Hier dus ook. Poeslief gooit net al 2 dingen van de tafel en ik denk dat er zo nog wel meer van de tafel afdondert. Ze zijn ook al enorm in de ruiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
De katten stuiven hier door het huis en met hen de plukken vacht, het is lente
Een maand niet wegen, durf je dat wel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef kwakveense het volgende:
ugh. ik kom dus serieus alleen maar aan, terwijl ik 100x gezonder eet, en veel meer beweeg dan in de States... bah. ik ga er gewoon mee door en weeg me nu maar gewoon een maandje niet (al ben ik doodsbang dat ik dan straks ineens 90 kilo weeg)
verder goeiemorgen allemaal.
Ik heb drie dagen keelpijn gehad omdat ik zo nodig m'n bloesje aan wilde en m'n tussendoor jasjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik huppelde vanmorgen in mijn roze fludderige dunne doorschijnende - er zat wel wat onder - blouseje naar buiten (lente! lente! zon!) om vervolgens in datzelfde dunne fludderige blouseje met korte mouwen de voorruit te moeten krabben
Maar het is wel bijna lente!Dan maar een longontsteking!
Ha, ook last van de lentegekte dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hier dus ook. Poeslief gooit net al 2 dingen van de tafel en ik denk dat er zo nog wel meer van de tafel afdondert. Ze zijn ook al enorm in de rui
Oh schrijft je zó bloesje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen keelpijn gehad omdat ik zo nodig m'n bloesje aan wilde en m'n tussendoor jasje.
Bij mij moet het elke dag. Mijn mormels zijn langharig tuigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha, ook last van de lentegekte dus
Gister gestofzuigd, maar ik kan wel weer
Ik schrijf het zo iigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh schrijft je zó bloesje?
Blouse - bloesje? Blouseje? Ik was mijn hersens er al over aan het breken!
Ik stofzuig 2 keer in de weekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij moet het elke dag. Mijn mormels zijn langharig tuig
Ik heb een vloer waarop je echt elke haarpluk ziet liggen. Als ik een paar dagen hier niet stofzuig, ziet het er hier echt enorm stoffig uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stofzuig 2 keer in de weekAnders kan ik aan de gang blijven. En ik vind het hier wel meevallen met de plukken haar
.
Ze klieren wel eens met elkaar, achter elkaar aan rennen en tikken (zonder nagels) uitdelen. Het hoort erbij denk ik, ik vind het wel grappig om te zien. Echt gemeen zijn ze niet tegen elkaar, wel moet Sasha (= moeder) soms haar gezag vestigen tegenover haar dochter Mini (die inmiddels groter en sterker is dan zij).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Miss_S het volgende:
Over lente en katten gesproken, voor diegene met meerdere katten
Zijn ze ook zo vervelend tegen elkaar?
Hier zitten ze op het moment echt veel achter elkaar aan, ookal liggen ze nu lief samen op mijn bed
ik vind het idd niet kunnen dat je je ongesteldheid aankondigtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik word gestoord van die mensen die op internet roepen dat ze wel even een bloedbad zullen aanrichten. Gelukkig worden ze hard aangepakt!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het idd niet kunnen dat je je ongesteldheid aankondigt
Taco zit bovenop Janneke in haar nek te bijten as we speakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ze klieren wel eens met elkaar, achter elkaar aan rennen en tikken (zonder nagels) uitdelen. Het hoort erbij denk ik, ik vind het wel grappig om te zien. Echt gemeen zijn ze niet tegen elkaar, wel moet Sasha (= moeder) soms haar gezag vestigen tegenover haar dochter Mini (die inmiddels groter en sterker is dan zij).
Veel succesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga naar m'n eerste Pilateslesje! Tot straks!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |