abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67270160
Wat een verontwaardiging weer bij de anti-isarel kliek, aan beide zijdes zijn er mensen met een wat minder goed ontwikkelde smaak.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:59:13 #142
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_67270227
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb het niet specifiek over jou, hoor.
Thanks .
quote:
Ik vind het ook een walgelijk incident, zij het dat ik de context ervan wel begrijp, maar ik vind enkel de individuen die er verantwoordelijk voor zijn verkeerd bezig.
Helemaal mee eens. Daarbij dienen soldaten er rekening mee te houden dat zij meer verantwoordelijkheid genieten als ze bij de overheid in dienst zijn. Als burgers dit soort shirts zouden dragen zou het een totaal ander verhaal zijn, en wat mij betreft onder vrijheid van expressie vallen.

Vergelijkingen met uitingen van burgers aan de Palestijnse zijde gaan daarom ook mank.
quote:
Tegelijkertijd vind ik het verwerpelijk dat sommige users dit incident aangrijpen om Israël als staat/samenleving zwart te maken. Het ironische hieraan is dat diegenen die zich daaraan schuldig maken als eersten de vermanende vingertjes opheffen als Wilders een dergelijke poging waagt ten opzichte van bijvoorbeeld Marokkanen in Nederland .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:02:02 #143
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67270305
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:55 schreef buachaille het volgende:
Wat een verontwaardiging weer bij de anti-isarel kliek, aan beide zijdes zijn er mensen met een wat minder goed ontwikkelde smaak.
[ afbeelding ]
Welke kliek? Iets specifieker graag.

Alsof het van de andere kant wel goed is. Pffff.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_67270432
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Thanks .
[..]

Helemaal mee eens. Daarbij dienen soldaten er rekening mee te houden dat zij meer verantwoordelijkheid genieten als ze bij de overheid in dienst zijn. Als burgers dit soort shirts zouden dragen zou het een totaal ander verhaal zijn, en wat mij betreft onder vrijheid van expressie vallen.

Vergelijkingen met uitingen van burgers aan de Palestijnse zijde gaan daarom ook mank.
[..]

Ik zou Hamas toch niet als burgerorganisatie willen beschrijven. Misschien dat je strikt juridisch genomen gelijk hebt, maar ik denk dat we de militante en politieke tak van Hamas toch wel als 'meer' dan dat kunnen omschrijven.

Gelukkig ben je het er verder mee eens .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:48:20 #145
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_67277294
Beetje zieke shirts idd .

Maar Meki wat ben je toch een hypocriet ventje , altijd kankeren op de Telegraag als het over marokkanen gaat en u is de krant goed genoeg ls bron

maar dit is natuurlijk wel normaal he Meki (kijk maar vanaf 1:35 ) ?

Dit is ook zo lief

Jammer dat Meki nooit topics open over Darfur of over de straatterroristen met bontkraagjes
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 21 maart 2009 @ 20:51:11 #146
247663 Bradley33
Learn to play
pi_67277378
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef Meki het volgende:Schandalig.. na een eerder bericht over doelbewust Palestijnen vermoorden komen de echte gezichten van de zionisten naar boven.

Dit zijn smerige en Nazi-praktijken.
Komisch toch? Hoort erbij in een vrije maatschappij.
Seek not greatness, but seek truth and you will find both. - Horace Mann
Absolutely Smooth Jazz - Kickin' Country - Broodje Krab
  zaterdag 21 maart 2009 @ 23:49:44 #147
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67282339
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 20:48 schreef Enchanter het volgende:
Beetje zieke shirts idd .

Maar Meki wat ben je toch een hypocriet ventje , altijd kankeren op de Telegraag als het over marokkanen gaat en u is de krant goed genoeg ls bron

maar dit is natuurlijk wel normaal he Meki (kijk maar vanaf 1:35 ) ?

Dit is ook zo lief

Jammer dat Meki nooit topics open over Darfur of over de straatterroristen met bontkraagjes
Meki is gewoon een troll clone van Banshee boy
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_67287205
Op zich wel goed dat de mensen achter deze t-shirts ook eens in beeld komen. Het beeld dat door de linkse hollandse pers wordt geschetst van israeliers is dat het land vol zit met softe linkse idioten die bereid zijn tot het unilateraal doen van consessies en niets liever doen dan land weggeven aan de arabieren "in ruil voor vrede". Gelukkig laten uitwassen zoals dit zien dat de israelisch er toch iets anders over denken en bereid zijn het leven van hun familie en volk tot het uiterste te verdedigen tegen de bloeddorstige hordes islamisten.
  Moderator zondag 22 maart 2009 @ 10:47:05 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_67287364
politiek incorrecte militairen, dienstplichtigen nog wel ... what else is new
als je de voertuigen afgaat kom je nog wat groffere teksten tegen gok ik

wil niet zeggen dat het daadwerkelijk klopt allemaal, kans dat al die militairen die zo'n tshirt dragen allemaal een zwangere dame hebben afgeschoten lijkt me nogal klein, gewoon een paar jonge kerels die een moeilijke situatie wat luchtiger proberen te maken en daar verder niet bij nadenken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_67312996
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Inderdaad. Het zou heel erg selectief zijn dit voorval groter te maken dan het in werkelijkheid is, naar mijn mening.
Het hele anti-Joodse gebeuren is wat dit betreft nog wat erger en structureler.
Welke vergrotende trap is nou correct?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67313031
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:36 schreef buachaille het volgende:
Op zich wel goed dat de mensen achter deze t-shirts ook eens in beeld komen. Het beeld dat door de linkse hollandse pers wordt geschetst van israeliers is dat het land vol zit met softe linkse idioten die bereid zijn tot het unilateraal doen van consessies en niets liever doen dan land weggeven aan de arabieren "in ruil voor vrede". Gelukkig laten uitwassen zoals dit zien dat de israelisch er toch iets anders over denken en bereid zijn het leven van hun familie en volk tot het uiterste te verdedigen tegen de bloeddorstige hordes islamisten.
Ik was even van plan je op de bekrompemheid en provinciaalsheid van het woord hollands te wijzen, waar je toch echt Nederlands bedoelde.
Maar de laatste zin en vooral de laatste drie woorden daarvan, doen me in schaterlachen uitbarsten. "Bloeddorstige hordes islamisten", hoe bedenk je het.
Waarschijnlijk net zoals matzes van kinderbloed.?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67314989
quote:
Op maandag 23 maart 2009 01:55 schreef Kees22 het volgende:
Ik was even van plan je op de bekrompemheid en provinciaalsheid van het woord hollands te wijzen, waar je toch echt Nederlands bedoelde.
Maar de laatste zin en vooral de laatste drie woorden daarvan, doen me in schaterlachen uitbarsten. "Bloeddorstige hordes islamisten", hoe bedenk je het.
Waarschijnlijk net zoals matzes van kinderbloed.?
Wees blij dat ik het woord "babybloeddrinkers" niet gebruikt hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')