abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67250644
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat je de westerse wereld nogal haat.
Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat jij de gehele mensheid haat.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:39:32 #32
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67250697
Benieuwd of users die hier lacherig om reageren ook zo reageren als 'zij' lachen om doden die aan Nederlandse zijde vallen.

Het antwoord weet ik eigenlijk al, volgens diezelfde users moeten mensen die lachen om doden aan Nederlandse of Amerikaanse zijde het land uit. Of zijn het op z'n minst trieste mensen.

En wat nog triester is, diezelfde users zullen dan nog harder uit hun slof schieten dan meki nu -terecht- doet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_67250702
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik zeg alleen precies wat het is: creatief.
Er zijn wel meer gestoorde dingen, en de eerste reactie zal dan vast niet zijn "mwoah, creatief hoor".
quote:
Of het netjes is, is wat anders.
Is het "netjes", of hoe je het wilt noemen? Deze reactie zet te denken...
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen slecht advies op zich. Die eikels planten zich voort als konijnen
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:40:29 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67250740
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat je de westerse wereld nogal haat.
Ik heb juist het idee dat er veel ergere jokers rondlopen. Meki laat zich alleen te makkelijk stangen

En ik zie het creatieve niet in de walgelijke nazi shirts trouwens?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_67250742
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Meki het volgende:
Serieus man, je reageert op iedere vorm van kritiek altijd met een tegenaanval. Wat zoek je dan op een discussieforum?
pi_67250785
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Yildiz het volgende:
Benieuwd of users die hier lacherig om reageren ook zo reageren als 'zij' lachen om doden die aan Nederlandse zijde vallen.

Het antwoord weet ik eigenlijk al, volgens diezelfde users moeten mensen die lachen om doden aan Nederlandse of Amerikaanse zijde het land uit. Of zijn het op z'n minst trieste mensen.
de meesten users reageren met haat enkel het hier om de Palestijnen en de Moslims gaat.
waren er Nederlanders gesneuveld waren ze in diepe rouw van 3 dagen
pi_67250795
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb jij mij kunnen betrappen op misantropische posts dan?
pi_67250828
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef Emimich het volgende:

[..]

Serieus man, je reageert op iedere vorm van kritiek altijd met een tegenaanval. Wat zoek je dan op een discussieforum?
Jij roept en schreeuwt en valt users met vooroordelen.. wat zoek je dan op een discussieforum, als je maar onzin uitblaart.
pi_67250848
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Yildiz het volgende:

Ja, dat vraag ik mij dus ook altijd af.
Die mensen willen zich altijd portretteren als ontwikkeld, en vinden die figuren die om Nederlandse of Amerikaanse doden (soldaten b.v.) zouden lachen, barbaars. Maar als het andersom is, is het plots prima en moet je er om kunnen lachen of de humor van in kunnen zien.

Op z'n lichtst gezegd: bizar.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:43:36 #40
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67250876
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:41 schreef Meki het volgende:

[..]

de meesten users reageren met haat enkel het hier om de Palestijnen en de Moslims gaat.
waren er Nederlanders gesneuveld waren ze in diepe rouw van 3 dagen
Dat, en als er dan mensen om zouden gaan lachen, dan zou dat het tuig van de richel zijn. Nu het Israëliërs betreft, reageert men onnatuurlijk laconiek, eigenlijk meer ontkennend.
pi_67250905
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Heb jij mij kunnen betrappen op misantropische posts dan?
Heb jij mij ooit kunnen betrappen van aanvallen tegen onschuldige westerlingen ?
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:44:36 #42
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67250909
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Die mensen willen zich altijd portretteren als ontwikkeld, en vinden die figuren die om Nederlandse of Amerikaanse doden (soldaten b.v.) zouden lachen, barbaars. Maar als het andersom is, is het plots prima en moet je er om kunnen lachen of de humor van in kunnen zien.

Dat, en ik noem het oneindig debiel, en een van de redenen dat democratie binnen een rechtsstaat niet allesbepalend zou moeten zijn. Stel je voor dat dit soort klapdeurjosti's die 'wel kunnen lachen' als onschuldige mensen sterven gaan bepalen wat iedereen zou moeten doen en laten.
pi_67250942
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef OldJeller het volgende:

Er is niets mis met hypocrisie.
pi_67250955
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat er veel ergere jokers rondlopen. Meki laat zich alleen te makkelijk stangen

En ik zie het creatieve niet in de walgelijke nazi shirts trouwens?
Komt omdat ik deze walgelijke vergelijk met nazi-praktijken, vandaar die stelling van Specularium
pi_67250971
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:45 schreef Emimich het volgende:

[..]

Er is niets mis met hypocrisie.
Slechts treurig.
Zeker als velen zelf niet doorhebben dat het hypocriet c.q. idioot is.
pi_67251052
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Slechts treurig.
Zeker als velen zelf niet doorhebben dat het hypocriet c.q. idioot is.
Waarom gebruik jij de hele tijd die smiley PI, hoe moeten mensen nou weten of je serieus bent of niet?
pi_67251053
Niet echt nieuw als je bedenkt dat tijd geleden tijdens oorlog tegen Libanon schoolkinderen hatelijke boodschappen op artilleriegranaten schreven. Wij kunnen daar met onze vredesmaatschappij moeilijk bij. Ik vind de Israelis af en toe ook raar uit de hoek komen en te ver naar een raar soort rechts opgeschoven.

Niettemin staat Hamas dichter bij het soort land dat de Nazi's wilden dan Israel met hun islamofascisme.
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 20:49:05 #48
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67251085
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef OldJeller het volgende:

Is het "netjes", of hoe je het wilt noemen? Deze reactie zet te denken...
[..]
Dat is gewoon echt een probleem daar. Tijdens de oorlog repten de linkse media o zo graag met 'hoe durven ze het dichtbevolkste gebied ter wereld aan te vallen!'. Het dichtbevolktste is het absoluut niet ten eerste, het komt niet eens in de top 10. Maar er zijn nog steeds vrij veel mensen op elkaar, dat dan wel. Maar dat is hun eigen schuld. Ze leven niet onder de meest optimale omstandigheden (hebben ze aan zichzelf te danken) en krijgen ze toch nog zoveel kinderen. Net Afrika eigenlijk. Pure overbevolking in een gebied dat het absoluut niet aan kan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_67251108
En dan durven sommigen Israel nog als enige beschaafde staat temidden van woeste horden barbaren aan te merken. Deze shirts zijn duidelijk bedacht en gemaakt door het tuig van de richel waarvan door Yildiz de hypocrisie zo goed beschreven wordt.
Bangmakender is de schijnbare toename van dat soort houdingen in Israel.
Maar dat cynimse is misschien wel nodig om voor jezelf te kunnen rechtvaardigen wat je doet. Als iedereen elk jaar een maand militaire training moet volgen, als jonge blagen volwassen mensen straffeloos kunnen terroriseren, dan maak je mensen toch ook krankzinnig.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 20 maart 2009 @ 20:50:24 #50
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67251126
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is gewoon echt een probleem daar. Tijdens de oorlog repten de linkse media o zo graag met 'hoe durven ze het dichtbevolkste gebied ter wereld aan te vallen!'. Het dichtbevolktste is het absoluut niet ten eerste, het komt niet eens in de top 10. Maar er zijn nog steeds vrij veel mensen op elkaar, dat dan wel. Maar dat is hun eigen schuld. Ze leven niet onder de meest optimale omstandigheden (hebben ze aan zichzelf te danken) en krijgen ze toch nog zoveel kinderen. Net Afrika eigenlijk. Pure overbevolking in een gebied dat het absoluut niet aan kan.
Wat dan de reden is om deze shirts niet af te keuren ofzo?
pi_67251238
Jongens en meisjes vergeet niet dat dit fok is.
De plek waar internethelden vanachter hun computerscherm de meest grappige en cynische opmerkingen proberen te maken, (wellicht juist omdat ze in het echt niks voorstellen ik weet het niet)
Dus het heeft geen zin om je druk te maken om dat soort mensen.

Dat gezegt hebbende vind ik dit walgelijk.
Je kan natuurlijk stellen "het zijn maar tshirts" maar dit gaat natuurlijk te ver.
Het vermoorden van zwangere vrouwen of zogenaamd een rouwende moeder om haar kind als een soort grap weg te zetten op een tshirt is simpelweg walgelijk hoe je het ook draait of keert of het nou joden zijn of palestijnen of moslims of christenen.
pi_67251256
quote:

[..]

Het is hun eigen schuld ? Waar haal je deze misselijke en gestoorde opmerkingen vandaan, zijn de 6 miljoen doden tijden de WO 2 ook eigen schuld van die mensen ? hadden zij dat aan hun zichzelf te danken.

Hadden alle 11/9 slachtoffers aan zichzelf te danken dat zij in een flatgebouw moesten werken ?
pi_67251329
Zou best zo'n shirt willen
pi_67251343
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:54 schreef Meki het volgende:

[..]

Het is hun eigen schuld ? Waar haal je deze misselijke en gestoorde opmerkingen vandaan, zijn de 6 miljoen doden tijden de WO 2 ook eigen schuld van die mensen ? hadden zij dat aan hun zichzelf te danken.

Hadden alle 11/9 slachtoffers aan zichzelf te danken dat zij in een flatgebouw moesten werken ?
waarom heb je het steeds over israel-palestina...het is duizenden kms ver weg, je bent geen palestijn, etc...

waarom begin je niet over dafur ...
  Donald Duck held vrijdag 20 maart 2009 @ 20:57:26 #55
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67251389
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:50 schreef Yildiz het volgende:
Wat dan de reden is om deze shirts niet af te keuren ofzo?
Ik keur het niet goed of af. Het boeit me gewoon echt niet, die situatie daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 20-03-2009 23:31:58 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_67251532
quote:

[..]

Nou, dat "ze" (de Palestijnen) de situatie waarin ze leven volledig aan zichzelf hebben te danken, is uiterst discutabel.

Toch weet ik niet wat je met deze post over de T-shirts wil zeggen; rechtvaardigt dit dat? Moeten we nu begrip krijgen voor dergelijke T-shirts?
Ik vind grappen maken over doden, of over het doden van onschuldige mensen (vrouwen, kinderen, etc.) eigenlijk nooit humoristisch. Ik krijg dan altijd meer het idee dat ik met een onderontwikkeld persoon in gesprek ben, waarbij een steekje los is, en die nodig in therapie moet. Of het nou over mensen gaat in Nederland, of over mensen aan de andere kant van de aardbol.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 21:01:03 #57
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67251535
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed of af. Het boeit me niet gewoon echt niet, die situatie daar.
je hebt anders nogal een mening over 'die mensen daar'...
pi_67251551
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:56 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

waarom heb je het steeds over israel-palestina...het is duizenden kms ver weg, je bent geen palestijn, etc...

waarom begin je niet over dafur ...
Oow omdat het duizenden km verder weg is en omdat ik geen Palestijn ben. dien ik mijn mond dicht te houden en net als jou gedragen dat het mij geen enkele moer moet schelen ?.

Nee zeg ik je,

Mensheid en vrede dat telt... en onrecht en onrechtvaardigheid en schandelijke innerlijkheid tellen wel voor de wereldse illusie maar wat heb je daaraan enkel je zelf eraan.

De onrecht in de Palestijnse gebieden is fout en zeer onrechtvaardig,, iets waar ik jou niet over hoor.
pi_67251627
Waarom zijn dit nazi praktijken? Droegen nazi's dit soort t-shirts?

Zie je Meki dan duurt het niet lang of zijn ctrl+v woord nazi duikt wel ergens op .
pi_67251635
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Oow omdat het duizenden km verder weg is en omdat ik geen Palestijn ben. dien ik mijn mond dicht te houden en net als jou gedragen dat het mij geen enkele moer moet schelen ?.

Nee zeg ik je,

Mensheid en vrede dat telt... en onrecht en onrechtvaardigheid en schandelijke innerlijkheid tellen wel voor de wereldse illusie maar wat heb je daaraan enkel je zelf eraan.

De onrecht in de Palestijnse gebieden is fout en zeer onrechtvaardig,, iets waar ik jou niet over hoor.
Er is nog veel meer en erger onrecht in de wereld, waarom heb je het daar nooit over als je zo gevoelig bent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')