oh daarom ben je om 8 uur al wakker!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:10 schreef conleche het volgende:
Nu even een hamer pakken en een boormeneer de hersens inslaan. BRB!
voor skaten heb je toch ook geen sportbh nodig? Weinig 'bounce'quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:12 schreef Daph_ het volgende:
Het is zulk mooi weer, ik dacht ik ga skaten als ik bij mijn vriend ben: Ben ik vergeten een sportbeha mee te nemen
Ik vind een sportbeha fijner zitten met skaten.. Omdat ik toch sport zegmaar..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
voor skaten heb je toch ook geen sportbh nodig? Weinig 'bounce'
lijkt me geen reden om maar op de bank te blijven zitten.......het is zulk heerlijk weer!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind een sportbeha fijner zitten met skaten.. Omdat ik toch sport zegmaar..
Dan kun je wel kaas etenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
sorry....ik ben plotseling lactose intolerant
Ik heb besloten dat ik maar even een nieuwe sportbeha ga kopen (zie ook vorige postquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
lijkt me geen reden om maar op de bank te blijven zitten.......het is zulk heerlijk weer!
het is een speciale variantquote:
Ik ben nooit "gewoon" duizelig, eigenlijk. Na de operatie was ik heel erg duizelig, zoals jullie je herinneren, vervolgens alleen bij het slapen gaan en opstaan en nu blijft het na het opstaan ook hangen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:27 schreef P.F het volgende:
Gecondoleerd Poes..
Vik, kan je niet "gewoon" duizelig zijn?
Vervelend.. Maar je bent niet toevallig net ongesteld geweest? (Dan ben ik soms ook duizelig daarna..)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nooit "gewoon" duizelig, eigenlijk. Na de operatie was ik heel erg duizelig, zoals jullie je herinneren, vervolgens alleen bij het slapen gaan en opstaan en nu blijft het na het opstaan ook hangen.
Aahquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh! Google heeft een Rupsje Nooitgenoeg logo vandaag!.
Ik ben nu ongesteldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Vervelend.. Maar je bent niet toevallig net ongesteld geweest? (Dan ben ik soms ook duizelig daarna..)
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nu ongesteldMaar dat hangt normaal ook niet met duizeligheid samen bij mij
Iig genoeg reden om ff aan de bel te trekken
.
Lentequote:
Ja, een festini perenijsje en chipsquote:
Ja zou kunnen ja. Mijn hersenen worden natuurlijk ook op een andere manier geprikkeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:40 schreef SiTuSavais het volgende:
En Vik, wat stomHet kan niet van de vermoeidheid zijn? (Want je vergt nogal een inspanning van je hoofd, zeg maar).
Bij mij is het nog geen 12:44 hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Lente
Lente of voorjaar is een van de vier seizoenen. De lente begint op het noordelijk halfrond (meestal) op 20 maart en eindigt (meestal) op 21 juni. Tijdens de lente worden in de noordelijker streken van het noordelijk halfrond de bomen veel groener en gaan veel planten bloeien; geleidelijk wordt het warmer en wordt de kans op vorst kleiner; na IJsheiligen (11 mei) is de kans op vorst klein.
2003 21 maart 02:00 2009 20 maart 12:44 2015 20 maart 23:45
2004 20 maart 07:49 2010 20 maart 18:32 2016 20 maart 05:30
2005 20 maart 13:33 2011 21 maart 00:21 2017 20 maart 11:28
2006 20 maart 19:26 2012 20 maart 06:14 2018 20 maart 17:15
2007 21 maart 01:07 2013 20 maart 12:02 2019 20 maart 22:58
2008 20 maart 06:48 2014 20 maart 17:57 2020 20 maart 04:49
bron
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij is het nog geen 12:44 hoor.
Ik heb nergens gezegd dat het NU lente is. Jij zei dat het MORGEN lente werd. Om 12:44 begint morgen nog niet. Ergo: deze discussie heb ik zoooo gewonnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij mij is het nog geen 12:44 hoor.
Ok, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het NU lente is. Jij zei dat het MORGEN lente werd. Om 12:44 begint morgen nog niet. Ergo: deze discussie heb ik zoooo gewonnen.![]()
Wel zielig dat je duizelig bent, though!
Klinkt inderdaad als een zware tijd die eraan komt, maar wel fijn dat het zo "grondig" wordt aangepakt zodat de kans groter is dat het straks weer goed is...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren belde schoonmoesje.
Het gaat een zwaar half jaar worden. Ondanks dat ze alles weg hebben gehaald wat er zat, krijgt ze 6 chemo's en een bestraling het komende half jaar.. om de eventuele losse cellen te killen...
Grote kans dus dat het daarna helemaal goed, weg en over is, maar chemo is wel ontzettend zwaar natuurlijk...
Dus we horen binnenkort wanneer ze voor het eerst 'mag'.. wel spannend en vervelend maar ook hoopgevenddat zeker!
Nu zo maar's richting uni. W uur college en daarna mag ik presenterendat vind ik altijd leuk, want dat kan ik
Gecondoleerd overigens, mspoez. Sterkte, maar ook fijn dat ze niet meer hoeft te lijden en dat jullie haar niet meer machteloos hoeven zien lijden...
ik moet er zo nog heen om helm terug te brengenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:37 schreef Daph_ het volgende:
Heb de hele aanbieding van hardloopkleding gemist bij de Lidl
Zouden ze nog wat hebben liggen als ik vanmiddag heenrij?
Edit: Zie net dat ze sindsg woensdag bij de Aldi ook hardloopkleding hebben liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
Het is zóóóóóó bijna lente!
Nog een paar uurtjes!
En ik voel het! Aan alles!
Dat is freelancewerk (ik ben opgenomen in hun database met auteurs) en dus moet ik wachten tot ze weer klussen hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef Miss_S het volgende:
Vik ik dacht dat je voor je operatie al een baan had gevonden? Is dat uiteindelijk niet doorgegaan?
Greysquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
Het is zóóóóóó bijna lente!
Nog een paar uurtjes!
En ik voel het! Aan alles!
ow okquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is freelancewerk (ik ben opgenomen in hun database met auteurs) en dus moet ik wachten tot ze weer klussen hebben. Maar vast werk > freelancen
.
Gezellig!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:04 schreef Syrena het volgende:
Greys ben je met loveli gaan rennen? Hoe was het?!
Ik moet even teruglezen geloof ik.
Ohhhh, niemand gewond. Pfieuw.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Grey's Anatomy-ster betrokken bij auto-ongeluk
Ik ben sowieso een sucker for Amos.quote:
Ja bizar hè!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het voor Liam Neeson erger, met zijn overleden vrouw. Hoe kan je nou overlijden aan een val op de kinderpiste? Ze is daarna zelfs nog lachend opgestaan!
niemand moet wat toch zeker?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even iets in de groep gooien? Op een ander forum waar ik vroeger postte was het ook de gewoonte om op iedereen te reageren. Op het laatst schreef je bijna een post van 1 A4 met alleen maar reacties op anderen. Het is natuurlijk wel fijn als er gereageerd wordt op wat je schrijft en ook lief en attent, maar ik had daar persoonlijk geen zin in en geen tijd voor.
Hier zie ik het ook steeds vaker gebeuren en ik ben zo bang dat het hier ook "de norm" gaat worden. Het leuke aan Fok! vind ik nou juist dat je hier gewoon binnen kan vallen zónder dat je op iedereen "moet" reageren. Ik hoop niet dat ik nu tegen zere schenen strap en iedereen die dit wil blijven doen moet er ook vooral mee doorgaan, maar ik doe er niet aan mee. Sorry
Ik doe er ook niet aan mee hoor en ik stoor me ook niet aan anderen die het ook niet doen. Ook niet aan degenen die het wel doen overigens.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik even iets in de groep gooien? Op een ander forum waar ik vroeger postte was het ook de gewoonte om op iedereen te reageren. Op het laatst schreef je bijna een post van 1 A4 met alleen maar reacties op anderen. Het is natuurlijk wel fijn als er gereageerd wordt op wat je schrijft en ook lief en attent, maar ik had daar persoonlijk geen zin in en geen tijd voor.
Hier zie ik het ook steeds vaker gebeuren en ik ben zo bang dat het hier ook "de norm" gaat worden. Het leuke aan Fok! vind ik nou juist dat je hier gewoon binnen kan vallen zónder dat je op iedereen "moet" reageren. Ik hoop niet dat ik nu tegen zere schenen strap en iedereen die dit wil blijven doen moet er ook vooral mee doorgaan, maar ik doe er niet aan mee. Sorry
Nee, maar daar werd het op een gegeven moment een soort van ongeschreven regel en was het de bron van veel onderlinge irritatie (zo van: er wordt nooit op mij gereageerd!) Ik ben gewoon heel bang dat het hier ook die kant uit gaat (wat dus nog niet zo is!)quote:
Maar waar is ze nou precies aan overleden? Dat heb ik nog nergens gezien...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het voor Liam Neeson erger, met zijn overleden vrouw. Hoe kan je nou overlijden aan een val op de kinderpiste? Ze is daarna zelfs nog lachend opgestaan!
Hmmz....gisteren ben ik in Utrecht en Alkmaar geweest, maar in Den Haag kom ik eigenlijk nooit....dus die kans acht ik vrij klein...misschien was het een fata morgana?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:03 schreef Syrena het volgende:
Abba, kan het zijn dat ik jou gisteren in Den Haag heb gezien? Toen de trams niet reden en we een bus moesten zoeken?
Amosquote:
Dan ga ik mee!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Amos![]()
mocht je ooit nog eens de kans krijgen hem live te zien: doen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar waar is ze nou precies aan overleden? Dat heb ik nog nergens gezien...
quote:Lijkschouwing wees uit dat een door een val op het hoofd veroorzaakt epiduraal hematoom, een bloeding tussen schedel en hersenvlies, de doodsoorzaak was. Een epiduraal hematoom is vaak het gevolg van een schedelfractuur.
zomaar nog een mooi liedje danquote:
En deze dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zomaar nog een mooi liedje danniet van Amos, maar toch...
Oh...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)-smak-op-hoofd.dhtml
ook mooi...quote:
Het is wel een argument om een helm op te doen tijdens het skieen. Ik zie dat al steeds meer gebeuren. Ook de skigebieden zelf voeren er al campagne mee. De volgende keer dat ik op wintersport ga, doe ik er ook een op. Het zou best eens kunnen dat het binnenkort verplicht wordt gesteld.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig!
Warm!
Vermoeiend!
[..]
Ohhhh, niemand gewond. Pfieuw.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:50 schreef conleche het volgende:
Amos Lee, 8 mei, Fort Lauderdale. ---------> Slankmeet??
Ik zag inderdaad dat ze daar reclame mee makenquote:
Ja ik ben daar dus echt gek genoeg voor.quote:
Miami is echt een stomme stadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben daar dus echt gek genoeg voor.(natuurlijk te combineren met een bezoekje aan Miami
)
Zal ik een nieuw meet-topic openen?
Dat is nou het soort meet waar ik misschien ook nog wel naar toe zou gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben daar dus echt gek genoeg voor.(natuurlijk te combineren met een bezoekje aan Miami
)
Zal ik een nieuw meet-topic openen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
Ik eet nu eenbroodje aardbeien
op het werk.
Het is écht lente!
Goed hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hebben we onze globetrotter weer
Echt? Ik vind juist dat het niet meer zo 'verkleumend' koud is, nu. Ik hoef geen handschoenen meer aan. Maar ik woon dan ook in het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:09 schreef Aventura het volgende:
Vind het helemaal geen lente. Net een stuk gefiets en mijn handen waren helemaal verstijfd van de kou. Nu zit ik binnen en ik ben helemaal afgekoeld. Zometeen douchen om warm te worden.
Het is hier in Amsterdam nog waterkoud. Op de zonnige plekken is het trouwens beter!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind juist dat het niet meer zo 'verkleumend' koud is, nu. Ik hoef geen handschoenen meer aan. Maar ik woon dan ook in het zonnige zuiden
Als ik aan Miami denk, moet ik aan de flamingo's denken uit het introfilmpje van Miami Vicequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed heMiami is echt een stad die je óf heel erg leuk vindt, óf echt geen ruk aan vindt.
Doe mij Phoenix maar
Nu hoor ik dat muziekje er ook bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik aan Miami denk, moet ik aan de flamingo's denken uit het introfilmpje van Miami Vice.
[ afbeelding ]
Ik vond die linker altijd zo'n lekker ding.
Ja ik ben dus helemaal dol op Miami!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed heMiami is echt een stad die je óf heel erg leuk vindt, óf echt geen ruk aan vindt.
Doe mij Phoenix maar
Ik vond het hier wel meevallen (zit ook in Amsterdam)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is hier in Amsterdam nog waterkoud. Op de zonnige plekken is het trouwens beter!
Ooh, daar heb ik ook zin in!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
en vanmiddag gaan we een biertje drinken in de stad
that's the spiwit © Monty P.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik huppelde vanmorgen in mijn roze fludderige dunne doorschijnende - er zat wel wat onder - blouseje naar buiten (lente! lente! zon!) om vervolgens in datzelfde dunne fludderige blouseje met korte mouwen de voorruit te moeten krabben
Maar het is wel bijna lente!Dan maar een longontsteking!
Ik zie het niet.......quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Saai klusje afmaken vandaagMiss_S, het lijkt op die foto alsof je rechts een Shrek-oortje hebt
Hier dus ook. Poeslief gooit net al 2 dingen van de tafel en ik denk dat er zo nog wel meer van de tafel afdondert. Ze zijn ook al enorm in de ruiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
De katten stuiven hier door het huis en met hen de plukken vacht, het is lente
Een maand niet wegen, durf je dat wel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef kwakveense het volgende:
ugh. ik kom dus serieus alleen maar aan, terwijl ik 100x gezonder eet, en veel meer beweeg dan in de States... bah. ik ga er gewoon mee door en weeg me nu maar gewoon een maandje niet (al ben ik doodsbang dat ik dan straks ineens 90 kilo weeg)
verder goeiemorgen allemaal.
Ik heb drie dagen keelpijn gehad omdat ik zo nodig m'n bloesje aan wilde en m'n tussendoor jasjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik huppelde vanmorgen in mijn roze fludderige dunne doorschijnende - er zat wel wat onder - blouseje naar buiten (lente! lente! zon!) om vervolgens in datzelfde dunne fludderige blouseje met korte mouwen de voorruit te moeten krabben
Maar het is wel bijna lente!Dan maar een longontsteking!
Ha, ook last van de lentegekte dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hier dus ook. Poeslief gooit net al 2 dingen van de tafel en ik denk dat er zo nog wel meer van de tafel afdondert. Ze zijn ook al enorm in de rui
Oh schrijft je zó bloesje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen keelpijn gehad omdat ik zo nodig m'n bloesje aan wilde en m'n tussendoor jasje.
Bij mij moet het elke dag. Mijn mormels zijn langharig tuigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha, ook last van de lentegekte dus
Gister gestofzuigd, maar ik kan wel weer
Ik schrijf het zo iigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh schrijft je zó bloesje?
Blouse - bloesje? Blouseje? Ik was mijn hersens er al over aan het breken!
Ik stofzuig 2 keer in de weekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij moet het elke dag. Mijn mormels zijn langharig tuig
Ik heb een vloer waarop je echt elke haarpluk ziet liggen. Als ik een paar dagen hier niet stofzuig, ziet het er hier echt enorm stoffig uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stofzuig 2 keer in de weekAnders kan ik aan de gang blijven. En ik vind het hier wel meevallen met de plukken haar
.
Ze klieren wel eens met elkaar, achter elkaar aan rennen en tikken (zonder nagels) uitdelen. Het hoort erbij denk ik, ik vind het wel grappig om te zien. Echt gemeen zijn ze niet tegen elkaar, wel moet Sasha (= moeder) soms haar gezag vestigen tegenover haar dochter Mini (die inmiddels groter en sterker is dan zij).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Miss_S het volgende:
Over lente en katten gesproken, voor diegene met meerdere katten
Zijn ze ook zo vervelend tegen elkaar?
Hier zitten ze op het moment echt veel achter elkaar aan, ookal liggen ze nu lief samen op mijn bed
ik vind het idd niet kunnen dat je je ongesteldheid aankondigtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik word gestoord van die mensen die op internet roepen dat ze wel even een bloedbad zullen aanrichten. Gelukkig worden ze hard aangepakt!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het idd niet kunnen dat je je ongesteldheid aankondigt
Taco zit bovenop Janneke in haar nek te bijten as we speakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ze klieren wel eens met elkaar, achter elkaar aan rennen en tikken (zonder nagels) uitdelen. Het hoort erbij denk ik, ik vind het wel grappig om te zien. Echt gemeen zijn ze niet tegen elkaar, wel moet Sasha (= moeder) soms haar gezag vestigen tegenover haar dochter Mini (die inmiddels groter en sterker is dan zij).
Veel succesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga naar m'n eerste Pilateslesje! Tot straks!.
[..]
Sas ligt nu lekker bij me op tafel, in het zonnetje. Is echt haar favoriete plek.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taco zit bovenop Janneke in haar nek te bijten as we speak.
[..]
Ja dat gebeurt er dus bij ons ook afentoe, maar dan krijst de ene het hele huis bij elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taco zit bovenop Janneke in haar nek te bijten as we speak.
Nwah niet vervelender dan normaalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Miss_S het volgende:
Over lente en katten gesproken, voor diegene met meerdere katten
Zijn ze ook zo vervelend tegen elkaar?
Hier zitten ze op het moment echt veel achter elkaar aan, ookal liggen ze nu lief samen op mijn bed
Mijn spijkerbroek zit bijna weer goedkon hem op vakantie eigenlijk niet meer dichtkrijgen, nu kan hij dicht alleen zit er nog een rolletje boven
Dat doet onze poes ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sas ligt nu lekker bij me op tafel, in het zonnetje. Is echt haar favoriete plek.
Doet Janneke soms ook jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt er dus bij ons ook afentoe, maar dan krijst de ene het hele huis bij elkaar
Was je niet gewoon aan het Fok!ken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
de docent vroeg net: Gaby, waarom zeg je niets!?
aan het eind van de presentatie lever ik altijd wel commentaar, maar vandaag lurkte ik koffie![]()
Als ik wat wilde zeggen kreeg ik altijd "Nee jij nu even niet" te horenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
de docent vroeg net: Gaby, waarom zeg je niets!?
aan het eind van de presentatie lever ik altijd wel commentaar, maar vandaag lurkte ik koffie![]()
alledriequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Was je niet gewoon aan het Fok!ken?Of wakker worden?
Vandaar de koffie.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik wat wilde zeggen kreeg ik altijd "Nee jij nu even niet" te horen.
Was dat niet dat vak waar je stations voor ging analyseren? Hoe ver ben je daar nu mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
deze docent vindt me wel tofdoe ook als studentassistent wel 's wat zaken voor hem, zoals schoolbezoek enzo
![]()
En dit vak is wel tof, digitale architectuur koppelen met 'echte' architectuurinteressant en heb er altijd wel wat over te zeggen, maar vandaag even niet
De mijne zijn wel onrustig. Het komt denk ik omdat er weer veel vogeltjes zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah niet vervelender dan normaal![]()
Mja onze kater is een beetje sloom, m'n vader zei al dat ie bang was dat hij 2010 niet gaat halenIk hoop echt dat ie het mis heeft! Onze poes doet niet anders dan normaal..
Hier zal van de week ook wel alles vol liggen met harenMja eigenlijk verhaart de poes het hele jaar door dus denk niet dat we hier veel verschil zien
Wat is 'een hardloopbroek'?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef Daph_ het volgende:
Veel plezier
Straks ook maar even bij de Decathlon koekeloeren, heb een leuke hardloopbroek gezien maar de site zegt dat ie niet te krijgen is bij de vestiging bij de ArenA
Nou dat weet ik ook niet preciesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is 'een hardloopbroek'?
Ik moet er ook maar eens eentje gaan aanschaffen. Maar wat is nou precies een hardloopbroek?
het ís ook eigenlijk een leggingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ik loop ook altijd in joggingbroekenIn zo'n strak loopbroekie voel ik me zo eh...raar. Alsof ik een legging aan heb ofzo
Volgens de website hebben ze 'm in België ook nergens, maar ik ga toch even kijken. Moet ik 'm voor je meenemen, als ik 'm vind?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
Oh netjesVolgens mij hebben ze in België meer, en die broek die ik liet zien verkopen ze niet in de vestiging bij de ArenA volgens de site
Terwijl ik die juist zo leuk vind
Ik kan trouwens via kantoor meelopen met de Dam tot Dam
Hoelaat zijn we welkom?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, ik zit in de tuinMet een biertje
Komt u maar! Gezelligquote:
Zit jij ook op je werk uit het raam te kijken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook in de tuin zitten. Of op een terrasje.
*jaloers*
Wat, hij besprong je toen je bezweet en vuurrood terugkwam?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en ik draag gewoon een strakke lange zwarte broek van een soort stretch/joggingstofje. Aan de reacties van m'n vriend te zien als ik ging hardlopen staat 'ie me wel goed..
Uhuh!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit jij ook op je werk uit het raam te kijken?
Meermalen. Maar hij is ook niet zo kieskeurig verder geloof ik. Zelfs m'n sportbeha vindt 'ie nog sexy.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat, hij besprong je toen je bezweet en vuurrood terugkwam?
Hihihihi!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meermalen. Maar hij is ook niet zo kieskeurig verder geloof ik. Zelfs m'n sportbeha vindt 'ie nog sexy..
Ik zit ook buiten op het balkon en het is écht warm. Ik heb zelfs zonnebrandolie op m'n toet gesmeerdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook in de tuin zitten. Of op een terrasje.
*jaloers*
Ha. Mijn meneer lacht me altijd keihard uit als ik met zweetvlekken in m'n shirt terugkom van het sporten: 'Ewww, ga nou maar douchen'quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meermalen. Maar hij is ook niet zo kieskeurig verder geloof ik. Zelfs m'n sportbeha vindt 'ie nog sexy..
Hè nee, post even de juicy details... Ik zit hier echt dodelijk saai werk te doen: pijltjes in grafieken te tekenenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hou me verder even stil hierover..
.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten op het balkon en het is écht warm. Ik heb zelfs zonnebrandolie op m'n toet gesmeerd.
Nu weer weggos. Dag zielepieten die moeten werken!
Maar die broeken zien er ook niet verkeerd uit, toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh en ik draag gewoon een strakke lange zwarte broek van een soort stretch/joggingstofje. Aan de reacties van m'n vriend te zien als ik ging hardlopen staat 'ie me wel goed..
Tot 50%? Er staat in mijn jas niet hoeveel % dons het is toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, dons mag tot 50% lees ik.
Oh well..
Nee, je mag de zak tot 50% leeg zuigen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tot 50%? Er staat in mijn jas niet hoeveel % dons het is toch?
ik ga van het weekend ook heerlijk wat bakken. Heb redelijk wat tijd, en het huis voor mezelf, goddelijk!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, kookboeken! Die dingen zijn helemaal niet goed voor de lijn.. Ik zag van de week ook allemaal lekkere dingen toen ik iets opzocht in een kookboek (van Rudolph van Veen), daar ga ik van het weekend maar eens iets van maken. Of uit een ander boek. Ik heb ook al een hele tijd COOK with Jamie in de kast staan, maar er nog nooit iets uit gemaakt.
Als ik maandag nog even zwaar ben als nu ben ik heel tevreden.
quote:
Ik vind dat écht heel erg meevallen! Als je maar een beetje in je dagplanning incalculeert wat je gaat maken, is de schade nul.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, kookboeken! Die dingen zijn helemaal niet goed voor de lijn.. Ik zag van de week ook allemaal lekkere dingen toen ik iets opzocht in een kookboek (van Rudolph van Veen), daar ga ik van het weekend maar eens iets van maken. Of uit een ander boek. Ik heb ook al een hele tijd COOK with Jamie in de kast staan, maar er nog nooit iets uit gemaakt.
Als ik maandag nog even zwaar ben als nu ben ik heel tevreden.
Gajijmakendan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ga van het weekend ook heerlijk wat bakken. Heb redelijk wat tijd, en het huis voor mezelf, goddelijk!
Je komt misschien niet aan, maar je zult er ook niet mee afvallen. Tenminste, ik kan me als ik wil afvallen bij geen enkele maaltijd iets veel ongezonders dan nodig veroorloven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat écht heel erg meevallen! Als je maar een beetje in je dagplanning incalculeert wat je gaat maken, is de schade nul.
OK, dit geldt niet voor mijn dineetje van aubergine-peterseliepestobruschetta met feta, kalfsvlees met paddestoelen, choco-crème-brulée en cheesecake bij de koffie
wat heerlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Ik was op het strand en het was er echt héérlijk! Niks koud, de zon brandde je warm. Ik heb nu wel rode wangen omdat ik me vergeten was in te smeren en ik heb patat gegeten.
Koekie vond het er ook fijn!
Dus? Je hebt toch geen afval-deadline? En er een paar dagen langer over doen is toch toffer, als je lekker eet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je komt misschien niet aan, maar je zult er ook niet mee afvallen. Tenminste, ik kan me als ik wil afvallen bij geen enkele maaltijd iets veel ongezonders dan nodig veroorloven.
jij hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ook welkom op Fok, binnenkort 10 jaar fok. Wist je dat al?! Ik wel!
Volgelingen.
ikweetnogniet, ik heb eerst nog een paar uur kookboek-browsen nodig! DAt is toch een van m'n favoriete hobby'squote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:36 schreef conleche het volgende:
Ik was op het strand en het was er echt héérlijk! Niks koud, de zon brandde je warm. Ik heb nu wel rode wangen omdat ik me vergeten was in te smeren en ik heb patat gegeten.
Koekie vond het er ook fijn!
Daar heb je natuurlijk gelijk in, dit weekend ga ik ook gewoon lekker koken enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dus? Je hebt toch geen afval-deadline? En er een paar dagen langer over doen is toch toffer, als je lekker eet?
Mag ik je volgeling zijn?quote:
Ik ben gewoon een dikke vette koe, that's itquote:
Dus je bent geen volgeling?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een dikke vette koe, that's it
Ik weet echt bij god niet waar je het over hebt, gaat dit over je sig?quote:
Nee, maar je zal het snel genoeg weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet echt bij god niet waar je het over hebt, gaat dit over je sig?
Wel light boter gebruiken, en daarna 20 pushups.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk in, dit weekend ga ik ook gewoon lekker koken enzo.Ik begin alleen een beetje ongeduldig te worden, zeker nu het mooier weer wordt. Ik heb heel veel kleren die net te klein zijn en in de winter kun je dan nog wel een wijde trui aandoen, maar nu heb ik echt niet veel meer om aan te trekken.
Kalveren 4US?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Altijd!Maar... ik heb nog geen sekte.
Heb je trouwens je fobo gechecked
Zelf 1 vlechten, verlies je ook calorieën doorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn van die sportmatjes te koop bij gewone sportzaken? En wat kosten die dan ongeveer?
quote:Ik heb op FOK zo' n beetje alle kalveren op een streng sportdieet gezet; dus de dames die je over afvallen ziet praten, zijn mijn trouwe volgelingen.
De blog wordt zoiets als GS, maar dan emt alleen artikelen over gezondheid/lifestyle en sport.
Uiteraard wordt er ook een forum aan gehangen, komt er een panel met specialisten waar lezers vragen naar kunnen mailen en kun je evt een sportinstructeur raadplegen voor een trianigsschema, een dietist voor een voedingsschema en een styliste voor al je uiterlijk vertoon.
Omdat mensen echter hadden gemaild dat ze graag een eigen stekje wilden hebben , ipv FOK, heb ik ze dat gegeven.
bron
Thanksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:56 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Een hint dan: Blubber in een spiegel.
Ik vind hem dolkomisch.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:58 schreef mspoez het volgende:
Oh wat een verrassing...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi FOK kalveren. Ik wilde jullie toch even laten weten hoe er ergens anders over jullie wordt gesproken
[..]
Mestkalverenquote:
Uhuh, top!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:52 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Trouwe volgelingen dieet.
Maar de muzak gezien in fobo?
De meeste dames hier doen dan ook geen SHE-eet volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik dacht niet gezien te hebben dat ze jullie zo noemde.
Niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De meeste dames hier doen dan ook geen SHE-eet volgens mij.
Idd. En degenen die dat wel doen posten ook op SHE's forum, dus als die sensatiezoekers daar nou eens naartoe gaan...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De meeste dames hier doen dan ook geen SHE-eet volgens mij.
Niet lekker aan het SHE'un?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. En degenen die dat wel doen posten ook op SHE's forum, dus als die sensatiezoekers daar nou eens naartoe gaan...
Nope.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Eindelyk VRY!
All hail the Queen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Ga hier maar naartoe: http://awesome.bbforum.nl
En ik ben geen 'volgeling' van SHE(en als ik dat al was, dan was ik het nu niet meer na dat stukje dat Swets postte... Christus...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |