abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67251701
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow omdat het duizenden km verder weg is en omdat ik geen Palestijn ben. dien ik mijn mond dicht te houden en net als jou gedragen dat het mij geen enkele moer moet schelen ?.

Nee zeg ik je,

Mensheid en vrede dat telt... en onrecht en onrechtvaardigheid en schandelijke innerlijkheid tellen wel voor de wereldse illusie maar wat heb je daaraan enkel je zelf eraan.

De onrecht in de Palestijnse gebieden is fout en zeer onrechtvaardig,, iets waar ik jou niet over hoor.
het onrecht en leed in bepaalde afrikaanse landen is nog erger, daar waar ze elkaar met machettes bewerken...
of china, tibet, noord-korea, etc...
pi_67251705
Meki wat ben je toch ook een stuk hypocriet met je Nazi krant Telegraaf Maar nu gebruik je wel als bron de Telegraaf.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:05:23 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_67251715
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef OldJeller het volgende:
Misselijkmakende T-shirts zeg.
[..]

Met je postgedrag in het achterhoofd weet ik dat je iets minder luchtig (understatement) had gereageerd als het hier om Marokkanen/moslims ging die zulke T-shirts droegen waarop de afgebeelde personen bv Nederlanders voor moesten stellen. Dan had je moord en brand geschreeuwd namelijk, zoals je wel vaker doet.

Vanwaar dan nu deze laconieke reactie?
Wat een waardeloze vergelijking!
pi_67251751
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:03 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Er is nog veel meer en erger onrecht in de wereld, waarom heb je het daar nooit over als je zo gevoelig bent?
Afrika is iedereen ermee eens en iedereen werkt er samen mee. Maar met de Palestina-gebeuren is er onrecht en onrechtvaardigheid. onrechtvaardigheid wat de westen goedkeuren en weigeren om daar iets aan te doen. Weigeren om Israel aan te pakken wegens onrecht en racisme en nazisme tegen de menselijkheid.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_67251835
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Afrika is iedereen ermee eens en iedereen werkt er samen mee. Maar met de Palestina-gebeuren is er onrecht en onrechtvaardigheid. onrechtvaardigheid wat de westen goedkeuren en weigeren om daar iets aan te doen. Weigeren om Israel aan te pakken wegens onrecht en racisme en nazisme tegen de menselijkheid.
Ok, ik snap dat je dat denkt. Maar wat er bijvoorbeeld in Darfur gebeurt is veel erger (als in meer doden), en hoewel iedereen dat veroordeelt, doet bijna niemand er iets zinnigs aan.
pi_67251836
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Waarom? In exact dezelfde situatie alleen dan met andere personen die de rollen vervullen, hadden we een veel scherpere, afkeurende reactie gehad van deze user.
Vertel..
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 21:08:33 #67
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67251855
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Yildiz het volgende:
je hebt anders nogal een mening over 'die mensen daar'...
Ik gaf alleen aan hoe ik zie dat ze hun situatie veroorzaakt hebben.
Maar de situatie zelf grijpt me gewoon totaal niet zo aan dit ik dit hier zou moeten gaan afkeuren. Voor de mensen daar is het ongetwijfeld allemaal erg, maar het is de bekende ver-van-mijn-bed-show, het is allemaal zo irrelevant. Je kunt je gewoon niet over alles in de wereld druk gaan maken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_67251856
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

het onrecht en leed in bepaalde afrikaanse landen is nog erger, daar waar ze elkaar met machettes bewerken...
of china, tibet, noord-korea, etc...
Elke dode is er teveel, maakt niet uit waar die valt ook al valt ie in de maan of de mars,

Waar het hier om gaat is de onrechtvaardiging van de Westerse landen die onrechtvaardigheid en onrecht steunen.

En begin niet over Togo of Noord Korea want die is niet democratisch schijn dan net als Israel
pi_67251912
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Ok, ik snap dat je dat denkt. Maar wat er bijvoorbeeld in Darfur gebeurt is veel erger (als in meer doden), en hoewel iedereen dat veroordeelt, doet bijna niemand er iets zinnigs aan.
Klopt maar Israel is zogenaamd democratisch en Darfur niet.
Of kunnen we hetzelfde rechtstelsel van Darfur instellen bij Israel ?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:11:15 #70
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67251957
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik gaf alleen aan hoe ik zie dat ze hun situatie veroorzaakt hebben.
Maar de situatie zelf grijpt me gewoon totaal niet zo aan dit ik dit hier zou moeten gaan afkeuren. Voor de mensen daar is het ongetwijfeld allemaal erg, maar het is de bekende ver-van-mijn-bed-show, het is allemaal zo irrelevant. Je kunt je gewoon niet over alles in de wereld druk gaan maken.
Maar wel over mensen die in dat gebied gaan juichen als er aan Nederlandse of Amerikaanse zijde slachtoffers vallen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_67251961
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:42 schreef Meki het volgende:

[..]

Jij roept en schreeuwt en valt users met vooroordelen.. wat zoek je dan op een discussieforum, als je maar onzin uitblaart.
Want dat doe jij nooit zodra het niet in jou rijtje valt van Hamas/Taliban/Marokko ben je gelijk een Nazi/Kut Jood/Wilders stemmer Als je zo medelijden hebt met die Palestijnen ga je ze toch mooi helpen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:11:59 #72
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67251996
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wij zijn wel mensen, en zij niet?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_67252053
Documentaire | Hoe de Telegraaf handelde in de WO 2
quote:
Ik snap niet waarom de Telegraaf nog kan doorgaan met hun smerige riooljournalistiek
Slotje maar
pi_67252060
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Slappy het volgende:

[..]

Want dat doe jij nooit zodra het niet in jou rijtje valt van Hamas/Taliban/Marokko ben je gelijk een Nazi/Kut Jood/Wilders stemmer Als je zo medelijden hebt met die Palestijnen ga je ze toch mooi helpen
Ik heb begrepen dat X-factor is begonnen, mischien een idee om daar naartoe te kijken ?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:14:11 #75
68638 Zwansen
pi_67252098
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Waarom? In exact dezelfde situatie alleen dan met andere personen die de rollen vervullen, hadden we een veel scherpere, afkeurende reactie gehad van deze user.
Vertel..
Israel is in oorlog met de Palestijnen. Dit zijn mensen van het Israelische leger die tegen de Palestijnen hebben gevochten. Deze groepen hebben alle reden om elkaar intens te haten.

En ik zie niet in waarom een Marokkaan de Nederlanders intens zou kunnen haten?
pi_67252189
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat X-factor is begonnen, mischien een idee om daar naartoe te kijken ?
Wat sneu figuur ben je ook gelijk weer van die kansloze antwoorden En nee ik vind die shirts ook belachelijk toch nog iets goed aan je topic
quote:
T-shirts cadeau krijgen na het voltooien van hun opleiding.
Ben benieuwd wie er zo gestoord is om dit weg te geven.
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 21:16:19 #77
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67252201
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Yildiz het volgende:

Maar wel over mensen die in dat gebied gaan juichen als er aan Nederlandse of Amerikaanse zijde slachtoffers vallen?
Het ene is niet het andere. Sommige dingen staan dichterbij.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_67252278
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Israel is in oorlog met de Palestijnen. Dit zijn mensen van het Israelische leger die tegen de Palestijnen hebben gevochten. Deze groepen hebben alle reden om elkaar intens te haten.
Ah, dat maakt het goed om (zwangere) vrouwen, kinderen en andere onschuldigen neer te schieten. Dan zijn grappen daarover leuk! Ik was helemaal voorbij gegaan aan dat punt joh, wat een hoogstaande humor!
quote:
En ik zie niet in waarom een Marokkaan de Nederlanders intens zou kunnen haten?
Ik zie niet in waarom je de dood van onschuldige mensen zou moeten bejubelen, ook al is jouw land in oorlog met mensen van dat andere land.
Maar wellicht zeg ik nu iets heel vreemds en onmenselijks..
pi_67252553
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb jij mij ooit kunnen betrappen van aanvallen tegen onschuldige westerlingen ?
Euh ja, diverse vergelijkingen in de Gazatopics tussen de westerse wereld nu en het Nazi-regime toen.
Je noemt USA en Israel de grote Satan en Nederland werkt samen met die landen, Nederland steunt ze zelfs.
Dan is Nederland ook een onderdeel van die grote Satan, of niet?
pi_67252625
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Euh ja, diverse vergelijkingen in de Gazatopics tussen de westerse wereld nu en het Nazi-regime toen.
Je noemt USA en Israel de grote Satan en Nederland werkt samen met die landen, Nederland steunt ze zelfs.
Dan is Nederland ook een onderdeel van die grote Satan, of niet?
Er is een groot verschil tussen Israel en Nederland of niet.
of vind je dat die 2 landen merendeels bij elkaar horen

ook jou mag een eindje wegwezen met je leugens om mij in discreet te brengen
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:31:48 #81
68638 Zwansen
pi_67252854
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:18 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ah, dat maakt het goed om (zwangere) vrouwen, kinderen en andere onschuldigen neer te schieten. Dan zijn grappen daarover leuk! Ik was helemaal voorbij gegaan aan dat punt joh, wat een hoogstaande humor!
[..]

Ik zie niet in waarom je de dood van onschuldige mensen zou moeten bejubelen, ook al is jouw land in oorlog met mensen van dat andere land.
Maar wellicht zeg ik nu iets heel vreemds en onmenselijks..
Waar zeg ik dat het goed is om ze neer te schieten? Waar zeg ik dat de grappen leuk zijn?

Vind alleen de vergelijking krom.
pi_67252955
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 20-03-2009 23:24:38 (probeer het nog eens zonder flame?) ]
pi_67253116
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:26 schreef Meki het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen Israel en Nederland of niet.
of vind je dat die 2 landen merendeels bij elkaar horen

ook jou mag een eindje wegwezen met je leugens om mij in discreet te brengen
Nederland steunt Israel, wat dat betreft zijn ze gelinkt.
Of is dat nu ineens niet meer belangrijk?

Ik pak je alleen op je eigen uitspraken.
pi_67253322
grappige shirts
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:55:14 #85
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_67253945

en dit mag weer niet.

Free Palestine
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_67254992
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:55 schreef TeenWolf het volgende:
[ afbeelding ]

en dit mag weer niet.

Free Palestine
Oh shit, mag dat echt niet. Ik dacht dat alleen de versie met de opgestoken duimen ernaast verboden was.
Oh, en de versie met: "Mach weiter, unser Leiter".
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 20 maart 2009 @ 22:22:37 #87
234623 Sam_Spade
Despotisme is stoer
pi_67255197
Het artikel van Haaretz:

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1072466.html

Uiting van een behoorlijk verontrustende mentaliteit, soldatenhumor of niet.
Tell the folks back home, this is the promised land calling
And the poor boy is on the line
pi_67257458

En dit mag weer wel.
pi_67257719
Sick fucks.
pi_67257806
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
creatief
Ik kan mij heel goed inbeelden wat je reactie zou zijn als het ging om Palestijnen met shirts over Joden. Hypocrisie alom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')