Miami is echt een stomme stadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben daar dus echt gek genoeg voor.(natuurlijk te combineren met een bezoekje aan Miami
)
Zal ik een nieuw meet-topic openen?
Dat is nou het soort meet waar ik misschien ook nog wel naar toe zou gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik ben daar dus echt gek genoeg voor.(natuurlijk te combineren met een bezoekje aan Miami
)
Zal ik een nieuw meet-topic openen?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
Ik eet nu eenbroodje aardbeien
op het werk.
Het is écht lente!
Goed hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hebben we onze globetrotter weer
Echt? Ik vind juist dat het niet meer zo 'verkleumend' koud is, nu. Ik hoef geen handschoenen meer aan. Maar ik woon dan ook in het zonnige zuidenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:09 schreef Aventura het volgende:
Vind het helemaal geen lente. Net een stuk gefiets en mijn handen waren helemaal verstijfd van de kou. Nu zit ik binnen en ik ben helemaal afgekoeld. Zometeen douchen om warm te worden.
Het is hier in Amsterdam nog waterkoud. Op de zonnige plekken is het trouwens beter!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind juist dat het niet meer zo 'verkleumend' koud is, nu. Ik hoef geen handschoenen meer aan. Maar ik woon dan ook in het zonnige zuiden
Als ik aan Miami denk, moet ik aan de flamingo's denken uit het introfilmpje van Miami Vicequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed heMiami is echt een stad die je óf heel erg leuk vindt, óf echt geen ruk aan vindt.
Doe mij Phoenix maar
Nu hoor ik dat muziekje er ook bijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik aan Miami denk, moet ik aan de flamingo's denken uit het introfilmpje van Miami Vice.
[ afbeelding ]
Ik vond die linker altijd zo'n lekker ding.
Ja ik ben dus helemaal dol op Miami!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goed heMiami is echt een stad die je óf heel erg leuk vindt, óf echt geen ruk aan vindt.
Doe mij Phoenix maar
Ik vond het hier wel meevallen (zit ook in Amsterdam)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is hier in Amsterdam nog waterkoud. Op de zonnige plekken is het trouwens beter!
Ooh, daar heb ik ook zin in!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
en vanmiddag gaan we een biertje drinken in de stad
that's the spiwit © Monty P.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Ik huppelde vanmorgen in mijn roze fludderige dunne doorschijnende - er zat wel wat onder - blouseje naar buiten (lente! lente! zon!) om vervolgens in datzelfde dunne fludderige blouseje met korte mouwen de voorruit te moeten krabben
Maar het is wel bijna lente!Dan maar een longontsteking!
Ik zie het niet.......quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:10 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Saai klusje afmaken vandaagMiss_S, het lijkt op die foto alsof je rechts een Shrek-oortje hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |