Miami is echt een stomme stadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben daar dus echt gek genoeg voor.(natuurlijk te combineren met een bezoekje aan Miami
)
Zal ik een nieuw meet-topic openen?
Dat is nou het soort meet waar ik misschien ook nog wel naar toe zou gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben daar dus echt gek genoeg voor.(natuurlijk te combineren met een bezoekje aan Miami
)
Zal ik een nieuw meet-topic openen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
Ik eet nu eenbroodje aardbeien
op het werk.
Het is écht lente!
Goed hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hebben we onze globetrotter weer
Echt? Ik vind juist dat het niet meer zo 'verkleumend' koud is, nu. Ik hoef geen handschoenen meer aan. Maar ik woon dan ook in het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:09 schreef Aventura het volgende:
Vind het helemaal geen lente. Net een stuk gefiets en mijn handen waren helemaal verstijfd van de kou. Nu zit ik binnen en ik ben helemaal afgekoeld. Zometeen douchen om warm te worden.
Het is hier in Amsterdam nog waterkoud. Op de zonnige plekken is het trouwens beter!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind juist dat het niet meer zo 'verkleumend' koud is, nu. Ik hoef geen handschoenen meer aan. Maar ik woon dan ook in het zonnige zuiden
Als ik aan Miami denk, moet ik aan de flamingo's denken uit het introfilmpje van Miami Vicequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed heMiami is echt een stad die je óf heel erg leuk vindt, óf echt geen ruk aan vindt.
Doe mij Phoenix maar
Nu hoor ik dat muziekje er ook bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik aan Miami denk, moet ik aan de flamingo's denken uit het introfilmpje van Miami Vice.
[ afbeelding ]
Ik vond die linker altijd zo'n lekker ding.
Ja ik ben dus helemaal dol op Miami!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed heMiami is echt een stad die je óf heel erg leuk vindt, óf echt geen ruk aan vindt.
Doe mij Phoenix maar
Ik vond het hier wel meevallen (zit ook in Amsterdam)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is hier in Amsterdam nog waterkoud. Op de zonnige plekken is het trouwens beter!
Ooh, daar heb ik ook zin in!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
en vanmiddag gaan we een biertje drinken in de stad
that's the spiwit © Monty P.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik huppelde vanmorgen in mijn roze fludderige dunne doorschijnende - er zat wel wat onder - blouseje naar buiten (lente! lente! zon!) om vervolgens in datzelfde dunne fludderige blouseje met korte mouwen de voorruit te moeten krabben
Maar het is wel bijna lente!Dan maar een longontsteking!
Ik zie het niet.......quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Saai klusje afmaken vandaagMiss_S, het lijkt op die foto alsof je rechts een Shrek-oortje hebt
Hier dus ook. Poeslief gooit net al 2 dingen van de tafel en ik denk dat er zo nog wel meer van de tafel afdondert. Ze zijn ook al enorm in de ruiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
De katten stuiven hier door het huis en met hen de plukken vacht, het is lente
Een maand niet wegen, durf je dat wel?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef kwakveense het volgende:
ugh. ik kom dus serieus alleen maar aan, terwijl ik 100x gezonder eet, en veel meer beweeg dan in de States... bah. ik ga er gewoon mee door en weeg me nu maar gewoon een maandje niet (al ben ik doodsbang dat ik dan straks ineens 90 kilo weeg)
verder goeiemorgen allemaal.
Ik heb drie dagen keelpijn gehad omdat ik zo nodig m'n bloesje aan wilde en m'n tussendoor jasjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik huppelde vanmorgen in mijn roze fludderige dunne doorschijnende - er zat wel wat onder - blouseje naar buiten (lente! lente! zon!) om vervolgens in datzelfde dunne fludderige blouseje met korte mouwen de voorruit te moeten krabben
Maar het is wel bijna lente!Dan maar een longontsteking!
Ha, ook last van de lentegekte dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hier dus ook. Poeslief gooit net al 2 dingen van de tafel en ik denk dat er zo nog wel meer van de tafel afdondert. Ze zijn ook al enorm in de rui
Oh schrijft je zó bloesje?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen keelpijn gehad omdat ik zo nodig m'n bloesje aan wilde en m'n tussendoor jasje.
Bij mij moet het elke dag. Mijn mormels zijn langharig tuigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ha, ook last van de lentegekte dus
Gister gestofzuigd, maar ik kan wel weer
Ik schrijf het zo iigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh schrijft je zó bloesje?
Blouse - bloesje? Blouseje? Ik was mijn hersens er al over aan het breken!
Ik stofzuig 2 keer in de weekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij moet het elke dag. Mijn mormels zijn langharig tuig
Ik heb een vloer waarop je echt elke haarpluk ziet liggen. Als ik een paar dagen hier niet stofzuig, ziet het er hier echt enorm stoffig uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik stofzuig 2 keer in de weekAnders kan ik aan de gang blijven. En ik vind het hier wel meevallen met de plukken haar
.
Ze klieren wel eens met elkaar, achter elkaar aan rennen en tikken (zonder nagels) uitdelen. Het hoort erbij denk ik, ik vind het wel grappig om te zien. Echt gemeen zijn ze niet tegen elkaar, wel moet Sasha (= moeder) soms haar gezag vestigen tegenover haar dochter Mini (die inmiddels groter en sterker is dan zij).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Miss_S het volgende:
Over lente en katten gesproken, voor diegene met meerdere katten
Zijn ze ook zo vervelend tegen elkaar?
Hier zitten ze op het moment echt veel achter elkaar aan, ookal liggen ze nu lief samen op mijn bed
ik vind het idd niet kunnen dat je je ongesteldheid aankondigtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik word gestoord van die mensen die op internet roepen dat ze wel even een bloedbad zullen aanrichten. Gelukkig worden ze hard aangepakt!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind het idd niet kunnen dat je je ongesteldheid aankondigt
Taco zit bovenop Janneke in haar nek te bijten as we speakquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ze klieren wel eens met elkaar, achter elkaar aan rennen en tikken (zonder nagels) uitdelen. Het hoort erbij denk ik, ik vind het wel grappig om te zien. Echt gemeen zijn ze niet tegen elkaar, wel moet Sasha (= moeder) soms haar gezag vestigen tegenover haar dochter Mini (die inmiddels groter en sterker is dan zij).
Veel succesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga naar m'n eerste Pilateslesje! Tot straks!.
[..]
Sas ligt nu lekker bij me op tafel, in het zonnetje. Is echt haar favoriete plek.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taco zit bovenop Janneke in haar nek te bijten as we speak.
[..]
Ja dat gebeurt er dus bij ons ook afentoe, maar dan krijst de ene het hele huis bij elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Taco zit bovenop Janneke in haar nek te bijten as we speak.
Nwah niet vervelender dan normaalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Miss_S het volgende:
Over lente en katten gesproken, voor diegene met meerdere katten
Zijn ze ook zo vervelend tegen elkaar?
Hier zitten ze op het moment echt veel achter elkaar aan, ookal liggen ze nu lief samen op mijn bed
Mijn spijkerbroek zit bijna weer goedkon hem op vakantie eigenlijk niet meer dichtkrijgen, nu kan hij dicht alleen zit er nog een rolletje boven
Dat doet onze poes ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sas ligt nu lekker bij me op tafel, in het zonnetje. Is echt haar favoriete plek.
Doet Janneke soms ook jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt er dus bij ons ook afentoe, maar dan krijst de ene het hele huis bij elkaar
Was je niet gewoon aan het Fok!ken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
de docent vroeg net: Gaby, waarom zeg je niets!?
aan het eind van de presentatie lever ik altijd wel commentaar, maar vandaag lurkte ik koffie![]()
Als ik wat wilde zeggen kreeg ik altijd "Nee jij nu even niet" te horenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
de docent vroeg net: Gaby, waarom zeg je niets!?
aan het eind van de presentatie lever ik altijd wel commentaar, maar vandaag lurkte ik koffie![]()
alledriequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Was je niet gewoon aan het Fok!ken?Of wakker worden?
Vandaar de koffie.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik wat wilde zeggen kreeg ik altijd "Nee jij nu even niet" te horen.
Was dat niet dat vak waar je stations voor ging analyseren? Hoe ver ben je daar nu mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
deze docent vindt me wel tofdoe ook als studentassistent wel 's wat zaken voor hem, zoals schoolbezoek enzo
![]()
En dit vak is wel tof, digitale architectuur koppelen met 'echte' architectuurinteressant en heb er altijd wel wat over te zeggen, maar vandaag even niet
De mijne zijn wel onrustig. Het komt denk ik omdat er weer veel vogeltjes zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah niet vervelender dan normaal![]()
Mja onze kater is een beetje sloom, m'n vader zei al dat ie bang was dat hij 2010 niet gaat halenIk hoop echt dat ie het mis heeft! Onze poes doet niet anders dan normaal..
Hier zal van de week ook wel alles vol liggen met harenMja eigenlijk verhaart de poes het hele jaar door dus denk niet dat we hier veel verschil zien
Wat is 'een hardloopbroek'?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef Daph_ het volgende:
Veel plezier
Straks ook maar even bij de Decathlon koekeloeren, heb een leuke hardloopbroek gezien maar de site zegt dat ie niet te krijgen is bij de vestiging bij de ArenA
Nou dat weet ik ook niet preciesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is 'een hardloopbroek'?
Ik moet er ook maar eens eentje gaan aanschaffen. Maar wat is nou precies een hardloopbroek?
het ís ook eigenlijk een leggingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
Ik loop ook altijd in joggingbroekenIn zo'n strak loopbroekie voel ik me zo eh...raar. Alsof ik een legging aan heb ofzo
Volgens de website hebben ze 'm in België ook nergens, maar ik ga toch even kijken. Moet ik 'm voor je meenemen, als ik 'm vind?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
Oh netjesVolgens mij hebben ze in België meer, en die broek die ik liet zien verkopen ze niet in de vestiging bij de ArenA volgens de site
Terwijl ik die juist zo leuk vind
Ik kan trouwens via kantoor meelopen met de Dam tot Dam
Hoelaat zijn we welkom?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, ik zit in de tuinMet een biertje
Komt u maar! Gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |