abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67260521
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:11 schreef Slappy het volgende:

[..]

Want dat doe jij nooit zodra het niet in jou rijtje valt van Hamas/Taliban/Marokko ben je gelijk een Nazi/Kut Jood/Wilders stemmer Als je zo medelijden hebt met die Palestijnen ga je ze toch mooi helpen
Wat een drogredenatie.
pi_67260525
Een beetje harde humor is ons Nederlanders niet vreemd hoor, leuke shirtjes
pi_67260580
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het ene is niet het andere. Sommige dingen staan dichterbij.
Jouw ervaring is superieur aan alle andere ervaringen op de wereld natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik gaf alleen aan hoe ik zie dat ze hun situatie veroorzaakt hebben.
Maar de situatie zelf grijpt me gewoon totaal niet zo aan dit ik dit hier zou moeten gaan afkeuren. Voor de mensen daar is het ongetwijfeld allemaal erg, maar het is de bekende ver-van-mijn-bed-show, het is allemaal zo irrelevant. Je kunt je gewoon niet over alles in de wereld druk gaan maken.
Ik weet voor 99% zeker dat als het andersom was geweest, dat we deze 'nuance' bij jou niet terug zouden zien.

Ik denk dat ieder weldenkend mens dit zou afkeuren. Mits niet geleid door haat jegens een bepaalde groep mensen.
pi_67260645
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:19 schreef tisauch het volgende:

[..]

Vent, dat je dom lult 24 uur per dag weet heel Fok! inmiddels wel maar
doe eens wat aan je belabberde spelling.

om mij in discreet te brengen Bwhahahahahaha
Tjongejonge wat een lol.
Daar is een apart topic voor: Originele taal- en spelfouten (deel 32)
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67260728
Zieke grappen, waarvan ik de oorzaak echter wel begrijpen kan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67261169
De Israeli's hebben shirts, de Palestijnen hebben Farfour
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 09:07:24 #107
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67262586
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Pardon?
Ik snap echt niet wat je bedoelt. En dat ligt noch aan mijn voorkeur noch aan het tijdstip.
Ik vind het heel erg boeiend.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_67262688
Vrij walgelijke grappen. Net zo walgelijk als sommige van de Palestijnse "grappen" zoals bijvoorbeeld de baby met de bommengordel en dit soort humor

Wat het een beetje pijnlijker maakt wellicht, is de neiging van Israëlische kant om zich te profileren als een beschaafder land/volk, "de enige democratie in het MO"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 21 maart 2009 @ 09:50:39 #109
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67263062
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Tjongejonge wat een lol.
Daar is een apart topic voor: Originele taal- en spelfouten (deel 32)
Maar wel op anderen lopen zeuren over spelfouten hypocriet
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_67263207
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 09:17 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat het een beetje pijnlijker maakt wellicht, is de neiging van Israëlische kant om zich te profileren als een beschaafder land/volk, "de enige democratie in het MO"
Je hebt dit soort humor/cartoons nog nooit in andere landen gezien? Hier in NL kunnen we er ook wat van, een aantal lieden althans. En wij zijn ook 'beschaafd'.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_67263414
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:02 schreef waht het volgende:

[..]

Je hebt dit soort humor/cartoons nog nooit in andere landen gezien? Hier in NL kunnen we er ook wat van, een aantal lieden althans. En wij zijn ook 'beschaafd'.
Ja, dat is ook het punt van mijn post. Aan beide kanten is dit soort humor te zien.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:16:19 #112
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67263438
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, dat is ook het punt van mijn post. Aan beide kanten is dit soort humor te zien.
Inderdaad. Het zou heel erg selectief zijn dit voorval groter te maken dan het in werkelijkheid is, naar mijn mening.
Het hele anti-Joodse gebeuren is wat dit betreft nog wat erger en structureler.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  Donald Duck held zaterdag 21 maart 2009 @ 11:47:52 #113
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67265096
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:40 schreef IHVK het volgende:
Jouw ervaring is superieur aan alle andere ervaringen op de wereld natuurlijk.
Anderen mogen vinden wat zij willen. Maar dit is mijn mening, de situatie daar boeit me echt niks. Je kunt je niet druk gaan maken over alles.
quote:
Ik weet voor 99% zeker dat als het andersom was geweest, dat we deze 'nuance' bij jou niet terug zouden zien.

Ik denk dat ieder weldenkend mens dit zou afkeuren. Mits niet geleid door haat jegens een bepaalde groep mensen.
Overal worden grappen over gemaakt. Ook over allerlei rampen, de volgende dag staan de grappen al klaar. Daarover valt niemand. Zwarte humor, moet toch kunnen zeggen ze dan. Maar waarom zouden die Palestijnen nu ineens een uitzondering zijn? Het is natuurlijk die bekende selectieve en hypocriete verontwaardiging. Moslims, daar mag je nooit één woord over zeggen dat niet knuffelend is, want anders is het gelijk xenofobie!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_67265131
Ik vind het wel hippe shirtjes.
Het lijkt wel een beetje op freshcotton.com style, hebben zij die shirtjes ontworpen?

En verder moeten mensen niet zo hypocriet doen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_67265596
waar zijn ze te bestellen ?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:19:06 #116
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_67266870
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Een beetje harde humor is ons Nederlanders niet vreemd hoor, leuke shirtjes
Nou, ik hou wel van harde, zwarte humor, maar dit gaat toch echt veel te ver. Leg eens uit wat er precies zo grappig is aan een zwangere vrouw in een crosshair, met ondertitel "1 shot, 2 kills"?

Het is precies dit soort georganiseerde dehumanisering die tot genocide leidt, maar daar lijkt het IDF zich weinig van aan te trekken.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_67266956
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:19 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Nou, ik hou wel van harde, zwarte humor, maar dit gaat toch echt veel te ver. Leg eens uit wat er precies zo grappig is aan een zwangere vrouw in een crosshair, met ondertitel "1 shot, 2 kills"?

Het is precies dit soort georganiseerde dehumanisering die tot genocide leidt, maar daar lijkt het IDF zich weinig van aan te trekken.
Inderdaad, supergevaarlijk fenomeen.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:25:45 #118
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67267006
Misschien moeten de Palestijnen iets gaan doen met spottende t-shirts met het onderstaande als symbool.

Staat het weer 1-1.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_67267046
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:25 schreef Megumi het volgende:
Misschien moeten de Palestijnen iets gaan doen met spottende t-shirts met het onderstaande als symbool.

[ afbeelding ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:29:47 #120
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_67267090
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kan me niet voorstellen dat er een god is die Hitler het beste wenst. Maar als een god bestaat gaf hij Hitler wel een kans. Een argument meer dat er dus gewoon geen god is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')