Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat jij de gehele mensheid haat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat je de westerse wereld nogal haat.
Er zijn wel meer gestoorde dingen, en de eerste reactie zal dan vast niet zijn "mwoah, creatief hoor".quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zeg alleen precies wat het is: creatief.
Is het "netjes", of hoe je het wilt noemen? Deze reactie zet te denken...quote:Of het netjes is, is wat anders.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Geen slecht advies op zich. Die eikels planten zich voort als konijnen
Ik heb juist het idee dat er veel ergere jokers rondlopen. Meki laat zich alleen te makkelijk stangenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat je de westerse wereld nogal haat.
Serieus man, je reageert op iedere vorm van kritiek altijd met een tegenaanval. Wat zoek je dan op een discussieforum?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Meki het volgende:
Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat jij de gehele mensheid haat.
de meesten users reageren met haat enkel het hier om de Palestijnen en de Moslims gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Yildiz het volgende:
Benieuwd of users die hier lacherig om reageren ook zo reageren als 'zij' lachen om doden die aan Nederlandse zijde vallen.
Het antwoord weet ik eigenlijk al, volgens diezelfde users moeten mensen die lachen om doden aan Nederlandse of Amerikaanse zijde het land uit. Of zijn het op z'n minst trieste mensen.
Heb jij mij kunnen betrappen op misantropische posts dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het sterke vermoeden dat jij de gehele mensheid haat.
Jij roept en schreeuwt en valt users met vooroordelen.. wat zoek je dan op een discussieforum, als je maar onzin uitblaart.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Serieus man, je reageert op iedere vorm van kritiek altijd met een tegenaanval. Wat zoek je dan op een discussieforum?
Ja, dat vraag ik mij dus ook altijd af.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef Yildiz het volgende:
Benieuwd of users die hier lacherig om reageren ook zo reageren als 'zij' lachen om doden die aan Nederlandse zijde vallen.
Het antwoord weet ik eigenlijk al, volgens diezelfde users moeten mensen die lachen om doden aan Nederlandse of Amerikaanse zijde het land uit. Of zijn het op z'n minst trieste mensen.
Dat, en als er dan mensen om zouden gaan lachen, dan zou dat het tuig van de richel zijn. Nu het Israëliërs betreft, reageert men onnatuurlijk laconiek, eigenlijk meer ontkennend.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:41 schreef Meki het volgende:
[..]
de meesten users reageren met haat enkel het hier om de Palestijnen en de Moslims gaat.
waren er Nederlanders gesneuveld waren ze in diepe rouw van 3 dagen
Heb jij mij ooit kunnen betrappen van aanvallen tegen onschuldige westerlingen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij mij kunnen betrappen op misantropische posts dan?
Dat, en ik noem het oneindig debiel, en een van de redenen dat democratie binnen een rechtsstaat niet allesbepalend zou moeten zijn. Stel je voor dat dit soort klapdeurjosti's die 'wel kunnen lachen' als onschuldige mensen sterven gaan bepalen wat iedereen zou moeten doen en laten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik mij dus ook altijd af.
Die mensen willen zich altijd portretteren als ontwikkeld, en vinden die figuren die om Nederlandse of Amerikaanse doden (soldaten b.v.) zouden lachen, barbaars. Maar als het andersom is, is het plots prima en moet je er om kunnen lachen of de humor van in kunnen zien.
Op z'n lichtst gezegd: bizar.
Er is niets mis met hypocrisie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef OldJeller het volgende:
Ja, dat vraag ik mij dus ook altijd af.
Die mensen willen zich altijd portretteren als ontwikkeld, en vinden die figuren die om Nederlandse of Amerikaanse doden (soldaten b.v.) zouden lachen, barbaars. Maar als het andersom is, is het plots prima en moet je er om kunnen lachen of de humor van in kunnen zien.
Op z'n lichtst gezegd: bizar.
Komt omdat ik deze walgelijke vergelijk met nazi-praktijken, vandaar die stelling van Speculariumquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat er veel ergere jokers rondlopen. Meki laat zich alleen te makkelijk stangen
En ik zie het creatieve niet in de walgelijke nazi shirts trouwens?![]()
Waarom gebruik jij de hele tijd die smiley PI, hoe moeten mensen nou weten of je serieus bent of niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Slechts treurig.
Zeker als velen zelf niet doorhebben dat het hypocriet c.q. idioot is.
Dat is gewoon echt een probleem daar. Tijdens de oorlog repten de linkse media o zo graag met 'hoe durven ze het dichtbevolkste gebied ter wereld aan te vallen!'. Het dichtbevolktste is het absoluut niet ten eerste, het komt niet eens in de top 10. Maar er zijn nog steeds vrij veel mensen op elkaar, dat dan wel. Maar dat is hun eigen schuld. Ze leven niet onder de meest optimale omstandigheden (hebben ze aan zichzelf te danken) en krijgen ze toch nog zoveel kinderen. Net Afrika eigenlijk. Pure overbevolking in een gebied dat het absoluut niet aan kan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef OldJeller het volgende:
Is het "netjes", of hoe je het wilt noemen? Deze reactie zet te denken...
[..]
Wat dan de reden is om deze shirts niet af te keuren ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt een probleem daar. Tijdens de oorlog repten de linkse media o zo graag met 'hoe durven ze het dichtbevolkste gebied ter wereld aan te vallen!'. Het dichtbevolktste is het absoluut niet ten eerste, het komt niet eens in de top 10. Maar er zijn nog steeds vrij veel mensen op elkaar, dat dan wel. Maar dat is hun eigen schuld. Ze leven niet onder de meest optimale omstandigheden (hebben ze aan zichzelf te danken) en krijgen ze toch nog zoveel kinderen. Net Afrika eigenlijk. Pure overbevolking in een gebied dat het absoluut niet aan kan.
Het is hun eigen schuld ? Waar haal je deze misselijke en gestoorde opmerkingen vandaan, zijn de 6 miljoen doden tijden de WO 2 ook eigen schuld van die mensen ? hadden zij dat aan hun zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt een probleem daar. Tijdens de oorlog repten de linkse media o zo graag met 'hoe durven ze het dichtbevolkste gebied ter wereld aan te vallen!'. Het dichtbevolktste is het absoluut niet ten eerste, het komt niet eens in de top 10. Maar er zijn nog steeds vrij veel mensen op elkaar, dat dan wel. Maar dat is hun eigen schuld. Ze leven niet onder de meest optimale omstandigheden (hebben ze aan zichzelf te danken) en krijgen ze toch nog zoveel kinderen. Net Afrika eigenlijk. Pure overbevolking in een gebied dat het absoluut niet aan kan.
waarom heb je het steeds over israel-palestina...het is duizenden kms ver weg, je bent geen palestijn, etc...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is hun eigen schuld ? Waar haal je deze misselijke en gestoorde opmerkingen vandaan, zijn de 6 miljoen doden tijden de WO 2 ook eigen schuld van die mensen ? hadden zij dat aan hun zichzelf te danken.
Hadden alle 11/9 slachtoffers aan zichzelf te danken dat zij in een flatgebouw moesten werken ?
Ik keur het niet goed of af. Het boeit me gewoon echt niet, die situatie daar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:50 schreef Yildiz het volgende:
Wat dan de reden is om deze shirts niet af te keuren ofzo?
Nou, dat "ze" (de Palestijnen) de situatie waarin ze leven volledig aan zichzelf hebben te danken, is uiterst discutabel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je hebt anders nogal een mening over 'die mensen daar'...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed of af. Het boeit me niet gewoon echt niet, die situatie daar.
Oow omdat het duizenden km verder weg is en omdat ik geen Palestijn ben. dien ik mijn mond dicht te houden en net als jou gedragen dat het mij geen enkele moer moet schelen ?.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:56 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
waarom heb je het steeds over israel-palestina...het is duizenden kms ver weg, je bent geen palestijn, etc...
waarom begin je niet over dafur ...
Er is nog veel meer en erger onrecht in de wereld, waarom heb je het daar nooit over als je zo gevoelig bent?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Oow omdat het duizenden km verder weg is en omdat ik geen Palestijn ben. dien ik mijn mond dicht te houden en net als jou gedragen dat het mij geen enkele moer moet schelen ?.
Nee zeg ik je,
Mensheid en vrede dat telt... en onrecht en onrechtvaardigheid en schandelijke innerlijkheid tellen wel voor de wereldse illusie maar wat heb je daaraan enkel je zelf eraan.
De onrecht in de Palestijnse gebieden is fout en zeer onrechtvaardig,, iets waar ik jou niet over hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |