinkt.
Of is dat nu ineens niet meer belangrijk?

Ik pak je alleen op je eigen uitspraken.
pi_67253322
grappige shirts
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:55:14 #85
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_67253945

en dit mag weer niet.

Free Palestine
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_67254992
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]

en dit mag weer niet.

Free Palestine
Oh shit, mag dat echt niet. Ik dacht dat alleen de versie met de opgestoken duimen ernaast verboden was.
Oh, en de versie met: "Mach weiter, unser Leiter".
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:22:37 #87
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67255197
Het artikel van Haaretz:

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1072466.html

Uiting van een behoorlijk verontrustende mentaliteit, soldatenhumor of niet.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_67257458

En dit mag weer wel.
pi_67257719
Sick fucks.
pi_67257806
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
creatief
Ik kan mij heel goed inbeelden wat je reactie zou zijn als het ging om Palestijnen met shirts over Joden. Hypocrisie alom.
pi_67257901
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nederland steunt Israel, wat dat betreft zijn ze gelinkt.
Of is dat nu ineens niet meer belangrijk?

Ik pak je alleen op je eigen uitspraken.
Wat fijn dat je dat zegt, want dan steunt Nederland ook massamoorden die Israel begaat.

En dat zijn niet mijn woorden, jij denkt voor mij en dat moet je niet doen.
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 23:35:11 #92
8781 crew  Frutsel
pi_67258140
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:35 schreef Frutsel het volgende:
Zieke t-shirts
Die T-shirts vallen nog wel mee. De geesten die ze bedenken en de inborsten die erdoor omhuld worden, die zijn veel zieker.
  Moderator vrijdag 20 maart 2009 @ 23:53:39 #94
8781 crew  Frutsel
pi_67258567
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Die T-shirts vallen nog wel mee. De geesten die ze bedenken en de inborsten die erdoor omhuld worden, die zijn veel zieker.
Zal wel onder de noemer "toegestane cartoons / ut ken net " vallen
pi_67259051
quote:
Zwarte humor is een vorm van humor, gebaseerd op het leed van anderen met als doel te spotten en te amuseren. Vaak wordt deze, vaak overdreven, vorm van humor gebruikt om het leed te relativeren of een reactie te ondernemen.

Zwarte humor heeft eigen of andermans leed als onderwerp, zoals de Holocaust, de Tweede Wereldoorlog, ziektes, rampen of recente sterfgevallen. Na rampen en schokkende gebeurtenissen komt het vaak voor dat na verloop van tijd grappen en moppen gaan circuleren, die een enkele keer de media halen.

Maar dit is 'speciaal' natuurlijk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:19:09 #96
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_67259193
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Vent, dat je dom lult 24 uur per dag weet heel Fok! inmiddels wel maar
doe eens wat aan je belabberde spelling.

om mij in discreet te brengen Bwhahahahahaha
Qui habet aures audiendi audiat
pi_67259309
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat fijn dat je dat zegt, want dan steunt Nederland ook massamoorden die Israel begaat.

En dat zijn niet mijn woorden, jij denkt voor mij en dat moet je niet doen.
Vind je het nu wel of niet schandalig dat Nederland Israel steunt?
pi_67259802
Een beetje jammer dat sommigen de morele kaders uit het oog zijn verloren en naar hetzelfde niveau zijn afgedaald als het anti-Joodse sentiment in het Midden-oosten, hoewel dat, mijn inziens, nog een aantal factors erger blijft.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_67260449
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:49 schreef damian5700 het volgende:
Een beetje jammer dat sommigen de morele kaders uit het oog zijn verloren en naar hetzelfde niveau zijn afgedaald als het anti-Joodse sentiment in het Midden-oosten, hoewel dat, mijn inziens, nog een aantal factors erger blijft.
Pardon?
Ik snap echt niet wat je bedoelt. En dat ligt noch aan mijn voorkeur noch aan het tijdstip.
pi_67260480
ik moet kotsen.
pi_67260521
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Slappy het volgende:

[..]

Wat een drogredenatie.
pi_67260525
Een beetje harde humor is ons Nederlanders niet vreemd hoor, leuke shirtjes
pi_67260580
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het ene is niet het andere. Sommige dingen staan dichterbij.
Jouw ervaring is superieur aan alle andere ervaringen op de wereld natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik weet voor 99% zeker dat als het andersom was geweest, dat we deze 'nuance' bij jou niet terug zouden zien.

Ik denk dat ieder weldenkend mens dit zou afkeuren. Mits niet geleid door haat jegens een bepaalde groep mensen.
pi_67260645
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:19 schreef tisauch het volgende:

[..]

Vent, dat je dom lult 24 uur per dag weet heel Fok! inmiddels wel maar
doe eens wat aan je belabberde spelling.

om mij in discreet te brengen Bwhahahahahaha
Tjongejonge wat een lol.
Daar is een apart topic voor: Originele taal- en spelfouten (deel 32)
pi_67260728
Zieke grappen, waarvan ik de oorzaak echter wel begrijpen kan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67261169
De Israeli's hebben shirts, de Palestijnen hebben Farfour
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 09:07:24 #107
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67262586
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Pardon?
Ik snap echt niet wat je bedoelt. En dat ligt noch aan mijn voorkeur noch aan het tijdstip.
Ik vind het heel erg boeiend.
pi_67262688
Vrij walgelijke grappen. Net zo walgelijk als sommige van de Palestijnse "grappen" zoals bijvoorbeeld de baby met de bommengordel en dit soort humor

Wat het een beetje pijnlijker maakt wellicht, is de neiging van Israëlische kant om zich te profileren als een beschaafder land/volk, "de enige democratie in het MO"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 21 maart 2009 @ 09:50:39 #109
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67263062
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Tjongejonge wat een lol.
Daar is een apart topic voor: Originele taal- en spelfouten (deel 32)
Maar wel op anderen lopen zeuren over spelfouten hypocriet
pi_67263207
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat het een beetje pijnlijker maakt wellicht, is de neiging van Israëlische kant om zich te profileren als een beschaafder land/volk, "de enige democratie in het MO"
Je hebt dit soort humor/cartoons nog nooit in andere landen gezien? Hier in NL kunnen we er ook wat van, een aantal lieden althans. En wij zijn ook 'beschaafd'.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_67263414
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:02 schreef waht het volgende:

[..]

Je hebt dit soort humor/cartoons nog nooit in andere landen gezien? Hier in NL kunnen we er ook wat van, een aantal lieden althans. En wij zijn ook 'beschaafd'.
Ja, dat is ook het punt van mijn post. Aan beide kanten is dit soort humor te zien.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:16:19 #112
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67263438
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, dat is ook het punt van mijn post. Aan beide kanten is dit soort humor te zien.
Inderdaad. Het zou heel erg selectief zijn dit voorval groter te maken dan het in werkelijkheid is, naar mijn mening.
Het hele anti-Joodse gebeuren is wat dit betreft nog wat erger en structureler.
  Donald Duck held zaterdag 21 maart 2009 @ 11:47:52 #113
46149 __Saviour__
pi_67265096
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:40 schreef IHVK het volgende:
Jouw ervaring is superieur aan alle andere ervaringen op de wereld natuurlijk.
Anderen mogen vinden wat zij willen. Maar dit is mijn mening, de situatie daar boeit me echt niks. Je kunt je niet druk gaan maken over alles.
quote:
Ik weet voor 99% zeker dat als het andersom was geweest, dat we deze 'nuance' bij jou niet terug zouden zien.

Ik denk dat ieder weldenkend mens dit zou afkeuren. Mits niet geleid door haat jegens een bepaalde groep mensen.
Overal worden grappen over gemaakt. Ook over allerlei rampen, de volgende dag staan de grappen al klaar. Daarover valt niemand. Zwarte humor, moet toch kunnen zeggen ze dan. Maar waarom zouden die Palestijnen nu ineens een uitzondering zijn? Het is natuurlijk die bekende selectieve en hypocriete verontwaardiging. Moslims, daar mag je nooit één woord over zeggen dat niet knuffelend is, want anders is het gelijk xenofobie!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_67265131
Ik vind het wel hippe shirtjes.
Het lijkt wel een beetje op freshcotton.com style, hebben zij die shirtjes ontworpen?

En verder moeten mensen niet zo hypocriet doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67265596
waar zijn ze te bestellen ?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:19:06 #116
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_67266870
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Een beetje harde humor is ons Nederlanders niet vreemd hoor, leuke shirtjes
Nou, ik hou wel van harde, zwarte humor, maar dit gaat toch echt veel te ver. Leg eens uit wat er precies zo grappig is aan een zwangere vrouw in een crosshair, met ondertitel "1 shot, 2 kills"?

Het is precies dit soort georganiseerde dehumanisering die tot genocide leidt, maar daar lijkt het IDF zich weinig van aan te trekken.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_67266956
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:19 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Nou, ik hou wel van harde, zwarte humor, maar dit gaat toch echt veel te ver. Leg eens uit wat er precies zo grappig is aan een zwangere vrouw in een crosshair, met ondertitel "1 shot, 2 kills"?

Het is precies dit soort georganiseerde dehumanisering die tot genocide leidt, maar daar lijkt het IDF zich weinig van aan te trekken.
Inderdaad, supergevaarlijk fenomeen.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:25:45 #118
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67267006
Misschien moeten de Palestijnen iets gaan doen met spottende t-shirts met het onderstaande als symbool.

Staat het weer 1-1.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_67267046
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:25 schreef Megumi het volgende:
Misschien moeten de Palestijnen iets gaan doen met spottende t-shirts met het onderstaande als symbool.

[ afbeelding ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:29:47 #120
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67267090
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat er een god is die Hitler het beste wenst. Maar als een god bestaat gaf hij Hitler wel een kans. Een argument meer dat er dus gewoon geen god is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_67267133
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er een god is die Hitler het beste wenst. Maar als een god bestaat gaf hij Hitler wel een kans. Een argument meer dat er dus gewoon geen god is.
Sowieso heeft God niet alle macht, want de duvel loopt zijn meesterwerk te verstieren.

Met alle respect, maar als een islamiet zichzelf opblaast in een bus vol met kinderen, dan krijgt diegene daarvoor als beloning 72 maagden en in dat paradijs waar diegene zich dan bevindt, is de armste man nog rijker dan de rijkste koning op aarde.

Als er trouwens ergens de duvel gezocht moet worden is dat wel binnen de islam.
pi_67267266
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Vrij walgelijke grappen. Net zo walgelijk als sommige van de Palestijnse "grappen" zoals bijvoorbeeld de baby met de bommengordel en dit soort humor

Wat een gezwets zeg. Dit is toch niet door de overheid georganiseerd? Dit is gewoon een spontane actie van enkele militairen geweest, die vervolgens populair is geworden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67267361
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Sowieso heeft God niet alle macht, want de duvel loopt zijn meesterwerk te verstieren.

Met alle respect, maar als een islamiet zichzelf opblaast in een bus vol met kinderen, dan krijgt diegene daarvoor als beloning 72 maagden en in dat paradijs
waar diegene zich dan bevindt, is de armste man nog rijker dan de rijkste koning op aarde.

Als er trouwens ergens de duvel gezocht moet worden is dat wel binnen de islam.
Niet volgens mainstream islam.
pi_67267638
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een gezwets zeg. Dit is toch niet door de overheid georganiseerd? Dit is gewoon een spontane actie van enkele militairen geweest, die vervolgens populair is geworden.
Mwah...
quote:
Does the design go to the commanders for approval?
The Givati soldier: "Usually the shirts undergo a selection process by some officer, but in this case, they were approved at the level of platoon sergeant.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1072466.html
Een platoon sergeant heeft toch wel op z'n minst een voorbeeldfunctie, aangezien elk lid van een leger dat heeft, van voetsoldaat tot hoogste officier. En zeker als we terugdenken aan Livni en andere woordvoerders die tijdens de oorlog zeiden: "We zijn enkel uit op militante strijders, onschuldige mensen hoeven niet bang te zijn."
Maar zo te zien dacht niet iedereen zo daarover...
pi_67267911
Shockerend die shirts.

Wat mij betreft donderen ze meteen een VN macht die regio in en zetten ze zowel Hamas als het Israelische leger buitenspel.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 14:45:46 #126
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67268806
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:02 schreef waht het volgende:

[..]

Zie jij het Nederlandse leger die shirts dragen dan, of iets gelijkwaardig daaraan?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 14:49:25 #127
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67268860
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 14:45 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Zie jij het Nederlandse leger die shirts dragen dan, of iets gelijkwaardig daaraan?
Ik ga er toch even van uit dat de leiding vh leger dit soort shirts niet toestaan.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 14:54:38 #128
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67268966
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 14:49 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik ga er toch even van uit dat de leiding vh leger dit soort shirts niet toestaan.
Een platoon-sergeant wel. Zo iemand heeft zomaar 30-50 man onder zich, en daar mag je wel enig leiderschap van verwachten.
quote:
[..] Usually the shirts undergo a selection process by some officer, but in this case, they were approved at the level of platoon sergeant. [..] bron
Als een Nederlandse soldaat lacht om de dode babies van 'de vijand' mag hij wat mij betreft direct oneervol ontslagen worden. Dat er doden vallen in een oorlog accepteer ik, maar een van de voorwaarden is dan wel dat je het met respect tegenover de burgers doet. Aan beide zijden.
pi_67269213
Wat natuurlijk goed aansluit bij:
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 14:03 schreef Monidique het volgende:
Als je als organisatie (Israëlische politiek en leger) veertig jaar lang Arabieren onderdrukt en vernedert, veertig jaar lang een volk opsluit en minderwaardig behandelt, dan is de onvermijdelijke consequentie dat dat volk gezien gaat worden als een minderwaardig ras, nauwelijks mensen; untermenschen. Niet dat oorlogen waar geen sprake is van bezetting nu zo uitblinken in respect voor elkaar, maar goed.

Het probleem, nog altijd, is De Bezetting. Beëindig de bezetting en er kan verder worden gewerkt.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:07:29 #130
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67269229
Als dat zo is dan is het woord nazi eigenlijk helemaal niet zo vergezocht: Het superieure ras vs. het inferieure en het vermoorden van zwangere vrouwen. Dat zijn toch al twee dingen die ze dan gemeen hebben.

Die sergeant zouden ze moeten opsluiten.
pi_67269392
Hoe meer het Israelische leger de Palestijnen als 'untermenschen' gaan zien, hoe minder ze last hebben van hun geweten.
Cool story, Hansel.
pi_67269797
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:54 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Mwah...
[..]

Een platoon sergeant heeft toch wel op z'n minst een voorbeeldfunctie, aangezien elk lid van een leger dat heeft, van voetsoldaat tot hoogste officier. En zeker als we terugdenken aan Livni en andere woordvoerders die tijdens de oorlog zeiden: "We zijn enkel uit op militante strijders, onschuldige mensen hoeven niet bang te zijn."
Maar zo te zien dacht niet iedereen zo daarover...
Kom nou zeg, alsof een platoon sergeant een hoge mieter is die een grote invloed op de Israëlische samenleving heeft.

Toch zie ik dat de 'usual suspects' uit Israëltopics zich nu hier melden om op basis van dit incident hun gal te spuien op Israël als staat. Als Hamasleden met een 'all jews must die' shirt lopen, dan zegt 'men' dat het een incident is en dat je Palestina daar niet op af kunt rekenen, maar nu leidt een aantal walgelijke t-shirts gedragen door een aantal militairen tot het afkeuren van Israël als gemeenschap .
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:39:55 #133
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269825
Usual suspects?
pi_67269883
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:39 schreef Yildiz het volgende:
Usual suspects?
Zij die nogal voorspelbaar en doorzichtig 'anti-Israël' reageren in Israël gerelateerde topics en, nog schaamtelozer dan Wilders dat doet m.b.t. moslims, ieder incident aangrijpen om maar te 'bewijzen' dat Israël niets meer dan een hooggeletterde tuigstaat is.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:43:14 #135
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67269890
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:39 schreef Yildiz het volgende:
Usual suspects?
Ja jij ja.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:45:49 #136
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67269931
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:43 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja jij ja.
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zij die nogal voorspelbaar en doorzichtig 'anti-Israël' reageren in Israël gerelateerde topics en, nog schaamtelozer dan Wilders dat doet m.b.t. moslims, ieder incident aangrijpen om maar te 'bewijzen' dat Israël niets meer dan een hooggeletterde tuigstaat is.
Zeg ik ergens dat Israël een tuigstaat is? Of ben ik niet een van die usual suspects, en wie dan wel?

Ik vind dit incident simpelweg walgelijk. Als ontzettend vaak door users afkeurend gesproken wordt over de Hamas, dan vind ik het simpelweg consistent om hier ook afkeurend over te spreken.

Ik vind het dan raar om dan nu ineens dingen te zeggen als 'ach, het is oorlog, laat ze'.
pi_67269944
Zieke shirts. Deze soldaten maken Israël te schande en verlagen zich tot het niveau van hun tegenstanders. Om een voorbeeld te stellen vind ik dat de krijgsraad een gepaste straf mag verzinnen, opdat dit niet meer gebeurt.
אין מקום כמו ארץ ישראל
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:48:24 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67269989
Ik ben bang dat de invloed van een sergeant nogal onderschat wordt. Misschien niet in NL maar als in een land als Israel waar er continu dreiging is heeft zo'n figuur toch veel invloed op een vrij grote groep jonge mensen.
pi_67270036
Hebben de Palestijnen ook van dit soort shirts? En zo ja, is er een webshop?
pi_67270058
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:45 schreef Yildiz het volgende:

[..]

[..]

Zeg ik ergens dat Israël een tuigstaat is?

Ik vind dit incident simpelweg walgelijk. Als ontzettend vaak door users afkeurend gesproken wordt over de Hamas, dan vind ik het simpelweg consistent om hier ook afkeurend over te spreken.

Ik vind het dan raar om dan nu ineens dingen te zeggen als 'ach, het is oorlog, laat ze'.
Ik heb het niet specifiek over jou, hoor.

Ik vind het ook een walgelijk incident, zij het dat ik de context ervan wel begrijp, maar ik vind enkel de individuen die er verantwoordelijk voor zijn verkeerd bezig.

Tegelijkertijd vind ik het verwerpelijk dat sommige users dit incident aangrijpen om Israël als staat/samenleving zwart te maken. Het ironische hieraan is dat diegenen die zich daaraan schuldig maken als eersten de vermanende vingertjes opheffen als Wilders een dergelijke poging waagt ten opzichte van bijvoorbeeld Marokkanen in Nederland .
pi_67270160
Wat een verontwaardiging weer bij de anti-isarel kliek, aan beide zijdes zijn er mensen met een wat minder goed ontwikkelde smaak.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:59:13 #142
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67270227
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb het niet specifiek over jou, hoor.
Thanks .
quote:
Ik vind het ook een walgelijk incident, zij het dat ik de context ervan wel begrijp, maar ik vind enkel de individuen die er verantwoordelijk voor zijn verkeerd bezig.
Helemaal mee eens. Daarbij dienen soldaten er rekening mee te houden dat zij meer verantwoordelijkheid genieten als ze bij de overheid in dienst zijn. Als burgers dit soort shirts zouden dragen zou het een totaal ander verhaal zijn, en wat mij betreft onder vrijheid van expressie vallen.

Vergelijkingen met uitingen van burgers aan de Palestijnse zijde gaan daarom ook mank.
quote:
Tegelijkertijd vind ik het verwerpelijk dat sommige users dit incident aangrijpen om Israël als staat/samenleving zwart te maken. Het ironische hieraan is dat diegenen die zich daaraan schuldig maken als eersten de vermanende vingertjes opheffen als Wilders een dergelijke poging waagt ten opzichte van bijvoorbeeld Marokkanen in Nederland .
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:02:02 #143
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67270305
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef buachaille het volgende:
Wat een verontwaardiging weer bij de anti-isarel kliek, aan beide zijdes zijn er mensen met een wat minder goed ontwikkelde smaak.
[ afbeelding ]
Welke kliek? Iets specifieker graag.

Alsof het van de andere kant wel goed is. Pffff.
pi_67270432
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Thanks .
[..]

Helemaal mee eens. Daarbij dienen soldaten er rekening mee te houden dat zij meer verantwoordelijkheid genieten als ze bij de overheid in dienst zijn. Als burgers dit soort shirts zouden dragen zou het een totaal ander verhaal zijn, en wat mij betreft onder vrijheid van expressie vallen.

Vergelijkingen met uitingen van burgers aan de Palestijnse zijde gaan daarom ook mank.
[..]

Ik zou Hamas toch niet als burgerorganisatie willen beschrijven. Misschien dat je strikt juridisch genomen gelijk hebt, maar ik denk dat we de militante en politieke tak van Hamas toch wel als 'meer' dan dat kunnen omschrijven.

Gelukkig ben je het er verder mee eens .
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:48:20 #145
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_67277294
Beetje zieke shirts idd .

Maar Meki wat ben je toch een hypocriet ventje , altijd kankeren op de Telegraag als het over marokkanen gaat en u is de krant goed genoeg ls bron

maar dit is natuurlijk wel normaal he Meki (kijk maar vanaf 1:35 ) ?

Dit is ook zo lief

Jammer dat Meki nooit topics open over Darfur of over de straatterroristen met bontkraagjes
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:51:11 #146
247663 Bradley33
Learn to play
pi_67277378
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Meki het volgende:Schandalig.. na een eerder bericht over doelbewust Palestijnen vermoorden komen de echte gezichten van de zionisten naar boven.

Dit zijn smerige en Nazi-praktijken.
Komisch toch? Hoort erbij in een vrije maatschappij.
Seek not greatness, but seek truth and you will find both. - Horace Mann
Absolutely Smooth Jazz - Kickin' Country - Broodje Krab
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:49:44 #147
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67282339
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:48 schreef Enchanter het volgende:
Beetje zieke shirts idd .

Maar Meki wat ben je toch een hypocriet ventje , altijd kankeren op de Telegraag als het over marokkanen gaat en u is de krant goed genoeg ls bron

maar dit is natuurlijk wel normaal he Meki (kijk maar vanaf 1:35 ) ?

Dit is ook zo lief

Jammer dat Meki nooit topics open over Darfur of over de straatterroristen met bontkraagjes
Meki is gewoon een troll clone van Banshee boy
pi_67287205
Op zich wel goed dat de mensen achter deze t-shirts ook eens in beeld komen. Het beeld dat door de linkse hollandse pers wordt geschetst van israeliers is dat het land vol zit met softe linkse idioten die bereid zijn tot het unilateraal doen van consessies en niets liever doen dan land weggeven aan de arabieren "in ruil voor vrede". Gelukkig laten uitwassen zoals dit zien dat de israelisch er toch iets anders over denken en bereid zijn het leven van hun familie en volk tot het uiterste te verdedigen tegen de bloeddorstige hordes islamisten.
  Moderator zondag 22 maart 2009 @ 10:47:05 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67287364
politiek incorrecte militairen, dienstplichtigen nog wel ... what else is new
als je de voertuigen afgaat kom je nog wat groffere teksten tegen gok ik

wil niet zeggen dat het daadwerkelijk klopt allemaal, kans dat al die militairen die zo'n tshirt dragen allemaal een zwangere dame hebben afgeschoten lijkt me nogal klein, gewoon een paar jonge kerels die een moeilijke situatie wat luchtiger proberen te maken en daar verder niet bij nadenken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_67312996
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Inderdaad. Het zou heel erg selectief zijn dit voorval groter te maken dan het in werkelijkheid is, naar mijn mening.
Het hele anti-Joodse gebeuren is wat dit betreft nog wat erger en structureler.
Welke vergrotende trap is nou correct?
pi_67313031
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:36 schreef buachaille het volgende:
Op zich wel goed dat de mensen achter deze t-shirts ook eens in beeld komen. Het beeld dat door de linkse hollandse pers wordt geschetst van israeliers is dat het land vol zit met softe linkse idioten die bereid zijn tot het unilateraal doen van consessies en niets liever doen dan land weggeven aan de arabieren "in ruil voor vrede". Gelukkig laten uitwassen zoals dit zien dat de israelisch er toch iets anders over denken en bereid zijn het leven van hun familie en volk tot het uiterste te verdedigen tegen de bloeddorstige hordes islamisten.
Ik was even van plan je op de bekrompemheid en provinciaalsheid van het woord hollands te wijzen, waar je toch echt Nederlands bedoelde.
Maar de laatste zin en vooral de laatste drie woorden daarvan, doen me in schaterlachen uitbarsten. "Bloeddorstige hordes islamisten", hoe bedenk je het.
Waarschijnlijk net zoals matzes van kinderbloed.?
pi_67314989
quote:
Op maandag 23 maart 2009 01:55 schreef Kees22 het volgende:
Ik was even van plan je op de bekrompemheid en provinciaalsheid van het woord hollands te wijzen, waar je toch echt Nederlands bedoelde.
Maar de laatste zin en vooral de laatste drie woorden daarvan, doen me in schaterlachen uitbarsten. "Bloeddorstige hordes islamisten", hoe bedenk je het.
Waarschijnlijk net zoals matzes van kinderbloed.?
Wees blij dat ik het woord "babybloeddrinkers" niet gebruikt hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')