Thanksquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over jou, hoor.
Helemaal mee eens. Daarbij dienen soldaten er rekening mee te houden dat zij meer verantwoordelijkheid genieten als ze bij de overheid in dienst zijn. Als burgers dit soort shirts zouden dragen zou het een totaal ander verhaal zijn, en wat mij betreft onder vrijheid van expressie vallen.quote:Ik vind het ook een walgelijk incident, zij het dat ik de context ervan wel begrijp, maar ik vind enkel de individuen die er verantwoordelijk voor zijn verkeerd bezig.
quote:Tegelijkertijd vind ik het verwerpelijk dat sommige users dit incident aangrijpen om Israël als staat/samenleving zwart te maken. Het ironische hieraan is dat diegenen die zich daaraan schuldig maken als eersten de vermanende vingertjes opheffen als Wilders een dergelijke poging waagt ten opzichte van bijvoorbeeld Marokkanen in Nederland.
Welke kliek? Iets specifieker graag.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef buachaille het volgende:
Wat een verontwaardiging weer bij de anti-isarel kliek, aan beide zijdes zijn er mensen met een wat minder goed ontwikkelde smaak.
[ afbeelding ]
Ik zou Hamas toch niet als burgerorganisatie willen beschrijven. Misschien dat je strikt juridisch genomen gelijk hebt, maar ik denk dat we de militante en politieke tak van Hamas toch wel als 'meer' dan dat kunnen omschrijven.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Helemaal mee eens. Daarbij dienen soldaten er rekening mee te houden dat zij meer verantwoordelijkheid genieten als ze bij de overheid in dienst zijn. Als burgers dit soort shirts zouden dragen zou het een totaal ander verhaal zijn, en wat mij betreft onder vrijheid van expressie vallen.
Vergelijkingen met uitingen van burgers aan de Palestijnse zijde gaan daarom ook mank.
[..]
Komisch toch? Hoort erbij in een vrije maatschappij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Meki het volgende:Schandalig.. na een eerder bericht over doelbewust Palestijnen vermoorden komen de echte gezichten van de zionisten naar boven.
Dit zijn smerige en Nazi-praktijken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:48 schreef Enchanter het volgende:
Beetje zieke shirts idd .
Maar Meki wat ben je toch een hypocriet ventje , altijd kankeren op de Telegraag als het over marokkanen gaat en u is de krant goed genoeg ls bron
maar dit is natuurlijk wel normaal he Meki (kijk maar vanaf 1:35 ) ?
Dit is ook zo lief
Jammer dat Meki nooit topics open over Darfur of over de straatterroristen met bontkraagjes
Welke vergrotende trap is nou correct?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zou heel erg selectief zijn dit voorval groter te maken dan het in werkelijkheid is, naar mijn mening.
Het hele anti-Joodse gebeuren is wat dit betreft nog wat erger en structureler.
Ik was even van plan je op de bekrompemheid en provinciaalsheid van het woord hollands te wijzen, waar je toch echt Nederlands bedoelde.quote:Op zondag 22 maart 2009 10:36 schreef buachaille het volgende:
Op zich wel goed dat de mensen achter deze t-shirts ook eens in beeld komen. Het beeld dat door de linkse hollandse pers wordt geschetst van israeliers is dat het land vol zit met softe linkse idioten die bereid zijn tot het unilateraal doen van consessies en niets liever doen dan land weggeven aan de arabieren "in ruil voor vrede". Gelukkig laten uitwassen zoals dit zien dat de israelisch er toch iets anders over denken en bereid zijn het leven van hun familie en volk tot het uiterste te verdedigen tegen de bloeddorstige hordes islamisten.
Wees blij dat ik het woord "babybloeddrinkers" niet gebruikt hebtquote:Op maandag 23 maart 2009 01:55 schreef Kees22 het volgende:
Ik was even van plan je op de bekrompemheid en provinciaalsheid van het woord hollands te wijzen, waar je toch echt Nederlands bedoelde.
Maar de laatste zin en vooral de laatste drie woorden daarvan, doen me in schaterlachen uitbarsten. "Bloeddorstige hordes islamisten", hoe bedenk je het.
Waarschijnlijk net zoals matzes van kinderbloed.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |